Prima, service

Wederom goed geholpen jij een lens controle.

Al 20 jaar klant , dit zegt genoeg.

Super service!!

Ik zit al jaren bij van Essen optiek en optometrie. En ga er niet meer weg, de service is gewoon super, altijd vriendelijk helpen je meteen ook voor kleine dingen kan je meteen terecht bij hun. Aanrader ja zeker.

Geweldig, zeer tevreden

goede service

prettig contact met de klant

Goed geholpen goed advies

prima!

prima...vriendelijke mensen

ik mag zelfs jodelen als het me lukt om een lens in te zetten

Goede en snelle service voor een mooie nieuwe bril.

Mijn jaren lange ervaring is dat je er altijd goed word geholpen bij elk probleem ook na jaren als er eens iets niet goed is.

Zeer service- en klantgericht met daarbij een persoonlijke benadering.

Zeer sercive- en klantgericht met daarbij een persoonlijke benadering. Kennis van zaken.

Vriendelijk personeel en goede service

Je wordt altijd netjes behandeld

Altijd uitermate vriendelijk geholpen!

Vriendelijk en deskundig!

Vriendelijke en. goed geholpen

Vriendelijk en behulpzaam

Wordt er goed geholpen , correct en vriendelijke bejegening ! Nemen veel tijd voor je als klant en goed advies

Prettige ervaring.

Prettige ervaring.

Een zeer klantvriendelijk bedrijf.

Ik ben al jaren klant en behalve klantvriendelijkheid staat bij hen ook vakkundigheid hoog in het vaandel. Blijkt de net aangekochte bril net niet helemaal te voldoen wordt dit razendsnel aangepakt en opgelost.

Tot nu toe ben ik er altijd prima geholpen en tevreden met het resultaat. Alleen jammer als je een afspraak maakt bij bali en vraagt of er tijdens de oogmeting ook vluchtig gekeken kan worden of er sprake is van nastaar, je dan afgewimpeld/doorverwezen wordt naar een ander onderzoek dat dan gelijk een behoirlijk kostenplaatje is. Voorheen bij andere optometristen (let wel geen ketens) konden ze je dat wel zeggen. Overigens in de begin tijd bij van Essen deden ze dat ook.

Snelle prettige medewerking en prima advies

Ik kon snel terecht. Ik werd goed geholpen en de bril was al heel gauw klaar.

Vriendelijke en deskundige benadering

De optometrist nam ruim voldoende tijd voor een gedegen analyse van mijn 'zicht' om vervolgens tot een goed doordacht advies te komen.

Super geholpen met prima informatie

Ondanks dat het voor mij nog niet zeker was of ik al dan niet een bril zou aanschaffen of toch weer voor oog laseren te gaan heb ik een afspraak voor consult gemaakt. Helaas heb ik de naam van uw medewerkster niet meegekregen. Misschien is dat een verbeterpuntje voor de toekomst. Wel ben ik super geholpen en heeft onze conversatie duidelijkheid gegeven mbt mijn keuze. Inmiddels heb ik mijn bril tijdens de kerstdagen goed op kunnen houden met een mooi resultaat. Dank voor de fijne service. Kees van de Molengraft

goed geholpen, vriendelijk

vriendelijk, en goed geholpen, en snelle levering

Een hele fijne opticien met uitstekende service!

Ik ben heel fijn geholpen bij de oogmeting en de keuze van mijn bril. Duidelijke uitleg met voor- en nadelen. Een eerlijk advies rekening houdend met mijn wensen en voorkeur. Kan tijdens openingstijden altijd in de de winkel of telefonisch terecht voor vragen! Heb veel vertrouwen in hun kennis. Vriendelijk personeel. Top!

prima begeleiding en service .

goede service .

Goed , zoals het normaal gezegd hoort.