Goed maar ook eerlijk advies.

Ik kom er al jaren. De medewerkers zijn prettig in de omgang en ze nemen de tijd om tot een goede keus te komen.

Zeer goede service

Er is goed meegedacht. Prima service

heel goed

heel klant vriendelijk en goede service.

Goede, snelle service

Snel en goed geholpen

Goed en vriendelijk personeel.

Nemen alle tijd voor je. En geven goed advies. En je kan ook altijd binnen lopen om iets te vragen dan wordt je weer vriendelijk geholpen.

Vakkundig en uitmuntende service

Zeer prettig Vakkundig bedrijf dat de tijd neemt voor je als klant

Betrouwbare meting

Prima geholpen

Mijn leverancier is top

Fantastische opticien

Nadat ik bij een grote keten twee brillen had besteld, die eigenlijk beide niet goed ingemeten waren, heb ik na een korte zoektocht een bezoek gebracht aan van Essen. Vanaf het begin werd goed begeleid, met name door Yvonne. Ik kreeg uitvoerige voorlichting over brillen, de mogelijkheden en de prijzen. Ook werd heel erg goed geadviseerd in het kiezen van mijn monteur. Ik heb mijn ogen er laten meten, en dit is uiteindelijk heel erg goed gedaan. Ik heb uiteindelijk twee brillen besteld. Dit is een opticien waar andere opticiens zich een voorbeeld aan mogen nemen. Ik heb ook twee recensies over Van Essen gelezen waar maar één ster gegeven werd. Maar ik vind dit totaal onterecht. Als je voor het eerst een nieuwe bril krijgt, zul je echt de tijd moeten nemen om daaraan te wennen. Doe je dat niet, dan ligt dat niet aan de bril of de opticien. Maar aan jezelf. De begeleiding door van Essen had niet beter gekund.

Fijne ervaring en duidelijk

Tevreden klant.

Goed en deskundig personeel. Werd goed geadviseerd.

Goed geholpen.

Zeer tevreden over mijn nieuwe bril.

Uitstekende service.

Goed geholpen, duidelijke uitleg, ruim de tijd genomen.

vriendelijk en behulpzaam personeel

word netjes en goed geholpen

Heel fijne zaak!

Super vriendelijk personeel, Goede service.

Professionele én vriendelijke klantenservice!

Professionele én vriendelijke klantenservice!

uitstekend geholpen

Als nieuwe klant netjes geholpen bij het aanmeten en uitzoeken van mijn fietsbril!!

Super deskundig, vriendelijk geholpen. Kortom zeer tevreden.

Supergoed, deskundig en vriendelijk te woord gestaan en geholpen.

Vriendelijk en snel geholpen

Gekregen waar ik om vroeg, goede en fijne service...klantvriendelijk en bekwaam

Zeer professionele en vakkundige aanmeting nieuwe lenzen.

Prettig, betrokken, persoonlijk.

Uitstekend geholpen.

Vakbekwaam personeel die echt de tijd voor je nemen en de verschillende opties bespreken. Veel keuze van monturen dus er zit altijd wel iets voor u tussen.

Vakkundig en klantvriendelijk

Vakkundig en klantvriendelijk

Hele fijne mensen.

Vriendelijk personeel, behulpzaam. Echte vak mensen.

succes

goede service, vriendelijke mensen, kwaliteitsmateriaal

Schoolstraat 30 A

5801BP Venray

Over Van Essen Optiek

Van Essen Optiek, optometrie & orthoptie, uw opticien in Venray. Voor een groot assortiment in brillen, zonnebrillen, contactlenzen en ooglaseren. Zorgen over uw ogen? Maak een afspraak bij een van onze specialisten.