Was altijd goed maar nu een slechte ervaring

Heb een bril gekocht en binnen een week 4 x terug moeten komen om de bril goed te zetten heb ik nooit gehad bij van Essen jammer dat het personeel nu niet goed doet daarom de 4 sterren

Heel vervelend dat U vier keer terug moest komen om de bril goed te laten zetten. Gelukkig zit de bril inmiddels als gegoten! Met vriendelijke groet, Johan van Essen

Er werd uitgebreid de tijd genomen om mijn ogen op te meten.( er is nogal een groot verschil tussen beide ogen). Daarna werd er ook uitgebreid de tijd genomen met het uitzoeken van een montuur. En wat natuurlijk belangrijk is, men is terzake kundig en er wordt goed naar je geluisterd.

Glazen aanmeten prima. Service ver onder de maat!!!

Glazen opmeten gaat allemaal prima, Maar zodra je hem ophaalt en je kind laat weten niet goed te kunnen zien en dan met 2 man sterk zo tegen mij ingaan terwijl ik alleen maar bang was dat de glazen niet goed waren en vervolgens te horen krijg de bril ophouden quite simple en gewoon weglopen dan kun je nog zo goed zijn in brillen aanmeten maar de service is ver te zoeken!!! Voor ons nooit meer van essen

In deze zou een stuk vertrouwen in kennis en kunde helpend geweest zijn. Uiteindelijk hebben we drie pogingen gedaan uit te leggen waarom uw dochter ziet wat ze ziet en dat dit normaal is. De ervaring direct na het opzetten van haar nieuwe correctie was volledig logisch. Welke uitleg wij ook aan u gaven, enig vertrouwen werd helaas niet gegeven. Dit heeft niks met service te maken maar met ons advies ter harte nemen en uw dochter geruststellen dat het normaal is en dat het goed komt (met een beetje geduld). Zoals gezegd; als het zicht met haar nieuwe correctie in enkele dagen niet volledig naar tevredenheid zou zijn, zouden wij de laatste zijn die hier niet naar wilde kijken.

Gé-wél-díg!

Na een lange zoektocht naar montuur en geschikt glas, het euvel ontdekt, wat storing gaf in mijn visus. Met een kleine aanpassing in het glas, nu weer glashelder zicht. Eindelijk weer genieten van een goed boek lezen! Dank aan het super vriendelijke geduldige en zeer kundige team van Essen Optiek.

Top zaak met nette en kundige mensen.

Al klant vanaf het begin en dat zal altijd zo blijven. Zeer kundig en een goede service top. Veel succes met jullie nieuwe pand en de toekomst.

Goede begeleiding in het kijken naar mogelijkheden

Goed en vriendelijk geholpen

Vriendelijk en kundig personeel

Vriendelijk, kundig personeel. Nemen de tijd.

Super goed advies en hulp

Nemen de tijd voor je.

Een fijne zaak met vriendelijke medewerksters en goede service.

Prettig en gericht op een tevreden klant. Van mijn omgeving hoor ik alleen maar positieve geluiden over mijn leuke bril.

We zijn er voor onze dochter geweest. Goed geholpen en goed geadviseerd

Had echt wel een bril nodig

Duidelijke onderzoeken met prima veraf zicht.leesgedeelte zeer minimaal.wel uitgelegd

Ik ben weer heel goed geholpen. Vriendelijk en ze nemen de tijd voor je.

super dienstverlening en de hoogste kwaliteit

Op en top betrouwbaar. Uitgebreide periodieke controle. Steeds goed onderbouwde adviezen. Mogelijke alternatieven worden onderbouwd voorgelegd, maar de klant heeft steeds de vrijheid van keuze.

Vriendelijke en kundige bediening.

Helemaal tevreden met de aankoop van mijn 2 brillen.

Goed maar ook eerlijk advies.

Ik kom er al jaren. De medewerkers zijn prettig in de omgang en ze nemen de tijd om tot een goede keus te komen.

Zeer goede service

Er is goed meegedacht. Prima service

heel goed

heel klant vriendelijk en goede service.

Goede, snelle service

Snel en goed geholpen

Goed en vriendelijk personeel.

Nemen alle tijd voor je. En geven goed advies. En je kan ook altijd binnen lopen om iets te vragen dan wordt je weer vriendelijk geholpen.

Vakkundig en uitmuntende service

Zeer prettig Vakkundig bedrijf dat de tijd neemt voor je als klant

Betrouwbare meting

Prima geholpen

Mijn leverancier is top

Fantastische opticien

Nadat ik bij een grote keten twee brillen had besteld, die eigenlijk beide niet goed ingemeten waren, heb ik na een korte zoektocht een bezoek gebracht aan van Essen. Vanaf het begin werd goed begeleid, met name door Yvonne. Ik kreeg uitvoerige voorlichting over brillen, de mogelijkheden en de prijzen. Ook werd heel erg goed geadviseerd in het kiezen van mijn monteur. Ik heb mijn ogen er laten meten, en dit is uiteindelijk heel erg goed gedaan. Ik heb uiteindelijk twee brillen besteld. Dit is een opticien waar andere opticiens zich een voorbeeld aan mogen nemen. Ik heb ook twee recensies over Van Essen gelezen waar maar één ster gegeven werd. Maar ik vind dit totaal onterecht. Als je voor het eerst een nieuwe bril krijgt, zul je echt de tijd moeten nemen om daaraan te wennen. Doe je dat niet, dan ligt dat niet aan de bril of de opticien. Maar aan jezelf. De begeleiding door van Essen had niet beter gekund.

Fijne ervaring en duidelijk

Over Van Essen Optiek

Van Essen Optiek, optometrie & orthoptie, uw opticien in Venray. Voor een groot assortiment in brillen, zonnebrillen, contactlenzen en ooglaseren. Zorgen over uw ogen? Maak een afspraak bij een van onze specialisten.