Een persoonlijke en to-the-point training, waarin duidelijk is geworden wat google wel of niet voor mijn bedrijf kan betekenen.

• Bedrijfsnaam: Ilse Tacoma verandermanagement en coaching

Melvin en Jeroen van Quebit gaven een interessante presentatie over online marketing. Veel persoonlijke aandacht en tijd om vragen te beantwoorden. Een gedreven club mensen waar ik graag mee in zee zal gaan!

• Bedrijfsnaam: Korver Mediation

Quebit heeft de restyling van onze website van SollVision erg goed opgepakt. We krijgen veel complimenten over de congruerende stijl die goed past bij ons logo en uitstraling. Bedankt Quebit!

• Bedrijfsnaam: SollVision

• Bedrijfsnaam: Zwembadbouwer.nl

Ik heb bij Quebit een workshop online marketing gevolgd. Dankzij de heldere, gestructureerde uitleg van Melvin(Quebit) ben ik een hoop wijzer geworden en begrijp ik eindelijk de (on)mogelijkheden van online adverteren. Daarnaast heeft de analyse van mijn eigen website door Quebit een aantal verbeterpunten opgeleverd waarmee ik aan de slag kan. En, niet onbelangrijk, de lunch was heerlijk en gezellig.

• Bedrijfsnaam: JanVonkFotografie

Zeer nuttige en leerzame workshop. Het is mij nu duidelijk wat ik allemaal nog kan inzetten om mijn diensten beter online onder de aandacht te brengen. De workshop werd op een zeer prettige manier gegeven. Dank Melvin en Kirsten.

• Bedrijfsnaam: van den IJssel-Financieel Advies

Goede training op het gebied van zichtbaar/vindbaarheid op internet. Laagdrempelig, interactief en nuttige info die je direct kan toepassen op je bedrijfswebsite. Ik zie nu absoluut de noodzaak in om mijn website aan te passen en sneller omzet te gaan maken en dus online actiever te worden, Quebit mag mij gaan helpen hiermee!

• Bedrijfsnaam: Opdezaak.com

• Bedrijfsnaam: Lifestyle Salon & Spa

Duidelijk, helder en professioneel.

• Bedrijfsnaam: PRESTESS

• Eindresultaat

Leuke workshop. Helder en duidelijk uitgelegd.

• Bedrijfsnaam: Schravenmade Advocaten

• Bedrijfsnaam: Arjen Luijendijk Coach & Adviseur

Leerzame ervaring over het optimaliseren van websites.

• Bedrijfsnaam: Royal Saint

Fijn ontvangst en zeer persoonlijke benadering. Goede adviezen en zeker de moeite om aan te bevelen.

• Bedrijfsnaam: Travel Counsellors

Na een uitgebreide workshop online strategie ben ik toch behoorlijk wat wijzer geworden in gebruik en toepassing van Googlea dvertising en AdWords campagne(s). Na een aantal ohhh en ahhh momentjes enthousiast geworden om aan de slag te gaan. Dank je wel Qeubit.

• Bedrijfsnaam: Heldr werk

Creatieve Mobiliteit Services heeft dienstverlening van Quebit heel erg prettig ervaren m.b.t. bereikbaarheid en oplossingsgericht (mee)denken. Zij zijn gelijk zeer betrokken met de organisatie en behulpzaam. Hun sociaal en deskundige aanpak is zeer verfrissend en oog op de organisatie. Echt een aanrader voor een nieuwe aanpak op online marketing.

• Bedrijfsnaam: Creatieve Mobiliteit Services

Wij zijn al jaren klant bij Quebit B.V., dit naar grote tevredenheid! Kort geleden is er door Quebit een inlogportal op onze website voor de medewerkers van ADS Security gerealiseerd. Er is goed naar onze wensen geluisterd en snel geacteerd. Wederom bedankt Quebit!

• Eindresultaat
  • Bedrijfsnaam: ADS Security B.V.

Quebit heeft goed geholpen met het opzetten van een online marketingplan. Door eerste een analyse te maken van de huidige situatie en hierbij duidelijke verbeterpunten aan te geven kan ik nu zelf goed aan de slag de slag met online marketing. Ik zou Quebit aanbevelen.

• Bedrijfsnaam: Running Solutions

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik stuurde om 18:17 een mail, omdat er een fout was in de migratie. Moest vervolgens €150,- per uur voor hun reactie omdat het niet tijdens de reguliere klantenservice uren was. Vervolgens heb ik nog 3 maanden extra moeten betalen, omdat na de verhuizing ik ook nog eens een extra bevestiging moest geven voor de opzegging.

• Bedrijfsnaam: Bijlesacademie

Geachte Heer Wijnen, Wij hebben uw onvrede gelezen via klanten vertellen. Wij betreuren dit ten zeerste. Betreft de punten die u aangeeft. - Wij hebben in de avond een "Spoed" bericht binnen gekregen. Hier heeft de support vervolgens op gehandeld. - Wij hebben dit in een email aan u kenbaar gemaakt. - Bij de overhandiging van de verhuistoken is u direct gevraagd wanneer wij de hosting mochten verwijderen. Hier is geen reactie op geweest. Wij kunnen nimmer zonder expliciete toestemming van de klant een hostingpakket verwijderen. Uw hosting pakket is daarom nog steeds actief en hierbij hoort ook de facturatie. Graag zouden wij met u de dialoog aangaan om hier op een gepaste manier uit te komen. In afwachting van uw reactie verblijven wij. M.v.g. Team Quebit

• Bedrijfsnaam: Food for the Mood catering

Quebit heeft ons snel geholpen met het verbeteren van onze website. De heren zijn goed bereikbaar en handelen vragen direct af. Heel fijn om mee samen te werken.

• Bedrijfsnaam: Centrum voor Criminaliteitspreventie en Veiligheid

Ik raad vrienden en kennissen aan om diensten van Quebit af te nemen. Mijn vriendschappen die ik heb zullen hierdoor geen schade oplopen. Zij zullen juist blij zijn met een goede vriend die het beste met hen voor heeft. Quebit werkt als een goede vriend.

• Bedrijfsnaam: One for Christ

• Bedrijfsnaam: Van Waterschootkoeltechniekbv

Open minded en meedenkend. Fijn team om mee te werken.

• Bedrijfsnaam: Yumark

ik krijg veel complimenten van klanten over de website die gemaakt is.

• Bedrijfsnaam: Glaszettersbedrijf KIEN