Heldere uitleg in korte tijd

Nuttige workshop. Geeft mij motivatie en inspiratie om hier serieus mee aan de slag te gaan

Heel persoonlijk en op maar advies.

Het verbaasde mij hoe snel ze samen werken en al feedback geven over je vindbaarheid van je website e.d. Ze weten waarover ze het hebben! En zijn thuis in de materie. Open, hartelijk en eerlijk!

Uitdagend

Tijdens de workshop werd alles wordt goed onderbouwend uitgelegd.

Quebit denkt mee!

Quebit zorgt er gewoon voor dat je website goed vindbaar is en het zijn fijne gasten om mee samen te werken.

leerzaam en uitnodigend

Na mijn deelname aan de workshop bij Quebit over de inzet van LinkedIn en een aanvullende uitleg over de werking van SEO en SEA, heb ik nu eindelijk inzicht waarom het ZO belangrijk is om dynamisch te zijn in content op LI en/of websites. Duidelijk uitgelegd met praktijkvoorbeelden in heldere taal! Verder werd ik uitgedaagd en uitgenodigd om waar dan ook vragen te stellen, dat was een fijne realisatie! Dat heb je als ondernemer nodig.

Toegankelijk en deskundig!

Bij Quebit zijn ze zeer toegankelijk, deskundig en gaan strategisch te werk. Heb je een kleine of grote portemonnee geen probleem .. op basis van jouw hulpvraag, ontvang je een eerlijk en realistisch advies cq. aanbod. Van harte aanbevolen.

Helder in communicatie

Ik woonde een workshop van Quebit bij over LinkedIn en SEO/SEA. Hierin werd heel begrijpelijk uitgelegd waarom marketing specialisten als Quebit nodig zijn om jouw bedrijf te helpen in zichtbaar zijn en worden. Je kunt als ondernemer veel zelf maar niet alles. Juist daarvoor zijn er specialisten, in dit geval op vindbaarheid. De tips die ik kreeg kan ik toepassen en de hulp die ik nodig heb kan op maat bekeken worden. Hierdoor voel ik me in vertrouwde handen omdat er echt naar mij en mijn bedrijf word gekeken.

Hele leerzame omgeving

De workshop was erg leerzaam en nuttig voor mij als ondernemer. Ik weet nu weer veel beter waar ik aan de slag mee moet en voel eindelijk dat mijn online strategie een stuk sterker is geworden!

"Hier heb ik iets aan"

Gisteren heb ik een zeer zinvolle workshop LinkedIn en websites (SEO/SEA) bijgewoond die door Quebit was georganiseerd. Veel tips gekregen die ook nog eens goed praktisch toepasbaar zijn en dat alles in een heel goede sfeer met collega-ondernemers.

Goed verzorgde en leerzame training!

Vanochtend woonde ik een LinkedIn en online marketing training bij. De training was erg leerzaam en heeft mij gelijk tot actie aangezet. Dank je wel!

Heel duidelijk, heel kundig!

Helderheid is belangrijk als ondernemer. De workshop van Quebit geeft je in 3 uur tijd heel veel inzicht in wat je eraan kan doen om online je basis op orde te hebben en hoe Quebit daarin kan ondersteunen. Geniaal!

Zeer kundig, vlot bedrijf met de juiste mensen op de juiste plekken. Snel antwoord en goede service. Dikke aanrader. G. Lebbink directeur GoLarge Holding BV

kundig en duidelijk

De workshop staat als een huis. Technische begrippen worden op een makkelijke manier uitgelegd. Kosten structuur is duidelijk een transparant, daarom meteen besloten over te stappen naar Quebit

Professionals in SEO en SEA uitstekende service

Wij zijn 2 jaar geleden met Quebit in zee gegaan en hebben er tot op de dag van vandaag nog geen seconde spijt van. Door het constant monitoren en de duidelijke verslagen weten wij en zij aan welke knoppen we moeten draaien. Duidelijke verhalen geen poespas en eigen input wordt zeer gewaardeerd.

Ik ben snel en goed geholpen met mijn mailprobleem.

Op een een of andere manier kreeg ik mijn mailadres niet in Outlook. Een vriendelijke medewerker van Quebit nam alle tijd voor me en loodste mij geduldig door de stappen, zag waar het probleem zat en zorgde voor de oplossing. Fijn!

Goede en snelle service, bouwen aan een lange termijn relatie

Quebit doet voor ons bedrijf de online Marketing, Dit verloopt vlekkeloos. Goede communicatie, Er wordt enorm goed meegedacht in het bouwen naar een goede vindbaarheid. Heel erg blij met de genomen acties, tips en verbeteringen. Ga zo door Quebit. Welverdiende 5 sterren. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen!

• Eindresultaat
  • Bedrijfsnaam: MENUDigitaal B.V.

• Bedrijfsnaam: Bravery at work

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Bedrijfsnaam: WANDenWOONdeco

• Eindresultaat N.v.t.
  • Bedrijfsnaam: Sjatoo Wijn Whisky & Sterk

• Bedrijfsnaam: Designed by Elroy

Fijn team om mee te werken!!

• Bedrijfsnaam: Huischef

• Bedrijfsnaam: Dans en partycentrum Colijn

Ik had een geblokkerde mailbox. Van Gmail. Dus Google kon me helpen dacht ik en ik wilde ze bellen. Geen telefoonnummer te vinden op internet. Denk je aan Google dan denk je aan Quebit, en in mijn geval aan Sander Kuiper. Sander hielp gelijk door mij binnen 10 minuten te laten terugbellen door een specialist die mij hielp mijn mailbox te deblokkeren. Perfecte service. Dus het rapportcijfer 10 is verdiend!

• Bedrijfsnaam: Overstag ICT

Een heel nuttige en leuke training met een lekkere lunch. Het heeft me veel inzicht gegeven over hoe ik mijn online strategie kan opbouwen en inzetten en hoe je de website hiervoor kan inzetten. Door de professionele aanpak van Melvin en Jeroen werd in korte tijd helder en inzichtelijk wat je zelf kunt doen en wat Quebit voor je kan doen. Ik kan deze training voor elke ondernemer aanbevelen om meer inzicht te krijgen in online marketing en om na te gaan denken over een strategie hiervoor. Dank je wel Quebit voor deze nuttige en leuke dag en heel veel stof tot nadenken! Christien

• Bedrijfsnaam: NCMconsult