Heel duidelijk, heel kundig!

Helderheid is belangrijk als ondernemer. De workshop van Quebit geeft je in 3 uur tijd heel veel inzicht in wat je eraan kan doen om online je basis op orde te hebben en hoe Quebit daarin kan ondersteunen. Geniaal!

Zeer kundig, vlot bedrijf met de juiste mensen op de juiste plekken. Snel antwoord en goede service. Dikke aanrader. G. Lebbink directeur GoLarge Holding BV

kundig en duidelijk

De workshop staat als een huis. Technische begrippen worden op een makkelijke manier uitgelegd. Kosten structuur is duidelijk een transparant, daarom meteen besloten over te stappen naar Quebit

Professionals in SEO en SEA uitstekende service

Wij zijn 2 jaar geleden met Quebit in zee gegaan en hebben er tot op de dag van vandaag nog geen seconde spijt van. Door het constant monitoren en de duidelijke verslagen weten wij en zij aan welke knoppen we moeten draaien. Duidelijke verhalen geen poespas en eigen input wordt zeer gewaardeerd.

Ik ben snel en goed geholpen met mijn mailprobleem.

Op een een of andere manier kreeg ik mijn mailadres niet in Outlook. Een vriendelijke medewerker van Quebit nam alle tijd voor me en loodste mij geduldig door de stappen, zag waar het probleem zat en zorgde voor de oplossing. Fijn!

Goede en snelle service, bouwen aan een lange termijn relatie

Quebit doet voor ons bedrijf de online Marketing, Dit verloopt vlekkeloos. Goede communicatie, Er wordt enorm goed meegedacht in het bouwen naar een goede vindbaarheid. Heel erg blij met de genomen acties, tips en verbeteringen. Ga zo door Quebit. Welverdiende 5 sterren. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen!

• Eindresultaat
  • Bedrijfsnaam: MENUDigitaal B.V.

• Bedrijfsnaam: Bravery at work

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Bedrijfsnaam: WANDenWOONdeco

• Eindresultaat N.v.t.
  • Bedrijfsnaam: Sjatoo Wijn Whisky & Sterk

• Bedrijfsnaam: Designed by Elroy

Fijn team om mee te werken!!
  • Bedrijfsnaam: Huischef

• Bedrijfsnaam: Dans en partycentrum Colijn

Ik had een geblokkerde mailbox. Van Gmail. Dus Google kon me helpen dacht ik en ik wilde ze bellen. Geen telefoonnummer te vinden op internet. Denk je aan Google dan denk je aan Quebit, en in mijn geval aan Sander Kuiper. Sander hielp gelijk door mij binnen 10 minuten te laten terugbellen door een specialist die mij hielp mijn mailbox te deblokkeren. Perfecte service. Dus het rapportcijfer 10 is verdiend!
  • Bedrijfsnaam: Overstag ICT

Een heel nuttige en leuke training met een lekkere lunch. Het heeft me veel inzicht gegeven over hoe ik mijn online strategie kan opbouwen en inzetten en hoe je de website hiervoor kan inzetten. Door de professionele aanpak van Melvin en Jeroen werd in korte tijd helder en inzichtelijk wat je zelf kunt doen en wat Quebit voor je kan doen. Ik kan deze training voor elke ondernemer aanbevelen om meer inzicht te krijgen in online marketing en om na te gaan denken over een strategie hiervoor. Dank je wel Quebit voor deze nuttige en leuke dag en heel veel stof tot nadenken! Christien
  • Bedrijfsnaam: NCMconsult

Veel kennis van zaken
  • Bedrijfsnaam: Lia Zaal Fotografie

Via een workshop bij Quebit ben ik, als redelijke leek op het gebied van online marketing, goed op de hoogte gebracht van de mogelijkheden en do's en don'ts om vooral google efficiënt in te zetten. Dank je wel, Melvin en Jeroen!
  • Bedrijfsnaam: ALMA Amsterdam

• Bedrijfsnaam: Vooys & Verbraaken Advocaten

Een persoonlijke en to-the-point training, waarin duidelijk is geworden wat google wel of niet voor mijn bedrijf kan betekenen.
  • Bedrijfsnaam: Ilse Tacoma verandermanagement en coaching

Melvin en Jeroen van Quebit gaven een interessante presentatie over online marketing. Veel persoonlijke aandacht en tijd om vragen te beantwoorden. Een gedreven club mensen waar ik graag mee in zee zal gaan!
  • Bedrijfsnaam: Korver Mediation

Quebit heeft de restyling van onze website van SollVision erg goed opgepakt. We krijgen veel complimenten over de congruerende stijl die goed past bij ons logo en uitstraling. Bedankt Quebit!
  • Bedrijfsnaam: SollVision

• Bedrijfsnaam: Zwembadbouwer.nl

Ik heb bij Quebit een workshop online marketing gevolgd. Dankzij de heldere, gestructureerde uitleg van Melvin(Quebit) ben ik een hoop wijzer geworden en begrijp ik eindelijk de (on)mogelijkheden van online adverteren. Daarnaast heeft de analyse van mijn eigen website door Quebit een aantal verbeterpunten opgeleverd waarmee ik aan de slag kan. En, niet onbelangrijk, de lunch was heerlijk en gezellig.
  • Bedrijfsnaam: JanVonkFotografie

Zeer nuttige en leerzame workshop. Het is mij nu duidelijk wat ik allemaal nog kan inzetten om mijn diensten beter online onder de aandacht te brengen. De workshop werd op een zeer prettige manier gegeven. Dank Melvin en Kirsten.
  • Bedrijfsnaam: van den IJssel-Financieel Advies

Goede training op het gebied van zichtbaar/vindbaarheid op internet. Laagdrempelig, interactief en nuttige info die je direct kan toepassen op je bedrijfswebsite. Ik zie nu absoluut de noodzaak in om mijn website aan te passen en sneller omzet te gaan maken en dus online actiever te worden, Quebit mag mij gaan helpen hiermee!
  • Bedrijfsnaam: Opdezaak.com