Snelle en deskundige service

Voor een (voor ons) ingewikkeld excell probleem hebben wij aangeklopt bij Florijn. Zij hebben ons snel geadviseerd over een goede oplossing en deze ook snel uitgevoerd. Ook latere aanpassingen werden snel verwerkt. Heel tevreden!

• Wat is uw mening over het (eerste) contact met Florijn Business Solutions? Goed
  • Hoe vindt u dat de programmeur de gemaakte afspraken is nagekomen? Goed
  • Is er iets in onze dienstverlening waarvan u vindt dat wij deze zouden kunnen verbeteren? helemaal tevree
  • Bent u tevreden over onze dienstverlening? Graag zouden wij van u vernemen waar u met name tevreden over bent. Snelheid en bereikbaarheid
  • Wat is uw bedrijfsnaam? Amnesty International

Veel kennis en goede samenwerking

Arien heeft veel kennis van Access en wist zich goed en snel te verplaatsen in de problematiek die in onze sector voorkomt. Dit hielp om in een korte periode tot een goede oplossing te komen.

• Wat is uw mening over het (eerste) contact met Florijn Business Solutions? Uitstekend
  • Wat vindt u van de expertise van de geselecteerde programmeur? Goed
  • Wat vindt u van de programmeur's technische kennis? Goed
  • Hoe vindt u dat de programmeur de gemaakte afspraken is nagekomen? Goed
  • Is er iets in onze dienstverlening waarvan u vindt dat wij deze zouden kunnen verbeteren? nvt
  • Bent u tevreden over onze dienstverlening? Graag zouden wij van u vernemen waar u met name tevreden over bent. Communicatie en kennis
  • Wat is uw bedrijfsnaam? Syngenta

Goed!

Ik heb goede verhalen teruggekopeld gekregen en ze hebben veel geleerd.

• Wat is uw bedrijfsnaam? STX

Snel en professioneel geholpen!

Specialist Raoul was graag bereid op een ongebruikelijk tijdstip de klus te klaren. In goede samenwerking via Teams met mij als inhoudelijk deskundige werd de klus ruim binnen de begrote tijd geklaard.

• Hoe vindt u dat de programmeur de gemaakte afspraken is nagekomen? Uitstekend
  • Bent u tevreden over onze dienstverlening? Graag zouden wij van u vernemen waar u met name tevreden over bent. Vakmanschap, kennis van de mogelijkheden van Excel
  • Wat is uw bedrijfsnaam? Arcas

Geweldig geholpen, snel en efficient

Ik had een klein probleem met Excel. Florijn gebeld en zij hebben mij gekoppeld aan een programmeur en het probleem (remote) opgelost.

• Wat vindt u van de programmeur's technische kennis? Uitstekend
  • Wat vindt u van de programmeur's netheid in werken? N.v.t.
  • Hoe vindt u dat de programmeur de gemaakte afspraken is nagekomen? Goed
  • Is er iets in onze dienstverlening waarvan u vindt dat wij deze zouden kunnen verbeteren? nee
  • Bent u tevreden over onze dienstverlening? Graag zouden wij van u vernemen waar u met name tevreden over bent. De prijs/kwaliteit verhouding
  • Wat is uw bedrijfsnaam? Ben ik in Beeld

De Match die tussen Rob en IWC is gemaakt door Florijn B.S. past als een op maat gemaakt jasje

Rob Haertel is, kundig met betrekking tot zijn werk, fijn in omgang, maar bovenal meesterlijk in staat om zich in te leven in de dagelijkse gang van zaken, van in dit geval ons bedrijf. Ik heb bij nacht en ontij ons bedrijf omgezet zien worden in code die geschreven werd voor het maken van de database. en het leukste kwam nog..... het werkt!

• Wat vindt u van de programmeur's technische kennis? Uitstekend
  • Wat vindt u van de programmeur's netheid in werken? Uitstekend
  • Hoe vindt u dat de programmeur de gemaakte afspraken is nagekomen? Uitstekend
  • Is er iets in onze dienstverlening waarvan u vindt dat wij deze zouden kunnen verbeteren? de snoepjes zijn alweer op
  • Bent u tevreden over onze dienstverlening? Graag zouden wij van u vernemen waar u met name tevreden over bent. super tevreden
  • Wat is uw bedrijfsnaam? IWC internationaal

Goede en professionele begeleiding/ uitvoering van Elma van Thijn!

In staat om snel de opdracht uit te voeren met als resultaat een goede en professionele begeleiding/ uitvoering. De kwaliteit heeft geen enkel moment geleden onder de strakke deadline.

• Hoe vindt u dat de programmeur de gemaakte afspraken is nagekomen? Uitstekend
  • Is er iets in onze dienstverlening waarvan u vindt dat wij deze zouden kunnen verbeteren? n.v.t.
  • Bent u tevreden over onze dienstverlening? Graag zouden wij van u vernemen waar u met name tevreden over bent. Communicatie en het snel oppakken/ uitvoeren van de opdracht.
  • Wat is uw bedrijfsnaam? Universiteit Leiden, Vastgoedbedrijf

Geweldige dienstverlening

Sebastiaan werkt snel, gecommitteerd en denkt actief mee! Super prettig om samen te werken en snel en goed resultaat mee te boeken. Dank!

Fijne samenwerking en wordt goed meegedacht met de klant.

Fijne samenwerking en wordt goed meegedacht met de klant.

Snel met Florijn Business Solutions kunnen schakelen om in korte tijd tot een mooie MS Access applicatie te komen. De samenwerking was prettig en er werd goed meegedacht. Ik kan Florijn Business Solutions van harte aanbevelen.

• Ervaring met: MS Access Programmeur / VBA

Wat ik als bijzonder prettig ervaar is dat de samenwerking vorm wordt gegeven waarbij Florijn allereest helpt bij het ontdekken van de echte behoefte en de bestaande problemen/uitdagingen. Er wordt vervolgens met een diagnose/impactanalyse vastgesteld welke concrete opties er zijn om naar een oplossing toe te werken. In de daadwerkelijke realisatie vindt afdoende afstemming plaats waardoor tijdig bijgestuurd kan worden als er zaken zich voordoen welke onverwacht waren op voorhand. Wat ik belangrijk vindt is dat de relaties onderling voorop staan. Het gewenste resultaat vloeit daaruit voort is mijn ervaring met Florijn.

• Ervaring met: MS Access Programmeur / VBA

Er wordt goed naar de wensen geluisterd en ze geven goed advies.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Ervaring met: MS Access Programmeur / VBA

Zeer plezierige samenwerking met Aernoud Florijn en team. Snel en kordaat communiceren, professioneel en kundig advies en vooral zeer passende oplossingen.

• Persoonlijk advies

Zeer tevreden, deskundige mensen. Advies op maat en ze kunnen het advies ook nog voor je uitvoeren voor een alleszins redelijk tarief.

• Ervaring met: Overige MS Office Services |Web & App Development

goed en snel advies.Top!!

• Persoonlijk advies
  • Ervaring met: MS Excel Programmeur |Overige MS Office Services |Web & App Development

Florijn Business Solutions denkt mee en komt met super goeie ideeën. Contact en uitvoering ook fantastisch!

• Persoonlijk advies
  • Ervaring met: MS Access Programmeur / VBA |MS Excel Programmeur |Overige MS Office Services |Web & App Development

Hoe je je bedrijf ook wilt (re)organiseren, welke problematiek je ook maar tegenaan loopt Florijn Business Solutions heeft daadwerkelijk een oplossing én de mensen om de job te doen. Het was bijna verbazingwekkend dat er daadwerkelijk nog zulke bedrijven bestaan.

• Ervaring met: MS Access Programmeur / VBA |Overige MS Office Services

Zeer tevreden, goede oplossing gekregen

• Ervaring met: MS Access Programmeur / VBA

Florijn Business Solutions heeft mij uitstekend geholpen bij de professionalisering van mijn bedrijf. Aernoud nam in het kennismakingsgesprek al mijn zorgen uit handen en signaleerde direct de pijnpunten. Het project is nog niet afgerond, maar met de hulp van Florijn Business Solutions gaan we dit zeker tot een goed einde brengen. De kennis die zij inbrachten en waarmee we gelijk tot de kern kwamen gaf mij tijd mij op andere zaken te focussen en leverde voor mij het bewijs dat een ieder zo zijn vak heeft! Een volgende keer zal ik het zeker weer uitbesteden.

• Ervaring met: MS Access Programmeur / VBA |Overige MS Office Services

vakkundig en klantgericht

Geweldig!!

• Persoonlijk advies

We have been working for years with Florijn Business Solutions and value their flexibility and on hand approach.

• Ervaring met: MS Access Programmeur / VBA |MS Excel Programmeur

Florijn heeft voor mijn bedrijf een belangrijke rol gespeeld voor de groei, hun methode van software ontwikkelen en de manier waarop ze met klanten omgaan sluit precies aan bij onze bedrijfsvoering. Vooral de ontwikkelaars waar wij mee hebben gewerkt zijn van een uitstekend niveau.

• Persoonlijk advies

Prettige samenwerking. Aernoud toont veel flexibiliteit.