Kikks heeft ervoor gezorgd dat wij kunnen terugkijken op een onvergetelijk feest ter gelegenheid van ons 90-jarig bestaan van ons bedrijf. Van de catering tot en met de aankleding en muzikale omlijsting: alles was tot in de puntjes geregeld. Kikks luistert naar je wensen en komt proactief met creatieve oplossingen. Kortom: een fijne partner om mee samen te werken.

• Concept: Overig
  • Overig, namelijk: Feest voor het personeel t.g.v. 90-jarig bestaan familiebedrijf Stamhuis

We hebben een hele gezellige avond gehad met Piano&co. Mensen vonden het erg leuk om verzoeknummers in te vullen op de kaartjes zodat de invulling past bij de groep.

• Concept: Piano & Co

Het evenement wat Kikks voor ons heeft georganiseerd was tot in de details erg goed georganiseerd. Het evenement was helemaal naar wens en bevatte een grote dosis creativiteit. Een fijne organisatie en leuke mensen om mee te werken! Ik beveel Kikks zeker aan.

• Overig, namelijk: Event

Zeer fijne partner

• Concept: The Grand Affair

Ik heb echt een geweldige avond gehad, vooral die pianist die ook nog ging zingen...was totaal in de wolken van die knappe vent. Bedankt dat je deze man in mijn leven hebt gebracht, zal hem nooit vergeten!!!!

• Concept: Piano & Co

Piano&Co heeft er mede voor gezorgd dat ons evenement meer dan geslaagd te noemen was. Wij hebben met veel bands etc mogen samenwerken maar dat gasten zelf de microfoon mochten overnemen en samen met d eband kon zingen heb ik nog weinig gezien. Chapeau.

Over Kikks

Wij organiseren events en produceren toffe muziekconcepten. Op zoek naar een toffe band, of liever een feestje bouwen met een van onze dj concepten, óf wil je net ff iets anders? Dan ben je bij ons aan het goede adres, we laten je graag kennis maken met het enorme netwerk dat KIKKS heeft opgebouwd de afgelopen 15 jaar en daar mag jij uiteraard van mee profiteren! Daarnaast bedenken en organiseren wij events en event-concepten voor bedrijven en particulieren die wat leuks te vieren hebben.