Goede begeleiding, duidelijk wat wel en niet goed is en een positieve peptalk als het met de therapie wat moeilijker gaat. Uiteindelijk moet je het zelf doen maar daarin wordt je super goed begeleid zodat je er voor 100% voor gaat.

• Reden contact? Overgewicht

Een grote steun in mijn rug en regelmatig een eye opener voor mij. Altijd weer, ook al blijft het resultaat door mijn dip achterwege, lukt het Maaike weer er een positieve wending aan te geven.

• Reden contact? Overgewicht

Resultaat top Vriendelijk Leren je goed met voeding omgaan Erg tevreden over het afvallen Gaat snel Enz enz aan te bevelen

• Reden contact? Overgewicht

Ik had nooit gedacht dat het zo snel zo gaan maar na een week wist ik wel anders.

• Reden contact? Overgewicht

Ik ben door deze therapie bewuster geworden van welke voeding goed is voor mij. Verder is mijn smaak veranderd en ook mijn voedingspatroon. Dit in 8 weken tijd.

• Reden contact? Preventief, ik heb nog geen klachten

Je moet goed gemotiveerd zijn om de uitdagingen aan te gaan. Het niet gebruiken van oliƫn, vetten ed om te koken zijn een uitdaging. Maar door te experimenteren kom je er wel uit. Na 2x 4 weken een kuur volgen mag het resultaat er zijn. Daarna het verder volgen, uitproberen van voedingsmiddelen is een leuke reis door de wereld van voeding.

• Reden contact? Overgewicht

Als je achter je doel staat gaat dit zeker lukken. Zonder hongergevoel en een betere kijk op voeding.

• Reden contact? Diabetes type 2

Ik wilde heel graag in korte tijd 5 kg afvallen en dat is in 4 weken gelukt.

• Reden contact? Overgewicht

Ik sta volledig achter WELen ZIJN En beveel het zeker aan!! Mits je er zelf ook achter sta.

• Resultaat tot nu toe
  • Wat was voor u de belangrijkste reden om contact met WELenZIJN op te nemen? Slaapapneu (obstructief OSAS)
  • Lukt het om het aanbevolen voedingspatroon en eventueel andere wijzigingen in uw dagelijkse levensstijl door te voeren? Ja

• Resultaat tot nu toe
  • Wat was voor u de belangrijkste reden om contact met WELenZIJN op te nemen? Diabetes type 2

na telefonisch informatie te hebben ontvangen hebben we een afspraak gemaakt voor een uitgebreide info sessie. Fred heeft hierin heel duidelijk verteld wat de achterliggende gedachte bij het traject is en hoe het in zijn werk gaat. Naar aanleiding hiervan een afspraak gemaakt om te starten. Met Maaike de doelen van ons doorgenomen en vol goede moed gestart met de eerste 4 weken van de kuur. Dit is ons 100% meegevallen geen hongergevoel en al eet je beperkt toch eet je lekker. gelijk doorgegaan met een 2e 4 weken en na 8 weken was de 1 ruim 25 kilo en de ander ruim 15 kilo kwijt waardoor we ons al een stuk lekkerder voelden. 6 weken stabiliseren heeft 1 van ons nog een periode van 4 weken gedaan waarna erin totaal 32 kilo af was. de 2e persoon is gewoon doorgegaan met het nieuwe eten en is daarbij nog een paar kilo afgevallen. Nu terugkijkend op de afgelopen paar maanden kunnen we zeggen dat het resultaat bereikt is we voelen ons veel beter en zijn aardig aan het nieuwe eetpatroon gewend en ook een keer met andere mee eten kan als je maar weet wat je doet en zo nodig de volgende dag een keer een maaltijd overslaat. Wij zijn zeer tevreden over de begeleiding van Maaike en de ondersteuning van Fred. DA

• Resultaat tot nu toe
  • Wat was voor u de belangrijkste reden om contact met WELenZIJN op te nemen? Overgewicht

• Resultaat tot nu toe

Het afvallen was heel goed vol te houden. Alleen de appeldagen vond ik soms zwaar. Met name in de winter kon ik dat niet. Maar toch.... het is gelukt. En ik ben blij met het resultaat.

• Resultaat tot nu toe

Bijzonder prettige therapeute met een luisterend oor. Dit in tegenstelling tot veel artsen en specialisten. Altijd bereid om ook telefonisch je vragen te beantwoorden.

• Resultaat tot nu toe
  • Wat was voor u de belangrijkste reden om contact met WELenZIJN op te nemen? Hart- en vaatziekten
  • Lukt het om het aanbevolen voedingspatroon en eventueel andere wijzigingen in uw dagelijkse levensstijl door te voeren? Nee

• Resultaat tot nu toe

Heb met uitstekende begeleiding een ideaal gewicht bereikt en heb daarna met begeleiding geen extreem overgewicht meer gehad.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik zag een advertentie in het plaatselijke krantje over overgewicht. Ik had overgewicht en ook nog andere gezondheidsklachten. Gelukkig kon ik snel aan de slag en de kilos raakte ik kwijt. Ook mijn andere klachten namen af en eindelijk had ik een constante suikerspiegel. Wat me tegenviel was het eten van vlees ipv koolhydraten. Dit heeft me lang tegengestaan. Ook het weglaten van zoetige snacks was een lastige. Gewoonte om te snoepen, emoties die oplopen, zin in zoet. Dit was voor mij een lange weg. Op dit moment eet ik volgens de WEZ methode. Hiermee kan ik mijn gewicht constant houden. Mijn gezondheidsklachten zijn weg. Voor iedereen die meer wil weten ben ik bereikbaar. Bij de WEZ is het mogelijk mijn contact gegevens op te vragen.

• Resultaat tot nu toe

Goede begeleiding naast de druppels voor het hongergevoel. Je valt er goed vanaf

• Resultaat tot nu toe

Prettige, serieuze begeleiding op een stimulerende manier. Aandacht voor probleempjes tijdens het proces van afvallen en een nieuw patroon van voeding ontdekken. Zeer tevreden eindelijk verlost te zijn van veel jo-jo avonturen!

hebben jullie al