Erg veel respect voor je tips en trades

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Helaas ben Ik abonomee van trade met Linda geweest, behalven een groep chat is er bijna tot geen advise, er is in de groep aap ook weinig van Linda te horen, en bijna geen tips en tricks. Hele erg jammer, ik had meer verwacht.
  • Persoonlijk advies

Bedankt voor je review. Inderdaad ivm persoonlijke omstandigheden duurde het reageren wat langer omdat ik mijn tijd even anders moest verdelen. Dit is dus niet altijd het geval geweest. Hier is ook voor gecompenseerd met de leden. Ondertussen ben ik weer actief aan het traden met mijn leden met minimaal 7 tips per maand. Ik zal mijn best blijven doen om mijn dienst optimaal te houden op een huidige accuratie van 100% tips goed gehandeld sinds ik terug ben, dus bedankt voor de feedback! De resultaten hiervan verschijnen zo snel als mogelijk op de website.

• Persoonlijk advies

Bedankt voor je review. Trade met Linda zal uiteraard haar best blijven doen voor haar vaste klanten!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het was erg leerzaam, maar nog tekort om het helemaal te begrijpen :)👍🏻
  • Persoonlijk advies

Bedankt voor je review. Je kunt Linda altijd persoonlijk bereiken indien nodig om meer te leren van het handelen op de beurs!

Ik ken Linda als een bedreven technische analyst,die heel goed weet,wat ze doet en waar ze mee bezig is.Ze belegd in de lange termijn,en heeft inzicht in de bewegingen in de markt. Ik beveel Linda van harte aan!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb de laatste tijd erg weinig vrije tijd om alles goed te volgen. De afgelopen weken zie ik wel vaker wat goede tips voorbij komen maar dat was daarvoor een stuk minder. Ik zou graag zien dat er meer goede kwaliteit tips/adviezen voorbij komen van minder koersen. Bijvoorbeeld meer focus op Dax, goud, olie, eur/usd en misschien nog 1 a 2 andere koersen maar niet van alles wat. Ik houd zelf maar 2 koersen bij en ik vind dat wel genoeg. Beter een paar goed dan te veel koersen half bijhouden.
  • Persoonlijk advies

Bedankt voor je review. Ik kan zeker rekening houden met jouw verzoek. De andere 2 koersen zouden dan zijn AEX en S&P.

• Persoonlijk advies N.v.t.

Bedankt voor je review. Trade met Linda zal uiteraard haar best blijven doen!

Lekker eigenwijs. Daar bedoel ik mee: op haar eigen wijze. Meestal goede info van Linda.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Vind wil als je een vraag hebt er soms niet of laat een antwoord komt
  • Persoonlijk advies

Bedankt voor je review. Inderdaad ivm afstuderen duurde het reageren wat langer omdat ik mijn tijd even anders moest verdelen. Dit is dus niet altijd het geval geweest. Hier is ook een maand voor gecompenseerd met de leden. Ook bij vakantie krijg je mijn afwezige dagen gecompenseerd als Trade met Linda lid! Trade met Linda zal uiteraard haar best blijven doen om haar dienst te verbeteren, dus bedankt voor de feedback!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb een goede ervaring met Trademetlinda.nl tot nu toe. Ik maak weliswaar vrij weinig gebruik van tips en vertrouw liever op mijn eigen analyse, maar het biedt inzicht om te kijken naar die van Linda en te kijken waar zij de "lijnen heeft getekend", om het zo maar te zeggen. Linda is heel responsief, daarom ook de 7 voor persoonlijk advies. De zes voor communicatie komt voornamelijk door het feit dat zij er een tijd tussenuit is geweest. Als zij geen gratis maand had aangeboden was dit wellicht een 5 geworden. Maar uiteindelijk krijg je bij trademetlinda.nl simpelweg waar voor je geld. Er zijn veel plekken waar meer word gevraagd voor minder. Oh, wellicht is een standaard formaat voor tips handig. Wat structuur in de berichtgeving, om het zo maar te zeggen. Voor de rest: top!
  • Persoonlijk advies

Bedankt voor je review. Leuk om te weten dat Trade met Linda als een extra indicator voor jou werkt! Inderdaad, ivm afstuderen duurde het reageren wat langer omdat ik mijn tijd even anders moest verdelen. Hier is ook een maand voor gecompenseerd met de leden. Ook bij vakantie krijg je mijn afwezige dagen gecompenseerd als Trade met Linda lid! Trade met Linda wil toegankelijk blijven voor iedereen en zal uiteraard haar best blijven doen haar dienst te verbeteren! Zo wordt er een app ontwikkeld, waar ik met een beter standaard format zal kunnen werken. Toch heeft het vooral te maken met tijd en beschikbaarheid van de middelen wanneer je een kans ziet, zit er dan genoeg tijd in voor de leden om deze te kunnen pakken of niet? Dit moet ik ook iedere keer opnieuw proberen in te schatten... Verder ben ik erg blij om te horen dat je tevreden bent!

• Persoonlijk advies

Bedankt voor je review. Trade met Linda zal uiteraard haar best blijven doen haar dienst te verbeteren!

Deskundig, professioneel en een duidelijk passie voor het vak!

Bedankt voor je review. Trade met Linda zal uiteraard haar best blijven doen!

Zeer tevreden, de afgelopen tijd was het erg rustig maar dat is te verklaren ivm studie etc.
  • Persoonlijk advies

Bedankt voor je review. Inderdaad ivm afstuderen duurde het reageren wat langer omdat ik mijn tijd even anders moest verdelen. Hier is ook een maand voor gecompenseerd met de leden. Ook bij vakantie krijg je mijn afwezige dagen gecompenseerd als Trade met Linda lid!

Geeft persoonlijk advies en een goed inzicht in de beurs en trends. Het geld meer dan waard en binnen een mum terugverdiend!

Zeer professioneel. Goed advies