Prima bedrijf, met personeel dat staat voor het product dat ze leveren.

Na een prettige ontvangst en rondleiding in her bedrijf, deskundig advies gekregen. We hebben een aantal keer een wijziging doorgegeven wat geen enkel probleem was. Bij levering was er een blad gebroken dat binnen 3 weken opnieuw geleverd werd. Pluim voor de mannen die het blad deskundig geplaatst hebben.

Geholpen door vriendelijk, deskundig personeel.

Na heel veel verschillende producten voor het onderhoud van mijn granito aanrechtblad geprobeerd te hebben, gaf ik al bijna de moed op. Gelukkig vond ik jullie site waarop een onderhoudsmiddel werd vermeld. Bij het bezoek aan jullie mooie showroom werden we uitgebreid geinformeerd en overtuigd. Gelukkig, nu heeft ons aanrechtblad eindelijk een mooie diepe glans. Bedankt! We zijn zeer tevreden over jullie en het SOB10 onderhoudsmiddel. Fam. Elderhuis Nieuw Vennep

Zeer klantvriendelijk en een uitstekend product!!

Ben zeer tevreden. Rondleiding door het bedrijf waarbij zichtbaar werd hoe de productie van een aanrechtblad tot stand komt. Ook nadat het blad is geplaatst aandacht voor klantspecifieke aanpassingen. Kortom..... op zoek naar een ambachtelijk betonnen aanrechtblad zeker een aanrader.

Kwam voor een spoelbak voor de buitenkeuken. Top geadviseerd door Cornelis! Geen opdringerig gedrag maar gewoon eerlijk advies en lekker meedenken. Deze jonge ondernemers gaan het helemaal maken!

• Levering en installatie

Heel goed bedrijf met toffe medewerkers en zalig kwalitatieve beton produkten zoals keukenbladen etc...

Prima, betrouwbaar bedrijf

• Levering en installatie

Ik ben superblij met mijn aanrechtblad. in verband met een klein budget had ik een aanrechtblad gekocht, dat niet was opgehaald. Deze zou tegen een sterk gereduceerde prijs (- 70%) op maat worden gemaakt. Toen dit blad tijdens het op maat maken, per ongeluk brak, kreeg ik een nieuw blad aangeboden, voor dezelfde prijs. Het blad is zojuist afgeleverd en ik ben zeer tevreden. Dankjewel mannen van aanrechtblad.nl

• Levering en installatie

Van kennismaking in de showroom, tot inmeten en installatie: alleen maar goede ervaringen. Eerlijk advies, meedenkende vakmensen, nauwkeurige checks en superkwaliteit afgeleverd. wij hadden sinds 3 jaar beton-cire bladen, een geodkope oplossing die erg slecht is bevallen, het is onzettend gevoelig, begint te blaren en schimmelen. Niet geschikt voor natte ruimtes, en zeker niet voor een gezinssituatie. Nu eindelijk vervangen voor echt beton. heel blij mee. (de voor en na foto's zijn op te vragen bij [email protected])

• Levering en installatie

Van advies, productie en levering en herstel levering. Ging goed, blij met Tim Middelkamp als leverancier/maker keuken en blij met jullie betonnen aanrechtblad.

• Levering en installatie

Open communicatie, goede uitleg ondersteund door bezoekje aan de werkplaats. Meedenken met ons over bestaande situatie, verbeteringen, afwerking en onderhoud. Professionele uitstraling.

• Kwaliteit
  • Levering en installatie N.v.t.

In de showroom werd alle tijd voor ons genomen en kregen we goed advies en de communacatie rondom de levering verliep goed de levering zelf is ook naar wens verlopen! Wij zijn blij!

• Levering en installatie

Prettig, de instagram posts zijn erg professioneel

• Levering en installatie

Supervriendelijk behandeld. Uitstekende service en after care. Zeer mooie producten voor een uitstekende kwaliteit.

• Levering en installatie

prachtig aanrechtblad. goede service.

• Levering en installatie

Geweldige service, zowel tijdens de aankoop, plaatsing en achteraf. Een uniek product, dat helemaal naar wens te bestellen is. Bij een nieuwe keuken komen wij hier zeker weer terug!

• Levering en installatie

Hele fijne ervaring bij dit bedrijf. Goed persoonlijk advies en snelle keurige levering!

• Levering en installatie

Hallo Peter, Na een lange zoektocht uiteindelijk bij jullie uitgekomen. Prima advies gekregen en jullie produkt voldoet uitstekend. Eindelijk iets wat zorgt voor een harde, glanzende bescherm laag Hartelijk dank.

• Communicatie N.v.t.
  • Levering en installatie N.v.t.

Naast een leuk gesprek en goed advies voelde ik mij vrij in de keuzes die ik had. Super leuke en gezellige mensen die daar werken. Stonden open voor ideeën. Met creativiteit en inspiratie kon het blad gemaakt worden.

• Levering en installatie

Voor een terrazzo aanrechtblad hadden wij vooraf diverse sites bezocht. KokBeton sprak ons het meest aan. De reis naar Nijkerk werd een beleving. Uitstekend advies en na een kijkje in het productieproces was de keus snel gemaakt. Met een snelle levering en deskundige plaatsing voltooide KokBeton onze keuken boven verwachting. Prachtig bedrijf. Aanbevolen!

Westkadijk 8

3861MB Nijkerk

Over KokBeton

KokBeton is specialist in het maken van betonnen- en terrazzo aanrechtbladen, wasbakken en andere interieur/exterieur producten. Ook kunnen we voorzien in andere benodigdheden zoals een passende kraan, spoelbak, kookplaat!