Sterke jongens!!

Heb door KokBeton een hoek-werkblad laten ontwerpen, maken en plaatsen voor mijn buitenkeuken. Bij het plaatsen had ik even, gezien de 200 kg van 1 van de bladen mijn twijfels, maar man man man, wat hebben die gasten een inzet en ambitie. Eindresultaat is prachtig geworden, dus hier ga ik zeer veel plezier aan beleven. Aanbevelen....dikke vette JA!

Zeer positief. Goed geadviseerd en erg tevreden over het plaatsen van de wasbakken.

Prachtige bladen en wastafels van beton met een zeer goede service.

Wij hadden wat kleine gaatjes die opgevuld moesten worden en zijn goed geholpen om ons blad weer netjes te krijgen dmv poeder en een beetje water.

Positief

In mijn werk als architect ben ik veel bezig met materialen en kosten. Nu de kans er was om onze eigen keuken te ontwerpen, ben ik op zoek gegaan naar een betaalbaar basic kast systeem in combinatie met een bijzonder blad. Opdat het geheel een mooi resultaat wordt binnen ons budget. De kastjes vonden we bij Bruynzeel, eenvoudig maar net wat degelijker dan Ikea. Het blad vonden we bij KokBeton, puur materiaal en op maat gemaakt. Ik zou deze combinatie van eenvoudige kastjes en een bijzonder blad bij KokBeton, iedereen willen aanraden, het beste uit twee werelden!

Top service en een mooi kwalitief hoogstaand product

Wij zijn erg tevreden over ons nieuwe aanrechtblad! Vanaf het eerste contact tot aan de uiteindelijke plaatsing van het betonnen aanrechtblad hebben wij service en vakkundigheid van KokBeton als zeer prettig ervaring. Goed advies gekregen over de diverse mogelijkheden, in combinatie met de rondleiding in de fabriek. Dit heeft ertoe geleid dat we de juiste keuze hebben gemaakt voor ons aanrechtblad. De service is uitstekend en je merkt dat men gevoel en affiniteit heeft met het product zelf, dit komt ook tot uiting in de kwaliteit en de uitstraling van ons nieuwe aanrechtblad, spoelbak en kraan. Dat in combinatie met een hele mooie prijs!

KokBeton heeft ons een uitstekende service verleend.

In eerste instantie was er sprake van enige misverstanden omtrent de uitvoering van ons aanrechtblad. Dat was voornamelijk te danken aan onze eigen gebrekkige ervaring/ kennis. Toen onze verwachting éénmaal duidelijk was, wist KokBeton hier ruimschoots aan te voldoen.

Na de verbouw van onze keuken moesten wij op zoek naar een keukenblad met een grote afmeting: 3.75 lang en 1.20 breed. We hebben een bedrijf kunnen vinden die deze afmeting uit één stuk konden maken en dat was Kokbeton uit Nijkerk. Dus daar zijn we eens gaan kijken en na goede uitleg hebben we besloten om daar ons keukenblad te kopen. Het inmeten, levering en plaatsen ging allemaal perfect en zodoende hebben we nu een supergroot aanrechtblad van mooi wit beton met een natuurlijke uitstraling waar we erg blij mee zijn. Jolanda Arts en Wiel Janssen Horst

Top bedrijf

Zoek je iets bijzonders en op maat, dan ben je bij Beton Kok aan het goede adres. Zeer klantvriendelijk, denken in het hele proces mee en leveren volgens afspraak een prachtig product. Ben zeer tevreden!

Innovatief bedrijf en mee denkend personeel

Tijdens onze orientatie op een nieuw bandkamer meubel kwamen we Kok Beton tegen. We hadden al een ontwerp gemaakt voor het meubel bij een timmerman, maar zochten een op maat gemaakt blad. Bij Kok Beton werden we zeer goed geholpen en kregen ook een rondleiding en uileg over het productie proces. Zeer veel keuze en mee denkende mensen. Absoluut een aanrader om hier te gaan kijken

Heel mooi blad!

Communicatie verliep erg goed en er werd snel gehandeld. We zijn erg tevreden met het resultaat.

Super!!

Wij hebben een aanrechtblad en een kookeiland blad laten gieten van beton. Precies zoals ik het in gedachten had. Fijn bedrijf, de medewerkers denken mee, zijn vriendelijk en klantgericht. Ben zeer tevreden!

Oplossingsgericht bij problemen

Kokbeton heeft mij goed geholpen met de keuze voor de juiste aanrechtblad bij mijn keuken. Toen na het leveren van het aanrechtblad bleek dat een gedeelte van het aanrechtblad niet goed was gepolijst, ben ik bijna direct teruggebeld om een afspraak te maken. Zeer snel konden ze al het probleem verhelpen. Topservice die ik hoop bij ieder bedrijf te mogen verwachten.

Dit hadden we tien jaar eerder moeten doen

Soms weet je vanaf het eerste contact dat het goed zit en dat geldt hier zeker. Het is mooi om te zien hoe je idee tot leven gebracht wordt door zo'n groep enthousiaste mensen. Van de begeleiding tijdens de aankoop tot het installeren; een top ervaring. Wat ons betreft een absolute aanrader. Het is dat we maar één keuken nodig hebben 😉 Bedankt!

In 1 woord perfect

Vanaf dag 1 goed begeleid. En voorgelicht. Is wel oppassen met bepaalde dingen maar nog geen seconde spijt van ons betonnen blad. Het geheel is fantastisch geworden. Van dag 1 tot de montage goed overleg, en alles volgens planning.

Gepassioneerde vakidioten

Bewust deze kop gekozen om de aandacht te trekken. En omdat-ie toch ook de lading absoluut denkt. De ‘jongens’ van KokBeton - we hebben geen vrouwen ontwaard in deze betonnen wereld, al zullen die er heus wel zijn, maar meer achter de schermen - gaan voor hun producten. Ze zijn trots op wat ze maken, doen dat met passie en gevoel voor stijl en service. Een mooie combinatie van verfijnd design en van nature ruw beton. Een keurig bedrijf met hart voor de zaak. Dat voel en zie je al bij de rondleiding. Zowel de makers als de plaatsers doen hun best om het meest optimale resultaat te behalen. Niet eenvoudig want - wij kozen voor een werkblad in de keuken - beton is loodzwaar en handgemaakt. Dus accepteer eventueel kleine onvolkomenheden, want die zijn bij zo’n product onvermijdelijk. Wij gingen voor een werkblad van grijs beton met ‘vlameffect’ zoals Cornelis het noemt. Dan brengt hij met zwart pigment accenten aan. Wij vinden het meer ‘Hollandse wolkenluchten’. Een gedurfde opdracht, want je weet niet hoe het uitpakt. Dat risico moet je voor lief nemen. In ons geval prachtig waarbij de tekening zelfs wat doorloopt in de twee haaks op elkaar geplaatste delen. Geijkte vraag in veel reviews: Zou u dit bedrijf aanraden? Antwoord: Volmondig ‘ja’. Johan en Irene, Geertruidenberg

Enorm gepassioneerde vakmensen, die een top product leveren!

Bij Kokbeton weten ze goed in te spelen op je persoonlijke smaak, dit voelen ze erg goed aan! We kregen een uitgebreide rondleiding door de prachtige showroom en zelfs de werkplaats mochten we zien! Een kijkje achter de schermen, erg leuk! Met een bakkie koffie konden we rustig de opties bekijken. Met als eindresultaat een prachtig product. Onze keuken is echt zo gaaf en zo mooi geworden! 😍 Heel blij mee. En niet te vergeten een prachtige zwarte spoelbak met zwarte mooie kraan. Die staat heel mooi tegen de beton look van ons aanrechtblad! Peter en team, bedankt!

Helemaal goed

Wij hebben een wastafel laten gieten van beton. Precies zoals ik het in gedachten had. De vorm is iets aangepast TaV de bestaande modellen. De jongens denken mee en eigenlijk is alles mogelijk. Vriendelijk klantgericht. Mooi lokaal bedrijf.

Goede snelle service en prachtige resultaten

We hebben een terrazzo aanrechtblad en een badkamermeubel van KokBeton. Hij is helemaal geworden naar onze wensen en de levering was ontzettend snel. Zelfs toen wij een jaar later nog een extra stuk aanrecht wilde kon dat. De service is echt top, want zelfs na een fout van onszelf hielpen de mannen het oplossen. Ze werken met een ontzettend leuk team jonge kerels die een passie hebben voor hun werk.

Super servicegericht en netjes!

Wij hebben een betonnen aanrechtblad en een eiken badkamermeubel geleverd gekregen! Superfijne service en meedenkend bij het ontwerp van ons badkamermeubel. Heel tevreden en we kunnen het iedereen aanraden! Fam van Bergem - Nieuwerkerk a/d IJssel

Flexibel en dynamisch bedrijf

Bij aankomst vriendelijk ontvangen. Mooie frisse lichte showroom vol ideeen ter inspiratie. De boeiende rondleiding in de werkplaats geeft eem goed beeld van de mogelijkheden. Met het Kokbetonteam ons idee besproken en kwamen met slimme oplossingen. Het realisatie en installatie process ging soepel en fantastisch. Kortom we zijn zeer tevreden. Kokbeton is een aanrader om mee in zee te gaan voor mooie producten in beton.

Gastvrij en klantgericht

Kok beton is een prettig bedrijf met enthousiaste, jonge medewerkers. Zij weten hoe je klanten moet ontvangen. We kregen een kop koffie, een rondleiding door de fabriek en een uitgebreide toelichting van de mogelijkheden. Daarnaast ook een pluim voor de timmerman waar ze samen mee werken. Hij heeft onze ideeën en wensen prachtig gerealiseerd in een passend wastafel meubel. Zeker een bedrijf om aan te raden.

Super klantgericht!

We kwamen voor een wasbak, alle tijd om opties door te nemen. Al luisterend horen welke stijl we zochten en meedenken in mogelijkheden. Daarnaast een repairkit meegekregen voor ons betonnen aanrechtblad. Heel erg handig. Cornelis alvast heel erg bedankt voor je hulp en we wachten vol enthousiasme op de wastafel!

excellente service en kennis van hun producten

Wij waren op zoek naar een wasbak anders dan anders en vonden die bij Kok Beton, Nijkerk. Peter Kok en zijn assistente hebben ons voorzien van de juiste informatie en daarmee de overtuiging om een betonnen old look wasbak aan te schaffen. Prijs en kwaliteit staan in een perfecte verhouding fam Leutscher

Klantvriendelijk en goede service. Kwaliteit en denkt goed mee aan de eisen van de klant.

Goed gevoel, mooi product, vakmensen

Mooi assortiment, veel keuze, ook maatwerk.

Over KokBeton

KokBeton is specialist in het maken van betonnen- en terrazzo aanrechtbladen, wasbakken en andere interieur/exterieur producten. Ook kunnen we voorzien in andere benodigdheden zoals een passende kraan, spoelbak, kookplaat!