Goede, snelle service

Het hele proces is soepel verlopen. Vanaf het eerste oriënterende gesprek tot de levering: alles is op een ontspannen en niet dwingende manier gegaan. De braai verkoopt zichzelf doordat je hem werkend op locatie kunt zien en er de tijd voor je wordt genomen. We hebben er een heel goed gevoel bij. Inmiddels is de braai geïnstalleerd en hebben we al een aantal avondjes kunnen genieten van de braai!

Professioneel en servicegericht

KokBeton is een " jong " bedrijf en levert zowel service als kwaliteit. Afspraken worden iedere keer nagekomen. Wij hebben een enorm aanrechtblad afgenomen en Cornelis heeft geweldig meegedacht over kleur en opzet. Het resultaat is nog mooier dan gedacht. Kortom, we zijn blij

Indrukwekkende service!

Vriendelijk, snel, behulpzaam, effectief,... Echt top service!!! Braai Master besteld: na een paar keer gebruiken ben ik er zeer enthousiast over!!

keukenblad als nieuw

Snelle reactie en ook snel aan de slag met mijn keukenblad. Dat is weer schitterend geworden. Zelf kan ik het blad nu mooi houden met de speciale vloeistof die ik bij jullie kan bestellen. Dank je wel!

Prachtig zitblad voor tuinbank

Erg blij met het mooi afgewerkte betonnen zitblad voor mijn tuinbank, snelle service en echt vakwerk!

Prettig en duidelijk zakendoen.

Onlangs bij Kok beton het blad voor mijn keuken gekocht en erg tevreden over het geleverde product. Zij geven duidelijk aan wat de mogelijkheden zijn en beantwoorden je vragen. Vervolgens snel overeen gekomen en binnen twee weken stond het werkblad voor mij klaar met gewenste kraan en wasbak. Heel blij mee!

Mooi blad, erg blij mee!

We wilden voor ons keukeneiland met afmeting 360 x 120 cm per se een blad uit een stuk! Beton bleek uiteindelijk onze oplossing! Na levering van de eerste bladen bleken er toch een paar dingen misgegaan te zijn tijdens het inmeten. Gelukkig waren ze bij Kokbeton niet flauw en hebben ze beide bladen vervangen, voor nieuwe. Dit was nog best een dingetje! Het eiland blad dat ongeveer 400kg weegt, moest er dus weer af, en daarna nogmaals geplaatst worden. Dit werd echter door 2 man, zeer professioneel gedaan. Super! Het insmeren van het blad met Rebo+ is echt een eitje. Het kost amper tijd en zeker geen moeite/kracht om te doen. Het betekend echter niet dat het blad helemaal vrij van krasjes en kringen blijft, maar dit is voor ons geen probleem, onze keuken mag leven. En ik ben er van overtuigd dat met blijven smeren van de Rebo+, deze leeftekeningetjes ook weer langzaam vervagen.

Heel mooi blad en goede service

Aanrader dus!

KokBeton maakt waar wat zij beloofd.

De mensen die werken bij KokBeton en Koperen kranen zijn allemaal jonge specialisten op hun vakgebied. Dat maakt hen een dynamisch team die op een heel persoonlijke manier goede adviezen geven, ook waarmaken wat zij beloven te doen en goede service verlenen.

Wat Kokbeton niet maken kan geef het dan aan uw vuilnisman.

Wij waren onder de indruk toen we binnen kwamen op die regenachtig Zaterdagmiddag. Wat mij meteen opviel was de groepsfoto aan de muur. Een jong Betonteam was er te zien, jonge Betonboys dacht ik meteen we zitten hier goed. De sales manager Adino, wilt u koffie wellicht wilt u de werkplaats even zien. Voordat we het wisten stonden we in de keuken van de Betontovenaars. Na het gesprek was het duidelijk dit is het bedrijf wat we zoeken. We kozen voor een betonnen aanrecht maar het leek wel een marmeren aanrecht, een van de creatieve Betonboys maakt dit zei Adino hij is er in gespecialiseerd, wij zeiden laat ie lekker zijn best doen. Na de afgesproken tijd arriveerden de bladen, twee montage Betonboys groot van stuk stonden op de stoep, de bladen waar geweldig, precies op maat dachten we. Maar toch een klein foutje, onze nieuwe wasbak paste er niet goed in. Paniek welnee. Ik heb direct Adino gebeld, ja het blijft beton he, dus het kan wel eens niet goed aansluiten. Maar de jongens komen net binnen, ik stuur ze meteen terug. Kijk dat is service de jonge montage Betonboys stonden met 30 min weer voor de deur. Wij willen jullie bij deze allemaal bedanken voor de geweldige inzet en service. En denk eraan wat Kokbeton niet maken kan geef het dan aan uw vuilnisman. Groet Simone en Olaf

Uitstekend advies, prachtig product en vakkundige plaatsing

Wij zijn heel blij met ons nieuwe prachtige aanrecht. Eerste contact heel positief. Je voelt je als klant welkom. Productieproces van het aanrecht werd getoond achter de showroom. Mooi om te zien. Ambacht en passie voor hun product Wij zijn ook blij met de zwarte kraan en de zwarte spoelbak. Maakt het aanrecht echt af. Monteurs hebben het blad goed opgemeten en vakkundig geplaatst. Mooi om te horen dat zelfs de monteur het werkblad met de zwarte kraan en spoelbak 'sexy' vond.....daar zijn wij het volmondig mee eens. Aanrader dus!

Stoer blad voor buitenkeuken!

Lange tijd aan het twijfelen over het blad van de buitenkeuken. Zelf maken of toch niet, van hout of toch beton. Besloten toch beton te doen. Na een flink onderzoek om dit zelf te gaan maken erachter gekomen dat dit niet heel goedkoop is en je eigenlijk ook meer ruimte nodig hebt dan bij ons aanwezig en natuurlijk het risico omdat je het maar 1 keer doet dat het misschien niet helemaal goed gaat. Via google is gezocht naar bedrijven die dit voor ons zouden kunnen maken. Via de website van Kokbeton een snelle indicatie gekregen wat dit ongeveer zou kosten. Natuurlijk wel iets duurder dan zelf maken maar verschil vond ik te klein om risico te lopen dat het zou mislukken. Na telefonisch contact afspraak gemaakt om bezoek te brengen aan de showroom. Daar zeer prettig ontvangen en een goede indruk gekregen. Er is goed meegedacht hoe de Kamado Joe goed en mooi te positioneren in het blad. Nadat de tekeningen definitief waren besloten om drie bladen te laten maken voor de hoekkeuken in de tuin. Meer daarin het gat voor de Kamado Joe in de hoek en spoelbak links en inductieplaat rechts. Het resultaat is echt onwijs gaaf! Wat een mooi blad.

heel netjes ontvangen, goede service

ontvangst was goed, na een kort gesprek de fabriek gezien. Echt interessant om te zien, hoe ze het maken en de passie die ze hebben.

Goede service en prachtig product.

Naar aanleiding van een post op Marktplaats ben ik bij Kokbeton uitgekomen. Vanaf het eerste moment een prettige ervaring en geruime tijd om het juiste product voor ons samen te stellen. De mannen van Kokbeton leveren snel, secuur en netjes de producten die we hebben besteld en hebben ons huis een boost gegeven in uiterlijk. Ook bij problemen (verkeerde kleur korf) hebben ze direct en snel gehandeld. Ze kwamen hem kosteloos om wisselen en zorgden dat wij zonder stress tot perfectie onze keuken en badkamer een compleet uiterlijk hebben kunnen bieden.

nieuw prachtig keukenblad op oude keuken

Een jaar geleden heeft KokBeton een betonnen aanrecht geplaatst op onze 28 jaar oude (zwarte) keuken. Wij zijn er heel erg blij mee, het lijkt gewoon een nieuwe keuken!! Mooie spoelbak erin, kookkraan...iedere dag genieten wij ervan. Toen de kit-rand tussen de twee aanrechtbladen losliet, is er direct een monteur gekomen en heeft dit netjes gerepareerd. Dezelfde monteur die samen met zijn collega de loodzware bladen heeft geplaatst; jonge enthousiaste mannen, net als de rest van dit bedrijf. Er wordt meegedacht over de diverse mogelijkheden en men liet vol enthousiasme de fabriek zien. Het voelde direct goed, totaal geen valse verkooppraatjes, sterker nog... door het meedenken (bij het inmeten) is ons zelfs een hoop geld bespaard!

Zeer fraai betonnen werkblad voor buitenkeuken

Een zeer fraai betonnen werkblad voor onze buitenkeuken, waar we erg tevreden mee zijn. Deze heeft nu een stoer en robuust uiterlijk gekregen. Uitstekende service en zeer vriendelijk personeel.

Klantgericht

Van offerte tot aflevering keurig geholpen. Betonnen blad besteld, keurig geleverd en zeer nette kwaliteit.

We zijn erg blij met de aankoop van ons betonnen blad bij kokbeton. We kregen goed advies en het blad kon op korte termijn geleverd worden. Het eindresultaat is ontzettend mooi en we genieten er nog elke dag van. Kortom, heel blij mee! Zeker de moeite waard om een kijkje te nemen bij deze mooie zaak

Onze ervaring is alleen maar positief, al jaren droom ik over een betonnen aanrechtblad en vandaag werdt het dan werkelijkheid! We hebben in december al een rondleiding gekregen en meteen besloten dat we bij Kokbeton een aanrechtblad gaan bestellen. Na het inmeten supersnel geleverd en ongelooflijk hoe strak alles past, wat een vakwerk. En mooi geplaatst door twee gezellige mannen! Kortom, wij zijn heel erg blij absoluut een dikke aanrader!

Echte enthousiast vakmannen

Wij hebben nu een heel mooi beton aanrecht in ons ikea keuken en opeens ziet het er erg sjiek uit. Ook hebben we allemaal passende mooi beton venster bankjes. Heel goed contact. Alle afspraken nagekomen. Leuk jong enthousiast team. Thanks guys!

Prachtig stoer terrazzo aanrechtblad ambachtelijk gemaakt.

Er liep even iets mis, maar met elkaar hebben ze de schouders eronder gezet en een prachtig blad in U-vorm afgeleverd! Jong enthousiast en gemotiveerd team, wat achter hun product staat! Mannen bedankt! Wij gaan er volop van genieten.

Prachtig en super service

In januari 2020 een prachtig aanrechtblad geleverd gekregen voor ons kookeiland (380/100cm). Het contact verloopt snel, goed en vriendelijk! Ook bij bezoek aan showroom duidelijke uitleg van hun product. Daarnaast ook onze badkamer meubels met betonnen blad door hun verzorgd. Foto’s zal ik bij review Google voegen. Ik zou iedereen dit aanbevelen als ze opzoek zijn naar een betonnen aanrechtblad.

100% tevreden

Het contact begon met online aanvragen van een offerte. En ook na het plaatsen van het blad was er nog contact vanuit Kok. Gedurende het hele proces was er een zeer prettige samenwerking. Geen opdringerigheid ervaren. Meer het gevoel van goede begeleiding. Een kijkje in de werkplaats vonden wij heel erg leuk. Nu weten we hoe en waar ons blad gemaakt is. Tijdens het plaatsen was er heel prettig overleg over hoe onvoorziene dingen op te lossen.

Prima service en mooi product.

3 jaar geleden onze keukenbladen hier laten maken en plaatsen. Onze budgetkeuken zag er hierdoor uit als een keuken uit het hogere segment. Nu hebben we weer een nieuw huis en een nieuwe keuken. Wederom heel fijn geholpen met goede ideeën!

Sterke jongens!!

Heb door KokBeton een hoek-werkblad laten ontwerpen, maken en plaatsen voor mijn buitenkeuken. Bij het plaatsen had ik even, gezien de 200 kg van 1 van de bladen mijn twijfels, maar man man man, wat hebben die gasten een inzet en ambitie. Eindresultaat is prachtig geworden, dus hier ga ik zeer veel plezier aan beleven. Aanbevelen....dikke vette JA!

Over KokBeton

KokBeton is specialist in het maken van betonnen aanrechtbladen. Alle aanrechtbladen worden met de hand gemaakt en kunnen dus op uw wensen afgestemd worden!