Meedenkers en daarmee ook probleemoplossers

Onder een, door een inmiddels failliet, bedrijf geleverd betonnen aanrechtblad brak de (eveneens betonnen) spoelbak uit het niets af. Alleen KokBeton durfde het aan om mee te denken over een oplossing, anderen vonden vooral dat we een heel nieuw blad moesten kopen. De oplossing is perfect bedacht en perfect uitgevoerd. Daarnaast zijn het ook nog eens vriendelijke en netjes werkende mensen. Alleen maar lof en een volgend betonnen project komt zeker hier vandaan!

Topservice en goede kwaliteit

In deze drukke tijden toch kwaliteit kunnen leveren en mee denken met de klant. Volgende keer weer, bedankt Peter en zijn team!

Vriendelijk, professioneel en kundig.

Alle interacties met KokBeton zijn door ons als zeer plezierig ervaren. Hoe maak je nieuwe spoelbakken in een aan 1 stuk gegoten betonblad? Het meedenken om dit niet alledaags historisch betonprobleem aan te pakken heeft geresulteerd in een mooie oplossing. De kundigheid is ook continu verpakt in plezierige en vriendelijke communicatie. KokBeton zit vanaf nu onder de sneltoets voor het geval we weer een betonklus hebben

Prachtig aanrecht, uitstekende service

Vorige week is ons betonnen aanrechtblad geplaatst, en we zijn er enorm blij mee. We hadden al mooie foto's gezien en vonden het bedrijf er jong en fris uitzien. We zijn eerst maar eens naar de showroom gegaan, waar we hartelijk werden ontvangen. Er werd uitgebreid de tijd genomen voor een rondleiding en bespreken van onze wensen en consequenties voor de prijs. KokBeton heeft ook erg zijn best gedaan om aan te sluiten bij ons budget en actief meegedacht over oplossingen voor bepaalde indelingskwesties. Het inmeten bij ons thuis ging heel zorgvuldig, en ook het plaatsen van het blad werd heel netjes op de afgesproken dag gedaan, met supernette afwerking (kit op kleur). De heren hebben zelfs nog gestofzuigd! Wat wil een mens nog meer? ;-)

Geweldige enthousiaste jonge mensen

Supermooi product verkocht door een groep jonge mensen die er plezier in hebben het voor de klant goed te doen. En dat is iets wat ik regelmatig mis bij bedrijven. Zeker als ze het goed doen en klandizie genoeg hebben. Ik hoop dat Kok Beton heel lang op deze manier door gaat. Succes en Bedankt.

Uniek meubel

Super service en prachtig product! Ook na wat onfortuinlijke tegenslagen alles super opgelost en een super mooi meubel opgeleverd met prachtig houten meubel en betonnen blad!

Top bedrijf!

Ik had een hele specifieke wens voor het aanrechtblad in onze overkapping. Een pizza over die verzonken is in een betonnen aanrechtblad. Toen we in contact met KokBeton kwamen, werden we gelijk heel professioneel geholpen en werd er gelijk meegedacht. De afhandeling van de order verliep perfect en de bladen konden zelfs een week eerder geleverd worden. De bladen werden keurig netjes geleverd en gemonteerd. Kreeg zelfs een onderhoudssetje voor als er ooit een keer een beschadiging op komt. Van de verkopers tot de monteur en de mallenmaker. Top service! Bedankt en ik zal jullie zeker aanraden!

Goede en betrouwbare leverancier van betonen aanrechtbladen

Levering altijd volgens afspraak. Vakkundig, bekwaam en zeer klantvriendelijk personeel. Mijn tevredenheid heb ik doen blijken door het bestellen van een tweede aanrechtblad voor mijn buitenkeuken. Al met al een leverancier waar ik zeer tevreden over ben. Groet, Winston

Zéér aan te bevelen bedrijf!

Wij hadden voor onze keuken een nieuw aanrechtblad nodig van 3,24m. Omdat het voor verschillende leveranciers hier in de omgeving lastig bleek om dat uit één stuk te leveren van het materiaal wat wij mooi vonden, terwijl dat wel onze wens was, kwamen wij via internet bij Kokbeton terecht. Voor ons heeft een betonnen blad een zeer mooie, natuurlijke en robuuste uitstraling. Precies de sfeer die wij zochten. Na de reviews gelezen te hebben die veelbelovend waren hebben we met deze firma contact opgenomen en een afspraak gemaakt bij hun bedrijf in Nijkerk. We werden gastvrij ontvangen, en hebben toen ook een rondleiding gehad in de fabriek zodat we zelf konden zien hoe de procedure in zijn werk ging. Het hele team , inclusief de eigenaar, bestaat uit jonge, enthousiaste mensen, die helemaal achter hun product staan. We hebben daar ons blad besteld wat op de afgesproken dag geleverd werd. Helaas ging er toen wat mis met het aanrechtblad. Ze hebben toen hun verantwoording genomen en hebben een nieuw blad geleverd. Maar dat scheurde helaas toen het geplaatst was. Omdat wij dat zeer storend vonden hebben we weer contact opgenomen bij de firma. We werden uitgenodigd om in Nijkerk een gesprek aan te gaan , omdat ze te kennen gaven dat ze graag met ons mee wilden denken, zodat wij uiteindelijk toch tevreden zouden zijn met ons aanrechtblad . Zo gezegd zo gedaan. We hadden daar een zeer prettig gesprek met de eigenaar , en een van zijn naaste medewerkers, waarin ze te kennen gaf dat ze alsnog een derde blad gingen leveren zonder dat wij ons zorgen hoefden te maken over bijkomende kosten. Waar vind je deze service tegenwoordig nog! Dus nu ligt het blad naar volle tevredenheid. We vonden het zelfs zó mooi dat we ook nog een tweede blad voor onze bijkeuken en een derde blad voor onze achterwand bijbesteld hadden. Petje af voor de manier van zaken doen van Kokbeton. Dit bedrijf heeft bewezen dat service en een tevreden klant bij hun hoog in het vaandel staat.

Hele nare en slechte ervaring!!!

Wij hebben een betonnen aanrechtblad en spoeleiland.In de bladen van het kookgedeelte zaten wat beschadigingen.Wij kwamen bij kokbeton terecht via goede recensies om het blad te laten schuren en opnieuw te impregneren.Volgens de monteur kon het blad nooit slechter worden dus dat was een geruststelling.Maar na de behandeling is het blad lelijker dan daarvoor met in het bijzonder 1 grote vlek die er voorheen niet zat.Na moeilijk contact te krijgen eindelijk feedback en tot grote verbazing doen ze er niks aan om het te verhelpen en verschuilen ze zich achter het feit dat beton een onvoorspelbaar product is.Hadden ze mij dit van te voren gezegd dan had ik het nooit door hen laten opknappen.kortom spijt als haren op mijn hoofd een hoop geld kwijten wij zitten met een heel lelijk blad!!!

Het blad, gemaakt is door een andere fabrikant*, was inderdaad slecht onderhouden en daardoor lelijk. Met de juiste gereedschappen hebben we vakkundig het betonnen blad behandeld. Wij staan volledig achter onze werkwijze en onderhoudsproces voor betonnen aanrechtbladen. De bestaande klachten zijn inherent aan het product en daarom adviseren wij dat u contact opneemt met de fabrikant van dit betonnen aanrechtblad. Nu tekenen klanten vooraf een duidelijke overeenkomst voordat we een service starten, om miscommunicatie te voorkomen. Dank voor deze les!

Afspraak is afspraak, en nog iets meer!

Ik was op zoek naar een bbq, de Braaimaster. Zo ben ik op een dinsdag bij Peter van Kok Beton terecht gekomen. Zijn enthousiasme spatte er meteen vanaf. Iemand die trots is op zijn producten en bedrijf. Ik dacht meteen, daar wil ik zaken mee doen. Inmiddels staat de bbq en heb een prachtig aanrechtblad van beton met bijpassende koperen kraag via dit bedrijf gekocht. Cornelis en Tom hebben het proces opgepakt en er was veel mogelijk, geen problemen maar oplossingen. Ik kan echt oprecht zeggen dat zij een dikke vette 10 verdienen. Aanbevelen? Zeker weten!!!

fijn bedrijf

Niet alles ging helemaal zoals het zou moeten, maar ze hebben er wel alles aan gedaan om te proberen de fouten te herstellen. Ondanks dat dat niet overal is gelukt hebben we er toch een goed gevoel bij.

Mooie Aanrecht bladen

We zijn heel blij met onze aanrecht bladen. En de snelle levering van een wasbak uit eigen voorraad (omdat de leveringstijd enorm was opgelopen dankzij de corona crisis). Ondanks dat er het een en ander mis ging is het allemaal netjes en naar volle tevredenheid opgelost. Fijn bedrijf om mee in zee te gaan.

Sympathiek bedrijf

Bij de aanschaf van ons betonnen aanrechtblad, werden we geholpen door een deskundig en vooral ook enthousiast team van jonge mensen. Ze hadden alle tijd om ons uitgebreid voor te lichten over mogelijkheden en onmogelijkheden. Trots lieten ze ons ook hun werkplaats zien. Ook nadat het blad was geplaatst, konden we hen altijd telefonisch benaderen met allerlei vragen. Kortom; een leuk bedrijf waar we zeker weer terug zullen komen bij een nieuwe aankoop.

Mooi bedrijf

We hebben ons keukenblad laten vervangen door een betonnen aanrechtblad. Latige klus ivm de vele hoekjes maar het resultaat is echt prachtig. De service is heel goed en helder, de communicatie verliep prima. Echt een mooi jong bedrijf met enthousiaste werknemers, we zijn heel blij!

Goed advies en prima service! Prachtige produkten.

Via Eikmeester (bouwde onze keuken) bij Kok Beton uitgekomen voor aanrechtblad. Uiteindelijk ook twee badkamermeubels en toiletmeubel met betonnen wasbakken gekocht. Vriendelijk personeel, goed advies en prima service. Alles verliep conform afspraak. Geleverde producten waren prachtig! Aanrader!

Prachtig uniek terrazzo aanrechtblad

Wat een mooi jong bedrijf. Vriendelijke deskundige mensen die een prachtig product hebben afgeleverd. Ik heb nu een heel mooi en uniek terrazzo aanrechtblad. Met zorg en aandacht hebben we samen de kleurtjes en het formaat van de steentjes voor het blad samengesteld, passend bij de kastjes, vloer en wand. Zo leuk. Afspraken verliepen prima, offerte was helder. Helemaal tevreden

uitstekende service. Probleem keurig opgelost!

Fijne zaak met prachtige betonnen keukenbladen. Keurig geholpen en geïnformeerd. Keuken is in combinatie met eikenhout en robuuste handgrepen prachtig geworden! In onze woonboerderij loopt het niet perfect recht: hierdoor was een kitnaad tussen twee betonnen bladdelen niet perfect. Hiervoor zeer netjes gecompenseerd met 2 beton-in-hout-tafeltjes. Nog steeds regelmatig complimenten van bezoek op onze mooie keuken!

Vakwerk, vriendelijk, snel en goede service

Vakwerk, zeer vriendelijk en goede service

Heel goed geholpen en erg tevreden met het resultaat

Een leuke rondleiding gekregen. Echt mooie dingen worden er gemaakt. Denken mee en je wordt keurig te woord gestaan. Sinds 2 weken ligt het betonnen aanrechtblad in mijn nieuwe keuken, ziet er prachtig uit. En voor mij heerlijk dichtbij omdat ik zelf in Nijkerk woon. Heel goed gedaan!

Elke droom wordt waar gemaakt

Geef je wensen door en het wordt gemaakt door Kok Beton. Perfecte, vriendelijke service en zeer snel geproduceerd. Dank voor onze mooie wastafel!! Wij zijn er erg blij mee!

Zeer klantvriendelijk bedrijf, transparant in de ruimste zin van het woord.

De proffesionals van Kok Beton uit Nijkerk hebben een prachtig betonnen aanrechtblad voor ons gemaakt, incl een mooie messing kraan en spoelbak van Tapwell. Zeer blij met het resultaat, maar ook met de service, transparante offerte en open communicatie. Top!

mooi product en een goede service

Via een kennis bij Kok Beton terecht gekomen en daar onlangs het blad voor onze IKEA keuken gekocht. We zijn erg tevreden over het product. Vooraf is duidelijk aangegeven wat de mogelijkheden zijn en krijg je een transparante prijs. Het inmeten en daarna plaatsen verliep vlot en netjes.

Goed geholpen een fantastisch resultaat!

Toen wij besloten te gaan verbouwen wilden wij een betonnen aanrechtblad in onze nieuwe keuken. Op zoek naar een leverancier en wat een geluk. We konden gewoon in Nijkerk terecht. We maakten een afspraak en Cornelis heeft ons heel goed geïnformeerd en heel veel laten zien. Door wat strubbelingen tijdens de verbouwing duurde het van onze kant allemaal wat langer dan gepland. Dit leverde geen problemen op en wij zijn zeer tevreden over hoe alles geregeld en verlopen is. Het resultaat is boven verwachting en we zijn super blij met het resultaat.

Goede service! Mooi bedrijf!

Voor onze nieuwe keuken waren wij op zoek naar een aanrechtblad van beton, wij kwamen door op Google te zoeken bij Kok Beton uit. Afspraak gemaakt met Cornelis, wij hebben een heel prettig en duidelijk gesprek met hem gehad en daarna heeft hij ons een rondleiding door het bedrijf gegeven, ontzettend leuk om te zien hoe het hele proces van het maken van een aanrechtblad ook verloopt! Mooi bedrijf! De levering is ook supergoed verlopen, zelfs een dag eerder dan gepland! En het resultaat is prachtig geworden. Helemaal zoals wij het aanrechtblad wilden hebben.

Over KokBeton

KokBeton is specialist in het maken van betonnen- en terrazzo aanrechtbladen, wasbakken en andere interieur/exterieur producten. Ook kunnen we voorzien in andere benodigdheden zoals een passende kraan, spoelbak, kookplaat!