Goede service, prima mee gedacht. Alles tip top in orde, snelle levering, goede kleurstelling.

Wij hebben een betonnen spoelbak op maat laten maken bij KokBeton. Het contact was prettig en direct. Er is goed meegedacht over de mogelijkheden, maatvoering en de kleurstelling. Snelle levering. Wij zijn de spoelbak zelf gaan ophalen in Nijkerk en hebben de bak zelf gemonteerd. De maten en de kleur zijn perfect.

Een bedrijf dat met hart en ziel mooie terrazzo keukenbladen maakt.

Ongeveer acht jaar geleden hebben wij een terrazzo keukenblad gekocht bij de firma Kok Beton. Na verloop van tijd ontstonden er zwarte vlekken op het keukenblad. Diverse keren hierover overleg gehad met oprichter Peter Kok. Een servicebeurt moest het probleem oplossen. Echter door onvoorziene omstandigheden pakte één en ander anders uit. Goede raad was duur! Maar de uitermate positieve en professionele inbreng van Peter heeft uiteindelijk geresulteerd in een oplossing waar beide partijen goed mee uit de voeten konden. Wij kunnen daarom een ieder dit keukenbedrijf van harte aanbevelen!

Fantastische producten en fijne, betrouwbare medewerkers!

Alleen maar positieve ervaringen: - Prettige en onverwacht bijzondere eerste kennismaking. - Enthousiaste medewerker liet ter plekke hele productieproces zien. - Prachtige showroom met onvoorstelbaar veel keuzemogelijkheden. - Goede begeleiding bij het maken van de juiste keuze(s). - Mogelijkheid om stalen mee naar huis te nemen. - Snelle offerte. - Geweldig mooie aanrechtbladen geleverd gekregen. - Erg vriendelijke mensen die de bladen kwamen plaatsen. - Heldere uitleg ingebruikname en onderhoud. - Fijne nazorg: één berichtje en 't was geregeld. Kortom: Echt een AANRADER wanneer je GEEN STANDAARD aanrechtblad zoekt en graag met betrouwbare mensen werkt!!

Blij en heel tevreden

Wij zijn erg blij met onze betonnen wasbak van kokbeton. We hebben hem gecombineerd met een mooie koperen kraan en deze past prachtig. Alles ging goed met de planning. Tijdens ons bezoek bij kokbeton kregen we een rondleiding door het productieproces, wat erg interessant was. Over het algemeen is het een zeer innovatief, vriendelijk en enthousiast team. Onze volgende bestelling van een aanrechtblad met spoelbak voor een keuken staat al in de planning :0)

Zeer tevreden met de service!

Ik ben zeer tevreden met de vriendelijke, goede en snelle service! Bezorging was ook uitstekend!

Kokbeton heeft de focus op de klus goed te klaren i.pv. een klus snel te klaren!

Na wat speurwerk op internet naar de mogelijkheden voor een beton aanrechtblad komt de naam Kokbeton prominent naar voren, het lijkt een metafoor voor klantgerichtheid en kwaliteit en dat loont. Pro-actief neemt Kokbeton contact op na een online prijsaanvraag, al snel gaat het over details en worden we uitgenodigd een bezoek te brengen aan de fraaie toonzaal en productieruimte. dat overtuigd zeker en blijkt Kokbeton standaard bij elke klant toe te passen. Van aanvraag tot het daadwerkelijk plaatsen van het aanrecht van ruim 3.5 meter plus 1.2 meter, de ervaring was zeer klantgericht en de kwaliteit erg hoog.

klantgericht en professioneel

Opvallend aan de service van Kokbeton is de klantgerichtheid. Dat begon al bij het eerste bezoek in Nijkerk. Eerst een uitgebreide rondleiding om het productieproces van de betonnen bladen, heel interessant, echt vakwerk. En daarna in alle rust de verschillende opties doorlopen. De levering ging vrij vlot, met duidelijke communicatie over de planning. Kokbeton is ook goed telefonisch bereikbaar. Het plaatsen ging professioneel. En dan nog nazorg door een belletje van Adino of het goed bevalt of er nog vragen zijn. Fantastisch toch. En niet te vergeten: ik ben erg tevreden met mijn betonbladen in de keuken!

Een betonnen blad in onze nieuwe keuken: dat vonden wij het allermooist, maar het leek voor ons te hoog gegrepen. Toch hebben we er een telefoontje aan gewaagd, om te kijken welke mogelijkheden er voor ons waren. Het uiterst vriendelijke personeel van KOKBETON werd direct enthousiast over onze plannen en samen keken we naar hoe het voor ons toch mogelijk gemaakt kon worden. Kort daarna stonden de heren bij ons op de stoep voor het inmeten van het aanrechtblad en zijn ze direct voor ons aan de slag gegaan om een 8 meter lang aanrechtblad voor ons te maken, inclusief uitsparingen en verzonken delen. Het eindresultaat is werkelijk geweldig. Mijn vriend en ik zeiden tegen elkaar: als we een cijfer mochten geven voor het blad, dan is het een dikke 10! Wat is hij ongelooflijk mooi, tot in de kleinste details keurig afgewerkt, op de millimeter gemaakt, tot op de kitnaadjes aan toe. Twijfel niet om dit bedrijf in te schakelen. Hier ga je vast en zeker blij van worden.

Heel erg tevreden, vooral ook met de persoonlijke service

Ik ben echt heel erg te spreken over Kok Beton. Als ik meer dan 5 sterren kon geven zou ik het doen! :-) Na op bezoek geweest te zijn bij verschillende keukenboeren en daar een slecht gevoel aan overgehouden te hebben werd ik van een bezoek aan Kok Beton helemaal blij. De keukenboeren zeiden dat een stenen blad bij mij niet mogelijk was vanwege de dunne randen. Maar terrazzo ging gelukkig wel en daar kon dit bedrijf mij wel bij helpen. Het blad ziet er prachtig uit, maar de rondleiding door de werkplaats maakte voor mij dat ik er ook een heel goed gevoel aan overgehouden heb. Er werd super goed geluisterd naar mijn wensen, ze namen uitgebreid de tijd en als ik tussendoor nog even mailde of belde met vragen konden ze mij perfect helpen en wisten ook meteen wie ik was. Echt top, super jongens! Het plaatsen was een hele happening met een hijskraan, maar heel leuk om te mee te maken en het gebeurde allemaal heel rustig en netjes met veel geduld. Dikke aanrader als je op zoek bent naar een mooi keukenblad!

Service en kwaliteit...zoals niet vaak meer is te zien.

Na bij een aantal keuken winkels te zijn geweest om onze bestaande keuken te laten voorzien van een nieuw betonnen werkblad was ons enthousiastne gedaald naar bijna nul. De kosten viel ons erg tegen maar de service was erg slecht. Maar anderzijds waren wij wel geïnspireerd om een door te zetten. Toch avonds nog even op internet gezocht en bij aanrechblad.nu wat maten ingevuld. Ik vond het al bijzonder bekijk en richtprijs te krijgen maar wat mij enorm heeft aangesproken is dat Kokbeton mij de volgende dag heeft gebeld. In een woord..SUPER. Het vervolg was een afspraak in Nijkerk waar ruim de tijd genomen is om het proces inclusief productie uit te leggen inclusief rondleiding. Wij waren gelijk enthousiast en hebben afspraken voor inmeten en montage gemaakt. Niks geen maanden wachten, 6 weken later lag het betonnen werkblad op zijn plek inclusief de Bora kookplaat. Bedankt Team Kok beton.

Uitstekend geholpen, door vakmensen

Er werd goed meegedacht en uiteindelijk is de wasbak geworden zoals wij in gedachten hadden. Groot compliment voor alle medewerkers van Kokbeton.

Geen woorden voor

Positief punt mooi aanrechtblad Negatieve punten zijn er meer ONBEKWAAM PERSONEEL. Bij plaatsing hebben ze het aanrecht blad kapot laten vallen op onze beton vloer. Herstellen van de vloer kost weken en een nieuw blad maken nog meer weken. Veel gelieg en gedraai bij de oplossing. Voor de kosten geven ze niet thuis en daar moest een rechtszaak aan te pas komen. Betalen vond pas plaats na aanmaning deurwaarder. Slechte MONTEURS; Binnen een week viel de spoelbak uit het blad. De OPLOSSING was na weken een monteur te sturen. SLECHTE SERVICE bij de garantie van de BORA kookplaat. Na een aantal weken gebruik was het filter verstopt. Volgens BORA hebben ze ons een gebruikt filter toegestopt. Vanuit KOKBETON geen enkele respons op contact of hulp bij de oplossing. Verwacht dus geen enkele service als je het aanrechtblad besteld!

Vakmanschap is meesterschap

Ik kwam bij kokbeton omdat ik lang was wezen zoeken naar een bedrijf die buitenkeukens maakt. Bij binnenkomst kreeg ik meteen een warm gevoel en kon mijn verhaal doen. Uiteindelijk kwamen we tot de conclusie dat in mijn geval het beste is om de buitenkeuken zelf te maken. Ik dacht dus het wordt niks hier, maar dat liep iets anders. Cornelis kwam met het idee om alleen het blad hier te laten maken en dat is ook gebeurd. Ik heb echt een super mooi blad, precies op maat en super mooi afgewerkt. Bij het ophalen werdt ik door drie man geholpen met inladen. Hoewel de buitenkeuken nog niet af is kijk ik ernaar uit om als laatste het mooie blad erop te leggen. Ik geef nooit een 10, maar deze is dik verdiend. Mooie showroom Vakmanschap Goede prijs kwaliteit Vakmensen die echt veel weten Lekkere koffie Goed bereikbaar

Fijn team en luistert goed naar de wensen!

Leuk bedrijf en team om mee samen te werken en fijn dat we de kleuren konden personaliseren. De kleuren die we hebben gekozen zijn in onze eigen huisstijl 'van Oosten Tweewielers'. We zijn er trots op!

Vakmanschap!

Voor onze keuken hebben wij 3 grote betonnen keukenbladen laten maken door Kok beton. Het hele traject is van A tot Z met grote zorg en aandacht uitgevoerd door de mensen van Kok beton. We zijn vriendelijk ontvangen in de showroom en werden goed geïnformeerd. We mochten ook een kijkje nemen in de fabriek om het productieproces te zien. Kok heeft ons in contact gebracht met De Eikmeester die onderkasten en custom made deurtjes voor ons heeft gemaakt. Het inmeten is zeer secuur gedaan en daarbij is goed advies gegeven. Kok heeft het transport inclusief het takelen van de bladen naar de 6e etage verzorgd. De montage is zeer nauwkeurig en maar liefst in één dag uitgevoerd. Ook de onderkasten zijn op die dag geplaatst. De bestaande kookplaat is keurig teruggeplaatst. Ook voor de afvoer van de oude bladen en kasten heeft Kok zorg gedragen. Tenslotte ontvingen we duidelijke instructies voor onderhoud. We hebben nu prachtige betonnen bladen die helemaal naar onze wens zijn, gemaakt in Nederland! En in één dag gerealiseerd. Wat zijn wij blij dat we Kok Beton hebben gevonden, een aanrader! Dank Top Team Kok!

Mooi bedrijf

Onze ervaring is erg positief. Cornelis heeft ons erg goed geholpen en geadviseerd. Het was erg leuk om in de showroom te kijken, meteen even in de werkplaats mogen gluren. Wat een mooie producten! We vonden al snel een prachtig terrazzoblad wat ontzettend mooi in onze keuken zal staan.

Zeer positieve ervaring

We hebben samen de showroom bezocht om te kijken wat de mogelijkheden zijn voor een nieuw aanrechtblad. Prima uitleg gekregen over wat er mogelijk is en tevens de voor en nadelen besproken. Hoewel we toch voor een ander product gaan wil is deze positieve ervaring toch delen.

Onderhoudspakket werkt geweldig

Ik heb KokBeton benaderd omdat ik een erg oud aanrechtblad in mijn nieuwe woningplek heb, nu boden zij een onderhoudspakket aan. Dit onderhoudspakket bestaat uit een reinigingsmiddel, Rebo+ impregneermiddel, een speciaal soort spons en een microvezeldoek. Na dit meerdere keren verdeeld over meerdere weken gebruikt te hebben glanst mijn aanrechtblad weer als nieuw! Erg fijne interactie met het bedrijf en ik beveel dit onderhoudspakket zeker aan!

Ronduit geweldig

Vanaf de eerste kennismaking een goed gevoel hetgeen gedurende het gehele proces ook bleek te kloppen. De geleverde producten zijn fantastisch. Ook de ondersteuning die wij van Kokbeton, bij monde van Cornelis, kregen hebben wij als zeer prettig ervaren. Afspraken zijn altijd nagekomen en Kokbeton schroomde niet om eventuele foutjes direct op te pakken en te herstellen. Dank voor de samenwerking. Kokbeton is op basis van onze ervaring een klantvriendelijk bedrijf met fantastische producten.

Puur genot

Ik was al erg tevreden met mijn terrazzoblad, maar de Ambras maakt het blad nog mooier. Ik heb tevens andere onderhoudsmiddelen geprobeerd maar niets geeft dezelfde mate van bescherming plus de mooie glans aan het werkblad. Goed advies en leuk contact ook met de heren van KokBeton.

Grandioos bedrijf

Vakmensen goed van afspraak en mooi werk

Goede service met een prachtig resultaat

Na een bezoek aan de winkel hebben wij een aanrechtblad laten maken bij Kok. We zijn erg goed ontvangen, en geadviseerd in het maken van de juiste keuze wat betreft materiaal en dikte van het blad. Wat fijn is dat er een goede uitleg wordt gegeven over de voor en zeker ook over de nadelen van een betonnen aanrechtblad. Hierdoor kun je een weloverwogen keuze maken of het geschikt voor je is. Het inmeten en de installatie zijn keurig gebeurd, en het resultaat is precies wat we hadden gehoopt.

Heel blij met mijn betonnen aanrechtblad

Na uitvoerig door Kok beton te zijn geïnformeerd besloten tot het laten plaatsen van een betonnen aanrechtblad. Inmiddels 1 jaar verder en nog iedere dag blij met dit besluit. Het aanrechtblad is sterk, kleurvast en ziet er fantastisch uit !

Persoonlijke benadering en goede nazorg

Via Keukensale Nijkerk kwamen wij bij KokBeton Nijkerk terecht. Wij zochten een keuken voor ons nieuw aangekochte jaren 30-huis in het Vermeerkwartier in Amersfoort. We wilden graag dezelfde soort granito/terrazzo-bladen als in de originele keuken. In februari en maart 2021 heeft Adino Verdouw van KokBeton ons supervriendelijk en geduldig geholpen bij het uitkiezen van de twee kleuren werkbladen (wit voor het keukeneiland en zwart voor het spoelgedeelte). We kregen een rondleiding in de fabriek en we mochten verschillende stalen meenemen, om te bekijken bij de keukenkaststalen van Keukensale Nijkerk. Ook op het allerlaatst, toen ik toch net een andere samenstelling voor het keukeneiland wilde, was dit administratief direct in orde gemaakt. We hebben mooie moodboards kunnen maken. Het is jammer dat ik op deze site geen foto's kan plaatsen want het resultaat is echt verbluffend mooi. Steekwoorden KokBeton: Klantvriendelijk, goed bereikbaar (zowel via telefoon als mail), goede nazorg (er was azijn uit een fruitvliegjesbakje op het blad gelekt en er zat een nare ingebrande vlek), afspraken nakomen, coulant, prachtige producten, innovatief en meedenkend met de wensen van de klant. Let op: De granitobladen zijn een natuurproduct, dus het vergt wel wat liefde qua onderhoud. Voor foto's eindresultaat: zie Facebookpagina van KokBeton. KokBeton: Bedankt!! We zijn superblij met het resultaat!

Top bedrijf!!

Na een lange zoektocht naar een wastafel voor in onze schuurwoning kwamen wij KokBeton op internet tegen. Door de positieve reviews zijn wij gaan kijken bij het prachtige bedrijf in Nijkerk. Ook wij zijn een en al lof voor alle enthousiaste, professionele werknemers en het mooie product wat zij maken. Na de prachtige wastafel hebben wij ook een betonnen aanrechtblad voor de keuken gekocht wat helemaal in de sfeer van de woning past. Een klein foutje in het geheel is in goed overleg en naar ons tevredenheid opgelost. Het extra kitrandje om de wastafel, de nette afwerking van het aanrechtblad/kozijnranden, de eerlijke prijs die ze vragen en de goede uitleg en nog een bezem over de vloer te halen voor ze vertrekken (heeft niemand bij de bouw gedaan) kan ik Kokbeton alleen maar een 10 geven en bij iedereen aanprijzen.

Over KokBeton

KokBeton is specialist in het maken van betonnen- en terrazzo aanrechtbladen, wasbakken en andere interieur/exterieur producten. Ook kunnen we voorzien in andere benodigdheden zoals een passende kraan, spoelbak, kookplaat!