Comfortabel

Mijn bezoek bij dit bedrijf was erg comfortabel. De klantvriendelijkheid was dan ook top! Ik ben goed geholpen met de keuze van mijn auto en heb er tot op de dag van vandaag geen spijt van. Dankjewel ABC Autolease!

Groot assortiment

Wat een assortiment aan auto's hebben ze bij ABC Autolease! Dit verraste mij erg toen ik bij het bedrijf arriveerde. Daarnaast is er ook voor de klant persoonlijk veel aandacht en wordt er samen met de klant goed gezocht naar de juiste keuze qua auto. Ik zal ABC Autolease dan ook zeker aanbevelen.

• Ontvangst

ik ben erg tevreden met de service van ABC Autolease. Er is een ruim assortiment aanwezig en er was goede persoonlijke aandacht voor mij als klant. Daarnaast wordt in het bedrijf ook goed en duidelijk omgegaan met de corona-maatregels, wat ik persoonlijk erg fijn vind.

• Ontvangst

Het assortiment was zeer groot, denk dat ze er wel 600 stuks hadden staan. We hebben veel informatie weten te krijgen van de adviseur, en hebben een goed lease voorstel gekregen. Super service

• Ontvangst

Via marktplaats een auto tegen gekomen en via daar contact op genomen met ABC Autolease, het een en ander aan gegevens uit gewisseld en een afspraak gemaakt om de auto te bekijken. Geslaagd na goeie hulp van de verkopers. ABC bedankt!

vriendelijk

vriendelijk geholpen door pascal, en dat gaf een goed gevoel om de koop door te laten gaan. super bedankt vriendelijk personeel van ABC Autolease

top

top service, veel autos bekeken en uiteindelijk de juiste weten te bemachtigen. ABC Autolease bedankt!

appie

Een rit van 3 uur achter de rug gehad en het was de moeite zeker waard, een grote hoeveelheid nieuw staat autos, en het personeel was er super. Fijn geholpen te zijn bij ABC Autolease.

fijn

personeel was zeer vriendelijk, en waren eerlijk tegen ons. konden na de afspraken en contracten die getekent waren, de auto binnen een week op halen.

prima uitsraling

zeer nette uitstraling, de autos stonden zo opgesteld dat we er niet lang over deden om de juiste te vinden. Via marktplaats al wat voor werk gedaan bij hun advertentie en de week er op reden we in een auto van ABC Autolease (een mooie mercedes). ABC is zeker een aanrader

goeie bedrijf

Alles was netjes bij binnenkomst waren de personeels leden heel gast vrij en werden we gelijk goed te woord gestaan, door middel van een goeie uitleg betreft het leasen zijn wij geslaagd.

klasse

ABC Autolease deed het nog beter als onze verwachtingen, Ze gaven ons de ruimte en de tijd om ons goed te oriënteren en konden daardoor de juiste keuze maken met behulp van een ruime proefrit.

super

Vriendelijk geholpen bij abc en daar bij was de service ook nog super, We wisten nog niet echt wat we wouden maar met de juiste informatie zijn we tot een goede keuze gekomen. Klasse bedrijf!

toppers

Op facebook een leuke auto van abc autolease tegen gekomen, via de link op de site gekomen. daar een aanvraag ingediend en zo eerst telefonisch contact opgenomen. goed geholpen en de moeite genomen om bij hun langs te gaan van uit Arnhem. met behulp van hun service een leuke auto uit en rijd er nu al een tijdje met plezier in.

vriendelijk

Ben bij abc autolease super geholpen met het leasen van een auto, de mensen waren vriendelijk en er werd een fijne service verleend.

deskundig

leuk bedrijf met een groot assortiment autos de adviseurs waren erg deskundig en konden ons veel vertellen over het leasen van autos met behulp van hun advies hebben we de juiste keuze kunnen maken

Goed Service

Betaalbaar auto's voor alle budget klassen en je krijgt drie maanden garantie, verder zijn wij heel goed geholpen, personeel heel aardig en vriendelijk. Ik zelf rij in een Opel, nu ruim 3 maanden van ABC Lease. Bevalt mij heel goed en ben er heel blij mee.

uitsekende service

uitstekende service en het was een aangename ontmoeting met het personeel van ABC Autolease. Ze hebben ons de juiste informatie gegeven en de afspraken werden goed na gekomen.

super

correct, snel en vriendelijk. Exact waar het personeel van ABC Autolease voor staat. Ze hebben er alles aan gedaan om voor ons het perfecte lease plan op tavel te leggen. SUPER bedrijf!

fijne service

Echt een klantvriendelijk bedrijf, en wat ons zeker goed heeft geholpen ondanks alle corona toestanden. Anderhalf meter werd echt in acht genomen en de kantoren werd niet meer als 3 personen op gezeten. super bedrijf

gewoon super

gewoon een super bedrijf, leuke vestiging en op voorhand al veel informatie gekregen via de mail. ze hebben mij goed geholpen om de juiste keuze te maken. Zeker een aanrader

super

met de hulp van de verkopers een geschikte auto voor mezelf kunnen vinden, auto verkeerd in nieuwstaat en werd afgeleverd zoals het hoord.

geweldig

simpel soepel en snel dat is het motto van ABC Autolease en nik was minder waard, Ze legenden het goed uit tot in de puntjes en het proces verliep zeer vlot.

fijn personeel

mooi bedrijf met een zeer groot assortiment de koffie smaakte iets minder maar dat mocht de pret niet derven we zijn een heel eind heen gekomen en de auto word bij ons geleverd.

nettjes

ik beveel abc autolease aan iedereen aan de service die mij hier verleend werd was uitstekend en de auto werd zeer vlot geleverd.

Pekelwerk 121 9663 AX Nieuwe pekela

Over ABC Autolease

ABC-Autolease is een autobedrijf gevestigd in Noord Nederland. Voor de in- en verkoop van personenauto's en bedrijfswagens bent u bij ABC-Autolease aan het juiste adres. Ook zijn wij gespecialiseerd in lease, financial lease, zzp-lease, MKB Lease, occasion lease dit allemaal met en zonder jaarcijfers. Lease is bij ons volledig maatwerk en wij vinden het persoonlijke contact met onze klant erg belangrijk. Het maken van een proefrit is bij ons geheel kosteloos en de aflevering kan op iedere locatie plaatsvinden tot bij de klant voor de deur. U bent 7 dagen per week van harte welkom om te profiteren van onze prachtige auto's een aanbiedingen aan de Pekelwerk 124 in Pekela.