Fantastisch werk geleverd. Alles netje opgeruimd In de erker zat een lastige hoek maar geweldig mooi opgelost. De voordeur zit er mooi in wat lastig is omdat het een oude kromme woning is.

• Ervaring met: Deuren|Kozijnen

Mooi en degelijk materiaal, goede en vakkundige monteurs. Prima service!

• Ervaring met: Deuren|Kozijnen

Heel mooi materiaal echte vakmensen Marcel en Bas de monteurs die hier hebben gewerkt. Alles in overleg gedaan met ons. De dag erna kwam John Schut zelf nog even langs om te kijken. En bedrijf dat zijn beloftes na komt. Gewoon een dikke 10 waard!!!

• Ervaring met: Deuren|Kozijnen

Alle kozijnen, ramen en 2 deuren in de woning laten vervangen en erg tevreden over het eindresultaat. Er is netjes en vakkundig gewerkt. Uiteraard zijn er met een dergelijke verbouwing altijd nog wat restpunten, en die zijn in de nazorg ook uitstekend opgepakt.

• Ervaring met: Deuren|Kozijnen|Rolluiken

Nadat we enkele jaren geleden onze ramen op de eerste verdieping al naar volle tevredenheid hadden laten vervangen, kozen we bij de vervanging van onze achterdeur en kozijn weer voor John Schut. Perfecte kwaliteit WERU professioneel geïnstalleerd met keurige nazorg door John zelf.

• Ervaring met: Deuren|Kozijnen

Denken mee met oplossingen buiten het standaard. Denken vooruit mee. Prettige persoonlijke benadering.

• Ervaring met: Deuren|Kozijnen

wij hebben zelf 2 kozijnen laten plaatsen en zijn uiterst tevreden...de comunicatie verliep vlekkeloos en er werd goed meegedacht. ook het plaatsen is gewoon goed vakkundig gedaan..zelfs zonder rommel achter te laten..wat ik steeds minder zie..(ivm dat ze daar te duur voor zijn ?:) bedankt John en veel succes verder met je mooie bedrijf!!!

• Ervaring met: Kozijnen

Klantgericht bedrijf en ze geven eerlijk advies en er wordt een goed product geleverd door de firma Schut Kozijnen. Ons huis boven aan de achterzijde gerenoveerd met kunststof kozijnen en keraliet. Vanaf offerte tot plaatsing; een prettig contact en afspraken worden echt nagekomen. Plaatsing door vakkundige monteurs die goed met de klant overleggen. Wij zijn meer dan tevreden over Schut Kozijnen en kunnen deze firma echt aanbevelen. Jos Zwikker Apeldoorn

• Ervaring met: Kozijnen

Open en eerlijk advies in een showroom waarin je alles wat besproken werd ook daadwerkelijk kon zien en vasthouden is voor ons belangrijker geweest dan de "goedkoopste" aanbieding. Per slot koop je iets voor 30 jaar waardoor de kwaliteit van het product en van de organisatie er achter zwaar weegt. Achteraf gezien is de prijsstelling ook zeker niet verkeerd; het verschil met andere aanbieders was minimaal. Bijkomend: meerdere vrienden en bekenden hadden positieve ervaringen met het bedrijf. Ook over de uitvoering niets dan lof. Onder slechte weersomstandigheden is er hard gewerkt waarbij de kwaliteit van het werk leidend bleef. Er werden geen concessies gedaan. Ook toen tijdens de uitvoering bleek dat eerder (door anderen) geleverd werk aan de gevel niet goed was uitgevoerd is dit niet weggestopt onder het mom "niet ons werk" maar heeft men dit keurig opgepakt en verholpen. Hierdoor werd een zorg die wij niet eens kenden weggenomen. We hebben ons hele huis laten doen. In 4,5 werkdag met 2 man is een prachtig resultaat neergezet waar wij nog lang plezier van zullen hebben. Wij bevelen deze firma graag aan!

• Ervaring met: Deuren|Kozijnen

Wij hebben zowel de achtergevel als de voorgevel geheel laten voorzien van kunststof kozijnen. Goed advies, zeer vakkundige en nette monteurs!! Service / after sales is ook prima geregeld. Wij zijn zeer tevreden.

• Ervaring met: Deuren|Kozijnen

Meedenken met de klant. Vakkundige en nette montage. Goede, vriendelijk en duidelijke communicatie. Kortom: zeer tevreden.

• Ervaring met: Kozijnen|Rolluiken

Wij hebben bij de schuur de deur, boeiborden en raam laten vervangen voor kunststof. De hele bovenverdieping van het huis laten vervangen voor kunststof kozijnen incl horren en zonwering aan de binnenkant van het raam en we hebben op de benedenverdieping achter screens laten plaatsen. Wij zijn zeer tevreden over het gehele traject. Als eerst al bij ons thuis voor de offerte en later in de showroom voor verder uitleg van de mogelijkheden en de vervolg ontmoetingen die wij hebben gehad om tot de goede kleur te komen en om alles goed door te spreken. Vervolgens is alles om de desgewenste tijd geplaatst door zeer vakkundige en nette mannen. Alles is netjes achtergelaten en er wordt na die tijd ook nog gebeld om te vragen of alles goed is gegaan en of we tevreden zijn. Al met al een echt aanrader. Wij gaan verder sparen zodat ook de benedenverdieping vervangen kan worden :-)

• Ervaring met: Deuren|Kozijnen|Rolluiken

We hebben nu een nieuwe achterdeur, sluit prima. Ze dachten ook mee met onze poortdeur die vreselijk klemde! Ook daar hadden ze de passende oplossing voor. Ook ideale rol-hor deuren besteld.

• Ervaring met: Deuren|Kozijnen

Wij zijn goed geadviseerd n.a.v. onze wensen om 2 grote en 1 klein kozijn(en) te vervangen. De afspraken waren duidelijk en werden strikt opgevolgd. De monteurs hebben goed werk geleverd en het zijn prettige mensen. Bij vragen van onze kant wordt door Schut Kozijnen onmiddellijk en adequaat gereageerd. Wij zijn dus geheel tevreden!

• Ervaring met: Kozijnen

Alles kan na uw idee / wens gemaakt worden. Nette en goede monteurs. Uitstekende service.

Molenmakershoek 68 7328JK Apeldoorn