Goed en snel geïnstalleerd door de jongens, Zeer tevreden…

Complimenten. Super bedrijf

Zeer positieve ervaring. Alles volgens afspraak nagekomen. Goede comunicatie. Leuk vriendelijk montage team. Ik zou HD solar zeker iedereen aanbevelen.

Eindelijk een bedrijf in deze branche die alle afspraken nakomt. Vakkundig en snel gelegd. Aansluting werkte binnen een dag. Top!

Helemaal goed

heel tevreden over alles, informatie vooraf, de tussentijdse berichten over wat hoe en wanneer en de plaatsing. Helemaal top.

Goed betrouwbaar bedrijf

HD Solar heeft zeer goed werk geleverd. Uiterst tevreden over de service vriendelijke manier van werken.

Vertrouwd en betrouwbaar

Een betrouwbaar bedrijf dat in alle rust jouw vragen op een eerlijke manier beantwoord. aanbetaling niet nodig. Pas betaling bij oplevering.

Alles netjes geregeld en nagekomen volgens afspraak

Goed bedrijf om te laten werken voor je.

Vriendelijk, behulpzaam en super kwaliteit

In een halve dag waarbij ook nog onvoorziene tegenslag overwonnen werd hebben ze de gehele installatie heel netjes en alles in overleg afgewerkt in operationeel gemaakt.

Goede kwaliteit en service!

Net werk en zeer vriendelijk personeel

Fijn bedrijf

Erg fijne intake waar echt de tijd voor werd genomen. De jongens die de panelen legden waren erg vriendelijk en beleefd. Kortom Aanrader

Afspraak is afspraak ze doen wat ze zeggen

Na positieve ervaringen in de familie hebben wij ook contact gezocht met HD Solar. Na de 1e afspraak met goede uitleg van de vertegenwoordiger kregen we de dag erna al een offerte met wat het het ons ging kosten. Van deze kosten zijn ze ook niet afgeweken! De afspraak van de installatie werd gemaakt en die zijn ze ook nagekomen. Ze hebben ook nog eens vriendelijke personeel. Met vriendelijke groeten Fam Engelen Lierop

Geweldig goed!!!

Klantvriendelijk, accuraat, duidelijk, komen afspraken na, goede prijs kwaliteitsverhouding, vriendelijk en goede montageploeg. Kan geen minpunten bedenken.

Vakkundig en snel werk. Mannen hartelijk dank!

Half 8 s'morgens het was nog donker, arriveerden ze. Snel werd de werkplek bekeken, en steigers geplaatst. In een voormiddag lagen 17 panelen op het dak. De elektricien had even iets langer werk maar de rest was alweer naar de volgende klus.

Goed en prettig personeel

Personeel was keurig op tijd. Het leggen van de panelen was snel gebeurd en er was maar 1 pan gesneuveld, terwijl ze bij aankomst al melden dat mijn soort pannen vaak stuk gaan bij het belopen ervan. Ook de elektricien was vakkundig en geeft alles veranderd en netjes aangesloten. Ook de afhandeling met app e.d. is keurig verwerkt

Goed bedrijf, geen poespas

Prettig gesprek gehad en aardige collega's. Ik raad het bedrijf hd Solar iedereen aan.

Super bedrijf

Goede service en nette werkzaamheden vriendelijk en meedenkend personeel

Uitstekend en vakkundig geholpen

Duidelijke uitleg bij opmaak offerte met zeer goed advies. Fijn montage team, netjes, snel en heel behulpzaam; vakkundige mensen met veel ervaring, dat merk je meteen. We zijn super tevreden. We zullen zeker onze tevredenheid overbrengen naar anderen.

Top materiaal, top service en top prijs!

Vanaf de eerste offerte tot de uiteindelijke oplevering kan ik geen enkel puntje van kritiek bedenken. Alles gaat hier goed, duidelijke (en scherpe) offerte, alle afspraken komen ze na en de jongens die de zonnepanelen er op kwamen leggen werken heel snel en netjes (ze hadden zelfs gestofzuigd waar ze een gaatje moesten boren!). Zeker een aanrader om bij HD Solar je zonnepanelen te kopen!

Service en kwaliteit ....Perfect !!

Vriendelijke installateurs , en prima uitleg, kan iedereen aanbevelen.

Alles naar wens verlopen

De firma HD Solar heeft ons vanaf het eerste moment van de juiste informatie voorzien en konden we terecht met onze vragen cq aanpassingen. Ook tijdens de installatie hebben de betreffende medewerkers op al onze vragen aan correct antwoord gegeven.

Vlot en netjes werk,leuk personeel.

Vlot en netjes gewerkt. Super service. Gezellig personeel.

Een bedrijf met vakkundig personeel en super monteurs

Voor de tweede keer panelen van hd SOLAR. De panelen zijn vakkundig en netjes gelegd, duidelijk personeel met ervaring. Monteurs waar je van op aan kan en kennis van zaken hebben Al met al Service van de bovenste plank. Wij zijn weer erg tevreden!

Goede kwaliteit tegen een redelijke prijs, goed service.

Duidelijke offerte gekregen, vragen goed beantwoord en snel geleverd

Top team!

Goede prijs / kwaliteit verhouding. Bedrijf wat 100% haar afspraken nakomt Complimenten vooral ook aan het monteurteam dat zelfs in barre weersomstandigheden ervoor gezorgd heeft dat de zonnepanelen keurig geïnstalleerd zijn! TIP: zorg goed voor de mannen (worstenbroodje, koffieetje of een snack) :-) want dat verdienen ze!!

Keurig en net bedrijf, goede service veel kennis en goede communicatie.

Keurig en net bedrijf, goede service veel kennis en goede communicatie.

Vaartje 60 5712BA Someren