goede service, communicatie, goed product

HD Solar maakt het aanschaffen van zonnepanelen eenvoudig. Ze zijn zeer professioneel, denken mee, communiceren goed en alles verloopt vlekkeloos - van offerte tot plaatsing en betaling van de factuur. Komen afspraken na en ontzorgen. Ik kan ze zeker aanbevelen

Geweldig geholpen

Er moest wat geklust worden aan de zonnepanelen en HD Solar heeft dat snel en accuraat opgelost.

prima service

HD Solar komt afspraken na, dat geeft zekerheid en vertrouwen

Vriendelijke monteurs en netjes werken

Een aantal dagen geleden panelen bij laten leggen. Ging net als toen we de eerste lieten leggen weer vlekkeloos. Erg tevreden over HD Solar.

Goede communicatie, afspraken perfect nagekomen, super tevreden

In het wout van leveranciers van zonnepanelen ben ik uitgekomen bij HD Solar. Allereerst vanwege de prijs die het meest competitief was. Maar ook vanwege de persoonlijke aandacht (er kwam nog een adviseur bij mij thuis!). En de installatie verliep vlekkeloos, ook nog eens uitgevoerd door gezellige mensen (vandaar dat ze een worstebroodje van me kregen ;-))

Super geregeld alles in 1 x afgewerkt en afspraken nagekomen.

Dik tevreden , een aanrader.

Perfect organisatie en installatie

5 zonnepanelen zijn bijgelegd. Omdat de nieuwe panelen net een klein beetje anders zijn dan die er al lagen hebben ze van HD solar bedacht om een aantal bestaande panelen te verplaatsen zodat het geheel er ook mooi uitziet. We zijn heel blij met het resultaat en de installatie is weer heel snel en probleemloos verlopen. Verder werd de installatie ook weer direct na offerte ingepland en op de geplande dag uitgevoerd. En als laatste is nog op de dag van de installatie de SolarEdge applicatie bijgewerkt naar de nieuwe situatie, top!

Perfect!

De reviews die ik heb gelezen van dit bedrijf werden helemaal waargemaakt gedurende het gehele proces van bezoek voor offerte tot en met de snelle installatie van de zonnepanelen. Alles is helder en duidelijk, afspraken worden nagekomen en de samenwerking met de elektricien is prima. En dit alles tegen een concurrerende prijs. De installatie van de zonnepanelen verliep super snel door een vakkundig en zeer gemotiveerd team.

Super bedrijf, afspraak = afspraak

Vandaag een bijplaatsing gehad van HD Solar. Vakkundig gemaakt. Alles volgens afspraak gegaan. 5 jaar geleden eerste plaatsing gehad ook toen al dik tevreden. Aanrader!

Service en persoonlijk contact zijn prima.

Ik wilde Zelf de zonnepanelen plaatsen, in eerste instantie was ik niet content met de voorgestelde wijze van montage op mijn plaatstalen pannendak. In goed overleg een andere oplossing voor montage en bijbehorende onderdelen gevonden. Geheel tot tevredenheid afgehandeld.

In 2 woorden: Helemaal goed!!

Van begin tot einde afspraken perfect nagekomen en kwaliteit geleverd tegen een betaalbare prijs.

Toppers

Prettig contact in het voortraject, vakwerk geleverd door de harde werkers tijdens het plaatsen van de panelen. Zeker een aanrader voor iedereen. Prijstechnisch ook interessant.

Goede ervaring met dit bedrijf

Vooral de duidelijke communicatie en het nakomen van gemaakte afspraken was prima. Plaatsing gebeurde razendsnel en keurig. De omvormer bleek bij plaatsing niet direct te werken. Een uur later was er een andere medewerker die het probleem direct oploste (omvormer was niet goed) Diezelfde dag nog app al in gebruik kunnen nemen om alles te kunnen volgen. Chapeau voor dit bedrijf tot nu toe!

Fijn en correct bedrijf

Prettige communicatie vanaf datum eerste aanvraag. Goed advies en uitleg. Snelle offerte en na goedkeuring van de offerte, direct daarna een afspraak voor installatie. Keurige en vriendelijk team monteurs. Wij hebben een zeer positieve ervaring. Een goed bedrijf die wij zeer zeker aanbevelen.

Zeer tevreden.

Mijn installatie werkte niet meer. Mijn oude leverancier SCX Solar gaf te kennen alleen nog maar voor installateurs te werken. Terecht gekomen bij HD Solar. Snel het probleem opgelost en goed meegedacht over de vervanging van mijn converter. De eerste KWH zijn weer opgewekt.

Tevreden over HD Solar

1e Bezoek over uitleg en werking van de panelen en hoe/wanneer levering was prima, duidelijke offerte en snelle reactie op vragen. Vakkundig gelegd en prettige medewerkers die bij mij thuis waren.

We werden vriendelijk bejegend en het personeel is kundig en we zijn heel tevreden over de aankoop

Goede communicatie, snelle service, meedenken, vriendelijk en correct

Vakkundig, veilig en betrouwbaar

Snelle telefonische benadering over de aanvraag. Heldere offerte, telefonische toelichting. Planning goed afgestemd en zelfs naar voren gehaald i.v.m. bijplaatsen tussendoor. Vanuit mijn vak als veiligheidskundige complimenten voor de veilige uitvoering

Vakkundig advies en vlot en netjes gemonteerd

Erg fijn bedrijf. Prettige communicatie. Puntje van aandacht, ik vind het niet zo netjes om na 6 maanden wachten, 5 dagen(!) voor montage te moeten horen dat hetgeen wat we besteld hebben niet leverbaar is en dat we genoegen moesten nemen met een “mindere” oplossing. Dat was dus al ruimschoots bekend en had ik dus een paar weken daarvoor al mogen horen. Neemt niet weg dat ik enorm blij ben met het eind resultaat. Goed advies, duidelijke uitleg en een super team die alles kwam monteren. Mooi werk geleverd!

Duidelijke communicatie en afspraken worden na gekomen.

Na het aanvragen van een adviesgesprek werden we binnen 1 dag gebeld. De offerte werd op de dag van het adviesgesprek verstuurd. Op vragen werd snel geantwoord. Binnen een paar dagen na goedkeuring van de offerte stond de installatiedatum al gepland. Alles is volgens afspraak verlopen en we kregen vooraf voldoende informatie. Het personeel is vriendelijk en er wordt met je mee gedacht. De jongens van het montageteam overleggen goed en hebben kennis en inzicht om bij te dragen aan een optimaal legplan. De panelen snel en netjes gelegd.

Zeer tevreden over de installatie

Onlangs heeft HD solar bij ons de zonnepanelen gelegd.. Alles is helemaal naar wens verlopen....zeer kundige installateurs met goeie tip en ideeën... zelfs toen er toch tov de planning een kleine aanpassing gedaan moest worden, was niks teveel om het goed op te lossen.....daar waren we heel blij mee.. Samen met de elektricien waren ze een goed team en is de hele montage vlekkeloos gelopen.... Dankjewel daarvoor....

Bijzonder goed

Alles volgens afspraak! Begon al bij het maken van een adviesgesprek en het bezoek van de account manager. Die gaf goede uitleg en advies voor onze situatie. Vervolgens ontvingen we een dag later al een duidelijke offerte. Na het tekenen daarvan en het afspreken van een dag van montage hebben deskundige, vriendelijke vakmensen de zonnepanelen zelfs eerder dan voorzien netjes op het dak gemonteerd en aangesloten. Er wordt dus ook direct ingespeeld op veranderingen die zich voordoen.

Prima service.

Afspraak om de panelen te komen leggen was op de woensdag. Ivm de sneeuwval konden ze schuine dak niet op. Alles voorbereid wat ze konden en de zaterdag terug gekomen voor de rest. Top service.

Ongekende top service!

Zeer snel en kundig geplaatst! Zowel het voortraject als de uitvoering zoals het hoort! Goede zaken gewenst! Gr Maurice

Goed en snel geïnstalleerd door de jongens, Zeer tevreden…