Kregen een aanbod om ons systeem te updaten. Afspraak gemaakt en tot tevredenheid alles geüpdatet.

Beste A, Hartelijk dank voor het delen van uw mooie review! Wat fijn dat u correct en snel geholpen bent met het upgraden van het systeem. Door deze upgrade kunnen wij u nog beter beschermen! We hopen u nog lang van dit veilige gevoel en service te mogen voorzien! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

Snelle en professionele service.

Bij een kleine storing reageerde de klantenservice snel, meedenkend en professioneel. De volgende dag kwam snel een eveneens meedenkende en professionele monteur , die het probleem snel onderkende en met een uitstekende oplossing kwam.

Beste Rick, Bedankt voor uw reactie. Fijn te horen dat u netjes bent geholpen en tevreden bent met de service. Wij zullen uw monteur uw compliment doorgeven. We zijn trots dat we u mogen beveiligen! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

Goed beveiligd en makkelijk te bedienen.

Deskundige en vriendelijke installateur. Goed beveiligd en makkelijk te bedienen.

Beste Hay, Bedankt voor uw reactie. Fijn te horen dat u netjes bent geholpen en tevreden bent met de service. Geniet van het prettige gevoel van een veilige woning! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

Erg tevreden

Over vrijwel alles zeer tevreden. Snelheid van handelen was prima. Zowel adviseur als installateur vriendelijk en voor zover ik kan beoordelen deskundig. Klein puntje van kritiek is, dat het van tevoren niet duidelijk was, dat ik 2 contactpersonen moest aanwijzen en hun gegevens dus niet had.

Beste Hans, Bedankt voor uw reactie. Fijn te horen dat u netjes bent geholpen! En dank voor uw feedback over de vooraf gecommuniceerde informatie, dat nemen we mee. Geniet van het prettige gevoel van een veilige woning! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

Vriendelijke en behulpzame mensen

Het geeft me een perfect gevoel van veiligheid. Ik kan er altijd met vragen terecht.

Beste Elma, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen en zich altijd gehoord voelt. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis, we zijn trots dat we u mogen beveiligen. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

Fantastisch geholpen

Na opnieuw installeren van het huidige wifi netwerk kreeg ik de Arlo apparaten niet meer gekoppeld. Na een erg prettig gesprek zijn alle problemen stap voor stap door genomen. Wat erg prettig was, was dat de dame van technisch support alle tijd nam om te zorgen dat alles weer naar behoren werkt.

Beste Ron, Bedankt voor uw mooie score en het delen van uw positieve ervaring! Goed te horen dat u netjes en geduldig geholpen bent, zo hoort het ook. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

Zeer slechte ervaring

Helaas moet ik een ster invullen maar dat zijn ze nog niet eens waard. Ze komen hun afspraken niet na, en kunnen bij nabellen door de klant zelf niet eens hun excuses aanbieden. Waardeloos!

Beste Tamara, Wat vervelend dat dit uw ervaring is. Uiteraard zouden wij graag in contact komen en willen we u de beste service bieden die mogelijk is. Met de door u opgegeven informatie kan ik u helaas niet vinden in ons systeem. Neemt u alstublieft contact op met onze klantenservice via 088 088 8999, dan helpen we u graag met het vinden van de oplossing! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

Eerst slecht, 2e keer top andere monteur

Ik ben verhuisd en nam mn verisure systeem mee, alles echt goed geregeld, tot de monteur van verisure op het nieuwe adres het systeem weer installeerde met wat doorgesproken uitbreidingen en wijzigingen. Om niet al te negatief te zijn de man wilde/kon de deurbel niet koppelen aan mn wifi modem als ook de arlo buitencamera, daarnaast had hij 2 oude deur contacten niet gemonteerd en meegenomen als ook de mistalarm koker. En is weggegaan zonder volledige installatie. Verisure heeft dit de 2e keer zeer netjes opgelost, de laatste monteur heeft t top gedaan.

Beste A, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Ik ben blij te lezen dat u uiteindelijk goed geholpen bent na de eerste keer. Excuses dat dat in eerste instantie niet gelukt is! Wij hopen dat u wederom, in uw nieuwe woning, met een onbezorgd gevoel van het systeem kan blijven genieten. Wij hopen u nog lang te mogen beschermen. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

Voel mij ***...

Tijdens ik deze review aan het schrijven ben hang ik bij jullie aan de wachtlijn, ik dacht ik probeer het nog een keer voordat ik mijn review plaats, maar helaas. Wij proberen al bijna een jaar in contact te komen met een persoon die ons kan helpen (gezien wat er ons verkocht is totaal niet werkt in de praktijk). Dit is simpelweg niet te doen, telkens van het kastje naar de muur. Echt rondom belachelijk. Ik heb nooit gedacht een dergelijke review te schrijven omdat ik hier niet in geloof maar de frustratie komt mijn oren uit. ONBEGRIJPELIJK. €*** euro en bijna anderhalf jaar aan €*** euro verder aan een systeem die totaal niet doet wat beloofd, ik voel mij zwaar opgelicht. Hopelijk realiseren jullie op kort termijn dat zaken doen op deze manier niet meer werkt anno 2023. Investeer in interne communicatie en een fatsoenlijke after sales/customer support. Hopelijk resulteert dit in iemand die contact met mij op kan nemen, zeg mij alsjeblieft niet zoals bij andere reviews dat ik jullie support moet gaan bellen. ***

Beste klant, Wat vervelend dat dit uw ervaring is. Uiteraard proberen we u zo snel en zo goed mogelijk te helpen. Het is van groot belang dat uw alarmsysteem volledig naar behoren werkt! Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen, helaas zonder resultaat. Om 12 uur proberen wij het weer, we zoeken graag samen met u naar een oplossing. In het geval wij u niet kunnen bereiken, zou ik u toch willen vragen om zelf contact op te nemen met onze klantenservice zodat zij u kunnen doorverbinden. Bereikbaar op werkdagen van 8 tot 7 via 088 088 8999. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

Tevreden

Medewerkers waren behulpzaam, geduldig en vriendelijk .

Beste Eric, Bedankt voor uw mooie review! Wat fijn dat u netjes bent geholpen en tevreden bent over de service. Wij hopen u lang te mogen voorzien van dit prettige gevoel, welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

Geen contact te krijgen met klantenservice

Huis gekocht met Verisure alarm. Dit is dus overgenomen van vorige eigenaar. Afspraak met monteur voor opnieuw inrichten en uitleg. 4 uur gewacht, telefonisch contact met monteur mbt aankomsttijd. Vervolgens half uur later belt hij dat hij het niet gaat halen en er zal een nieuwe afspraak worden gemaakt met mij. Na 2 dagen zelf maar gaan bellen. Ik zou die dag echt teruggebeld worden. Einde van de middag wederom gebeld, min. 10 minuten wachten voordat je iemand aan de lijn hebt, deze persoon zou het echt gaan regelen. 1 dag later nog niks vernomen dus opnieuw gebeld voor afspraak met monteur. Hij ging het nu echt regelen en zou er een spoedafspraak van maken. Helaas nog steeds niks vernomen. Zeer slechte en onaangename start. Hopelijk nu snel actie!!

Beste nieuwe klant, Wat een vervelende ervaring, dit is inderdaad geen soepele start. Mag ik u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice? Deze is te bereiken op werkdagen van 8 tot 7 via 088 088 8999. Dan kunnen wij u op basis van uw adres zoeken in het dossier en uw zaak zo snel mogelijk oppakken. Mijn excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure

weinig tijdrovende installatie en gemakkelijk te bedienen systeem

verrassend eenvoudig maar toch compleet alarmsysteem

Beste Wim, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen en het gebruik van het alarmsysteem als eenvoudig ervaart. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

Tevreden met de beslissing

Beste, als vrij nieuwe klant zijn we tevreden over de service die we tot nog toe hebben gekregen. Mevrouw Jessica De Mey heeft een degelijke uitleg gegeven en werkt professioneel met de nodige (gepaste)humor. Positief is ook dat we haar kunnen bellen met gelijk welk Verisure probleem en Jessy komt zelf opnieuw ter plaatse als het telefonisch moeilijk uit te leggen is. De plaatsing is vlot en netjes gebeurd. Wij hopen dat het op deze manier mag verder gaan.

Beste Wily en Greet, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, wij zullen uw monteur Jessica uw compliment doorgeven. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

hetmoet nog goed komen.svp.

ikweetdatniet ok svp.

Beste Chris, Bedankt voor uw mooie score. In ons bestand zie ik dat u nog wat hulp wenst bij de installatie van uw Arlo Videodeurbel. Hier helpen wij u natuurlijk graag bij. Er is u een handleiding gestuurd om hier zelf naar te kijken, ik dat uw zoon hierbij kan helpen. Indien dit niet luk, zullen wij een monteur voor u aansturen om het voor u op te lossen. Belt u dan alstublieft onze klantenservice, bereikbaar op werkdagen van 8 tot 7 via 088 088 8999. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

heel slechte ervaring

Na meer dan 2 jaar abonnement bij Verisure heb ik een probleem met mijn alarmsysteem gehad en daardoor heb contact gehad met Verisure en hoorde dat ze na 11 dagen een monteur beschikbaar hebben terwijl een noodsituatie was. Ik hoorde van klantenservice dat ze geen spoedbedrijf waren terwijl ik per maand een hoge prijs betaalde. Daarom heb ik mijn abonnement per direct op16 juni 2023 opgezegd maar het is helaas nog niet afgelopen want na meer dan vier maanden op dinsdag 14 november iemand van verisure stond voor de deur. Hij wilde mijn alarmsysteem controleren terwijl ik al vier maanden mijn contract opgezegd heb. Ook krijg ik vandaag een factuur voor abonnementskosten. Het is een heeeeel slecht bedrijf. De communicatie tussen de afdelingen van dit bedrijf is erg slecht. Ook de personeel die aan de lijn zijn, zijn heel onbeleefd en gaan de telefoon ophangen. Ik raad niemand verisure aan.

Beste klant, Bedankt voor het delen van uw bericht, wat vervelend dat dit uw ervaring is. In geval van nood zullen wij altijd ons best doen om zo snel mogelijk een monteur te kunnen aansturen voor uw. Het is momenteel helaas druk, maar wij willen u altijd zo goed en snel mogelijk helpen. Wanneer uw opzegging is verwerkt, komen wij soms op een later moment bij u terug om te checken of u nog steeds achter uw keuze staat. Indien u zich dan toch bedenkt heeft, helpen wij u graag met her installeren van uw alarmsysteem zodat u weer volledig kunt genieten van de geboden peace of mind. Inmiddels zijn wij in contact geweest met elkaar. We hebben de oplossing gevonden en willen u bedanken voor uw tijd als klant bij ons. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

Oplichters

OPLICHTERS !!! 26 okt j.l is er een verkoper bij ons langs geweest om informatie te geven van een alarm systeem van verisure, Wij hebben de verkoper een aantal specificaties gevraag waar wij graag van wilde dat het systeem aan zou voldoen. De verkoper (Ardahan Esmeray) vertelde ons en kon ons verzekeren dat het systeem wat hij aanbod deze specificaties in zich had en dat dit totaal geen problemen met zich zou meebrengen en dat dit mogelijk was. Hierop zijn wij dan ook verdergegaan tot het aanschaffen van de producten en is er een afspraak ingeplant voor montage, de dag van de montage 27 okt j.l. kwam de zelfde persoon dus de verkoper het product instaleren en begon het gezeur. Hij had onvoldoende kennis en materiaal en gereedschap bij zich om het systeem te kunnen plaatsen en bij vertrek na bijna 4,5 uur bleven wij achter met overal loshangende bedrading, gaten in de muren enz. De Arlo deurbel die bij dit systeem zat kreeg hij dan ook niet werkend en het lag continu aan ons interne systeem zei hij terwijl er door een erkend bedrijf bij ons de internet aansluiting aangelegd is. De volgende dag 28 okt j.l heeft hij met ons een afspraak gemaakt om 16:00 uur waar hij dan ook niet op tijd was en pas rond de klok van 21:30 uur aankwam zetten. Na meerdere malen zijn manager gesproken te hebben kregen wij als klant zelfs nog een grote mond en bedreigingen van zijn manager over ons heen. De sensoren die hij bij installatie bij hem had functioneerde dus ook niet en werden maar met tape ergens opgeplakt om dat hij onvoldoende materiaal bij zich had moesten wij zelf nog de tape en dergelijke materialen leveren. Gisteren 8 nov is er dan ook weer een monteur bij ons langs geweest om de storingen te komen verhelpen en wij hebben met hem gesproken over de feiten wat wij wilde en waarop wij het systeem aangeschaft hebben, hij vertelde hierop dat ons verkeerde informatie verstrekt was en dat dit systeem niet aan deze eisen kon voldoen Vandaag 10 nov hebben wij dan ook met de klant

Beste klant, Bedankt voor het nogmaals delen van uw verhaal. Inmiddels hebben wij contact met elkaar via een ander platform. Wij hanteren een 14 dagen herroepingstijd. Bij zakelijke klanten is dit helaas niet het geval. Zoals gezegd, is uw verhaal geëscaleerd bij de juiste afdeling en zullen wij snel contact met u opnemen om uw situatie te bekijken en de oplossing te vinden. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

Veilig gevoel , goede informatie , prettige en deskundige montage!

Deskundig advies , goede informatie , plaatsing secuur , netjes . Goede uitleg altijd de mogelijkheid tot persoonlijk contact en de mogelijkheid altijd persoonlijk vragen te kunnen stellen. Tot nu toe zeer tevreden !

Beste klant, Wat ontzettend fijn om te horen dat u netjes bent geholpen en zo tevreden bent! Hartelijk dank voor het delen van uw bericht. Wij hopen u lang met een goede gevoel te mogen beveiligen. Geniet van dit prettige, veilige gevoel! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

Over t algemeen goed.

Klantenservice goed Monteurs goed Accounting minder zou klantvriendelijker mogen Whatsapp Tikkie Niet gepast gaan in t begin al binnen komen terwijl wij altijd vaste prik rond dezelfde tijd betalen. Dus liever geen tikkies komt dreigend over vindt ik

Beste Elisabeth, Bedankt voor uw bericht! Goed dat u aangeeft dit graag anders te willen zien. Uiteraard zijn dit soort voorkeuren makkelijk aan te passen. Bijvoorbeeld automatisch incasso inschakelen. Neemt u alstublieft even contact op met onze klantenservice, dan helpen wij u hier graag bij. We willen natuurlijk dat u onbezorgd gebruik maakt van dit mooie alarmsysteem, en u mag zich absoluut niet opgejaagd voelen. Onze klantenservice is te bereiken op werkdagen van 8 tot 7 via 088 088 8999. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

Slechte ervaring, niet mee in zee gaan!

Helaas heb ik pas na tussenkomst van mijn advocaat het abonnement kunnen beëindigen. Na de beëindiging kan je de camera’s, deurbel, electronisch slot, etc. niet meer gebruiken. Dit is niet op die wijze verkocht, het abonnement zou alleen voor de opvolging zijn. Verisure is ook niet aangesloten bij de VEB, de branchevereniging van installateurs. Dus alle aangekochten camera’s, deurbel en elektronisch slot is weggegooid geld. Ik kan helaas dit bedrijf niet aanraden en het is een schande voor de beveiligingsbranche!

Beste Leo, Bedankt voor uw bericht, wat jammer dat dit uw ervaring is. Bij Verisure betaalt u voor de installatie van het alarmsysteem bij het begin, en hierna maandelijks voor de service zoals de verbinding met de app. Indien u besluit het contract te ontbinden, komen deze services te vervallen. Wij vinden het jammer om u te moeten zien vertrekken als klant, maar willen u bedanken voor uw tijd als klant bij ons. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

Goed hoor

Niet tevreden met die Arlo Als en wordt aangebeld krijg ik een telefoontje en dat krijg ik niet uit….. irritant

Beste Ben, Bedankt voor uw mooie cijfer, wat fijn at u tevreden bent! Uiteraard is hetgeen wat u opnoemt eenvoudig aan te passen in uw Arlo app in de instellingen. Neemt u alstublieft even contact met onze klantenservice, dan kunnen we u hierbij helpen. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8 tot 7 via 088 088 8999. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

Redelijk tevreden

Het belsignaal is onvoldoende. Door ontbreken van Apple ID was installatie van app op mobiele telefoon niet mogelijk. Heb al drie keer ongewild alarmmelding gehad. Overigens een zeer snelle reactie van de alarmkamer. Het zou aanbevelenswaardig zijn een gebruiksaanwijzing mee te leveren.

Beste Frits, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve bericht. Wat fijn dat u een snelle reactie heeft gekregen van de meldkamer, zo hoort het natuurlijk ook! Feit dat u ongewild alarm heeft gehad is natuurlijk vervelend, en dit is zeker aan te passen. U zou bijvoorbeeld de detectie gevoeligheid kunnen aanpassen in uw app, of telefonisch via onze klantenservice, bereikbaar op 088 088 8999 op werkdagen van 8 tot 7. Het is aan te raden om uw Apple ID te achterhalen, zodat u uw Verisure app kunt downloaden voor het beste en meest overzichtelijke gebruik van het alarmsysteem. Alle handleidingen zijn ook te vinden in de app. Ook ontvangt u een welkomst email vlak na installatie waar de gebruikershandleiding in staat. In uw geval heb ik de algemene gebruikershandleiding naar u toe gemaild. Welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

Een kind kan het zelfs

Makkelijke bediening na een goede uitleg wel je hoofd er bij houden bij aan zetten

Beste Jan, Bedankt voor uw mooie bericht! Fijn dat u netjes bent geholpen en het gebruik als eenvoudig ervaart. Wij hopen u lang te mogen beschermen. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

heel goed

heel goed

Hi Gerda, Bedankt voor uw mooie reactie, fijn te horen dat u tevreden bent! Geniet van dit mooie systeem :) Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

Op het moment alert +

Ik heb alleen maar goede samenwerking met het dienstdoende personeel die altijd klaar staan voor u

Beste Harrie, Bedankt voor je positieve reactie! Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is. Dit is uiteraard de service die wij willen bieden en hopelijk heeft dat je een veilig gevoel gegeven. Wij zijn trots je te mogen beveiligen! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

ik ben tevreden.

De medewerker voldeed helemaal aan mijn verwachtingen. Hij was op tijd. Beleefd en ook vriendelijk. Hij ging meteen aan de slag en was duidelijk en deskundig. Mijn probleem was naar tevreden geheel opgelost.

Industrieweg 5 5262GJ Vught

020-2621920