Beste A, Hartelijk dank voor het delen van uw mooie review! Wat fijn dat u correct en snel geholpen bent met het upgraden van het systeem. Door deze upgrade kunnen wij u nog beter beschermen! We hopen u nog lang van dit veilige gevoel en service te mogen voorzien! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Rick, Bedankt voor uw reactie. Fijn te horen dat u netjes bent geholpen en tevreden bent met de service. Wij zullen uw monteur uw compliment doorgeven. We zijn trots dat we u mogen beveiligen! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Hay, Bedankt voor uw reactie. Fijn te horen dat u netjes bent geholpen en tevreden bent met de service. Geniet van het prettige gevoel van een veilige woning! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Hans, Bedankt voor uw reactie. Fijn te horen dat u netjes bent geholpen! En dank voor uw feedback over de vooraf gecommuniceerde informatie, dat nemen we mee. Geniet van het prettige gevoel van een veilige woning! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Elma, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen en zich altijd gehoord voelt. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis, we zijn trots dat we u mogen beveiligen. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Ron, Bedankt voor uw mooie score en het delen van uw positieve ervaring! Goed te horen dat u netjes en geduldig geholpen bent, zo hoort het ook. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Tamara, Wat vervelend dat dit uw ervaring is. Uiteraard zouden wij graag in contact komen en willen we u de beste service bieden die mogelijk is. Met de door u opgegeven informatie kan ik u helaas niet vinden in ons systeem. Neemt u alstublieft contact op met onze klantenservice via 088 088 8999, dan helpen we u graag met het vinden van de oplossing! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste A, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Ik ben blij te lezen dat u uiteindelijk goed geholpen bent na de eerste keer. Excuses dat dat in eerste instantie niet gelukt is! Wij hopen dat u wederom, in uw nieuwe woning, met een onbezorgd gevoel van het systeem kan blijven genieten. Wij hopen u nog lang te mogen beschermen. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste klant, Wat vervelend dat dit uw ervaring is. Uiteraard proberen we u zo snel en zo goed mogelijk te helpen. Het is van groot belang dat uw alarmsysteem volledig naar behoren werkt! Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen, helaas zonder resultaat. Om 12 uur proberen wij het weer, we zoeken graag samen met u naar een oplossing. In het geval wij u niet kunnen bereiken, zou ik u toch willen vragen om zelf contact op te nemen met onze klantenservice zodat zij u kunnen doorverbinden. Bereikbaar op werkdagen van 8 tot 7 via 088 088 8999. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Eric, Bedankt voor uw mooie review! Wat fijn dat u netjes bent geholpen en tevreden bent over de service. Wij hopen u lang te mogen voorzien van dit prettige gevoel, welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste nieuwe klant, Wat een vervelende ervaring, dit is inderdaad geen soepele start. Mag ik u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice? Deze is te bereiken op werkdagen van 8 tot 7 via 088 088 8999. Dan kunnen wij u op basis van uw adres zoeken in het dossier en uw zaak zo snel mogelijk oppakken. Mijn excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure
Beste Wim, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen en het gebruik van het alarmsysteem als eenvoudig ervaart. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Wily en Greet, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, wij zullen uw monteur Jessica uw compliment doorgeven. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Chris, Bedankt voor uw mooie score. In ons bestand zie ik dat u nog wat hulp wenst bij de installatie van uw Arlo Videodeurbel. Hier helpen wij u natuurlijk graag bij. Er is u een handleiding gestuurd om hier zelf naar te kijken, ik dat uw zoon hierbij kan helpen. Indien dit niet luk, zullen wij een monteur voor u aansturen om het voor u op te lossen. Belt u dan alstublieft onze klantenservice, bereikbaar op werkdagen van 8 tot 7 via 088 088 8999. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste klant, Bedankt voor het delen van uw bericht, wat vervelend dat dit uw ervaring is. In geval van nood zullen wij altijd ons best doen om zo snel mogelijk een monteur te kunnen aansturen voor uw. Het is momenteel helaas druk, maar wij willen u altijd zo goed en snel mogelijk helpen. Wanneer uw opzegging is verwerkt, komen wij soms op een later moment bij u terug om te checken of u nog steeds achter uw keuze staat. Indien u zich dan toch bedenkt heeft, helpen wij u graag met her installeren van uw alarmsysteem zodat u weer volledig kunt genieten van de geboden peace of mind. Inmiddels zijn wij in contact geweest met elkaar. We hebben de oplossing gevonden en willen u bedanken voor uw tijd als klant bij ons. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste klant, Bedankt voor het nogmaals delen van uw verhaal. Inmiddels hebben wij contact met elkaar via een ander platform. Wij hanteren een 14 dagen herroepingstijd. Bij zakelijke klanten is dit helaas niet het geval. Zoals gezegd, is uw verhaal geëscaleerd bij de juiste afdeling en zullen wij snel contact met u opnemen om uw situatie te bekijken en de oplossing te vinden. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste klant, Wat ontzettend fijn om te horen dat u netjes bent geholpen en zo tevreden bent! Hartelijk dank voor het delen van uw bericht. Wij hopen u lang met een goede gevoel te mogen beveiligen. Geniet van dit prettige, veilige gevoel! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Elisabeth, Bedankt voor uw bericht! Goed dat u aangeeft dit graag anders te willen zien. Uiteraard zijn dit soort voorkeuren makkelijk aan te passen. Bijvoorbeeld automatisch incasso inschakelen. Neemt u alstublieft even contact op met onze klantenservice, dan helpen wij u hier graag bij. We willen natuurlijk dat u onbezorgd gebruik maakt van dit mooie alarmsysteem, en u mag zich absoluut niet opgejaagd voelen. Onze klantenservice is te bereiken op werkdagen van 8 tot 7 via 088 088 8999. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Leo, Bedankt voor uw bericht, wat jammer dat dit uw ervaring is. Bij Verisure betaalt u voor de installatie van het alarmsysteem bij het begin, en hierna maandelijks voor de service zoals de verbinding met de app. Indien u besluit het contract te ontbinden, komen deze services te vervallen. Wij vinden het jammer om u te moeten zien vertrekken als klant, maar willen u bedanken voor uw tijd als klant bij ons. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Ben, Bedankt voor uw mooie cijfer, wat fijn at u tevreden bent! Uiteraard is hetgeen wat u opnoemt eenvoudig aan te passen in uw Arlo app in de instellingen. Neemt u alstublieft even contact met onze klantenservice, dan kunnen we u hierbij helpen. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8 tot 7 via 088 088 8999. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Frits, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve bericht. Wat fijn dat u een snelle reactie heeft gekregen van de meldkamer, zo hoort het natuurlijk ook! Feit dat u ongewild alarm heeft gehad is natuurlijk vervelend, en dit is zeker aan te passen. U zou bijvoorbeeld de detectie gevoeligheid kunnen aanpassen in uw app, of telefonisch via onze klantenservice, bereikbaar op 088 088 8999 op werkdagen van 8 tot 7. Het is aan te raden om uw Apple ID te achterhalen, zodat u uw Verisure app kunt downloaden voor het beste en meest overzichtelijke gebruik van het alarmsysteem. Alle handleidingen zijn ook te vinden in de app. Ook ontvangt u een welkomst email vlak na installatie waar de gebruikershandleiding in staat. In uw geval heb ik de algemene gebruikershandleiding naar u toe gemaild. Welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Jan, Bedankt voor uw mooie bericht! Fijn dat u netjes bent geholpen en het gebruik als eenvoudig ervaart. Wij hopen u lang te mogen beschermen. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Hi Gerda, Bedankt voor uw mooie reactie, fijn te horen dat u tevreden bent! Geniet van dit mooie systeem :) Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Harrie, Bedankt voor je positieve reactie! Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is. Dit is uiteraard de service die wij willen bieden en hopelijk heeft dat je een veilig gevoel gegeven. Wij zijn trots je te mogen beveiligen! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.