Beste Rianne, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen en tevreden bent met de service. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste R, Wat vervelend dat dit uw ervaring is. Indien u gebruik heeft gemaakt van het herroepingsrecht binnen twee weken, zullen wij dit natuurlijk respecteren. Het feit dat u hier automatische betalingsherinneringen over blijft krijgen, houdt in dat de opzegging niet goed is doorgevoerd. Graag zouden we met u in contact komen om uw situatie te bekijken en alles recht te trekken. En waar nodig natuurlijk met terugwerkende kracht in orde maken. Helaas kan ik u met de door u opgegeven informatie niet vinden in ons systeem. Neemt u alstublieft contact op met de klantenservice, te bereiken op werkdagen van 9 tot half 6 op 088 088 8999. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste J, Wat vervelend dat dit uw ervaring is. Zoals eerder aangegeven dealen we helaas met lange wachttijden. Desondanks heeft u mailcontact gehad met mijn collega en dit besproken. Veel antwoorden op vragen zijn overigens te vinden in uw gepersonaliseerde My Pages app in de FAQ of Doe-het-zelf omgeving. Uit uw bericht kan ik helaas niet opmaken wat ik op dit moment voor u kan betekenen. Indien u (technische) hulp wenst, verwijs ik u graag nogmaals door naar onze klantenservice. Zij zijn telefonisch te bereiken; elke werkdag van 9 tot half 6 via 088 088 8999. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste M, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u zo tevreden bent! Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Frank, Wat vervelend dat dit uw ervaring is. Graag zouden we met u in contact komen om uw situatie te bekijken en u de juist oplossing te bieden. Helaas kan ik u met de door u opgegeven informatie niet vinden in ons systeem. Neemt u alstublieft contact op met de klantenservice, te bereiken op werkdagen van 9 tot half 6 op 088 088 8999. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Monique, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, wij zullen uw monteur uw compliment doorgeven. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Freddy, Bedankt voor het delen van uw ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, wij zullen uw monteur uw compliment doorgeven. Uiteraard werken wij hard aan de reactietijd, momenteel is het erg druk. Excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren hierdoor. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Juliette, Bedankt voor uw mooie cijfer! Uiteraard zal het gebruik u steeds makkelijker af gaan, naarmate u het meer gebruikt. Indien u hulp of uitleg wenst, weet dat onze klantenservice u hier graag bij helpt. Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 9 tot half 6 via 088 088 0999. Ook zijn veel antwoorden op uw vragen te vinden in de Verisure app. Welkom bij Verisure en geniet van dit prettige, veilige gevoel! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Jack, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, wij zullen uw monteur uw compliment doorgeven. En dank voor uw feedback, wij nemen deze en werken uiteraard elke dag aan de verbetering van onder andere de interne communicatie. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Jos, Wat een vervelende situatie. Ik heb uw contactverzoek neergelegd bij de juiste afdeling. Wij zullen u zo spoedig mogelijk contacteren om uw situatie nogmaals te bekijken. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Aad, Bedankt voor het uw mooie review! Fijn dat u tevreden bent, we hopen u nog lang te mogen voorzien van een veilig gevoel en goede service. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Dick, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, wij zullen uw monteur uw compliment doorgeven. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste A, Hartelijk dank voor het delen van uw mooie review! Wat fijn dat u correct en snel geholpen bent met het upgraden van het systeem. Door deze upgrade kunnen wij u nog beter beschermen! We hopen u nog lang van dit veilige gevoel en service te mogen voorzien! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Rick, Bedankt voor uw reactie. Fijn te horen dat u netjes bent geholpen en tevreden bent met de service. Wij zullen uw monteur uw compliment doorgeven. We zijn trots dat we u mogen beveiligen! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Hay, Bedankt voor uw reactie. Fijn te horen dat u netjes bent geholpen en tevreden bent met de service. Geniet van het prettige gevoel van een veilige woning! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Hans, Bedankt voor uw reactie. Fijn te horen dat u netjes bent geholpen! En dank voor uw feedback over de vooraf gecommuniceerde informatie, dat nemen we mee. Geniet van het prettige gevoel van een veilige woning! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Elma, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen en zich altijd gehoord voelt. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis, we zijn trots dat we u mogen beveiligen. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Ron, Bedankt voor uw mooie score en het delen van uw positieve ervaring! Goed te horen dat u netjes en geduldig geholpen bent, zo hoort het ook. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Tamara, Wat vervelend dat dit uw ervaring is. Uiteraard zouden wij graag in contact komen en willen we u de beste service bieden die mogelijk is. Met de door u opgegeven informatie kan ik u helaas niet vinden in ons systeem. Neemt u alstublieft contact op met onze klantenservice via 088 088 8999, dan helpen we u graag met het vinden van de oplossing! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste A, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Ik ben blij te lezen dat u uiteindelijk goed geholpen bent na de eerste keer. Excuses dat dat in eerste instantie niet gelukt is! Wij hopen dat u wederom, in uw nieuwe woning, met een onbezorgd gevoel van het systeem kan blijven genieten. Wij hopen u nog lang te mogen beschermen. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste klant, Wat vervelend dat dit uw ervaring is. Uiteraard proberen we u zo snel en zo goed mogelijk te helpen. Het is van groot belang dat uw alarmsysteem volledig naar behoren werkt! Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen, helaas zonder resultaat. Om 12 uur proberen wij het weer, we zoeken graag samen met u naar een oplossing. In het geval wij u niet kunnen bereiken, zou ik u toch willen vragen om zelf contact op te nemen met onze klantenservice zodat zij u kunnen doorverbinden. Bereikbaar op werkdagen van 8 tot 7 via 088 088 8999. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Eric, Bedankt voor uw mooie review! Wat fijn dat u netjes bent geholpen en tevreden bent over de service. Wij hopen u lang te mogen voorzien van dit prettige gevoel, welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste nieuwe klant, Wat een vervelende ervaring, dit is inderdaad geen soepele start. Mag ik u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice? Deze is te bereiken op werkdagen van 8 tot 7 via 088 088 8999. Dan kunnen wij u op basis van uw adres zoeken in het dossier en uw zaak zo snel mogelijk oppakken. Mijn excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure
Beste Wim, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen en het gebruik van het alarmsysteem als eenvoudig ervaart. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Wily en Greet, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, wij zullen uw monteur Jessica uw compliment doorgeven. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.