Ik ben blij

Lees wel de reviews dat opzegging een probleem is. Ik hoop dat Verisure daar aan werkt. Klanten kunnen soms niet anders dan opzeggen. Ben wel erg blij met hun product en hoop dit heel lang te blijven. Follow-up is ook prima, geeft een goed gevoel.

Beste Rianne, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen en tevreden bent met de service. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

Never helpful

Verisure het bedrijf waar je geen zaken mee moet doen. Bij het aangaan van een contract is alles koek en ei, maar zodra je ja hebt gezegd begint de ellende. Ze vervalsen je handtekening en de afgesproken prijzen zijn bullshit. Zodra je de nota krijgt zijn deze ineens vele malen hoger. In mijn geval binnen 14 dagen alles geannuleerd en dan begint het gedonder. Ze blijven geld afschrijven en sturen tikkie,s elke 14 dagen opnieuw. Als je belt sta je heel lang in de wacht en spreek je dan iemand dan zeggen ze dat ze alles stop zetten nu meer dan 3 maand verder doen ze nog steeds of ze gek zijn en blijven afschrijven. Na meer dan 15 telefoon gesprekken en tig email is het nog net zo. Dit bedrijf is een echt kloten bedrijf en je kunt gerust zeggen een zooitje ongeregeld en eigenlijk is oplichting een beter woord. Ronduit een K.t bedrijf.

Beste R, Wat vervelend dat dit uw ervaring is. Indien u gebruik heeft gemaakt van het herroepingsrecht binnen twee weken, zullen wij dit natuurlijk respecteren. Het feit dat u hier automatische betalingsherinneringen over blijft krijgen, houdt in dat de opzegging niet goed is doorgevoerd. Graag zouden we met u in contact komen om uw situatie te bekijken en alles recht te trekken. En waar nodig natuurlijk met terugwerkende kracht in orde maken. Helaas kan ik u met de door u opgegeven informatie niet vinden in ons systeem. Neemt u alstublieft contact op met de klantenservice, te bereiken op werkdagen van 9 tot half 6 op 088 088 8999. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

Onbereikbaar

Beste mensen Dit is een alarmorganisatie door wie ons huis beveiligd wordt. Al langer dan een half jaar zijn ze telefonisch zo goed als onbereikbaar en de mail wordt niet of heel laat beantwoord. Mijn pogingen om hierin verbetering aan te brengen zijn gestrand, ik hoor slechts dat ze hun best doen. Ik vind het beangstigend voor een alarm-organisatie maar krijg daarvoor geen gehoor. Met vriendelijke groet, Johan van der Heide

Beste J, Wat vervelend dat dit uw ervaring is. Zoals eerder aangegeven dealen we helaas met lange wachttijden. Desondanks heeft u mailcontact gehad met mijn collega en dit besproken. Veel antwoorden op vragen zijn overigens te vinden in uw gepersonaliseerde My Pages app in de FAQ of Doe-het-zelf omgeving. Uit uw bericht kan ik helaas niet opmaken wat ik op dit moment voor u kan betekenen. Indien u (technische) hulp wenst, verwijs ik u graag nogmaals door naar onze klantenservice. Zij zijn telefonisch te bereiken; elke werkdag van 9 tot half 6 via 088 088 8999. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

Beste M, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u zo tevreden bent! Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

Verisure geeft niet thuis! Maar we betalen al wel

5 maanden geleden hebben wij een contractafgesloten bij Verisure. Al snel na het tekenen kwam er een monteur langs om het systeem te installeren. Een goede start! Echter heeft de monteur op die dag alleen het device voor de meldkamer geïnstalleerd.... Nu 5 maanden later is er nog steeds geen monteur ter plaatsen geweest om alle camera's, brandmelders, rookgordijn en buitendeurslot te installeren. Terwijl de locatie al 5 maanden in gebruik is en er hoogwaardige materialen liggen en er dagelijks werknemers activiteiten uitvoeren. Niet erg veilig dus. Na meerdere belpogingen en beloftes om langs te komen, is er nog steeds geen opvolging geweest om dit te installeren. Verisure geeft niet thuis op geen enkele manier.

Beste Frank, Wat vervelend dat dit uw ervaring is. Graag zouden we met u in contact komen om uw situatie te bekijken en u de juist oplossing te bieden. Helaas kan ik u met de door u opgegeven informatie niet vinden in ons systeem. Neemt u alstublieft contact op met de klantenservice, te bereiken op werkdagen van 9 tot half 6 op 088 088 8999. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

Duidelijke uitleg, snelle montage, vriendelijke medewerkers

Beste Monique, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, wij zullen uw monteur uw compliment doorgeven. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

Goed bezoek van de service monteur

Met de monteur goede ervaring met afdeling klantenservice stukken minder in november afspraak gemaakt en eind januari pas geholpen drie maanden gewacht dit is een keer gebeurd een volgende keer is het afgelopen.

Beste Freddy, Bedankt voor het delen van uw ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, wij zullen uw monteur uw compliment doorgeven. Uiteraard werken wij hard aan de reactietijd, momenteel is het erg druk. Excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren hierdoor. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

Goede uitleg.

Heb het nog niet door hoe het werkt. Maar dat zal de tijd wel leren.

Beste Juliette, Bedankt voor uw mooie cijfer! Uiteraard zal het gebruik u steeds makkelijker af gaan, naarmate u het meer gebruikt. Indien u hulp of uitleg wenst, weet dat onze klantenservice u hier graag bij helpt. Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 9 tot half 6 via 088 088 0999. Ook zijn veel antwoorden op uw vragen te vinden in de Verisure app. Welkom bij Verisure en geniet van dit prettige, veilige gevoel! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

uitstekende ervaring met de monteur

Mijn ervaring met de monteur is uitstekend te noemen. Echter jammer dat de organisatie niet geheel compleet de monteurs informeert over de wijzigingen die er doorgevoerd zijn om de installatie compleet te realiseren. Dat de monteurs niet geheel goed zijn geïnformeerd vind ik een slechte zaak en zet de monteurs derhalve voor het blok.

Beste Jack, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, wij zullen uw monteur uw compliment doorgeven. En dank voor uw feedback, wij nemen deze en werken uiteraard elke dag aan de verbetering van onder andere de interne communicatie. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

is niet goed.

ik ben niet tevreden over verisure mijn camera deed het niet. en ik heb van jullie geen bericht ontvangen dat hij kapot was. en daardoor konden inbrekers alles weg halen. en ik betaal hiervoor. 45euro per maand voor een camera die niet werkt. groetjes jos wilborts. er zijn 2nieuwe camera" geplaats en moet ik die betalen.

Beste Jos, Wat een vervelende situatie. Ik heb uw contactverzoek neergelegd bij de juiste afdeling. Wij zullen u zo spoedig mogelijk contacteren om uw situatie nogmaals te bekijken. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

Beste Aad, Bedankt voor het uw mooie review! Fijn dat u tevreden bent, we hopen u nog lang te mogen voorzien van een veilig gevoel en goede service. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

Installateur Duane Kerssenberg is top!

Binnen 48 uur na het eerste contact was het systeem geïnstalleerd en in werking. Installatie en afwerking prima door Duane Kerssenberg met oog voor detail.

Beste Dick, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, wij zullen uw monteur uw compliment doorgeven. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

Kregen een aanbod om ons systeem te updaten. Afspraak gemaakt en tot tevredenheid alles geüpdatet.

Beste A, Hartelijk dank voor het delen van uw mooie review! Wat fijn dat u correct en snel geholpen bent met het upgraden van het systeem. Door deze upgrade kunnen wij u nog beter beschermen! We hopen u nog lang van dit veilige gevoel en service te mogen voorzien! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

Snelle en professionele service.

Bij een kleine storing reageerde de klantenservice snel, meedenkend en professioneel. De volgende dag kwam snel een eveneens meedenkende en professionele monteur , die het probleem snel onderkende en met een uitstekende oplossing kwam.

Beste Rick, Bedankt voor uw reactie. Fijn te horen dat u netjes bent geholpen en tevreden bent met de service. Wij zullen uw monteur uw compliment doorgeven. We zijn trots dat we u mogen beveiligen! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

Goed beveiligd en makkelijk te bedienen.

Deskundige en vriendelijke installateur. Goed beveiligd en makkelijk te bedienen.

Beste Hay, Bedankt voor uw reactie. Fijn te horen dat u netjes bent geholpen en tevreden bent met de service. Geniet van het prettige gevoel van een veilige woning! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

Erg tevreden

Over vrijwel alles zeer tevreden. Snelheid van handelen was prima. Zowel adviseur als installateur vriendelijk en voor zover ik kan beoordelen deskundig. Klein puntje van kritiek is, dat het van tevoren niet duidelijk was, dat ik 2 contactpersonen moest aanwijzen en hun gegevens dus niet had.

Beste Hans, Bedankt voor uw reactie. Fijn te horen dat u netjes bent geholpen! En dank voor uw feedback over de vooraf gecommuniceerde informatie, dat nemen we mee. Geniet van het prettige gevoel van een veilige woning! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

Vriendelijke en behulpzame mensen

Het geeft me een perfect gevoel van veiligheid. Ik kan er altijd met vragen terecht.

Beste Elma, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen en zich altijd gehoord voelt. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis, we zijn trots dat we u mogen beveiligen. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

Fantastisch geholpen

Na opnieuw installeren van het huidige wifi netwerk kreeg ik de Arlo apparaten niet meer gekoppeld. Na een erg prettig gesprek zijn alle problemen stap voor stap door genomen. Wat erg prettig was, was dat de dame van technisch support alle tijd nam om te zorgen dat alles weer naar behoren werkt.

Beste Ron, Bedankt voor uw mooie score en het delen van uw positieve ervaring! Goed te horen dat u netjes en geduldig geholpen bent, zo hoort het ook. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

Zeer slechte ervaring

Helaas moet ik een ster invullen maar dat zijn ze nog niet eens waard. Ze komen hun afspraken niet na, en kunnen bij nabellen door de klant zelf niet eens hun excuses aanbieden. Waardeloos!

Beste Tamara, Wat vervelend dat dit uw ervaring is. Uiteraard zouden wij graag in contact komen en willen we u de beste service bieden die mogelijk is. Met de door u opgegeven informatie kan ik u helaas niet vinden in ons systeem. Neemt u alstublieft contact op met onze klantenservice via 088 088 8999, dan helpen we u graag met het vinden van de oplossing! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

Eerst slecht, 2e keer top andere monteur

Ik ben verhuisd en nam mn verisure systeem mee, alles echt goed geregeld, tot de monteur van verisure op het nieuwe adres het systeem weer installeerde met wat doorgesproken uitbreidingen en wijzigingen. Om niet al te negatief te zijn de man wilde/kon de deurbel niet koppelen aan mn wifi modem als ook de arlo buitencamera, daarnaast had hij 2 oude deur contacten niet gemonteerd en meegenomen als ook de mistalarm koker. En is weggegaan zonder volledige installatie. Verisure heeft dit de 2e keer zeer netjes opgelost, de laatste monteur heeft t top gedaan.

Beste A, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Ik ben blij te lezen dat u uiteindelijk goed geholpen bent na de eerste keer. Excuses dat dat in eerste instantie niet gelukt is! Wij hopen dat u wederom, in uw nieuwe woning, met een onbezorgd gevoel van het systeem kan blijven genieten. Wij hopen u nog lang te mogen beschermen. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

Voel mij ***...

Tijdens ik deze review aan het schrijven ben hang ik bij jullie aan de wachtlijn, ik dacht ik probeer het nog een keer voordat ik mijn review plaats, maar helaas. Wij proberen al bijna een jaar in contact te komen met een persoon die ons kan helpen (gezien wat er ons verkocht is totaal niet werkt in de praktijk). Dit is simpelweg niet te doen, telkens van het kastje naar de muur. Echt rondom belachelijk. Ik heb nooit gedacht een dergelijke review te schrijven omdat ik hier niet in geloof maar de frustratie komt mijn oren uit. ONBEGRIJPELIJK. €*** euro en bijna anderhalf jaar aan €*** euro verder aan een systeem die totaal niet doet wat beloofd, ik voel mij zwaar opgelicht. Hopelijk realiseren jullie op kort termijn dat zaken doen op deze manier niet meer werkt anno 2023. Investeer in interne communicatie en een fatsoenlijke after sales/customer support. Hopelijk resulteert dit in iemand die contact met mij op kan nemen, zeg mij alsjeblieft niet zoals bij andere reviews dat ik jullie support moet gaan bellen. ***

Beste klant, Wat vervelend dat dit uw ervaring is. Uiteraard proberen we u zo snel en zo goed mogelijk te helpen. Het is van groot belang dat uw alarmsysteem volledig naar behoren werkt! Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen, helaas zonder resultaat. Om 12 uur proberen wij het weer, we zoeken graag samen met u naar een oplossing. In het geval wij u niet kunnen bereiken, zou ik u toch willen vragen om zelf contact op te nemen met onze klantenservice zodat zij u kunnen doorverbinden. Bereikbaar op werkdagen van 8 tot 7 via 088 088 8999. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

Tevreden

Medewerkers waren behulpzaam, geduldig en vriendelijk .

Beste Eric, Bedankt voor uw mooie review! Wat fijn dat u netjes bent geholpen en tevreden bent over de service. Wij hopen u lang te mogen voorzien van dit prettige gevoel, welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

Geen contact te krijgen met klantenservice

Huis gekocht met Verisure alarm. Dit is dus overgenomen van vorige eigenaar. Afspraak met monteur voor opnieuw inrichten en uitleg. 4 uur gewacht, telefonisch contact met monteur mbt aankomsttijd. Vervolgens half uur later belt hij dat hij het niet gaat halen en er zal een nieuwe afspraak worden gemaakt met mij. Na 2 dagen zelf maar gaan bellen. Ik zou die dag echt teruggebeld worden. Einde van de middag wederom gebeld, min. 10 minuten wachten voordat je iemand aan de lijn hebt, deze persoon zou het echt gaan regelen. 1 dag later nog niks vernomen dus opnieuw gebeld voor afspraak met monteur. Hij ging het nu echt regelen en zou er een spoedafspraak van maken. Helaas nog steeds niks vernomen. Zeer slechte en onaangename start. Hopelijk nu snel actie!!

Beste nieuwe klant, Wat een vervelende ervaring, dit is inderdaad geen soepele start. Mag ik u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice? Deze is te bereiken op werkdagen van 8 tot 7 via 088 088 8999. Dan kunnen wij u op basis van uw adres zoeken in het dossier en uw zaak zo snel mogelijk oppakken. Mijn excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure

weinig tijdrovende installatie en gemakkelijk te bedienen systeem

verrassend eenvoudig maar toch compleet alarmsysteem

Beste Wim, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen en het gebruik van het alarmsysteem als eenvoudig ervaart. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

Tevreden met de beslissing

Beste, als vrij nieuwe klant zijn we tevreden over de service die we tot nog toe hebben gekregen. Mevrouw Jessica De Mey heeft een degelijke uitleg gegeven en werkt professioneel met de nodige (gepaste)humor. Positief is ook dat we haar kunnen bellen met gelijk welk Verisure probleem en Jessy komt zelf opnieuw ter plaatse als het telefonisch moeilijk uit te leggen is. De plaatsing is vlot en netjes gebeurd. Wij hopen dat het op deze manier mag verder gaan.

Beste Wily en Greet, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, wij zullen uw monteur Jessica uw compliment doorgeven. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL