Beste Herman en Henneke, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u tevreden bent met het alarmsysteem en de service. Wij hopen dat wij u nog lang mogen beschermen. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste K, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wat vervelend dat niet erg wil lukken met de camera's. Het kan van belang zijn om uw uploadsnelheid te checken zodat u er zeker van bent dat uw internet snel genoeg is om het gebruik van de Arlo Camera's te kunnen realiseren. Deze informatie vindt via de My Pages app in de FAQ omgeving. Op dit moment kampen wij met grote drukte, waardoor wachttijden helaas langer zijn dan normaal. Uiteraard doen we ons best om zo snel mogelijk contact op te nemen. Indien u (technische) vragen heeft, weet dat onze klantenservice elke werkdag bereikbaar is via 088 088 8999. Wij hopen dat u snel met een onbezorgd gevoel kan gaan genieten van het alarmsysteem. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Siebe, Bedankt voor uw positieve bericht!! Fijn dat u over het algemeen tevreden bent. Op dit moment kampen wij met grote drukte, waardoor wachttijden helaas langer zijn dan normaal. Uiteraard doen we ons best om zo snel mogelijk contact op te nemen. Indien u (technische) vragen heeft, weet dat onze klantenservice elke werkdag bereikbaar is via 088 088 8999. Ook vindt u veel antwoorden op vragen via de My Pages app in de FAQ omgeving. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Best Annemiek, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, zo hoort het ook. We zijn blij dat we u mogen beveiligen. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste NA, Bedankt voor uw bericht, wat vervelend dat u lang heeft moeten wachten. Op dit moment kampen wij met grote drukte, waardoor wachttijden helaas langer zijn dan normaal. Uiteraard doen we ons best om zo snel mogelijk contact op te nemen. Uit veiligheid en privacy moet het doorspreken van een opzegging telefonisch gebeuren, en hier gaat dus helaas momenteel meer tijd overheen. Ik ben blij om te lezen dat het uiteindelijk goed is opgelost en u netjes bent geholpen. Bedankt voor uw tijd als klant bij ons! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Marleen, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen en tevreden bent met de service. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis, wij hopen u nog lang te mogen beschermen. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Rene, Bedankt voor het delen van uw bericht. Wat vervelend dat dit uw ervaring is. Ik zie in het systeem wat er aan de hand is. U heeft een contactverzoek neergelegd via de My Pages, na het aanvragen van batterijen. Helaas zit er een error en komt dit bericht niet goed door. Wij zijn hard bezig om dit probleem te verhelpen, waarvoor mijn excuses! Onze klantenservice is gelukkig daarentegen elke werkdag bereikbaar van 9 tot half 6 via 088 088 8999. Ik zie dat u contact heeft gehad en dat er inmiddels een gratis accu uw kant op wordt gestuurd. De handleidingen kunt u vinden in de My Pages, en eventueel kunt u ook hiervoor de klantenservice bellen, mocht u hier hulp bij wensen. Wij hopen dat u nog lang met een onbezorgd gevoel gebruik zal maken van het alarmsysteem. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Pauke, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, wij zullen uw monteur uw compliment doorgeven. Het gebruik van het systeem zal steeds makkelijker zijn, naarmate u het meer gebruikt. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste J, Bedankt voor uw bericht, wat vervelend dat dit uw situatie is. Op dit moment kampen wij met grote drukte, waardoor wachttijden helaas langer zijn dan normaal. Uiteraard doen we ons best om zo snel mogelijk contact op te nemen. Uit veiligheid en privacy moet het doorspreken van een opzegging telefonisch gebeuren, en hier gaat dus helaas momenteel meer tijd overheen. Indien wij door een te late verwerkingstijd vanuit onze kant, te veel hebben geïncasseerd, zullen wij dit altijd met terugwerkende kracht in orde maken voor u. In ons systeem zie ik dat u opzegging in goede orde is ontvangen. Ik heb uw contactverzoek geëscaleerd bij de juiste afdeling. Ik wil graag mijn excuses maken voor de lange wachttijd en hoop op uw geduld. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Frans, Bedankt voor uw bericht, wat een bijzonder vervelende ervaring! Indien er geen handtekening door u is gezet onder een wettelijke overeenkomst, is het natuurlijk absoluut niet mogelijk om te incasseren. Graag zouden wij zo snel mogelijk met u in contact komen. Met de door u opgegeven informatie (het vermelde e-mail adres) kan ik u niet vinden in ons systeem. Neemt alstublieft contact op met onze klantenservice en legt u de situatie alstublieft uit. Wij zouden dit graag op zeer korte termijn met u bespreken. Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 9 tot half 6 via 088 088 8999. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste M, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, wij zullen uw monteur uw compliment doorgeven. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Rianne, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen en tevreden bent met de service. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste R, Wat vervelend dat dit uw ervaring is. Indien u gebruik heeft gemaakt van het herroepingsrecht binnen twee weken, zullen wij dit natuurlijk respecteren. Het feit dat u hier automatische betalingsherinneringen over blijft krijgen, houdt in dat de opzegging niet goed is doorgevoerd. Graag zouden we met u in contact komen om uw situatie te bekijken en alles recht te trekken. En waar nodig natuurlijk met terugwerkende kracht in orde maken. Helaas kan ik u met de door u opgegeven informatie niet vinden in ons systeem. Neemt u alstublieft contact op met de klantenservice, te bereiken op werkdagen van 9 tot half 6 op 088 088 8999. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste J, Wat vervelend dat dit uw ervaring is. Zoals eerder aangegeven dealen we helaas met lange wachttijden. Desondanks heeft u mailcontact gehad met mijn collega en dit besproken. Veel antwoorden op vragen zijn overigens te vinden in uw gepersonaliseerde My Pages app in de FAQ of Doe-het-zelf omgeving. Uit uw bericht kan ik helaas niet opmaken wat ik op dit moment voor u kan betekenen. Indien u (technische) hulp wenst, verwijs ik u graag nogmaals door naar onze klantenservice. Zij zijn telefonisch te bereiken; elke werkdag van 9 tot half 6 via 088 088 8999. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste M, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u zo tevreden bent! Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Frank, Wat vervelend dat dit uw ervaring is. Graag zouden we met u in contact komen om uw situatie te bekijken en u de juist oplossing te bieden. Helaas kan ik u met de door u opgegeven informatie niet vinden in ons systeem. Neemt u alstublieft contact op met de klantenservice, te bereiken op werkdagen van 9 tot half 6 op 088 088 8999. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Monique, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, wij zullen uw monteur uw compliment doorgeven. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Freddy, Bedankt voor het delen van uw ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, wij zullen uw monteur uw compliment doorgeven. Uiteraard werken wij hard aan de reactietijd, momenteel is het erg druk. Excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren hierdoor. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Juliette, Bedankt voor uw mooie cijfer! Uiteraard zal het gebruik u steeds makkelijker af gaan, naarmate u het meer gebruikt. Indien u hulp of uitleg wenst, weet dat onze klantenservice u hier graag bij helpt. Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 9 tot half 6 via 088 088 0999. Ook zijn veel antwoorden op uw vragen te vinden in de Verisure app. Welkom bij Verisure en geniet van dit prettige, veilige gevoel! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Jack, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, wij zullen uw monteur uw compliment doorgeven. En dank voor uw feedback, wij nemen deze en werken uiteraard elke dag aan de verbetering van onder andere de interne communicatie. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Jos, Wat een vervelende situatie. Ik heb uw contactverzoek neergelegd bij de juiste afdeling. Wij zullen u zo spoedig mogelijk contacteren om uw situatie nogmaals te bekijken. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Aad, Bedankt voor het uw mooie review! Fijn dat u tevreden bent, we hopen u nog lang te mogen voorzien van een veilig gevoel en goede service. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Dick, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, wij zullen uw monteur uw compliment doorgeven. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.