Filters

9

Heel blij mee

Na n inbraak overdag heb ik voor beveiliging gekozen. Prima advies en installatie EN nazorg door Coen. Nu echt n zorg minder, voel mij veiliger.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Saskia, Super bedankt voor je leuke review. Wij hebben deze feedback gedeeld met onze installatie topper Coen! Van harte welkom bij Verisure :) Groet, Linda Team Verisure

10

Goede service

We hebben een snelle reactie gekregen op onze vraag, de medewerkster was heel vriendelijk en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
9

ben uitermate tevreden

Verisure geeft wat betrefd onze beveiliging een uitermate veilig gevoel

  • Aanbevelen? Ja
6

Goed

5

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Tot dusver goed geen probleem tot nog toe gehad.

  • Aanbevelen? Ja
6

Fijn dat er direct contact is bij alarm.

Na een inbraak op ons bedrijf is er direct contact gezocht met ons. Prima! Maar de foto's van de inbrekers waren van bedroevend slechte kwaliteit, terwijl mij bij plaatsing van de camera was verzekerd, dat eventuele foto's echt duidelijk zouden zijn! Grote teleurstelling!

  • Aanbevelen? Nee
7

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed bedrijf achter de beveiliging

Wij zijn erg tevreden over Verisure. Bij contact word je snel en correct geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed

Soms onnodige mededeling via intercom dat alarm goed is uitgeschakeld, lijkt mij niet nodig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele goede ervaring

Gebeld en direct verholpen

  • Aanbevelen? Ja
1

Abonnement opzeggen lijkt op bedrog

Mijn ouders verhuizen volgende maand naar een zorgkern en in de voorwaarden, die ik eerst maar eens goed moest lezen van een zeer “nette” medewerker van de afdeling Customer Care, staat: 19.4. Indien Klant verhuist naar een ander Pand wordt de Overeenkomst onveranderd voortgezet, tenzij dit redelijkerwijs niet mogelijk is (bijvoorbeeld omdat de Alarmdienst in het nieuwe Pand niet geleverd kan worden). In dat geval zijn Klant en Securitas Direct, met inachtneming van een opzegtermijn van één (1) maand, gerechtigd tot opzegging. Resultaat volgens Verisure €415,49 en niet betalen resulteert in het doorzetten naar een incassobureau! Dat wordt natuurlijk voor Verisure een zinloze onderneming maar waarom? Is dit een losgeslagen medewerker of een twijfelachtig verdienmodel? Pas in ieder geval aub op met deze organisatie Verisure/Securitas, zoiets als dit ben ik nog nooit eerder tegengekomen. Het zou bijna grappig zijn als het niet zo schandalig was, ik ben benieuwd hoeveel mensen zich wel laten overdonderen.

  • Aanbevelen? Nee
8

Zeer tevreden

Al een jaar maken wij gebruik van het alarmsysteem. Het systeem bevat vele mogelijkheden en uitbreidingen. Het is een slim systeem en de app werkt erg prettig. Wij voelen ons vele malen veiliger dankzij het Verisure alarmsysteem.

  • Aanbevelen? Ja
1

Belabberde communicatie

De reactie die ik kreeg op een mail van mij aan Verisure: "Wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wij zullen binnen 5 werkdagen reageren." No way. Al 2x flikken ze het om op een verzoek van mij gewoon niet terug te komen. Of er worden tegenstrijdige beloften gedaan. Wij gaan per januari a.s. bij Verisure weg. Het zit voor ons muurvast bij dit bedrijf. Wij vinden bovendien de investering versus de maandlasten gewoon te hoog voor een woning waar zoveel andere mogelijkheden voor zijn om deze goed te beveiligen. Maar dat moet iedereen voor zich weten.

  • Aanbevelen? Nee
1

Het is om te kotsen

Informatie over camera's verkeerd en misleidend. Hulp desk die nooit terug belt bah bah bah... Jullie verontschuldigen zijn niks waard, schamen jullie niet? Echt om misselijk van te worden.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte Heer/Mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat er naar aanleiding van veel contact uiteindelijk een oplossing is geboden. Wij danken u voor uw geduld. Vriendelijke groet, Ruard TeamVerisure

6

Af en toe technische problemen

Het is niet altijd duidelijk hoe defecte componenten moeten worden gedeactiveerd voordat ze kunnen worden gerepareerd. Wanneer dat gebeurt, zal de voicebox u constant aan de storing herinneren. De service-oproepen en vervangende onderdelen kosten geld, zelfs als het falen van een onderdeel niet uw schuld is en zelfs als ze onlangs zijn gerepareerd. Ik zou dit systeem meer aanbevelen voor zakelijk gebruik dan voor consumenten.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Geachte heer Richard, Al enige tijd proberen wij u te bereiken, enkele reactie blijft helaas uit. Indien mogelijk kunt u ons voorzien van reactie via complaints@verisure.nl. Met vriendelijke groet, Ruard TeamVerisure

1

NA 4 maanden nog steeds geen terugbetaling of reactie

Er werd mij een camerasysteem verkocht wat later niet geplaatst kon worden volgens Verisure. Na 4 maanden nog steeds niet terugbetaald, krijg ook niemand aan de lijn. Maandelijkse kost blijft oplopen. Absoluut af te raden: service 0

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer Fons, Bedankt voor uw bericht. U heeft afgelopen week contact met ons gehad en we hebben hiermee het probleem kunnen verhelpen. Groeten TeamVerisure

10

Perfect service

Snelle en goede service! Ik bedank hierbij Gene en zijn team voor de service.

  • Aanbevelen? Ja
1

Schaamteloos

Schandalig hoe dit bedrijf valse recensies plaatst op deze site. Zeer makkelijk te herkennen aan het taalgebruik. Het zijn ook de enige goede reviews die er tussen staan. Laatst werd ik benaderd door een verkoper (hoi Michell), het gaf me meteen een slecht gevoel. Dus ik ben even recensies gaan checken en mijn gevoel werd bevestigd. Dit ruikt absoluut naar oplichterij, trap er niet in!

  • Aanbevelen? Nee
2

Snappen niet wanneer je er over wilt nadenken

ik had een systeem nodig om het huis veilig te stellen. Er komt op de van informatie aanvraag gelijk iemand komen. Op een zondag, prima. Na heel veel informatie(wat best vlot ging), had de verkoper verwacht dat wij gelijk op het contract een handtekening zouden zetten. Echter zouden we willen nadenken. Na veel moeite kregen we 1 week de tijd om erover na te denken. In deze week werd ik elke dag gebeld, omdat ik niet op kon nemen ivm werk of privezaken, kreeg ik prive het bericht of ik eventueel vragen heb vandaar dat er gebeld werd. Dan denk ik bij mezelf als ik vragen heb dat neem ik zelf toch contact? Het kwam een beetje opdringerig over. Einde van de week aangegeven dat ik niet geïnteresseerd ben, omdat het systeem niet aansluit aan de verwachtingen. De verkoper zei prima en kwam met een korting voorstel. Hierin was ik echter niet geïnteresseerd in, vanwege mijn reden. Vond de verkoper ook acceptabel. Helaas wordt ik elke dag gebeld door het bedrijf?

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer/mevrouw, Het is spijtig dat het op zo een manier bij u is gebeurt. Ik zal dit meenemen in onze trainingen in de hoop dat dit niet vaker voorkomt. Excuses voor de ervaring. Indien u vragen heeft verneem ik die graag van u. Met vriendelijke groet, TeamVerisure

1

Klachtbehandeling waardeloos

Allereerst; producten zijn prima Omdat ik ons systeem wilde uitbreiden met buitencameras heb ik offerte gevraagd bij verisure. De aanbieding was 2 buitencameras met hub voor €400. Wij wilden graag 2 cameras extra, de prijs was € 149 per stuk; totaal €700. Daar waren wij accoord mee. Kort daarna werden we gebeld; de prijs was €800 want bij de twee losse cameras moesten we een voor ons volkomen onnodige extra hub afnemen. Dat vonden wij een vreemde gang van zaken en hebben daarover per email op 7 okt 2020 een klacht ingediend. We zouden binnen 10 dagen bericht krijgen. Na diverse telefoontjes is het antwoord van vandaag 3 nov 2020 dat ze het te druk hebben wegens een overvloed aan klachten. Kortom: producten goed ,service (klachtbehandeling) waardeloos, beneden elk peil

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer Roozendaal, Bedankt voor uw review. Enkel is het wat drukker op onze afdeling en duurt het vandaar iets wat langer voordat wij u te woord kunnen staan. Inmiddels hebben wij al contact met u gehad en hebben we intern de klacht besproken met de betreffende medewerker. U zult hier over zo spoedig mogelijk de oplossing van krijgen. Excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld. Met vriendelijke groet, teamVerisure

3

Vervelende verkoper die geen vrijblijvende offerte wilt geven

Vervelende ‘Amerikaanse’ manier van verkopen waarbij persé een deal gesloten moet worden en geen ruimte is voor bedenktijd. Tijdens het offerte gesprek (eigenlijk verkoopgesprek) belde de verkoper zijn leidinggevende. Na een korting moesten we wel tekenen bij Verisure vonden de verkoper en leidinggevende. Deze manier van verkopen is erg agressief omdat je onder druk wordt gezet om nu te tekenen. Uiteraard niet getekend maar pas wel op bij Verisure.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Indien u dit als onprettig heeft ervaren bied ik daarover alvast vanuit Verisure onze excuses aan. De manier is misschien wat direct, ik zal de betreffende verkoper hierop aan spreken. Indien u nog vragen heeft verneem ik die graag van u. Met vriendelijke groet, TeamVerisure

1

Opzeggen is onmogelijk

Klant worden kan wel, opzeggen niet. Procedure voor opzeggen is nergens te vinden. Klantenservice leest bij iedere contact het zelfde verhaal voor; de afdeling voor opzegging is niet te bereiken u wordt terug gebeld; wat nooit gevraagd. Gevraagd naar welk kantoor de aangetekende opzegging gestuurd kan worden. Dat adres mag de klantenservice niet geven??? U kunt alleen opzeggen ja contact met de opzeggingsafdeling en die bellen u, wat dus niet gebeurd.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer/mevrouw Bijlsma, Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat er al contact met u is opgenomen om de opzegging te verwerken, helaas is het wat drukker op onze afdeling dan normaal. We doen ons uiterste best om u zo spoedig mogelijk te helpen. Bedankt voor uw geduld. Met vriendelijke groet, TeamVerisure

1

Slechte review

Heb een alarm laten aanleggen maar door de reviews die ik las heb ik het binnen 2 weken weer opgezegd. Ik ben nu nieuwsgierig of alles netjes wordt afgehandeld.en mijn geld terug krijg. Dus negatief ga ik er nu nog niet over doen. Maar ben bang dat het niet netjes wordt afgewerkt.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte Wesley Ova, Bedankt voor uw review. Ik kan zien dat uw herroeping in behandeling wordt genomen, u zult hier deze week nog reactie van krijgen. Indien u klachten heb verneem ik die graag per complaints@verisure.nl van u. Ik zie dat u verder nog geen klachten heeft, u geeft aan alleen bang te zijn dat het niet netjes wordt afgehandeld. Dan zal ik u alvast gerust stellen, een consument heeft altijd 14 dagen herroepings tijd, indien u binnen die 14 dagen heeft herroepen dan heeft u wettelijk recht op restitutie, om die reden zijn wij ook wettelijk verplicht om dat allemaal netjes voor u af te handelen. Bedankt voor uw geduld. TeamVerisure

2

Hele hinderlijke huis aan huis reclame

Hele hinderlijke huis aan huis reclame. Wanneer je vraagt of het reclame is zeggen ze 'nee'. Bij het benoemen dat ik geen interesse heb in een gratis veilogheidscheck blijven ze toch doorgaan. Bij een afwijzing benoemen ze provocerend dat ze hopen dat er niet bij ons ingebroken word.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer/mevrouw, Het is spijtig dat het op zo een manier bij u is gebeurt. Ik zal dit meenemen in onze trainingen in de hoop dat dit niet vaker voorkomt. Excuses voor de ervaring. Indien u vragen heeft verneem ik die graag van u. Met vriendelijke groet, TeamVerisure

2

Slecht

Slecht bedrijf 2 keer afspraak gemaakt dat er iemand langs zou komen voor offerte (want ze moeten langs komen een offerte zo kon al niet ) 1e keer komt er niemand opdagen Gebeld ooo wat raar ik ga meteen bellen en laat diegene die langs zou komen u bellen Niks meer gehoord. Vervolgens win in een gratis inbraakcheck ze moeten wat om mensen te lokken Afspraak gemaakt wat denk je weer geen mens en niks gehoort of gezien meer Vervolgens stuur ik een bericht wat ze niet eens lezen want krijg een antwoord wat nergens over gaat En als ik dan zeg volgens Mij heb je mijn bericht niet begrepen krijg ik onderhand antwoordt Excuses. Ik zie dat u wederom op een verkoper heb zitten wachten zonder enig succes... Weet u msschien met wie u contact heeft gehad? Groeten, Ruard Daar antwoord op gegeven en weer niks Ik ben er klaar mee ga mooi naar Securitas die staan de mensen wel netjes te woord Hebben een mooie offerte en zijn goed bereikbaar

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte Bianca de Vet, Het is jammer dat het op zo een manier bij u tot stand is gekomen. Excuses voor de ervaring. Indien u vragen heeft verneem ik die graag van u. Met vriendelijke groet, TeamVerisure

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd