Beste Klaas, Bedankt voor het delen van uw review! Op dit moment kampen wij met grote drukte, waardoor wachttijden helaas langer zijn dan normaal. Uiteraard doen we ons best om zo snel mogelijk contact op te nemen. Mocht u nog vragen hebben horen wij het graag. Vriendelijke groet, Verisure NL
Beste Wim, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Enorm fijn om te horen dat u zo tevreden bent met het alarmsysteem en de collega's. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-088 89 99. Vriendelijke groet, Verisure NL
Beste Melvin, Bedankt voor uw review, vervelend om te horen dat dit uw ervaring is. Wat u hierboven beschrijft, is totaal niet hoe wij te werk willen gaan. Wij streven ernaar u altijd de beste ervaring te bieden, ook als u besluit het alarmsysteem niet meer te willen gebruiken. Helaas kan ik u met het emailadres dat u via Klantenvertellen heeft doorgegeven niet vinden in ons systeem, daarom wil ik u graag vragen contact op te nemen met onze klantenservice, waarbij u kunt aangeven dat u belt naar aanleiding van ons contactverzoek via uw review op Klantenvertellen. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Verisure NL
Beste Zacharias, Goed om te horen dat u tevreden bent met de werking van het alarmsysteem. Uiteraard is het vervelend dat de kosten niet meer naar wens zijn. Graag herinner ik u aan de diensten die bij het abonnement krijgt, u betaalt namelijk niet alleen voor de werking van het alarmsysteem en de verbinding met de alarmcentrale, maar ook heeft u hierdoor toegang tot de Verisure app, waardoor u gebruik kunt maken van onze SOS services, Guardian, Automatisering, en nog vele anderen. Met vriendelijke groet, Verisure NL
Beste Floor, Bedankt voor uw bericht, wat vervelend dat dit uw situatie is. Op dit moment kampen wij met grote drukte, waardoor wachttijden helaas langer zijn dan normaal. Uiteraard doen we ons best om zo snel mogelijk contact op te nemen. Uit veiligheid en privacy moet het doorspreken van een opzegging telefonisch gebeuren, en hier gaat dus helaas momenteel meer tijd overheen. Indien wij door een te late verwerkingstijd vanuit onze kant, te veel hebben geïncasseerd, zullen wij dit altijd met terugwerkende kracht in orde maken voor u. Uw verzoek is doorgezet bij de desbetreffende afdeling en er zal spoedig contact met u worden opgenomen Vriendelijke groet, Verisure NL
Beste Helma, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes en snel bent geholpen. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-088 89 99. Vriendelijke groet, Verisure NL
Beste Hans, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u goed bent geholpen en een goed advies heeft gekregen. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-088 89 99. Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL
Beste AAD, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u goed bent geholpen. Wij zullen uw compliment doorgeven. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure. Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL
Beste Melvin, Bedankt voor uw bericht, wat vervelend dat dit uw situatie is. Op dit moment kampen wij met grote drukte, waardoor wachttijden helaas langer zijn dan normaal. Uiteraard doen we ons best om zo snel mogelijk contact op te nemen. Indien wij door een te late verwerkingstijd vanuit onze kant, te veel hebben geïncasseerd, zullen wij dit altijd met terugwerkende kracht in orde maken voor u. Helaas kunnen wij u met de onderstaande gegevens niet terugvinden in ons klantenbestand. Wij verzoeken u daarom om uw installatie- of klantnummer door te geven. Indien u dit niet bij de hand heeft, adres (straat, huisnummer, postcode en plaats) is voldoende. Bij voorbaat dank voor de moeite. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-088 89 99. vriendelijke groet Noah - Verisure NL
Beste Irene, Bedankt voor het delen van uw positive ervaring! Fijn te lezen dat alles naar behoren werkt. En dat u goed geholpen bent. We wensen u een prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure. Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL
Beste Meta, Bedankt voor het delen van uw positive ervaring! Fijn te lezen dat u goed bent geholpen. Mocht u nog vragen hebben kunt u contact met ons opnemen via 088 088 8999, bereikbaar op werkdagen van 9 tot half 6. Mijn collega’s van de klantenservice staan u graag te woord. Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL
Beste Ferry, Bedankt voor het delen van uw positive ervaring! Fijn te lezen dat u zo goed en netjes bent geholpen. We zullen uw complimenten zeker doorgeven. We wensen u een prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure. Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL
Beste Hans, Bedankt voor uw bericht. Ik snap dat de kosten voor u oplopen en dat u graag in aanmerking komt voor een korting. Maar we blijven investeren om u de beste producten en diensten te kunnen blijven leveren voor ultiem gevoel van veiligheid. Mocht u nog vragen hebben kunt u contact met ons opnemen via 088 088 8999, bereikbaar op werkdagen van 9 tot half 6. Mijn collega’s van de klantenservice staan u graag te woord. Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL
Beste Epie, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Mocht u nog vragen hebben kunt u contact met ons opnemen via 088 088 8999, bereikbaar op werkdagen van 9 tot half 6. Mijn collega’s van de klantenservice staan u graag te woord. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure. Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL
Beste K, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, wij zullen uw compliment doorgeven. En ik snap dat de kosten voor u oplopen. Maar we blijven investeren om u de beste producten en diensten te kunnen blijven leveren voor ultiem gevoel van veiligheid. Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL
Beste Robbie, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, wij zullen uw compliment doorgeven. Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL
Beste Wilma, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, wij zullen uw monteur uw compliment doorgeven. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure. Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL
Beste Joke, Wat vervelend dat dit uw ervaring is. Om de zaken met u te bespreken hebben wij u meerdere keren proberen te benaderen, helaas kunnen wij u niet telefonisch bereiken. Wij willen u graag te woord staan om alles voor u in orde te maken. Neemt u alsjeblieft contact op via het telefoonnummer; 088 088 8999, om u verder te helpen mag u vragen naar Noah. Wij zijn bereikbaar van 09:00 tot 17:30 uur. Vriendelijke groeten, Noah - Verisure NL
Beste Jan, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, wij zullen uw complimenten doorgeven. Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL
Beste Jarno, Wat vervelend dat dit uw ervaring is. Om de zaken met u te bespreken hebben wij u proberen te benaderen, helaas kunnen wij u niet telefonisch bereiken. Wij willen u graag te woord staan om alles voor u in orde te maken. Neemt u alsjeblieft contact op via het telefoonnummer; 088 088 8999, om u verder te helpen mag u vragen naar Noah. Wij zijn bereikbaar van 09:00 tot 17:30 uur. Vriendelijke groeten, Noah - Verisure NL
Beste A. Hartevelt, Wat vervelend dat dit uw ervaring is. Om de zaken met u te bespreken hebben wij u meerdere keren proberen te benaderen, helaas kunnen wij u niet telefonisch bereiken. Wij willen u graag te woord staan om alles voor u in orde te maken. Neemt u alsjeblieft contact op via het telefoonnummer; 088 088 8999, om u verder te helpen mag u vragen naar Noah. Wij zijn bereikbaar van 09:00 tot 17:30 uur. Vriendelijke groeten, Noah - Verisure NL
Beste L.A de Bruin, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, De complimenten zullen doorgeven worden aan de meldkamer. Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL
Beste Mert, Wat vervelend dat dit uw ervaring is. Om de zaken met u te bespreken hebben wij u meerdere keren proberen te benaderen, helaas kunnen wij u niet telefonisch bereiken. Wij willen u graag te woord staan om alles voor u in orde te maken. Neemt u alsjeblieft contact op via het telefoonnummer; 088 088 8999, om u verder te helpen mag u vragen naar Noah. Wij zijn bereikbaar van 09:00 tot 17:30 uur. Vriendelijke groeten, Noah - Verisure NL
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.