Goed systeem

Goed systeem, maandelijks hoog maar je krijgt er veel voor terug. Bedankt aan onze monteur Timo.

Uitstekende service en snel handelen

Na een inbraak stond Verisure al dezelfde dag op de stoep en heeft mij direct weer een veilig gevoel geboden. Alles is door Timo netjes afgehandeld en geïnstalleerd! Zeker een aanrader.

Redelijk tevreden

Duurde 20 min. voor er iemand van de klantenservice aan de lijn kwam

Beste Klaas, Bedankt voor het delen van uw review! Op dit moment kampen wij met grote drukte, waardoor wachttijden helaas langer zijn dan normaal. Uiteraard doen we ons best om zo snel mogelijk contact op te nemen. Mocht u nog vragen hebben horen wij het graag. Vriendelijke groet, Verisure NL

super

Geweldig goede organisatie, betrouwbare apparatuur en uitermate deskundig personeel. Je betaald er dan ook wel het tarief naar!

Beste Wim, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Enorm fijn om te horen dat u zo tevreden bent met het alarmsysteem en de collega's. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-088 89 99. Vriendelijke groet, Verisure NL

Waardeloze service / waardeloos bedrijf

Beste Melvin, Bedankt voor uw review, vervelend om te horen dat dit uw ervaring is. Wat u hierboven beschrijft, is totaal niet hoe wij te werk willen gaan. Wij streven ernaar u altijd de beste ervaring te bieden, ook als u besluit het alarmsysteem niet meer te willen gebruiken. Helaas kan ik u met het emailadres dat u via Klantenvertellen heeft doorgegeven niet vinden in ons systeem, daarom wil ik u graag vragen contact op te nemen met onze klantenservice, waarbij u kunt aangeven dat u belt naar aanleiding van ons contactverzoek via uw review op Klantenvertellen. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Verisure NL

Goede service tegen veel te hoge prijs

Het beveiligingssysteem werkt al jaren prima en de service van meldkamer is uitstekend, maar inmiddels is het abonnementsbedrag opgelopen tot het belachelijke bedrag van €58,58 per maand. Het wordt tijd om elders te gaan kijken.

Beste Zacharias, Goed om te horen dat u tevreden bent met de werking van het alarmsysteem. Uiteraard is het vervelend dat de kosten niet meer naar wens zijn. Graag herinner ik u aan de diensten die bij het abonnement krijgt, u betaalt namelijk niet alleen voor de werking van het alarmsysteem en de verbinding met de alarmcentrale, maar ook heeft u hierdoor toegang tot de Verisure app, waardoor u gebruik kunt maken van onze SOS services, Guardian, Automatisering, en nog vele anderen. Met vriendelijke groet, Verisure NL

Ongeorganiseerde dieven

Het systeem wat Verisure installeerde vertoonde vanaf dag 1 storingen. Alarmen die midden in de nacht zomaar afgaan, camera’s die niet werken en automatische sloten die spontaan open gaan. Niet echt een bevordelijk voor een systeem wat inbraken moet voorkomen. Als je een monteur wil laten komen zit je min een half uur aan de telefoon om 1,5 maand later een afspraak te krijgen. En als je op wil zeggen dan komt dit niet door en de facturen lopen door. Ook als je het systeem niet eens kan gebruiken. En dan als toetje nog een mail krijgen dat het systeem goed werkt en er geen rede is om niet te hoeven betalen. Waardeloos systeem en waardeloos bedrijf.

Beste Floor, Bedankt voor uw bericht, wat vervelend dat dit uw situatie is. Op dit moment kampen wij met grote drukte, waardoor wachttijden helaas langer zijn dan normaal. Uiteraard doen we ons best om zo snel mogelijk contact op te nemen. Uit veiligheid en privacy moet het doorspreken van een opzegging telefonisch gebeuren, en hier gaat dus helaas momenteel meer tijd overheen. Indien wij door een te late verwerkingstijd vanuit onze kant, te veel hebben geïncasseerd, zullen wij dit altijd met terugwerkende kracht in orde maken voor u. Uw verzoek is doorgezet bij de desbetreffende afdeling en er zal spoedig contact met u worden opgenomen Vriendelijke groet, Verisure NL

Netjes en snel geholpen

Beste Helma, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes en snel bent geholpen. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-088 89 99. Vriendelijke groet, Verisure NL

Geweldige advies

Beste Hans, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u goed bent geholpen en een goed advies heeft gekregen. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-088 89 99. Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL

Goeden ervaring

Beste AAD, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u goed bent geholpen. Wij zullen uw compliment doorgeven. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure. Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL

WAARDELOOS!!!!

Eigenlijk verdient deze organisatie geen enkel cijfer, het cijfer 1 is in mijn ogen nog te hoog. In december is de overeenkomst opgezegd, tot op de dag van vandaag krijg ik te horen dat deze niet is ontvangen. Eind december is alsnog een opzegging verstuurd, in januari heb ik uit ellende een aangetekende brief gestuurd waarin wij de overeenkomst voor een aantal locaties willen opzeggen. Deze brief is volgens een medewerker nooit aangekomen. Als ik een dag later bel krijg ik het verlossende bericht dat de brief is aangekomen en dat ik word teruggebeld over de opzegging.. In februari word ik dan eindelijk teruggebeld met het bericht dat de overeenkomst wordt stopgezet en dat alle facturen van de maanden februari en maart worden gecrediteerd. Uiteindelijk ontvangen wij nog steeds facturen, betalingsherinneringen met als klap op de vuurpijl hebben wij ook aanmaningen ontvangen. Tot op heden ben ik helaas genoodzaakt om elke dag telefonisch contact op te nemen om naar de status van de opzegging te vragen. Ik raad niemand, maar dan ook niemand aan om met deze amateuristische organisatie in zee te gaan!

Beste Melvin, Bedankt voor uw bericht, wat vervelend dat dit uw situatie is. Op dit moment kampen wij met grote drukte, waardoor wachttijden helaas langer zijn dan normaal. Uiteraard doen we ons best om zo snel mogelijk contact op te nemen. Indien wij door een te late verwerkingstijd vanuit onze kant, te veel hebben geïncasseerd, zullen wij dit altijd met terugwerkende kracht in orde maken voor u. Helaas kunnen wij u met de onderstaande gegevens niet terugvinden in ons klantenbestand. Wij verzoeken u daarom om uw installatie- of klantnummer door te geven. Indien u dit niet bij de hand heeft, adres (straat, huisnummer, postcode en plaats) is voldoende. Bij voorbaat dank voor de moeite. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-088 89 99. vriendelijke groet Noah - Verisure NL

Tevreden

Snelle reactie, en professioneel gehandeld We zijn erg tevreden.

Beste Irene, Bedankt voor het delen van uw positive ervaring! Fijn te lezen dat alles naar behoren werkt. En dat u goed geholpen bent. We wensen u een prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure. Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL

Begripvolle hulp

Beste Meta, Bedankt voor het delen van uw positive ervaring! Fijn te lezen dat u goed bent geholpen. Mocht u nog vragen hebben kunt u contact met ons opnemen via 088 088 8999, bereikbaar op werkdagen van 9 tot half 6. Mijn collega’s van de klantenservice staan u graag te woord. Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL

Verisure kan ik een ieder aanbevelen.

Verisure kan ik een ieder aanbevelen. Het werkt in alle opzichten perfect. En je krijgt een goede ondersteuning.

Beste Ferry, Bedankt voor het delen van uw positive ervaring! Fijn te lezen dat u zo goed en netjes bent geholpen. We zullen uw complimenten zeker doorgeven. We wensen u een prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure. Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL

Veilig gevoel

Ik zie en hoor dat steeds meer mensen korting krijgen als ik deze ook krijg zal ik zeker bij jullie blijven. Ik ben aan het kijken

Beste Hans, Bedankt voor uw bericht. Ik snap dat de kosten voor u oplopen en dat u graag in aanmerking komt voor een korting. Maar we blijven investeren om u de beste producten en diensten te kunnen blijven leveren voor ultiem gevoel van veiligheid. Mocht u nog vragen hebben kunt u contact met ons opnemen via 088 088 8999, bereikbaar op werkdagen van 9 tot half 6. Mijn collega’s van de klantenservice staan u graag te woord. Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL

Veilig

ëerst even wennen, ook eerst fout, maar weer het nu wel geloof ik

Beste Epie, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Mocht u nog vragen hebben kunt u contact met ons opnemen via 088 088 8999, bereikbaar op werkdagen van 9 tot half 6. Mijn collega’s van de klantenservice staan u graag te woord. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure. Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL

Apparatuur, montage en communicatie is goed.

Apparatuur, montage en communicatie is goed. Hoewel de maandelijkse kosten erg hoog kunnen zijn wanneer je dit als klant niet aangeeft. Het zou niet nodig moeten zijn dat je hier als klant zelf achteraan moet zitten.

Beste K, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, wij zullen uw compliment doorgeven. En ik snap dat de kosten voor u oplopen. Maar we blijven investeren om u de beste producten en diensten te kunnen blijven leveren voor ultiem gevoel van veiligheid. Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL

Mijn persoonlijke ervaring is zeer positief van de medewerkers dank u

Beste Robbie, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, wij zullen uw compliment doorgeven. Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL

8.5

Duidelijke uitleg Vriendelijke insalleur Netjes en alert gewerkt

Beste Wilma, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, wij zullen uw monteur uw compliment doorgeven. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure. Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL

Wanprestate Verisure bij verzoek tot verhuizing alarminstallatie

Wanprestate Verisure bij verzoek tot verhuizing alarminstallatie We hebben sinds de zomer een alarminstallatie van Verisure, deze willen omwille van de veiligheid van één van de familieleden verhuizen naar een ander adres. Er werd een "spoed" afspraak ingepland. De eerste keer dat de verhuizing van de alarminstallatie zou plaatsvinden kregen we aan het einde van de middag pas te horen dat de monteur ziek was Vandaag na een maand zou dan eindelijk weer die verhuizing plaatsvinden na ruim een maand. Om kwart voor 2 belde de monteur dat hij er over een kwartier zou zijn. Er is niemand meer op komen dagen. Er kon geen reden gegeven kon worden. Ik zou teruggebeld worden voor weer een nieuwe afspraak maar ook dit is niet gebeurd. Wat een slechte organisatie zeg. Verisure was er als de kippen bij toen we belangstelling toonden, factuur voor eerste termijn en aansluitkosten moest ook meteen voldaan worden. En nu we omwille van veiligheid het systeem willen laten verhuizen geven ze niet thuis, want hier verdienen ze natuurlijk haast niets aan. Wat een slecht bedrijf.....ik huur volgende keer Picobello BV wel in, die zijn betrouwbaarder

Beste Joke, Wat vervelend dat dit uw ervaring is. Om de zaken met u te bespreken hebben wij u meerdere keren proberen te benaderen, helaas kunnen wij u niet telefonisch bereiken. Wij willen u graag te woord staan om alles voor u in orde te maken. Neemt u alsjeblieft contact op via het telefoonnummer; 088 088 8999, om u verder te helpen mag u vragen naar Noah. Wij zijn bereikbaar van 09:00 tot 17:30 uur. Vriendelijke groeten, Noah - Verisure NL

Perfect geholpen

Na een goed gesprek ben ik terug gebeld door Verisure en wederom netjes en vriendelijk te woord gestaan. Alle afspraken die wij besproken hadden in een eerder gesprek, zijn nogmaals doordoorlopen. Ik ben tevreden over de service / dienstverlening m.b.t. de dienst die ik af neem bij Verisure.

Beste Jan, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, wij zullen uw complimenten doorgeven. Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL

Goed product & Verkoper/installateur treurig

Hallo, Het verkoop gesprek was duidelijk. De verkoper had er zin aan. Uitleg was goed en niks mis mee, maar de Arlo deurbel wilde hij liever niet verkopen terwijl we die wel wilden. Wij gaven aan ook rookmelders te willen maar daar ging hij verder niet op in. De installatie ging redelijk maar omdat de klok middernacht sloeg gaf hij aan graag naar huis te willen. Natuurlijk is dat ook geen probleem. Daarop hebben we later een vervolg afspraak gemaakt, maar was hij 2 uur te vroeg. Toen moest hij ineens spoedig weg terwijl nog niet alles goed ingesteld was. Nu moest er weer een derde afspraak komen. (Dit geschiede via de whatsapp.) Wij kregen heel sterk de indruk dat hij liever verkoopte voor zijn provisie. Hij kreeg in de Verisure app dingen niet goed voor elkaar en af. Het antwoord daarop was: dan moet je even zelf bellen met het hoofdkantoor. Dit had hij natuurlijk ook voor ons kunnen doen. De starkey 's waren verkeerd ingesteld en de gebruikersnamen stonden doorelkaar. Dit heeft onszelf een hele zondag gekost om alles op de rit te krijgen. Hij Heeft een afspraak gemaakt bij mijn ouders en broer voor uitleg van het systeem en waarschijnlijk ook om nog extra te verkopen, maar die afspraak is inmiddels al 5x!!!!! verzet door de verkoper/installateur zelf. Mijn vader is een man van in de 60 jaar en word aangesproken met hey kerel. Normaal gesproken dachten wij dat je begon met goedendag meneer of iets anders beschaafds. Het liefste trekken wij alles van de muur en willen wij ons geld terug, want zo behandelen wij onze klanten niet en willen wij zelf ook niet behandeld worden.

Beste Jarno, Wat vervelend dat dit uw ervaring is. Om de zaken met u te bespreken hebben wij u proberen te benaderen, helaas kunnen wij u niet telefonisch bereiken. Wij willen u graag te woord staan om alles voor u in orde te maken. Neemt u alsjeblieft contact op via het telefoonnummer; 088 088 8999, om u verder te helpen mag u vragen naar Noah. Wij zijn bereikbaar van 09:00 tot 17:30 uur. Vriendelijke groeten, Noah - Verisure NL

Komt niet na wat het beloofd in het nakomen van levering en afspraken.

In november 2023, 2 dagen voor Black Friday een basis pakket, deurbel en een upgrade met ZeroVisioen bij Verisure besteld. Ik moest toen wel snel beslissen. Bij de installatie (Black Friday) zat het laatste niet bij de bestelling en zou de maandag erop besteld en alsnog in die week geïnstalleerd worden. Daarna werd het stil en de contactpersoon gebeld; "er waren problemen met de levering'. Weer gebeld waar het bleef, weer was het stil en geen reactie op mijn oproep. In december schriftelijk een klacht ingediend en kreeg pas in januari, meer dan 3 weken later van Custum Care pas bericht dat zij de klacht in behandeling zou gaan nemen. Daarna werd het weer stil! Ondertussen een paar keer zelf contact opgenomen (een lange tijd in de wacht!) en alles opnieuw moeten uitleggen. Uiteindelijk, pas op 1 februari werd de ZeroVision gemonteerd zoals conform in het contract was afgesproken. Mijn klacht zou worden teruggekoppeld en ik zou hierover bericht krijgen. Ze zouden contact met mij opnemen, maar tot op heden 19 februari, nog steeds niets gehoord! Pas op 1 februari werd de ZeroVision gemonteerd zoals conform contract was afgesproken. Vervolgens kreeg ik een factuur, maandelijkse abonnement van 4 euro, boven op de 37,40 euro voor het totale pakket aan abonnementskosten. Over dat extra bedrag is met mij niet gecommuniceerd en ik heb er ook niet in het contract voor getekend! Ik ben dan ook niet bereid hiervoor te betalen. Het is niet zo VERI SURE bij Custum Care in het nakomen van levering en afspraken, communicatie en de bereikbaarheid voordat je iemand aan de telefoon krijgt. Dit wekt bij mij absoluut geen vertrouwen in de organisatie en zal het ook niet aanbevelen.

Beste A. Hartevelt, Wat vervelend dat dit uw ervaring is. Om de zaken met u te bespreken hebben wij u meerdere keren proberen te benaderen, helaas kunnen wij u niet telefonisch bereiken. Wij willen u graag te woord staan om alles voor u in orde te maken. Neemt u alsjeblieft contact op via het telefoonnummer; 088 088 8999, om u verder te helpen mag u vragen naar Noah. Wij zijn bereikbaar van 09:00 tot 17:30 uur. Vriendelijke groeten, Noah - Verisure NL

Er wordt altijd goed en adequaat gereageerd door de meldkamer!!

Beste L.A de Bruin, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, De complimenten zullen doorgeven worden aan de meldkamer. Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL

Absoluut verschrikkelijk en illegaal

Ik probeer mijn Verisure-abonnement op te zeggen sinds november 2023 (het is nu februari 2024). Elke keer als ik ze bel, zeggen ze: "Het annuleringsteam probeerde je te bellen, maar kon je in november niet bereiken", maar dat deden ze niet. Ik heb 0 gemiste oproepen. En dan beloven ze dat er contact met mij wordt opgenomen, maar dat doen ze niet. Ik heb in januari en februari opnieuw gebeld. De vorige keer vertelden ze me dat de "teamleider" me binnen 48 uur zou bellen. Hij deed dat niet. Dit duurt al maanden en ze blijven mij kosten in rekening brengen. Uiteindelijk zie ik dat ik juridische stappen zal moeten ondernemen. Eigenlijk een oplichterij op dit moment. Ook hoeven ze mij niet opnieuw te bereiken om mijn abonnement op te zeggen. Ik heb officieel contact opgenomen met de opzegging van mijn abonnement. Dat is het. ​

• Would you recommend us? No

Beste Mert, Wat vervelend dat dit uw ervaring is. Om de zaken met u te bespreken hebben wij u meerdere keren proberen te benaderen, helaas kunnen wij u niet telefonisch bereiken. Wij willen u graag te woord staan om alles voor u in orde te maken. Neemt u alsjeblieft contact op via het telefoonnummer; 088 088 8999, om u verder te helpen mag u vragen naar Noah. Wij zijn bereikbaar van 09:00 tot 17:30 uur. Vriendelijke groeten, Noah - Verisure NL