Op dinsdag een informatiegesprek en woensdag was alles geïnstalleerd. Echt supersnel met een mooie actieprijs. Het enige puntje van verbetering is de uitleg van de videodeurbel, dit is veel te snel gegaan waardoor we nu zelf nog het wiel aan het uitvinden zijn. Maar dat weegt niet op tegen het gemak van het systeem en de professionele wijze waarop alles is geregeld. Kortom dik tevreden.
Wij hebben al aantal jaren het verisure alarmsysteem. In het begin was alles prima en waren we zeer tevreden. Maar sinds eind vorig jaar hebben we probelem met onze camera achterthuis die niet meer werkt zoals voorheen. En onze videodeurbel werkt helemaal niet meer. Heb in januari contact met ze gehad en ze zouden mij terugbellen. Maar tot op heden nog steeds niks weer gehoord. Heb ook 2x een klachtenmail gestuurd waarop ze binnen 7 dagen zouden reageren maar tot op heden nog steeds geen mail terug ontvangen. Wij zijn echt ZEER ONTEVREDEN over de service!
In het gesprek tot een adequate oplossing gekomen!
Alles naar wens geoptimaliseerd, dus ben ik tevreden. Had graag water uitleg gehad alles ging nu vliegensvlug, tegenwoordig per telefoon, ook om de app. te optimaliseren. Maar de monteur had haast, hijoest nog naar een volgende cliënt.
De financiële administratie van Verisure is incapabel. Afgesproken korting wordt niet verrekend. Al 6 maanden wordt er teveel geld geïncasseerd.
Na vele jaren beveiliging van verisure was dit een hele vervelende ervaring ik had verisure medewerker meegedeeld dat het sleuteltje van het bediening paneel knipperende geen probleem alles werd gemonitord tot zaterdag 24 mei het alarm afging en niet meer uit te schakelen was. Bellen met klantenservice we kunnen u niet helpen bel de klantenservice om 10 uur konden in eerste instantie ook niet helpen terwijl ik het huis niet uitkon.Dus van 8 uur tot 10 uur opgesloten in je eigen woning. Op het allerlaatste de hele beveiliging uitgeschakeld door medewerker verisure. Ik vertel dit op verzoek van verisure wat mij is overkomen.
?
Betrouwbaar bedrijf
Na vele wanhopige pogingen om via Verisure de storing op te heffen werden we gebeld door Jasper, die onmiddellijk regelde dat er iemlangskwam kwam
een zeer rustige en goede monteur
Probeer te begrijpen wat ik eerder heb geschreven . De vraag aan bevelen snap ik niet !
Mooie praatjes vooraf, maar hun verkopers nooit vertrouwen. Breken zo hun woord en gooien je onder de bus zodra ze je geld hebben.
Geachte heert Videler, Bedankt voor uw recensie. We vinden het zeer spijtig om te horen dat uw ervaring met onze diensten niet helemaal naar wens is en nemen dit uiteraard heel serieus. Als bedrijf streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. We willen daarom graag met u in contact komen om samen naar een oplossing te zoeken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw contactgegevens te delen met ons? Dan gaan we samen kijken naar een gerichte oplossing. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland Update 28.05.2025 Geachte heer Videler, Bedankt voor het gesprek. We hebben samen afspraken gemaakt en vertrouwen erop dat dit de situatie volledig heeft opgelost. We hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Als u in de toekomst vragen of opmerkingen heeft, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via 088 – 088 89 99 of [email protected]. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Dit afgelopen jaar heel goed geholpen bij de vragen die we hebben gesteld .
Ben heel tevreden over verisure zowel de monteurals de klantenservice
Beste heer ??? Enkele weken geleden afspraak met u gehad ivm teleurstellingen met VERISURE Door U naar oplossing gezocht Vandaag zou de monteur dit komen doen Tussen 12.00 en 17.00 uur De hele middag zitten te wachten om 15.35 berichtje dat de monteur ziek is Als dat bericht om 9.00 komt = duidelijk Contact opgenomen met klantenservice maar geen duidelijkheid nieuwe afspraak6:6 weer met zo’n. Grof tijdslot 08.00 - 22.00 WEER ZO’N teleurstelling Jammer Frans heffels De Zwong 14 6093JV HEYTHUYSEN( 06-53368617
Geachte heer Heythuysen, Bedankt voor uw recensie. We vinden het zeer spijtig om te horen dat uw ervaring met onze diensten niet helemaal naar wens is en nemen dit uiteraard heel serieus. Als bedrijf streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. We willen daarom graag met u in contact komen om samen naar een oplossing te zoeken. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact op met u. Dan gaan we samen kijken naar een gerichte oplossing. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
wij hebben voor het bedrijf een alarm laten instaleren. hebben we bij de vertegenwoordiger gevraagt of ze de juiste certificaten kunnen leveren voor de verzekering blijkt het na schouwing van verzekering na een jaar dat het niet goed is en dat ze dus ook niet het juiste borg certificaat kunnen leveren wordt dood leuk gezegd kunnen we niks mee gaan we niks mee doen blijkt dus vaker te gebeuren. je gaat er vanuit dat je netjes wordt voor gelicht maar dus niet heel kwalijk dat dit gebeurd ik voel me rond uit opgelicht heb er geen ander woorden voor werd namelijk gewoon dood leuk gezegd dat ik het zelf had moeten uitzoeken maar ik moest wel die dag meteen teken anders verloor ik de korting die ze aanboden mijn advies geen zaken met dit bedrijf doen als bedrijf zijnde want je hebt niks aan het kiwa certificaat wat ze uit geven na deze review werd er wel opeens contact opgenomen maar helaas zijn ze nog steeds van menig dat hun alles goed gedan hebben dus 2 2 jaar kan het alarm in de vuilnisbak en zijn we ons geld kwijt hele kwalijke zaak
Geachte heer de Goorn, Bedankt voor uw recensie. We vinden het zeer spijtig om te horen dat uw ervaring met onze diensten niet helemaal naar wens is en nemen dit uiteraard heel serieus. Als bedrijf streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. We willen daarom graag met u in contact komen om samen naar een oplossing te zoeken. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact op met u. Dan gaan we samen kijken naar een gerichte oplossing. Update 13.05.2025 Geachte heer de Goorn, Bedankt voor het gesprek. We hebben samen uw feedback besproken. Als u in de toekomst vragen of opmerkingen heeft, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via 088 – 088 89 99 of [email protected]. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Originele beoordeling
wij hebben voor het bedrijf een alarm laten instaleren. hebben we bij de vertegenwoordiger gevraagt of ze de juiste certificaten kunnen leveren voor de verzekering blijkt het na schouwing van verzekering na een jaar dat het niet goed is en dat ze dus ook niet het juiste borg certificaat kunnen leveren wordt dood leuk gezegd kunnen we niks mee gaan we niks mee doen blijkt dus vaker te gebeuren. je gaat er vanuit dat je netjes wordt voor gelicht maar dus niet heel kwalijk dat dit gebeurd ik voel me rond uit opgelicht heb er geen ander woorden voor werd namelijk gewoon dood leuk gezegd dat ik het zelf had moeten uitzoeken maar ik moest wel die dag meteen teken anders verloor ik de korting die ze aanboden mijn advies geen zaken met dit bedrijf doen als bedrijf zijnde want je hebt niks aan het kiwa certificaat wat ze uit geven
Geachte heer de Goorn, Bedankt voor uw recensie. We vinden het zeer spijtig om te horen dat uw ervaring met onze diensten niet helemaal naar wens is en nemen dit uiteraard heel serieus. Als bedrijf streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. We willen daarom graag met u in contact komen om samen naar een oplossing te zoeken. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact op met u. Dan gaan we samen kijken naar een gerichte oplossing. Update 13.05.2025 Geachte heer de Goorn, Bedankt voor het gesprek. We hebben samen uw feedback besproken. Als u in de toekomst vragen of opmerkingen heeft, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via 088 – 088 89 99 of [email protected]. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Vriendelijke en uitgebreide informatie
Geachte Lusianna, Bedankt voor de recensie. We zijn blij dat u content bent met onze diensten! Uw feedback is erg belangrijk voor ons en helpt ons om u en onze andere klanten de best mogelijke service te bieden. Als u in de toekomst vragen of opmerkingen heeft, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via 088 – 088 89 99 of [email protected]. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Uw monteur heeft mijn garagedeur sensor en buitencamera uitstekend aangelegd. Voor de kosten hoefde ik het niet na te laten. Prima, zeer tevreden met de uitbreiding.
Geachte heer Scheuer, Bedankt voor de recensie. We zijn blij dat u content bent met onze diensten! Uw feedback is erg belangrijk voor ons en helpt ons om u en onze andere klanten de best mogelijke service te bieden. Als u in de toekomst vragen of opmerkingen heeft, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via 088 – 088 89 99 of [email protected]. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Ze hebben mij altijd goed geholpen. En bij werkt het alarm perfect. Zeker een aanrader voor iedereen. Groeten van Hub Hendriks.
Geachte heer Hendriks, Bedankt voor de recensie. We zijn blij dat u content bent met onze diensten! Uw feedback is erg belangrijk voor ons en helpt ons om u en onze andere klanten de best mogelijke service te bieden. Als u in de toekomst vragen of opmerkingen heeft, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via 088 – 088 89 99 of [email protected]. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Beste heer, Vorig bericht: Dit is mijn laatste poging om iets van jullie te horen als reactie op het uitvallen van mijn centrale op 8 februari 2025. 1. Ik heb u en uw mensen altijd zeer vriendelijk behandeld maar ik stel vandaag vast dat er gesjoemeld wordt met datums. In uw dat ik gisteren en ook vandaag heb ontvangen staat dat ik nog voor februari moet betalen wat niet juist is daar ik wel degelijk 15-03-2025 op 34,39 euro heb betaald. 2. Op 8 februari omstreeks 10.57.ouur 's middags is de centrale uitgevallen!! Zie uw bericht onderaan! Talrijke pogingen om jullie te contacteren; hetzij via telefoon of e-mail; en SMS (Jordy) bleven onbeantwoord door jullie. Jullie .... Graag kom ik nu terug op uw bericht. Ik ben zeer duidelijk geweest in mijn bericht en heb u op een eerlijke manier alle details gegeven betreffende de gebeurtenissen in februari 2025. Daarom ben ik het niet eens met uw verzonnen excuses van wat jullie zouden gedaan hebben maar wat niet is gebeurd!! Om deze reden teken ik bezwaar aan wegens het niet correct handelen volgens onze afspraak en meer bepaald het uitvoeren van een interventie bij het technisch onverwacht uitvallen van de door jullie geïnstalleerde apparatuur. Jullie hebben niet direct iemand gestuurd om te controleren wat er was misgelopen! Jullie hebben de stroomonderbreking gelaten voor wat het was!! In jullie reclame zouden jullie actie ondernemen wat NiET is gebeurd! Betreft de zogezegde telefonische contacten die jullie zouden gehad hebben heb ik geen enkel spoor van telefonische berichtgeving van jullie naar mij toe. Om deze reden zie ik ook af van mijn aangevraagde installatie uitbreiding. Ik teken dus bezwaar aan tegen de betaling van februari en ik vraag u om de betaling van maart te halveren daar ik 44 dagen zonder een werkende veiligheidsinstallatie heb gezeten! Om deze reden zeg ik nu vandaag 14 april 2025 onmiddellijk en per kerende mijn contract op! Met vriendelijke groet, Van den Bossche
Geachte heer Bossche Bedankt voor uw recensie. We vinden het zeer spijtig om te horen dat uw ervaring met onze diensten niet helemaal naar wens is en nemen dit uiteraard heel serieus. Als bedrijf streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. We willen daarom graag met u in contact komen om samen naar een oplossing te zoeken. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact op met u. Dan gaan we samen kijken naar een gerichte oplossing. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland Update 01.05.2025: Geachte heer Bossche, Bedankt voor het gesprek. We hebben samen afspraken gemaakt en vertrouwen erop dat dit de situatie volledig heeft opgelost. Als u in de toekomst vragen of opmerkingen heeft, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via 088 – 088 89 99 of [email protected]. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Wat een ongelooflijk slechte service. Meer dan 5 telefonische toezeggingen dat foutieve factuur gecorrigeerd gaat worden en zelfs mail verstuurd waarin klacht wordt verduidelijkt en bevestiging dat men binnen 7 dgn zou reageren….!!! Tot op heden géén reactie op de mail van datum 04/03/25. Nee nog sterker; vandaag wederom factuur ontvangen die dezelfde fout weergeeft. En dit gaat nu al 3 maanden zo….!!!! Men zegt dat het in orde wordt gemaakt en er gebeurt helemaal niets… Waardeloos in een woord.
Geachte Ruud Martens, Bedankt voor uw recensie. We vinden het zeer spijtig om te horen dat uw ervaring met onze diensten niet helemaal naar wens is en nemen dit uiteraard heel serieus. Als bedrijf streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. We willen daarom graag met u in contact komen om samen naar een oplossing te zoeken. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Dan gaan we samen kijken naar een gerichte oplossing. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Ik heb enorme slechte ervaring met Verisure, wat ik voor mijn moeder moest regelen. Nadat mijn moeder is verhuisd, wat we diverse malen hebben aangegeven, worden we nog steeds lastig gevallen door Verisure en ook de nieuwe bewoners. Mijn moeder heeft recht op een gedeeltelijke teruggave, maar er is geen contact te krijgen met Verisure: - Men reageert niet op de mail. - Op een beurs belooft een medewerkster dat ze de week erop contact zou opnemen, maar doet dit niet. Omdat we haar 06-nummer hebben gekregen, proberen we haar te bellen, maar steeds is de voicemail vol. - Opnieuw telefonisch contact opgenomen met het algemene nummer en we zouden heel snel worden teruggebeld. Dit is weer 4-5 weken geleden geweest en we hebben weer niets vernomen. Kortom: Verisure is niet te vertrouwen. Enigste positieve: Op vrijdag op wandel- en fietsbeurs een contract afgesloten en de volgende dag (op zaterdag!) kon het systeem al geïnstalleerd worden bij mijn moeder.
Geachte Toon, Bedankt voor uw recensie. We vinden het zeer spijtig om te horen dat uw ervaring met onze diensten niet helemaal naar wens is en nemen dit uiteraard heel serieus. Als bedrijf streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. We willen daarom graag met u in contact komen om samen naar een oplossing te zoeken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw contactgegevens te delen met ons? Dan gaan we samen kijken naar een gerichte oplossing. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Ik heb een camerasysteem van verisure aangeschaft halverwege 2024. De verkoper Elia vertelde dat ik, als ik de maandelijkse bedragen op zou zeggen bij verisure, het camerasysteem in ieder geval nog kon gebruiken om de kids te kunnen zien. Na 6 maanden reageerde Elia niet meer op mijn berichten dus heb ik verisure opgezegd omdat ik het idee kreeg dat afspraken omtrent de maandelijkse betalingen niet werden nagekomen. Toen ik de persoon van opzegging aan de telefoon kreeg zei hij dat ik het camerasysteem helemaal niet meer kon gebruiken. Kortom oplichterij en mensen onder valse voorwendselen naar verisure toe lokken. Bij avrotros zijn nog honderden andere gedupeerden die hun verhaal daar hebben gedaan over dit malafide bedrijf. Type in google verisure oplichters en u krijgt een link naar de avrotros pagina. TRAP ER NIET IN! En NEE verisure ik ga mijn review niet aanpassen. Jullie zijn gewoon oplichters. Ik heb mijn eisen heel duidelijk aan jullie kenbaar gemaakt en jullie blijven erbij dat de fout bij mij ligt.
Beste heer Danny Buijs, Bedankt voor het plaatsen van uw recensie. Echter zijn wij terug dat u al een recensie geplaatst heeft via ons Trustpilot platform. Wij hebben elkaar al eerder gesproken, maar merken dat uw situatie niet volledig is opgelost. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Originele beoordeling
Ik heb een camerasysteem van verisure aangeschaft halverwege 2024. De verkoper Elia vertelde dat ik, als ik de maandelijkse bedragen op zou zeggen bij verisure, het camerasysteem in ieder geval nog kon gebruiken om de kids te kunnen zien. Na 6 maanden reageerde Elia niet meer op mijn berichten dus heb ik verisure opgezegd omdat ik het idee kreeg dat afspraken omtrent de maandelijkse betalingen niet werden nagekomen. Toen ik de persoon van opzegging aan de telefoon kreeg zei hij dat ik het camerasysteem helemaal niet meer kon gebruiken. Kortom oplichterij en mensen onder valse voorwendselen naar verisure toe lokken. Bij avrotros zijn nog honderden andere gedupeerden die hun verhaal daar hebben gedaan over dit malafide bedrijf. Type in google verisure oplichters en u krijgt een link naar de avrotros pagina. TRAP ER NIET IN!
Beste heer Danny Buijs, Bedankt voor het plaatsen van uw recensie. Echter zijn wij terug dat u al een recensie geplaatst heeft via ons Trustpilot platform. Wij hebben elkaar al eerder gesproken, maar merken dat uw situatie niet volledig is opgelost. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Geen reactie op klacht! Op 22-01-2025, en op 11 februari gemaild met een klacht, en 7 keer gebeld met de klantenservice omdat ik geen reactie had teruggekregen. Wel steeds de belofte dat ik zou worden teruggebeld, het is inmiddels 26 februari, en ik wacht nog steeds met groeiende ergernis. Verisure streeft ernaar om de best mogelijke service te verlenen, lees ik overal, maar hier heb ik dus een slechte ervaring mee. E. Sprokholt ( 12619301 )
Geachte E. Sprokholt, Bedankt voor uw recensie. We vinden het zeer spijtig om te horen dat uw ervaring met onze diensten niet helemaal naar wens is en nemen dit uiteraard heel serieus. Als bedrijf streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. We willen daarom graag met u in contact komen om samen naar een oplossing te zoeken. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Dan gaan we samen kijken naar een gerichte oplossing. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Zij komen ad deur met een mooi en snel verhaal echter de hardware apparatuur die je betaald is en zal niet je eigendom worden maar staat in de letters onder plaatsing en aansluitkosten plus nog eens een maandelijkse bijdrage voor de centrale meer dan 1000 euro Complete misleiding en snelle jongens dit ze dit feit never nooit hebben hebben vermeld is hun zwaar aan te rekenen en riekt naar misleiding en oplichting zeker met die goedkope Chinese troep die ze installeren Ik laat het demonteren en wil nooit meer met die adhoc ad deur jongens van doen hebben die de installatie binnen 2 uur aan je muur hebben hangen
Geachte Michel, Bedankt voor uw recensie. We vinden het zeer spijtig om te horen dat uw ervaring met onze diensten niet helemaal naar wens is en nemen dit uiteraard heel serieus. Als bedrijf streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. We willen daarom graag met u in contact komen om samen naar een oplossing te zoeken. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Dan gaan we samen kijken naar een gerichte oplossing. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.