Meerdere e-mails gestuurd voor opzegging abonnement, bel elke week toch blijft Verisure onterecht geld van mijn rekening afschrijven. Als er 55 euro op mijn tafel thuis ligt en de buurjongen neemt dit elke keer ongezien mee dit dan noemen we dit diefstal. Een dief!
Geachte mevrouw Koot, Bedankt voor uw recensie. We vinden het zeer spijtig om te horen dat uw ervaring met onze diensten niet helemaal naar wens is en nemen dit uiteraard heel serieus. Als bedrijf streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. We willen daarom graag met u in contact komen om samen naar een oplossing te zoeken. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact op met u. Dan gaan we samen kijken naar een gerichte oplossing. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Ondanks dat door verkoper bij specifieke navraag duidelijk werd aangegeven dat de installatie ook zonder meldcentrale zou werken blijkt dit niet het geval. Verkoop onder valse voorwendselen, hierdoor ook het zakelijke contract direct opgezegd, zooitje hardware waar je niets meer aan hebt. Wel een mogelijkheid om - ook betaald, ook van Verisure een abo bij Arlo af te sluiten, hier na deze ervaring ook geen zin meer in. Voorkom teleurstelling en ga NIET met deze partij in zee
Geachte heer Ijmuiden, Bedankt voor uw recensie. We vinden het zeer spijtig om te horen dat uw ervaring met onze diensten niet helemaal naar wens is en nemen dit uiteraard heel serieus. Als bedrijf streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. We willen daarom graag met u in contact komen om samen naar een oplossing te zoeken. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact op met u. Dan gaan we samen kijken naar een gerichte oplossing. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland Update 04.07.2025 Geachte heer Ijmuiden Bedankt voor het gesprek. We hebben samen afspraken gemaakt en vertrouwen erop dat dit de situatie volledig heeft opgelost. Als u in de toekomst vragen of opmerkingen heeft, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via 088 – 088 89 99 of [email protected]. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Mijn Verisure abonnement is opgezegd en er is een opzegtermijn van 1 maand. Het bedrijfspand is inmiddels opgeleverd maar Verisure is niet geweest om de apparatuur te verwijderen. Verisure stuurde mij een mail dat ik zogenaamd telefonisch niet bereikbaar ben. Dit is de grootste onzin en ik zie geen gemiste oproepen of dergelijk. Inmiddels heb ik Verisure al 3x telefonisch benaderd echter zonder resultaat. Verisure kun je niet echt van op aan. De dame aan de telefoon was overigens zeer vriendelijk maar zou het wederom doorgeven aan de afdeling opzeggingen. Om een lang verhaal kort te maken Verisure moet maar kijken hoe ze het apparatuur verwijderen. De sleuteloverdracht heeft inmiddels plaatsgevonden. Ik heb Verisure tijd genoeg gegeven. De nieuwe huurder gaat niet met Verisure verder dat is duidelijk na dit voorval. Verisure moet op het gebied van opzeggingen coulanter en klantvriendelijker zijn dus er valt nog veel te leren.
Geachte heer Hengelo, Bedankt voor uw recensie. We vinden het zeer spijtig om te horen dat uw ervaring met onze diensten niet helemaal naar wens is en nemen dit uiteraard heel serieus. Als bedrijf streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. We willen daarom graag met u in contact komen om samen naar een oplossing te zoeken. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact op met u. Dan gaan we samen kijken naar een gerichte oplossing. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland Update 04.07.2025 Geachte heer Hengelo, Bedankt voor het gesprek. We hebben samen afspraken gemaakt en vertrouwen erop dat dit de situatie volledig heeft opgelost. Als u in de toekomst vragen of opmerkingen heeft, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via 088 – 088 89 99 of [email protected]. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Het systeem is makkelijk, maar ook niet goedkoop en de deurbel zou na oplading 4 tot 5 weken gebruikt kunnen worden en daar ben ik niet tevreden mee, omdat hij juist met 3 tot 4 dagen alweer zo goed als leeg is.
Bij problemen een service monteur.
Ik ben niet tevreden over de installatie, de service monteur vertelt ons dat er veel te veel apparatuur geplaatst is??
Best een goede alarminstallatie. Maar kosten per maand lopen ongemerkt hoog op. Voor de prijs die ik nu betaal verwacht ik minstens dat sommige onderdelen (die inmiddels zo’n 10 jaar oud zijn) worden vervangen. De witte componenten raken naar verloop van tijd vergeeld en mijn centrale heeft nog een 2G backup lijn die binnenkort uit de lucht gaat. Ik verwacht dan eigenlijk van Verisure dat ze bij mij op de lijn komen om het onderdeel te vervangen, maar dat doen ze niet.
Op dinsdag een informatiegesprek en woensdag was alles geïnstalleerd. Echt supersnel met een mooie actieprijs. Het enige puntje van verbetering is de uitleg van de videodeurbel, dit is veel te snel gegaan waardoor we nu zelf nog het wiel aan het uitvinden zijn. Maar dat weegt niet op tegen het gemak van het systeem en de professionele wijze waarop alles is geregeld. Kortom dik tevreden.
Wij hebben al aantal jaren het verisure alarmsysteem. In het begin was alles prima en waren we zeer tevreden. Maar sinds eind vorig jaar hebben we probelem met onze camera achterthuis die niet meer werkt zoals voorheen. En onze videodeurbel werkt helemaal niet meer. Heb in januari contact met ze gehad en ze zouden mij terugbellen. Maar tot op heden nog steeds niks weer gehoord. Heb ook 2x een klachtenmail gestuurd waarop ze binnen 7 dagen zouden reageren maar tot op heden nog steeds geen mail terug ontvangen. Wij zijn echt ZEER ONTEVREDEN over de service!
Geachte mevrouw Stadskanaal, Bedankt voor uw recensie. We vinden het zeer spijtig om te horen dat uw ervaring met onze diensten niet helemaal naar wens is en nemen dit uiteraard heel serieus. Als bedrijf streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. We willen daarom graag met u in contact komen om samen naar een oplossing te zoeken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw contactgegevens te delen met ons? Dan gaan we samen kijken naar een gerichte oplossing. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
In het gesprek tot een adequate oplossing gekomen!
Alles naar wens geoptimaliseerd, dus ben ik tevreden. Had graag water uitleg gehad alles ging nu vliegensvlug, tegenwoordig per telefoon, ook om de app. te optimaliseren. Maar de monteur had haast, hijoest nog naar een volgende cliënt.
De financiële administratie van Verisure is incapabel. Afgesproken korting wordt niet verrekend. Al 6 maanden wordt er teveel geld geïncasseerd.
Na vele jaren beveiliging van verisure was dit een hele vervelende ervaring ik had verisure medewerker meegedeeld dat het sleuteltje van het bediening paneel knipperende geen probleem alles werd gemonitord tot zaterdag 24 mei het alarm afging en niet meer uit te schakelen was. Bellen met klantenservice we kunnen u niet helpen bel de klantenservice om 10 uur konden in eerste instantie ook niet helpen terwijl ik het huis niet uitkon.Dus van 8 uur tot 10 uur opgesloten in je eigen woning. Op het allerlaatste de hele beveiliging uitgeschakeld door medewerker verisure. Ik vertel dit op verzoek van verisure wat mij is overkomen.
?
Betrouwbaar bedrijf
Na vele wanhopige pogingen om via Verisure de storing op te heffen werden we gebeld door Jasper, die onmiddellijk regelde dat er iemlangskwam kwam
een zeer rustige en goede monteur
Probeer te begrijpen wat ik eerder heb geschreven . De vraag aan bevelen snap ik niet !
Mooie praatjes vooraf, maar hun verkopers nooit vertrouwen. Breken zo hun woord en gooien je onder de bus zodra ze je geld hebben.
Geachte heert Videler, Bedankt voor uw recensie. We vinden het zeer spijtig om te horen dat uw ervaring met onze diensten niet helemaal naar wens is en nemen dit uiteraard heel serieus. Als bedrijf streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. We willen daarom graag met u in contact komen om samen naar een oplossing te zoeken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw contactgegevens te delen met ons? Dan gaan we samen kijken naar een gerichte oplossing. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland Update 28.05.2025 Geachte heer Videler, Bedankt voor het gesprek. We hebben samen afspraken gemaakt en vertrouwen erop dat dit de situatie volledig heeft opgelost. We hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Als u in de toekomst vragen of opmerkingen heeft, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via 088 – 088 89 99 of [email protected]. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Dit afgelopen jaar heel goed geholpen bij de vragen die we hebben gesteld .
Ben heel tevreden over verisure zowel de monteurals de klantenservice
Beste heer ??? Enkele weken geleden afspraak met u gehad ivm teleurstellingen met VERISURE Door U naar oplossing gezocht Vandaag zou de monteur dit komen doen Tussen 12.00 en 17.00 uur De hele middag zitten te wachten om 15.35 berichtje dat de monteur ziek is Als dat bericht om 9.00 komt = duidelijk Contact opgenomen met klantenservice maar geen duidelijkheid nieuwe afspraak6:6 weer met zo’n. Grof tijdslot 08.00 - 22.00 WEER ZO’N teleurstelling Jammer Frans heffels De Zwong 14 6093JV HEYTHUYSEN( 06-53368617
Geachte heer Heythuysen, Bedankt voor uw recensie. We vinden het zeer spijtig om te horen dat uw ervaring met onze diensten niet helemaal naar wens is en nemen dit uiteraard heel serieus. Als bedrijf streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. We willen daarom graag met u in contact komen om samen naar een oplossing te zoeken. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact op met u. Dan gaan we samen kijken naar een gerichte oplossing. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
wij hebben voor het bedrijf een alarm laten instaleren. hebben we bij de vertegenwoordiger gevraagt of ze de juiste certificaten kunnen leveren voor de verzekering blijkt het na schouwing van verzekering na een jaar dat het niet goed is en dat ze dus ook niet het juiste borg certificaat kunnen leveren wordt dood leuk gezegd kunnen we niks mee gaan we niks mee doen blijkt dus vaker te gebeuren. je gaat er vanuit dat je netjes wordt voor gelicht maar dus niet heel kwalijk dat dit gebeurd ik voel me rond uit opgelicht heb er geen ander woorden voor werd namelijk gewoon dood leuk gezegd dat ik het zelf had moeten uitzoeken maar ik moest wel die dag meteen teken anders verloor ik de korting die ze aanboden mijn advies geen zaken met dit bedrijf doen als bedrijf zijnde want je hebt niks aan het kiwa certificaat wat ze uit geven na deze review werd er wel opeens contact opgenomen maar helaas zijn ze nog steeds van menig dat hun alles goed gedan hebben dus 2 2 jaar kan het alarm in de vuilnisbak en zijn we ons geld kwijt hele kwalijke zaak
Geachte heer de Goorn, Bedankt voor uw recensie. We vinden het zeer spijtig om te horen dat uw ervaring met onze diensten niet helemaal naar wens is en nemen dit uiteraard heel serieus. Als bedrijf streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. We willen daarom graag met u in contact komen om samen naar een oplossing te zoeken. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact op met u. Dan gaan we samen kijken naar een gerichte oplossing. Update 13.05.2025 Geachte heer de Goorn, Bedankt voor het gesprek. We hebben samen uw feedback besproken. Als u in de toekomst vragen of opmerkingen heeft, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via 088 – 088 89 99 of [email protected]. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Originele beoordeling
wij hebben voor het bedrijf een alarm laten instaleren. hebben we bij de vertegenwoordiger gevraagt of ze de juiste certificaten kunnen leveren voor de verzekering blijkt het na schouwing van verzekering na een jaar dat het niet goed is en dat ze dus ook niet het juiste borg certificaat kunnen leveren wordt dood leuk gezegd kunnen we niks mee gaan we niks mee doen blijkt dus vaker te gebeuren. je gaat er vanuit dat je netjes wordt voor gelicht maar dus niet heel kwalijk dat dit gebeurd ik voel me rond uit opgelicht heb er geen ander woorden voor werd namelijk gewoon dood leuk gezegd dat ik het zelf had moeten uitzoeken maar ik moest wel die dag meteen teken anders verloor ik de korting die ze aanboden mijn advies geen zaken met dit bedrijf doen als bedrijf zijnde want je hebt niks aan het kiwa certificaat wat ze uit geven
Geachte heer de Goorn, Bedankt voor uw recensie. We vinden het zeer spijtig om te horen dat uw ervaring met onze diensten niet helemaal naar wens is en nemen dit uiteraard heel serieus. Als bedrijf streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. We willen daarom graag met u in contact komen om samen naar een oplossing te zoeken. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact op met u. Dan gaan we samen kijken naar een gerichte oplossing. Update 13.05.2025 Geachte heer de Goorn, Bedankt voor het gesprek. We hebben samen uw feedback besproken. Als u in de toekomst vragen of opmerkingen heeft, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via 088 – 088 89 99 of [email protected]. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Vriendelijke en uitgebreide informatie
Geachte Lusianna, Bedankt voor de recensie. We zijn blij dat u content bent met onze diensten! Uw feedback is erg belangrijk voor ons en helpt ons om u en onze andere klanten de best mogelijke service te bieden. Als u in de toekomst vragen of opmerkingen heeft, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via 088 – 088 89 99 of [email protected]. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Uw monteur heeft mijn garagedeur sensor en buitencamera uitstekend aangelegd. Voor de kosten hoefde ik het niet na te laten. Prima, zeer tevreden met de uitbreiding.
Geachte heer Scheuer, Bedankt voor de recensie. We zijn blij dat u content bent met onze diensten! Uw feedback is erg belangrijk voor ons en helpt ons om u en onze andere klanten de best mogelijke service te bieden. Als u in de toekomst vragen of opmerkingen heeft, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via 088 – 088 89 99 of [email protected]. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Burgemeester Stramanweg 108
1101 AA Amsterdam
Verisure is de grootste aanbieder van alarmsystemen in Nederland en Europa. Dankzij onze alarmsystemen die 24 uur per dag verbonden zijn met de meldkamer, beschermen we meer dan 5 miljoen huizen en bedrijven over de hele wereld en bieden we beveiligingsproducten en -diensten van de hoogste kwaliteit. Kies nu voor de beste beveiliging voor jouw huis of bedrijf.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.