Prachtig schilderwerk en super klantvriendelijke schilders

Het schilder- en behang werk in mijn nieuwe woning is ontzettend netjes gedaan, en het contact met Jim en zijn collega's was heel plezierig. Echt een bedrijf wat ik onmiddellijk aan zou raden!

Goed schilderwerk en prima samenwerking

VDM schilders zijn een prettig schilderteam om mee samen te werken . Ze leveren goed werk en zorgen dat het goed wordt opgeleverd. Ook de nazorg is goed.

Vakwerk van prettige én netjes werkende schilders

Zowel Jim als zijn verschillende schilders en stucadoor die hij dienst heeft, hebben op een prettige en nette manier het binnen- en buitenwerk van ons woonhuis verzorgd. Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar vaklui!

Helemaal top

Professionele vakkundige mensen, die zeer flexibel werken, met een goede nazorg

Vakwerk geleverd en afspraken nagekomen. Zoals het hoort.

Prima werk geleverd met een goed team jonge serieuze vakmensen. Probleem wat zich tijdens het werk voordeed direct adequaat opgelost met bevriende timmerman. Jim nu voor de derde keer mijn huis binnen en buitenkant geschilderd en kan er weer jaren tegenaan

Hele goede ervaring. Service gericht. Meedenkend . Alles mooi willen maken. Geen half werk

• Ervaring met: Binnenschilderwerk

Eenvoudig contact, snelle reactie, goed meedenken, netjes gewerkt, mooi resultaat. Ook bijzonder professioneel dat na afloop nogmaals gevraagd werd of alles naar wens was en het te laten weten mocht dat in de toekomst niet zo zijn.

• Ervaring met: Binnenschilderwerk

Drie vrolijke jonge schilders op de stoep. We zagen er tegen op, maar alles verliep vlot en zonder problemen. Vier uur later was de klus geklaard. Zelf vonden ze dat het plafond niet in 1 keer goed gedekt was, dus ... Een extra ronde voor perfect resultaat. Deze drie mogen vaker langs komen. Dik tevreden.

• Ervaring met: Binnenschilderwerk

Jim en zijn mannen hebben alle wanden en ook de trap geschilderd/gespoten van ons jaren '30 huis. Jim is heel communicatief, denkt mee, houdt zich aan afspraken en is heel vakkundig. Met liefde voor de stijl van het huis had hij duidelijk zin om het huis weer mooi te maken en was trots op zijn werk. Hij gaat voor kwaliteit. Scheuren pakt hij grondig aan, ook al kost dat hem meer werk, zodat ze ook onzichtbaar blijven. Ook regelde hij zelf een goeie stukadoor voor de grote beschadigingen. Ik zou VDM zeker aanraden. Je kunt het werk gerust aan hem overlaten.

• Ervaring met: Binnenschilderwerk

Er is snel en efficient gewerkt en enkele uren later is er niets meer van de waterschade te zien. Het plafond in de woonkamer/keuken is geschilderd zonder dat de kamer leeggehaald moest worden. Alles goed afgedekt en ook het rappenhuis ziet er weer uit zoals het moet. Zeer tevreden over het geleverde werk en het contact met de drie schilders. Overweeg sterk om de rest van het schilderwerk ook hier onder te brengen. Kan dit bedrijf zeker aanbevelen.

• Ervaring met: Waterschade behandelen

Wat een verademing, de opgewekte en vriendelijke schilders die gisteren ons het plafond hebben gespoten! Toen de kleur bleek af te wijken werd er voortvarend gehandeld. Geen twijfel, geen gezeur, perfect moest het zijn: het was tenslotte mijn huis. Binnen no- time alles weer perfect afgeplakt en de goede kleur er op. Fantastisch! Binnenkort ons hele huis opnieuw in de verf: ik heb er vertrouwen in!

• Orde en netheid van werken

Na een brand in huis de gehele zolder/trappen overloop wanden laten schilderen. Communicatie had iets beter gekund maar al met al zijn wij zeer tevreden over VDM schilders. Ik zou ze zeker weer benaderen als ik een schilder klus zou hebben.

• Ervaring met: Binnenschilderwerk

Altijd snel reactie bij vragen en afspraken goed nagekomen. En alles wat geschilderd is ziet er echt top uit. Wij zijn erg blij met het opgeleverde resultaat.

• Ervaring met: Binnenschilderwerk

Snel, goed en met extra advies. Meer dan Ik er van had verwacht! Dikke aanrader!!

• Ervaring met: Binnenschilderwerk

Super strak schilderwerk geleverd door plafond en alle wanden in de woonkamer te texen. Ook nog een kleur moeten matchen want die was niet goed gemengd. Vakmannen 1e klas! Ik heb nog nooit zo'n goed schilderwerk eerder gehad, Topper

• Ervaring met: Binnenschilderwerk

dik tevreden probleem netjes opgelost

• Ervaring met: Stukadoorswerk

Werd zeer netjes, snel en vakkundig werk geleverd. Had behoorlijke lekkageschade door storm. Na een halve dag werk was de kamer als nieuw en je kon nergens in huis zien dat er een schilder in huis was geweest. Chapeau! Een echte aanrader!

• Ervaring met: Binnenschilderwerk

Betrouwbaar, deskundig, bekwaam en prettig in de omgang. Een perfect uitgevoerd karwei. De volgende keer weer naar VDM!

• Ervaring met: Binnenschilderwerk

sneller dan verwacht en met goed resultaat

• Ervaring met: Binnenschilderwerk

Vakkundig, snel, juiste kleur, geen achtergebleven sporen na het werk

• Ervaring met: Binnenschilderwerk

Super nette jongens die vakkundig werk leveren. Blij dat ik voor VDM gekozen heb.

• Ervaring met: Binnenschilderwerk

Goede voorbereiding, afplakken, netjes en een controle op kwaliteit. Wij zijn een tevreden klant.

• Ervaring met: Binnenschilderwerk

Top werk! Na het behangklaar opleveren hebben de mannen van VDM schilders de wanden super strak bijgewerkt en de plafonds latex gespoten. Op aanraden van Jim zijnde wanden met afwasbare verf gedaan omdat we een kleine op komst hebben. Kortom echt vakwerk! Wij zijn erg tevreden!

• Ervaring met: Binnenschilderwerk

Mooi en net schilder werk binnen. De eerste keer was toch niet alles gelukt zoals afgesproken was. Dhr. Van de Mortel was erg klantvriendelijk en heeft de 2de afspraak snel gepland en alles goed gecorrigeerd. Jammer genoeg bij de 2de keer was er te veel met verf op de vloer geknoeid en was het schoon maken ervan erg moeilijk. Als dat niet gebeurt was zou ik eigenlijk hun een 10 als cijfer geven. al in al ben te vreden met hun werk.