VDM is een betrouwbaar en vakkundig schildersbedrijf.

VDM is een heel prettig bedrijf om mee samen te werken. De schilders zijn heel klantgericht en vakkundig. VDM stelt zich flexibel op en ze komen gemaakte afspraken na. Ze hebben bij ons mooi schilderwerk geleverd en binnen de afgesproken tijd. Ik kan ze iedereen aanraden.

Vriendelijk en betrouwbaar

Ze doen wat ze zeggen :-) Daarnaast erg vriendelijk. Ik ben erg tevreden met hun werk. Aanrader!

Geweldig strak Resultaat

Hele nette jongens waar je echt afspraken mee kunt maken. Ons nieuwbouwhuis staat er strak bij. Dunpleisteren en latex spuiten uit laten voeren. Blij dat ik heb gekozen voor VDM.

Super strak werk geleverd!

Mijn nieuwbouwhuis helemaal laten dunpleisteren + latex spuitwerk. Heel erg tevreden. Goede communicatie, denkt met je mee voor het beste resultaat. Zeer goed en strak werk geleverd. Heel erg blij mee. Echte aanrader!

Top bedrijf met specialistische kennis

We waren op zoek naar een specialistisch bedrijf die onze nieuwe en zeer grote showroom zou kunnen spuiten, en dan kom al snel uit bij VDM Schilderwerken.. Jim is iemand die weet waarover hij praat en zeer snel reageert op vragen of mail, complimenten De offerte die wij kregen zag er zeer professioneel uit, de opdracht was al snel gegeven. Het eindresultaat mag er dan ook zijn.. snel vakkundig en weer alles netjes achtergelaten.. en top job Wij kunnen VDM Schilderwerken dan ook zeker aanbevelen

Top service, top kwaliteit

Jim en zijn team hebben fantastisch werk afgeleverd, met een zeer hoge kwaliteit eindresultaat. Top service, met korte lijntjes, snel schakelen en altijd de afspraken 100% nakomen. Zou ze iedereen aanbevelen!

Tevreden klant!

Dunpleister + spuitwerk laten doen in mijn nieuwbouw huis. Heel tevreden hierover! VDM was op korte termijn beschikbaar, heldere communicatie en een net resultaat. Aanrader!

Resultaat naar wens

Recent verhuisd, en alles moest geschilderd worden. Bij VDM waren ze op de gewenste termijn beschikbaar en hebben alles ruim op tijd naar wens opgeleverd.

zeer goed

Zeer goed werk verricht en heel erg netjes afgewerkt.

VDM Schilderwerken doet wat is beloofd

VDM Schilderwerken heeft voor de tweede keer op rij super strak resultaat opgeleverd en dat daags voor onze verhuizing. Zeer blij in alle aspecten van het bedrijf en zijn medewerkers!

Uitstekende kwaliteit en service.

Bedankt mannen voor de snelle reactie en uiteraard voor de geweldige prestatie spuitwerk wanden en plafonds in een zeer korte tijd. Netjes alles opgeruimd en schoon achtergelaten. Een dikke plus tot de volgende keer.

Prima ervaring

VDM reageerde snel op mijn vraag om een offerte voor het verven van mijn trappenhuis. Binnen een maand werd de klus ingepland en vakkundig uitgevoerd. Er werd goed meegedacht in de uiteindelijke kleurkeuze. De mannen hebben goed doorgewerkt in een fijne sfeer en alles werd netjes achtergelaten. En allerbelangrijkst, een heel mooi resultaat! Aanrader! :)

Perfectie

Wij hebben ons nieuwbouw huis laten latex spuiten. VDM was niet snel tevreden met de ondergrond en heeft met een bouwlamp elke meter nagekeken en de oneffenheden strak weg gewerkt. Wij zijn weer erg blij met ons mooie frisse huis!

Gezellige harde werkers

Jim en zijn team hebben onze nieuwbouw woning gestuct en latex gespoten. Alles mooi strak wit en een paar muurtjes in. kleur. Elke ochtend zijn ze mooi op tijd en er word hard gewerkt. Ook is de communicatie erg fijn, Zeker een aanrader!

We twijfelen niet om hen weer te vragen!

Nadat Jim en zijn mannen ruim een jaar geleden naar volle tevredenheid vooral veel buitenwerkzaamheden verricht hebben waren er nu vooral binnen op onze bovenverdieping muren en plafonds aan de beurt. Wederom keurig gewerkt en op een prettige manier gecommuniceerd. Later dit jaar komen ze nog wat laatste werkzaamheden verrichten en óók daar kijken we vol vertrouwen naar uit! Voor professioneel vakmanschap en strak schilderwerk aarzelen wij niet om Jim en zijn werknemers opnieuw te vragen!

Geweldig fijn, correct en kundig

Tweemaal stipt op tijd gekomen. Zeer beleefde en kundige mannen. Een plezier om door zulke vaklieden geholpen te worden. Kijken met plezier naar de door hen verrichte werkzaamheden.

Goede schilder die afspraken nakomt

Jim en zijn collega's zijn enthousiaste gasten die goed werk leveren. Komen netjes elke dag op tijd en als er toch onverhoopt iets tussenkomt, dan wordt dat netjes op tijd aangegeven. Daarbij is er tijdens het verwijderen van wat houtrot een klein raampje gescheurd, wat men zonder gedoe kosteloos heeft (laten) vervangen. Al met al zeer tevreden en zeker voor herhaling vatbaar.

Fijne prettige ervaring met nette schilders

Buitenkant huis laten schilderen. Ziet er weer top uit. En kleine reparaties uitgevoerd zodat wij er weer jaren mee door kunnen. Zeker aan te bevelen.

Goede en prettige ervaring

Afspraken goed geregeld. De mensen werken heel goed samen en geven vertrouwen.

Vakwerk

Door Jim en zijn team fantastich vakwetk afgeleverd op zowel tex en schilderwerk in ons appartement. We zijn heel erg tevreden en zijn van mening dat er niet veel zijn die zo'n vakwerk af leveren en alles zo netjes achter laten ! Top !

Hele goede schilder

Hele goede ervaring

Uitstekend!

Echte vakmannen die netjes werken en mooi werk leveren. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar ervaren schilders.

Super hier de schilders rekening hielden met onze baby

De schilders van VDM waren keurig op tijd en hadden de klus netjes af binnen de voorspelde tijd. Daarnaast waren ze bereid de werkzaamheden zo te plannen dat het slaapstand van onze baby niet werd verstoord én zette ze keurig de muziek uit

Puur vakmamschap enthousiaste harde werkers leuk team.

top

Top schilderwerk geleverd!

Wij zijn echt super tevreden met het geleverde schilderwerk door Jim en zijn topteam! We hebben de benedenverdieping van ons huis laten schilderen en dat is heel vlot en netjes gedaan. Alles werd netjes afgedekt en ook weer opgeruimd toen het klaar was en er kwam ook nog wat meerwerk bij, maar dat was geen probleem. Kortom echt een aanrader!