Resultaat naar wens

Recent verhuisd, en alles moest geschilderd worden. Bij VDM waren ze op de gewenste termijn beschikbaar en hebben alles ruim op tijd naar wens opgeleverd.

zeer goed

Zeer goed werk verricht en heel erg netjes afgewerkt.

VDM Schilderwerken doet wat is beloofd

VDM Schilderwerken heeft voor de tweede keer op rij super strak resultaat opgeleverd en dat daags voor onze verhuizing. Zeer blij in alle aspecten van het bedrijf en zijn medewerkers!

Uitstekende kwaliteit en service.

Bedankt mannen voor de snelle reactie en uiteraard voor de geweldige prestatie spuitwerk wanden en plafonds in een zeer korte tijd. Netjes alles opgeruimd en schoon achtergelaten. Een dikke plus tot de volgende keer.

Prima ervaring

VDM reageerde snel op mijn vraag om een offerte voor het verven van mijn trappenhuis. Binnen een maand werd de klus ingepland en vakkundig uitgevoerd. Er werd goed meegedacht in de uiteindelijke kleurkeuze. De mannen hebben goed doorgewerkt in een fijne sfeer en alles werd netjes achtergelaten. En allerbelangrijkst, een heel mooi resultaat! Aanrader! :)

Perfectie

Wij hebben ons nieuwbouw huis laten latex spuiten. VDM was niet snel tevreden met de ondergrond en heeft met een bouwlamp elke meter nagekeken en de oneffenheden strak weg gewerkt. Wij zijn weer erg blij met ons mooie frisse huis!

Gezellige harde werkers

Jim en zijn team hebben onze nieuwbouw woning gestuct en latex gespoten. Alles mooi strak wit en een paar muurtjes in. kleur. Elke ochtend zijn ze mooi op tijd en er word hard gewerkt. Ook is de communicatie erg fijn, Zeker een aanrader!

We twijfelen niet om hen weer te vragen!

Nadat Jim en zijn mannen ruim een jaar geleden naar volle tevredenheid vooral veel buitenwerkzaamheden verricht hebben waren er nu vooral binnen op onze bovenverdieping muren en plafonds aan de beurt. Wederom keurig gewerkt en op een prettige manier gecommuniceerd. Later dit jaar komen ze nog wat laatste werkzaamheden verrichten en óók daar kijken we vol vertrouwen naar uit! Voor professioneel vakmanschap en strak schilderwerk aarzelen wij niet om Jim en zijn werknemers opnieuw te vragen!

Geweldig fijn, correct en kundig

Tweemaal stipt op tijd gekomen. Zeer beleefde en kundige mannen. Een plezier om door zulke vaklieden geholpen te worden. Kijken met plezier naar de door hen verrichte werkzaamheden.

Goede schilder die afspraken nakomt

Jim en zijn collega's zijn enthousiaste gasten die goed werk leveren. Komen netjes elke dag op tijd en als er toch onverhoopt iets tussenkomt, dan wordt dat netjes op tijd aangegeven. Daarbij is er tijdens het verwijderen van wat houtrot een klein raampje gescheurd, wat men zonder gedoe kosteloos heeft (laten) vervangen. Al met al zeer tevreden en zeker voor herhaling vatbaar.

Fijne prettige ervaring met nette schilders

Buitenkant huis laten schilderen. Ziet er weer top uit. En kleine reparaties uitgevoerd zodat wij er weer jaren mee door kunnen. Zeker aan te bevelen.

Goede en prettige ervaring

Afspraken goed geregeld. De mensen werken heel goed samen en geven vertrouwen.

Vakwerk

Door Jim en zijn team fantastich vakwetk afgeleverd op zowel tex en schilderwerk in ons appartement. We zijn heel erg tevreden en zijn van mening dat er niet veel zijn die zo'n vakwerk af leveren en alles zo netjes achter laten ! Top !

Hele goede schilder

Hele goede ervaring

Uitstekend!

Echte vakmannen die netjes werken en mooi werk leveren. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar ervaren schilders.

Super hier de schilders rekening hielden met onze baby

De schilders van VDM waren keurig op tijd en hadden de klus netjes af binnen de voorspelde tijd. Daarnaast waren ze bereid de werkzaamheden zo te plannen dat het slaapstand van onze baby niet werd verstoord én zette ze keurig de muziek uit

Puur vakmamschap enthousiaste harde werkers leuk team.

top

Top schilderwerk geleverd!

Wij zijn echt super tevreden met het geleverde schilderwerk door Jim en zijn topteam! We hebben de benedenverdieping van ons huis laten schilderen en dat is heel vlot en netjes gedaan. Alles werd netjes afgedekt en ook weer opgeruimd toen het klaar was en er kwam ook nog wat meerwerk bij, maar dat was geen probleem. Kortom echt een aanrader!

Harde werkers

De mannen van VDM Schilderwerken hebben hard gewerkt aan mijn woonkamer. Het was ook wel hard nodig. Dikke nicotine laag en n poging gewaagd het zelf te doen was ook niet geslaagd. Ik heb een nieuw huis lijkt wel. Alles netjes achtergelaten, goede communicatie en advies over de kleur. Je kan er van op aan dat ze mooi werk leveren, zeker een aanrader

Quick, clean and well done.

Job done timely, actually quicker than I expected. They protected the floor and areas around which end up with me not worry about any damage or cleaning. Since we are working from home they were very considerate to keep their work quiet, I very much appreciate that! They earn my recommendation.

• Would you recommend us? Yes

Geweldige service.

Bij ons nieuwbouwhuis heeft Jim de gehele zolder geschilderd (latex spuitwerk). Bij de oorspronkelijke afspraak bleek dat ons huis niet schilderklaar was. Hierbij heeft Jim pro-actief nagedacht over een oplossing en is een tweede keer terugkomen om de het werk uit te voeren. Helaas liet op de naden het schilderwerk los door werking van onze dakpanelen. Jim heeft dit op eigen iniatief helemaal zelf opgelost. Hierbij zijn ze langer bezig geweest om dit te herstellen dan de oorspronkelijke opdracht. Hoewel Jim hier zelf niets aan kon doen voelde hij zich wel verantwoordelijk om dit op te lossen. Top service!

Prachtig schilderwerk en super klantvriendelijke schilders

Het schilder- en behang werk in mijn nieuwe woning is ontzettend netjes gedaan, en het contact met Jim en zijn collega's was heel plezierig. Echt een bedrijf wat ik onmiddellijk aan zou raden!

Goed schilderwerk en prima samenwerking

VDM schilders zijn een prettig schilderteam om mee samen te werken . Ze leveren goed werk en zorgen dat het goed wordt opgeleverd. Ook de nazorg is goed.

Vakwerk van prettige én netjes werkende schilders

Zowel Jim als zijn verschillende schilders en stucadoor die hij dienst heeft, hebben op een prettige en nette manier het binnen- en buitenwerk van ons woonhuis verzorgd. Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar vaklui!

Helemaal top

Professionele vakkundige mensen, die zeer flexibel werken, met een goede nazorg