Jim en zijn team hebben in een week tijd heel onze nieuwbouwwoning strak gestuct. De wanden en plafonds hebben we laten spuiten in een frisse wittint. De communicatie met de jongens verliep ook erg fijn.

Super!

Wij hebben onze gehele nieuwbouw woning laten voorzien van dun pleisterwerk en latex spuitwerk. Het contact verliep goed, Jim was erg flexibel in het telkens veranderen van onze oplever datum. Het eindresultaat is nog beter, muren zijn ontzettend strak. Alles ziet er super uit! Wij raden vdm schilderwerken dan ook aan iedereen aan!

Zorgvuldige en correcte afhandeling

het werk was snel gedaan, maar bleek niet alle vlekken weg te halen. De herstel van de waterschade was na drie keer schilderen totaal onzichtbaar geworden. Goed werk. Omdat het sneller ging dan verwacht, was de factuur lager dan de offerte.

Service en kwaliteit zijn top!

Contact met Jim was erg fijn, als er vragen waren kon ik gemakkelijk contact opnemen. Zij hebben onze nieuwbouwwoning voorzien van dunpleister + latex. Zeer tevreden over het vakwerk wat is geleverd door het team van VDM schilderwerken! Zeker een aanrader

Netjes en vakkundig

VDM streeft naar kwaliteit en tevredenheid van de klant!

Wij zijn zeer tevreden! Wij hebben in de hele woning dunpleister aan laten brengen en in kleur laten spuiten. We zijn zeer tevreden met het resultaat. Contact is ook zeker prettig verlopen.

Blij met het eindresultaat

Jim en zijn mannen hebben de muren en plafonds in ons nieuwbouwhuis voorzien van stucwerk en deze ook geverfd. Ze werken netjes en hebben ook bij de oplevering alles schoon achtergelaten. We zijn ontzettend blij met de kleur en hoe mooi strak alles afgewerkt is. Ook onze trap is door VDM onder handen genomen: geschuurd, geplamuurd en gelakt. Het contact was persoonlijk met korte lijntjes en als er gedurende de dag vragen waren, konden die makkelijk via whatsapp beantwoord worden. Jim voelt zich verantwoordelijk voor een goed eindresultaat en dat geeft rust en vertrouwen. Wij kunnen hem zeker aanbevelen.

Heel goed

Wij zijn ontzettend blij met het fantastische werk wat Jim en zijn team hebben geleverd. En wat een fijne communicatie tijdens het hele project. Wij raden iedereen VDM aan!

Super team

Fijne ervaring met Jim en zijn jongens. Verschillende kleuren die we op het laatst nog hebben gewijzigd was geen enkel probleem. Wij hebben alles strak af laten werken met het dunpleister + latex pakket.

Fantastisch!

Wat een fantastisch werk heeft dit heeft Jim en zijn maten geleverd! Fijne mensen, goede communicatie en super strak dunpleister, stuc & schilderwerk. Ik raad iedereen VDM aan!

VDM is een betrouwbaar en vakkundig schildersbedrijf.

VDM is een heel prettig bedrijf om mee samen te werken. De schilders zijn heel klantgericht en vakkundig. VDM stelt zich flexibel op en ze komen gemaakte afspraken na. Ze hebben bij ons mooi schilderwerk geleverd en binnen de afgesproken tijd. Ik kan ze iedereen aanraden.

Vriendelijk en betrouwbaar

Ze doen wat ze zeggen :-) Daarnaast erg vriendelijk. Ik ben erg tevreden met hun werk. Aanrader!

Geweldig strak Resultaat

Hele nette jongens waar je echt afspraken mee kunt maken. Ons nieuwbouwhuis staat er strak bij. Dunpleisteren en latex spuiten uit laten voeren. Blij dat ik heb gekozen voor VDM.

Super strak werk geleverd!

Mijn nieuwbouwhuis helemaal laten dunpleisteren + latex spuitwerk. Heel erg tevreden. Goede communicatie, denkt met je mee voor het beste resultaat. Zeer goed en strak werk geleverd. Heel erg blij mee. Echte aanrader!

Top bedrijf met specialistische kennis

We waren op zoek naar een specialistisch bedrijf die onze nieuwe en zeer grote showroom zou kunnen spuiten, en dan kom al snel uit bij VDM Schilderwerken.. Jim is iemand die weet waarover hij praat en zeer snel reageert op vragen of mail, complimenten De offerte die wij kregen zag er zeer professioneel uit, de opdracht was al snel gegeven. Het eindresultaat mag er dan ook zijn.. snel vakkundig en weer alles netjes achtergelaten.. en top job Wij kunnen VDM Schilderwerken dan ook zeker aanbevelen

Top service, top kwaliteit

Jim en zijn team hebben fantastisch werk afgeleverd, met een zeer hoge kwaliteit eindresultaat. Top service, met korte lijntjes, snel schakelen en altijd de afspraken 100% nakomen. Zou ze iedereen aanbevelen!

Tevreden klant!

Dunpleister + spuitwerk laten doen in mijn nieuwbouw huis. Heel tevreden hierover! VDM was op korte termijn beschikbaar, heldere communicatie en een net resultaat. Aanrader!

Resultaat naar wens

Recent verhuisd, en alles moest geschilderd worden. Bij VDM waren ze op de gewenste termijn beschikbaar en hebben alles ruim op tijd naar wens opgeleverd.

zeer goed

Zeer goed werk verricht en heel erg netjes afgewerkt.

VDM Schilderwerken doet wat is beloofd

VDM Schilderwerken heeft voor de tweede keer op rij super strak resultaat opgeleverd en dat daags voor onze verhuizing. Zeer blij in alle aspecten van het bedrijf en zijn medewerkers!

Uitstekende kwaliteit en service.

Bedankt mannen voor de snelle reactie en uiteraard voor de geweldige prestatie spuitwerk wanden en plafonds in een zeer korte tijd. Netjes alles opgeruimd en schoon achtergelaten. Een dikke plus tot de volgende keer.

Prima ervaring

VDM reageerde snel op mijn vraag om een offerte voor het verven van mijn trappenhuis. Binnen een maand werd de klus ingepland en vakkundig uitgevoerd. Er werd goed meegedacht in de uiteindelijke kleurkeuze. De mannen hebben goed doorgewerkt in een fijne sfeer en alles werd netjes achtergelaten. En allerbelangrijkst, een heel mooi resultaat! Aanrader! :)

Perfectie

Wij hebben ons nieuwbouw huis laten latex spuiten. VDM was niet snel tevreden met de ondergrond en heeft met een bouwlamp elke meter nagekeken en de oneffenheden strak weg gewerkt. Wij zijn weer erg blij met ons mooie frisse huis!

Gezellige harde werkers

Jim en zijn team hebben onze nieuwbouw woning gestuct en latex gespoten. Alles mooi strak wit en een paar muurtjes in. kleur. Elke ochtend zijn ze mooi op tijd en er word hard gewerkt. Ook is de communicatie erg fijn, Zeker een aanrader!

We twijfelen niet om hen weer te vragen!

Nadat Jim en zijn mannen ruim een jaar geleden naar volle tevredenheid vooral veel buitenwerkzaamheden verricht hebben waren er nu vooral binnen op onze bovenverdieping muren en plafonds aan de beurt. Wederom keurig gewerkt en op een prettige manier gecommuniceerd. Later dit jaar komen ze nog wat laatste werkzaamheden verrichten en óók daar kijken we vol vertrouwen naar uit! Voor professioneel vakmanschap en strak schilderwerk aarzelen wij niet om Jim en zijn werknemers opnieuw te vragen!