zie de rapportcijfers. de werkzaamheden zijn tot tevredenheid van alle bewoners van ons complex verlopen. ( ik als bestuurder mocht althans geen klachten ontvangen. ) met vr.gr. J.G. scheltinga

• Ik beoordeel als: VVE
  • Project / straatnaam: Alb.Schweitzwerlaan
  • Uitgevoerde werkzaamheden Impregneren |Voegwerk

Beste John, Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is uitgevoerd. Nog bedankt voor de koffie die altijd klaar stond! Met vriendelijke groet, Team Karel Kamp

• Schoon achterlaten werkplek
  • Persoonlijke service N.v.t.
  • Project / straatnaam: Kerklaan 114-116
  • Uitgevoerde werkzaamheden Impregneren |Knipvoeg

Beste Hans, Bedankt voor de beoordeling. U heeft weer een prachtige gevel met de nieuwe knipvoeg, geniet ervan. Met vriendelijke groet, Team Karel Kamp

Karel kamp levert gewoon vakwerk. Op tijd de steiger kunnen weghalen op ons verzoek, omdat de tuin werd gedaan. En Ab is echt een professionele kracht. Hij werkt heel netjes en liet ons niet achter met troep. Zelfs onze ramen werden gezeemd (sorry glazenwasser). Kortom een top bedrijf

• Project / straatnaam: Arnoldsonstraat
  • Uitgevoerde werkzaamheden Voegwerk

Beste Nathalie, Bedankt voor deze geweldige beoordeling. Namens Abdel bedankt voor de lovende woorden, hij heeft de samenwerking als zeer prettig ervaren. Geniet van jullie nieuwe gevel! Met vriendelijke groet, Team Karel Kamp

Ik heb geen klachten. Ik ben benieuwd hoe de service zou zijn als ik wel klachten zou hebben gehad. Ik neem aan goed.

• Project / straatnaam: Tomatenstraat 225
  • Uitgevoerde werkzaamheden Latei behandeling|Voegwerk

Beste Dhr. Murli, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens is uitgevoerd. U kunt er vanuit gaan, dat wij er alles aan zullen doen om u de beste service te leveren, ook als u niet tevreden bent met het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Team Karel Kamp

Netjes en vakkundig uitgevoerd. Maar de voeg is niet vlak (zoals hij was), maar iets hol uitgevoerd. Bij opvangen van oude voeg en slijpsel is dit wel goed uitgevoerd voor de gevel, maar op het balkon is vergeten dit op te vangen. (zit nu tussen de tegels en de randen) Suggestie bij communicatie: bij een particulier een dag voor de aanvang nog eens bevestigen dat er gestart wordt (via mail of telefoon) Er zit nog een oog van de steigerbevestiging in de gevel.

• Project / straatnaam: Paltrokmolen
  • Uitgevoerde werkzaamheden Impregneren |Stralen|Voegwerk

Beste Gérard, Bedankt voor uw beoordeling. Zojuist hebben we alle door u benoemde punten telefonisch toegelicht, en heeft de desbetreffende collega dezelfde dag gelijk de nog te verrichte taken uitgevoerd. Bedankt voor de feedback betreft onze communicatie, we gaan hiermee aan de slag. Met vriendelijke groet, Team Karel Kamp

Vakmanschap en betrouwbaarheid zijn de kernwoorden voor Karel Kamp. Prima ervaring met deze aannemer! Communicatie kan efficiënter.

• Project / straatnaam: Stierenweide 2
  • Uitgevoerde werkzaamheden Impregneren |Stralen|Voegwerk

Beste Kurt, Bedankt dat u zojuist de tijd nog even nam, om telefonisch toelichting te geven, op hoe wij onze communicatie kunnen optimaliseren. Hier gaan wij intern zeker wat mee doen. Bedankt voor de mooie recensie, Team Karel Kamp

Goede ervaring, kwaliteit kan ik natuurlijk niet goed beoordelen, pas na verloop van tijd. Het ziet er wel allemaal netjes uit. Werklui waren vriendelijk en professioneel. Communicatie via kantoor verliep ook zo.

• Project / straatnaam: Bentinckstraat 127
  • Uitgevoerde werkzaamheden Impregneren |Steigerverhuur|Stralen|Voegwerk

Beste Els, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij begrijpen dat het lastig is om de kwaliteit van het opgeleverde werk te beoordelen. Als bewijs hiervan heeft u natuurlijk ons garantiecertificaat met 12,5 jaar garantie. Nogmaals bedankt voor de opdracht en fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is uitgevoerd! Met vriendelijke groet, Team Karel Kamp

Duidelijk snel efficiënt en goede communicatie.

• Project / straatnaam: Ooievaarlaan
  • Uitgevoerde werkzaamheden Impregneren

Beste Jan Cees, Dank voor de beoordeling. Goed om te horen dat u het zo heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Team Karel Kamp

• Ik beoordeel als: Aannemer
  • Uitgevoerde werkzaamheden Betonreparatie|Impregneren |Knipvoeg |Latei behandeling|Metselwerk|Steigerverhuur|Stralen|Voegwerk

Beste Mark, Bedankt voor de review, wij zijn ook erg te spreken met jullie dienstverlening. Je legt de lat echter nu wel erg hoog voor ons, wel een mooi streven natuurlijk. Op nog vele mooie projecten samen! Met vriendelijke groet, Team Karel Kamp

Tevreden over de uitgevoerde werken

• Ik beoordeel als: Vastgoedbeheerder
  • Uitgevoerde werkzaamheden Metselwerk|Voegwerk

Goed om jullie tevredenheid te horen. Onze vakmannen voeren jullie opdrachten altijd met een hoop plezier uit. Met vriendelijke groet, Team Karel Kamp

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Eigenlijk zeer tevreden over Karel Kamp alleen de communicatie met de leden zou beter kunnen. Ook krijg ik nog wel eens klachten dat de werkplek niet genoeg wordt afgedekt of schoongehouden

• Ik beoordeel als: VVE
  • Uitgevoerde werkzaamheden Betonreparatie|Metselwerk

Beste Carla, Bedankt voor de beoordeling en goed om te horen dat jullie tevreden zijn. Goede feedback wat betreft de communicatie. We zijn ons hier bewust van, en zijn daarom sinds kort een nieuw traject in gegaan wat betreft het optimaliseren van onze communicatie naar VvE leden toe. Laten we hierover contact houden, we zijn benieuwd naar hoe jullie dit ervaren. De klus moet natuurlijk altijd schoon achter gelaten worden, als dit niet het geval is horen we dat uiteraard graag. We zullen hier beter op letten. Met vriendelijke groet, Team Karel kamp

good job ! Just a little bit disappointed with the color of the joints (slightly darker than wanted) and the apparence of the cement (not as clean as I was expected it). All already been discussed with your team. Thanks for dealing with our neighbors complaint (crack and dust). very professional ! Big thanks also for coming back so quickly and repaint the 2 red bricks.

• Kennis en vakmanschap
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Schoon achterlaten werkplek
  • Persoonlijke service N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Ik beoordeel als: Particulier
  • Uitgevoerde werkzaamheden Betonreparatie|Impregneren |Knipvoeg |Schilderwerk|Voegwerk

Dear Gaëlle, thanks for your rating. We understand that you be a bit dissapointed about the colour. As discussed, we have done what we could do. It's fine to hear that you appreciate our service. Enjoy your new facade! Best wishes, Team Karel Kamp

• Ik beoordeel als: Aannemer
  • Uitgevoerde werkzaamheden Dakwerkzaamheden

Bubberman Dakbedekking, bedankt voor jullie beoordeling. Wij zijn ook erg tevreden met jullie service. Dat we nog maar een hoop mooie projecten samen mogen uitvoeren!

Alles van begin tot eind een goed gevoel over. Mijn gevel ziet er weer als nieuw uit. Goed en netjes en vakkundig personeel. Service is TOP. Ik ben superblij. Ik raad Karel Kamp bv iedereen aan.

• Uitgevoerde werkzaamheden Metselwerk|Voegwerk

Bedankt voor de beoordeling Peter, geniet ervan!

Zilverstraat 74 2544 EL Den haag