• Project / straatnaam: Haagsetraat 29
  • Uitgevoerde werkzaamheden Voegwerk

Geachte mevr. Kamphuis, Bedankt voor de beoordeling. Tijdens deze regenachtige dagen blijft het lastig om de werkplek schoon achter te laten. We bieden daarom altijd aan om de tuin schoon te spuiten na afronding van het project. Met vriendelijke groet, Team Karel Kamp

Liep niet allemaal goed, zo de week voor de bouwvak, maar alles is daarna goed opgelost.

• Project / straatnaam: Catharina van Rennesstraat
  • Uitgevoerde werkzaamheden Impregneren |Voegwerk

Beste Arnold, Bedankt voor de beoordeling en de altijd goede zorgen voor onze collega's. Het project werd inderdaad in een rap tempo uitgevoerd in de laatste werkweek zo voor de bouwvak. Er waren hierdoor inderdaad wat nazorg taken te verrichten. Tonny heeft dit in zijn vrije uren opgepakt tijdens zijn vakantie, de klant is voor hem altijd koning! Met vriendelijke groet, Team Karel Kamp

My house looks like new! The workers were skilled and professional, as well as pleasant. They did a great job, I recommend them.

• Project / straatnaam: Jan van Nassaustraat
  • Uitgevoerde werkzaamheden Metselwerk|Schilderwerk|Timmerwerk

Dear Cathy, Thank you for this amazing review. We are very proud with the end results, your house looks wonderfull! Best wishes, Team Karel Kamp

een 6 omdat: er is afgesproken om kontakt en korrespondentie schriftelijk te laten verlopen. Toch liep e.e.a. ,op de offerte na, via PC. Word en werd ik niet vrolijk van. Verder werd het werk uitgevoerd door een beleefde prettige medewerker.

• Project / straatnaam: goudenregenstraat
  • Uitgevoerde werkzaamheden Betonreparatie|Latei behandeling

Beste Mat, Bedankt voor de genomen moeite om digitaal een beoordeling achter te laten. Wij zijn tijdens onze werkzaamheden erg weersafhankelijk en moeten snel kunnen schakelen, om die reden is het voor ons erg lastig om de communicatie (buiten de offerte om) per post te laten verlopen. We zullen in de toekomst hier extra rekening mee houden en meer telefonische ondersteuning bieden. We zijn verheugd om te horen dat Martin zijn werk goed heeft uitgevoerd. Met vriendelijke groet, Team Karel Kamp

Ik vind de nieuwe aanpak, o.a. planning en uitvoering onder Lorenzo een duidelijke verbetering. Prima communicatie, duidelijke afspraken maken en nakomen, heel plezierig werken niet alleen voor mij maar ook naar de klant toe, jullie zijn tenslotte een een verlengstuk van mijn bedrijf. Een goede boterham verdienen doe je samen, ook de jongens die daar werketen ken ik uiteraard all langer en zijn zeer gemotiveerd, goede vaklui en altijd vriendelijk en beleefd, fijn om deze jongens op de werkvloer te hebben. Overigens de communicatie met Angelo was en is ook altijd goed, maar ook hem heb ik al gemeld dat de nieuwe aanpak mij zeer bevalt.

• Ik beoordeel als: Aannemer
  • Project / straatnaam: Jan van Nassaustraat 107
  • Uitgevoerde werkzaamheden Voegwerk

Beste Han, We werken natuurlijk al een hoop jaren samen, en daarom is het prettig om te horen dat een vast klant als u, de interne veranderingen binnen de organisatie als een vooruitgang ervaart. We waarderen het zeer dat u de tijd neemt om ons op te bellen en toe te lichten wat er goed gaat en wat er beter kan. Hartelijk dank hiervoor. We hopen u in de toekomst nog veel van dienst te mogen zijn Met vriendelijke groet, Team Karel Kamp

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

In Mei een afspraak gemaakt ,offerte nooit gekregen .Hr Zupellu zelf in de Irisstraat geweest na mijn klacht.Heeft offerte gemaakt .Nooit meer iets van gehoord.Al eerder een mail naar Zupelli gestuurd .Niet gereageerd .Uiteindelijk in November !!weer gebeld ,lag boven op de stapel !!Afspraak gekregen ,konden wij niet .Andere afspraak ,niemand gekomen ,werk gerelgeld e.d .Uiteindelijk nieuwe afspraak ,fijne hardwerkende Hr en jongeman .Bij inspectie bleek niet de hele schuurbrand behandeld te zijn !!Bij navraag werd gezegd dat het alleen voor 219 was !!Terwijl bij offerte aannemen dd buurman ook op balkons rond en zei Hf Zuppelli dat hij daar ook bij hoorde !!Keer op keer afspraken niet nakomen ,v Mei tot November en dan ook nog weer onduidelijkheid !!De klus is prima geklaard ,waarvoor mijn hartelijke dank .Maar er kan aan dd communicatie en nakomen afspraken heel wat verbeteren !!! Hartelijke groet ,Annemieke Hunck Schriftelijk lijkt het wel goed te gaan ,offerte ,rekening ,evaluatie komen vlot .👍 .

• Project / straatnaam: Irisstraat
  • Uitgevoerde werkzaamheden Betonreparatie

Beste Annemieke, Bedankt voor de genomen tijd om ons feedback te geven. De communicatie had inderdaad beter gekund tijdens de voorbereiding, dit hadden we telefonisch al besproken, nogmaals excuses hiervoor. Wij hebben de door u zojuist genoemde verbeterpunten uitvoerig intern besproken, dit zal niet meer voorkomen . Hopelijk kunnen we u in de toekomst nog van dienst zijn, zodat we ons ditmaal van onze beste kant kunnen laten gelden. Met vriendelijke groet, Team Karel Kamp

• Uitgevoerde werkzaamheden Impregneren |Metselwerk

Beste mevr. Koppers, Bedankt voor u beoordeling. Dylan en Martin vonden het een prettige samenwerking. Met vriendelijke groet, Team Karel Kamp

Genoemd moet worden werknemer Koos. Het visite kaartje van de firma! (geldt ook voor de andere) Zuinig op zijn!

• Ik beoordeel als: VVE
  • Project / straatnaam: Vogelkersstraat balkonrenovatie.
  • Uitgevoerde werkzaamheden Betonreparatie|Impregneren |Latei behandeling|Metselwerk|Stucwerk |Voegwerk

Beste Jos, Namens mijn collega's hartelijk dank voor de beoordeling en voor de goede zorgen tijdens onze samenwerking. We zijn blij om te horen dat Koos in de smaak is gevallen, daarom zijn we zeker zuinig op ons team. Met vriendelijke groet, Team Karel Kamp

Zonder voorbehoud: een pracht resultaat icm een pracht proces!

• Project / straatnaam: Parkweg Den Haag

Beste Ras, Hartelijk dan voor uw beoordeling. Niet alleen u, maar ook wij hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren. Abdel kan niet wachten om de achtergevel van uw prachtige woning te onderhouden. Met vriendelijke groet, Team Karel Kamp

Heb met de Firma Kampoverleg gehad over het werk, tijdens deze bespreking is goed uit gelegd hoe en wat er gedaan wordt . Duidelijke offerte met goede prijs. vooraf communicatie over startdatum en hoe men te werk zou gaan , steiger geplaatst in overleg . werk snel uit gevoerd , vriendelijk contact met personeel dat werk uitvoerde , gaven uitleg wat ze aan het doen waren . Na afronden werk alles netjes op geruimd , en persoonlijk contact over hoe ik het had ervaren, of ik nog opmerkingen had etc Kortom plezierig om zo met een bedrijf als Kamp te werken ....vakkundig, netjes en communicatief sterk ZEER ZEKER AAN TE BEVELEN

• Project / straatnaam: lupineweg
  • Uitgevoerde werkzaamheden Metselwerk|Spouwmuur |Voegwerk

Beste Peter, Wat fijn dat u alles zo heeft ervaren, bedankt voor de lovende woorden namens het gehele team! Met vriendelijke groet, Team Karel Kamp

De gevelrenovatie heeft langer geduurd dan gepland maar ik ben zeer tevreden over het eindresultaat.

• Project / straatnaam: Eiklaan
  • Uitgevoerde werkzaamheden Impregneren |Voegwerk

Beste Margriet, Bedankt de beoordeling en voor uw begrip. Het project duurde inderdaad helaas wat langer dan ook wij hadden gehoopt. Des al niet te min veel plezier met uw prachtige woning. Met vriendelijke groet, Team Karel Kamp.

Uitstekende partij. Vooral door het aantrekken van nieuwe medewerker op het kantoor verloopt alles qua planning en communicatie erg goed.

• Project / straatnaam: Mauvestraat
  • Uitgevoerde werkzaamheden Impregneren |Schilderwerk|Stralen|Voegwerk

Beste Willem, Erg leuk om te horen dat onze nieuwe collega wordt gewaardeerd en dat dit resulteert in een mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Karel Kamp

Betonreparaties waren niet optimaal ruwe afwerking, bij mij zelf over laten doen Door eigen bedrijf. Het overige werk is behoorlijk uitgevoerd. Steigerwerk was onveilig neer gezet.

• Communicatie N.v.t.
  • Ik beoordeel als: VVE
  • Project / straatnaam: park de werve 5/25.
  • Uitgevoerde werkzaamheden Betonreparatie|Impregneren |Metselwerk|Stralen|Voegwerk

Beste dhr. Beekhuizen, Bedankt voor de hoge scores. We vinden het jammer dat u het zo heeft ervaren. U weet dat wij net zolang terug komen, tot het resultaat volledig naar wens is. In ieder geval bedankt voor de feedback en de mooie opdracht verstrekking! Met vriendelijke groet, Team Karel Kamp

We zijn zeer tevreden over de werkzaamheden die Karel Kamp B.V. bij ons heeft uitgevoerd.

• Project / straatnaam: Kokosnootstraat
  • Uitgevoerde werkzaamheden Betonreparatie|Latei behandeling

Beste Andre, Wij willen u bij deze bedanken voor uw mooie beoordeling. Koos heeft deze werkzaamheden zonder problemen kunnen uitvoeren. Door het slechte weer was dit een mooie oplossing om de dag mee door te komen. Hierdoor hebben wij met u snel kunnen schakelen en dat heeft een mooi resultaat opgeleverd. Met vriendelijke groet, Team Karel Kamp BV

Op mijn verzoek zouden er meerdere lateien behandeld worden. Eenmaal opengemaakt bleek dat 2 van de 3 lateien in zijn geheel vervangen moesten worden. Dit meerwerk werd snel en vakkundig zonder vertraging gedaan. Ook het herstel,waarbij een betonrand aangeheeld moest worden en moest worden voorzien van nieuwe minigranito, is netjes uitgevoerd. De nieuwe minigranito steentjes zijn keurig op kleur. Ook het metselwerk is keurig gedaan. De steen, een gekamde jaren 30 steen is zeer goed gelijkend op kleur vorm en structuur uitgekozen. Kortom: top werk!

• Project / straatnaam: Primulastraat
  • Uitgevoerde werkzaamheden Betonreparatie|Latei behandeling|Voegwerk

Beste Sander, Wat een geweldige beoordeling. Wij doen er alles aan om van iedere klant net zo'n tevreden klant als u te maken. Koos en Bjorn hebben de samenwerking met u als zeer prettig ervaren. Wij staan voor kwaliteit en kunnen u garanderen dat deze lateien nog vele jaren hun functie zullen hebben. Met vriendelijke groet, Team Karel Kamp

Karel Kamp is voor ons al weer met de volgende klus bezig

• Ik beoordeel als: Vastgoedbeheerder
  • Project / straatnaam: Johan de Wikttstraat 6a
  • Uitgevoerde werkzaamheden Metselwerk|Stralen|Voegwerk

Beste heer van Dongen, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de uitgevoerde werkzaamheden. Het volgende project is inderdaad alweer aangevangen en ons team hoopt op nog een lange samenwerking. Met vriendelijke groet, Team Karel Kamp

De renovatie van het penant is zeer vakkundig uitgevoerd.

• Ik beoordeel als: Vastgoedbeheerder
  • Project / straatnaam: Obrechtstraat
  • Uitgevoerde werkzaamheden Knipvoeg |Metselwerk

Beste heer Stigter, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Koos vond het een mooie uitdaging om het penant weer in perfecte staat terug te krijgen. Wij zijn blij dat u zeer tevreden bent over de vakkundigheid van Karel Kamp BV. Met vriendelijke groet, Team Karel Kamp

een omvangrijk gevelrenovatie project (voorzijde) gedurende 3 maanden met prima voorman martin op de locatie zelf.

• Project / straatnaam: pinksterbloemplein 30-38
  • Uitgevoerde werkzaamheden Betonreparatie|Impregneren |Knipvoeg |Latei behandeling|Metselwerk|Schilderwerk|Steigerverhuur|Stralen|Stucwerk |Timmerwerk|Voegwerk

Hartelijke dank voor het nemen van de tijd voor een beoordeling. Martin was zeer te spreken over de samenwerking met de bewoners. Het was een lang project, maar het resultaat mag er wezen. Wij wensen jullie veel plezier met het nieuwe aanzicht van jullie gevel. Met vriendelijke groet, Team Karel Kamp

• Project / straatnaam: Kruisweg 19
  • Uitgevoerde werkzaamheden Voegwerk

Beste Miranda, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw beoordeling. We hopen dat u veel plezier zult beleven aan uw prachtige gerenoveerde woning in Naaldwijk. Met vriendelijke groet, Team Karel Kamp

n/a

• Project / straatnaam: Abeelstraat 37-47
  • Uitgevoerde werkzaamheden Voegwerk

Bedankt voor de beoordeling namens jullie Vereniging van Eigenaren. Fijn dat alles naar wens is uitgevoerd. Met vriendelijke groet, Team Karel Kamp

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Wij hebben voor Karel Kamp gekozen om vlot, professioneel en kwalitatief hoogwaardig geholpen te worden. Uiteindelijk is het project met horten en stoten gegaan. Het steiger-, slijp- en voegwerk door Karel Kamp zijn feilloos gegaan. Keurige mannen, iedere dag de werkplek netjes achterlaten, snel en netjes gewerkt. Onze gevels zien er weer fantastisch uit. Maar toen moest ook de latei en de dragers van de erker door de constructeur vernieuwd worden. De onderaannemer (Wauben) heeft werkelijk alles voor KK verstierd: slechte afspraken, laat reageren, veel te duur, slordig werken, constructieve missers en klachten van bewoners niet serieus nemen. Die mannen leken geen zin te hebben om goed werk te leveren. Vervolgens is de financiële afhandeling niet volgens het boekje gegaan: factuur ontvangen zonder specificatie van de stelposten en er is daardoor geen inzicht in welke stelposten aangesproken zijn. Zoals het meerwerk (van de erker) duidelijk gecommuniceerd is, zo zou ik ook het meer- en minderwerk op stelposten inzichtelijk willen hebben (conform UAV). Dit om binnen de VVE een goede verrekening te kunnen maken. Tenslotte scheurt het smeerwerk van de latei op diverse plaatsen. Er zijn ook scheurtjes in het metselwerk zichtbaar. Het werk is gedaan in een koude periode van het jaar en dat lijkt zich te wreken. De wet van Murphy lijkt op het project losgelaten. Jammer dat dit een nare nasmaak geeft. Het begon allemaal goed, maar dan… Dan nemen de mannen van Karel Kamp je als klant super serieus. Zowel Lorenzo als Angelo nemen de tijd om de aandachtpunten te bespreken en komen met constructieve oplossingen. Ze geven je echt het gevoel dat je als klant een relatie bent en niet een voorbijganger. We hebben nu regelmatig contact om de klus “Karel Kamp waardig” af te ronden. De rapportcijfers en aanbeveling gaan over Karel Kamp BV en uitdrukkelijk niet over de constructeur.

• Project / straatnaam: Renbaanstraat 96/98
  • Uitgevoerde werkzaamheden Impregneren |Latei behandeling|Steigerverhuur|Voegwerk

Beste Rob, Bedankt voor uw waardevolle review. We betreuren dat het project niet is verlopen naar uw verwachting, en nemen daarom deze klacht zeer hoog op. We stellen het zeer op prijs, dat u telefonisch ruim de tijd nam om uw ervaring nader toe te lichten. U gaf aan dat u gemengde gevoelens had na het invullen van deze review, omdat u op de door Karel Kamp verrichte werkzaamheden niks had aan te merken en deze als ‘zeer positief’ ervaren heeft. Karel Kamp neemt vanzelfsprekend de volledige verantwoording van de door ‘Wauben’ uitgevoerde werkzaamheden. Wij zijn dit niet gewend van onze onderaannemer en de geleverde kwaliteit is zeker niet ‘Wauben’ waardig. Uw ervaring zal uitvoerig met de desbetreffende organisatie geëvalueerd worden, dit mag tenslotte nooit meer voorkomen. Onze directeur ‘Angelo Zuppelli’ heeft een afspraak met u ingepland, om in samenspraak tot een passende oplossing te komen. Alle nog te verrichte herstelwerkzaamheden vallen uiteraard onder onze garantievoorwaarden. Wij zullen met het gehele team er alles aan doen om ook van u een tevreden klant te maken. Met vriendelijke groet, Team Karel Kamp

• Project / straatnaam: Plevierstraar
  • Uitgevoerde werkzaamheden Steigerverhuur|Stralen|Voegwerk

Beste Afke, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Onze buitendienst heeft de samenwerking als prettig ervaren en wilt jullie bedanken voor de koffie die altijd klaar stond. Met vriendelijke groet, Team Karel Kamp

• Project / straatnaam: Sportlaan
  • Uitgevoerde werkzaamheden Betonreparatie|Metselwerk

Beste dhr. van den Brande, Bedankt voor uw beoordeling. Onze buitendienst was blij met de goede samenwerking. Met vriendelijke groet, Team Karel Kamp

Keurig werk geleverd door vakmensen. Moment van uitvoeren helaas later dan eerder aangegeven.

• Project / straatnaam: Laan van Poot 270
  • Uitgevoerde werkzaamheden Latei behandeling|Metselwerk|Voegwerk

Beste Kees, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Team Karel Kamp is zeer verheugd te horen dat het geleverde werk ook door u wordt gewaardeerd. Wij proberen te allen tijde zo secuur mogelijk door te communiceren wanneer de werkzaamheden zullen starten. Echter zijn wij hierin afhankelijk van meerdere factoren buiten onze macht, waaronder het weer. Dat u nog maar lang mag genieten van het eindresultaat! Met vriendelijke groet, Team Karel Kamp

Goede ervaring, zeer professioneel werk afgeleverd en snel klaar. Punten van verbetering: emailcommunicatie over begindatum was onduidelijk, waardoor wij geen voorbereidingen hadden getroffen de dag dat er iemand op de stoep stond. Verder was het vernieuwen van de latei opgenomen in de factuur, terwijl dit niet was gebeurd. Na een belletje was dat gecorrigeerd. Verder vond ik het geen probleem om de sleutels te overhandigen terewijl wij niet thuis waren.

• Project / straatnaam: Nieuwe Parklaan 118
  • Uitgevoerde werkzaamheden Latei behandeling|Metselwerk|Voegwerk

Beste Frederik, Fijn om te horen dat u een goede ervaring heeft overgehouden aan het project. Bedankt voor de feedback op onze communicatie. Wij zijn ons ervan bewust dat dit beter moet en kunnen daarom met genoegen mededelen dat wij een nieuwe werkvoorbereider op kantoor hebben. Onze communicatie zal in de toekomst een stuk beter zijn. Het is vervelend dat de factuur niet correct was. Het niet vernieuwen van de latei was niet goed gecommuniceerd naar onze financiële afdeling, onze excuses nogmaals hiervoor. Het deugt ons om te horen dat u onze buitendienst betrouwbaar vindt, dit vinden wij erg belangrijk. Met vriendelijke groet, Team Karel Kamp