Genoten

Waren met twee kleinkinderen van 5 en 2 jaar afgelopen zaterdag bij jullie op bezoek. Wij kennen dit park al jaren maar dan in de zomer en dan is het ook genieten. Maar nu op een koude zonnige zaterdag met een winters landschap met bevroren vijvers. En dan dan de tropenhal waar we werden ontvangen door twee enthousiaste mensen die de kinderen bijzondere dingen lieten zien met materiaal. Het was een fijne middag ,we hebben alle vier enorm genoten. Onze complimenten Wouter en Ineke Müller Pronk. Remi en Robin Muller

helemaal geweldig

Ik ben met mijn vrouw en 3 kleinkinderen geweest. Het was een werelddag. De kinderen hebben genoten, zeker op de plek waar je de lori's kon voeren en ook de andere dieren vielen in de smaak. Kortom een geweldige dag, zowel voor de kleinkinderen, als voor opa en oma

Prima ervaring

Vogelpark Avifauna - vd Valk Live Cooking buffet/brunch. Prima eten, vriendelijke bediening. Alles TOP!

Heerlijke Brunch

De brunch was goed en lekker. Er was van alles te eten. Heel uitgebreid. Helaas zijn we niet allemaal door het park gelopen omdat het vreselijk koud was.

• 1 of meer Voederpresentaties N.v.t.

Winter seizoen kan beter niet

Misschien was het het winterseizoen maar de park is echt achteruit qua onderhoud en levensgebied van de dieren. Misschien beter is niet tijdens het winterseizoen de deuren open laten.

Elke keer weer genieten

Regelmatig kom ik in Avifauna en altijd met veel plezier. Deze keer voor het eerst in de winter een keer geweest, de meeste dieren zijn nog steeds goed zichtbaar en te bewonderen. Wat ik wel erg jammer vond is dat de kiosk voor een bakkie koffie en wat lekkers dicht was. Een warm bakkie had er goed ingegaan nu het kouder is.

Een geweldige ervaring.

De ontspannen sfeer waarin we ontvangen werden alsmede de afwikkeling van het buffet verliepen geweldig.

Prachtige Park!

Wij hebben de verjaardag van onze dochter met haar vriendinnetjes in het park AviFauna gevierd. Het was ondanks het regent een mooie dag geweest, het voeren van de vogels was bijzonder voor de meiden.

Erg leuke dag gehad!

Betrokken vrijwilligers die al klaar stonden om de rondleiding te geven aan onze club. Omdat het een regenachtige donkere dag was was er weinig te zien qua dieren. Zeker in de tropenhal was het al vroeg donker. Doordat het park nu alleen in de weekenden open is was er verder weinig extra's te zien qua dieren voeren en show ed. Koffie en diner waren perfect geregeld ondanks kleine miscommunicatie die al snel en zeer adequaat werd verholpen door Jacky van het parkrestaurant, zij is een enorme topper; super gastvrij en bijzonder vriendelijk!

• 1 of meer Voederpresentaties N.v.t.

Leuk park, mooie vogels en schattige aapjes

Altijd leerzaam, personeel altijd bereid om je vragen te beantwoorden.

• 1 of meer Voederpresentaties

Altijd leuk om een rondje te lopen

Kom al jaren bij avifauna. Je ziet de verblijven steeds beter worden met goede aanpassingen voor de dieren. Ben benieuwd naar het nieuwe gierenverblijf.

• 1 of meer Voederpresentaties N.v.t.

hoe gedreven al het personeel is die uitleg geeft bij voeren. Het hoeveel aantal verschillende dieren, in mooie binnen ruimtes, maar ook de buitenplekken mooi en schoon ingericht. De mooie speeltuin geschikt voor jonge en oudere kinderen. Kortom echt leuk voor een dagje uit.

Geweldig.

Leuk met een peuter van 2,5

We hebben genoten van alle dieren! Ons zoontje vond vooral de ara’s heel grappig. Fijn dat het park al vroeg open gaat! Het restaurant naast de grote speeltuin kan wel een opknapbeurt gebruiken.

Een gezellig familiepark.

De vogeldemonstratie en Lori landing waren spectaculair. Verder waren er leuke vrijwilligers die wij alle vragen konden stellen en werd er veel gedaan om de kinderen te vermaken. Het van der Valk restaurant heeft een prima buffet met erg smakelijke hapjes.

Leuk dagje uit

Na jaren waren wij onlangs weer eens op bezoek in Vogelpark Avifauna. Wat mij opviel was dat er in al die jaren niet echt veel veranderd is. Sommige delen, zoals de speeltuin en het zelfbedieningsrestaurant, van het park zijn sterk verouderd en moeten zeker een keer opgeknapt gaan worden. Dit geldt overigens ook voor een aantal dierenverblijven. Een pluspunt is dat de prijzen in de horeca in vergelijking met andere parken zeer acceptabel zijn!

Een leuk park

Avifauna is een leuk park om een dagje uit te gaan Mooie dieren, een prachtig groen park om heerlijk doorheen te wandelen, een leuke speeltuin om af te sluiten, genoeg rustpunten waar je even kunt zitten en een goed bekertje koffie kunt drinken

Verregend

Totaal verregende dag waardoor de kinderen niet in de mooie, grote speeltuin konden spelen, niet in de waterbootjes konden varen en ook de vogels niet konden spotten (op een paar na) omdat ze verstopt zaten in het groen. Helaas datum + tijdslot vastgelegd. Heel jammer, veel geld betaald, weinig genoten.

Super leuk park

Super leukkaek om met de kinderen doorheen te gaan! Alleen jammer dat je alleen snack kan eten als kind en geen tosti dat zou echt nog mooier zijn als dat er komt!

Fijn dagje uit

Samen met echtgenoot en 3 kleinkinderen een heerlijke dag gehad. De Vogelshow en Alle vogels en de miereneter waren prachtig om naar te kijken Natuurlijk was daarna de speeltuin fijn voor de kleinkinderen vooral de enormous glijbanen, de autoracebaan en de bootjes waren favoriet.

Heel goed park

Mooi en overzichtelijk park, voederpresentaties zijn erg leuk en veel dieren te zien! Zeker een aanrader!

Verrassend leuk

Bezoek met gezin van 4, 2 kinderen van 1,5 en 3. Was een natte dag. Maar wij hebben het heel leuk gehad. Grote vogels, velle kleuren. Was leuke verrassing van halfapen die ook naar buiten konden. Samen lopen met papagaaien was een bijzonder ervaring. Goed toehankelijk. Makkelijk route te volgen ook zonder plattegrond. Heel leuk speeltuin. Alleen restaurant bij de speeltuin voelde gedateerd en miste wat assortiment voor kleine kinderen - pannenkoekje of beker fruit salade.

• 1 of meer Voederpresentaties N.v.t.

prachtig park, ook qua flora en struiken

Mooi park voor jong en oud, de vogeldemonstratie was geweldig, en voor de kinderen het auto en motorparcour en de ronde bootjes ook. Plus die paal in de speeltuin waarbij 2 personen zich omhoog kunnen hijsen... Jammer dat de botsautootjeszaal gesloten was. En de vele vogels waren natuurlijk ook prachtig om te zien. Top!

• Prijs - Kwaliteit N.v.t.

Super leuk!

Gisteren hier voor het eerst met mijn partner geweest. Super leuke dag mede door het mooie park, demonstratie van rinstaartmaki’s, het zelf voeten van vogels etc.

Prachtige omgeving en ervaring

Mijn zoon en ik hebben een schitterende middag beleefd in dit park. Gezin het weer, was het ook lekker rustig! De vogels en andere dieren lieten zich volop zien. Kan me voorstellen dat dit park bij mooi weer echt fantastisch oogt.

Over Vogelpark Avifauna

Ontdek ZOOveel in Avifauna