Zoals gezegd: een 10

Fijne mensen, betrouwbaar, altijd praktische antwoorden, snelle service

Professioneel en betrouwbaar

Doen professioneel en betrouwbaar wat we hebben afgesproken en zonder franje. Zouden proactiever kunnen zijn in het delen van kennis met hun klanten. Een meer advies rol door bijvoorbeeld 1 keer per jaar een persoonlijk (telefoon/ video gesprek te hebben met klanten.

• Ik had deze ervaring met: Administratie

Beste Frans, dank voor je review. Een adviesgesprek kan altijd worden ingepland en kan ook telefonisch of per videocall plaatsvinden indien gewenst. Op locatie in Uden is natuurlijk ook geen probleem. Mocht je deze alsnog willen inplannen dan vernemen we dat graag. Met vriendelijke groet, Stefan van Berlo, Kroese en Geraerts Belastingadvies

Zeer professioneel bedrijf

Als ik vragen heb over mijn bv en Stamrecht bv bel word ik meteen geholpen met duidelijk uitleg

Perfect,snel adequaat.

Via internet ben ik bij StamrechtBV terechtgekomen. Direct een heldere uitleg en advies gekregen met een transparant kostenoverzicht. Jaarstukken worden zeer snel opgemaakt en ook de fiscale afwerking naar Balstingdienst en KvK gaat voortreffelijk. Zeer aanbevelenswaardig.

• Ik had deze ervaring met: Administratie

StamrechBV is een fantastisch klantgericht team met passie voor hun vak.

Ik ben heel tevreden over StamrechtBV want zij zijn zeer vakkundig op elk gebied en werken en denken proactief met je mee in mogelijkheden en oplossingen. Zij zijn eerlijk, betrouwbaar en leveren voor een minimum aan geld een maximum aan kwaliteit! Ik ben letterlijk door StamrechtBV ontzorgd van alle administratie en de rompslomp eromheen. Jammer dat ik niet jaren eerder naar hun was overgestapt. Dat had mij minder geld en minder kopzorgen gekost.

Heel erg goed

Ik ben heel erg tevreden over de diensten van stamrecht bv. Ik heb met 3 personen te maken gehad; iedereen is vriendelijk en behulpzaam. Alle vragen worden beantwoord en als je ee. Mail stuurt krijg je uiterlijk de volgende dag een reactie. Wat ze vooraf beloven komen ze ook echt na. Ik vind het personeel erg professioneel.

Deskundig en goed geholpen

Zowel met de Stamrecht aangiftes als met de 'normale' aangiftes zijn we altijd goed geholpen. Meedenken vonden wij heel belangrijk en dat doen ze! Kortom: uitstekend.

• Ik had deze ervaring met: Oprichten BV's

Duidelijk, proactief en gedegen.

Vanaf de oprichting van mijn stamrecht flex-BV ben ik altijd deskundig geholpen. De administratieve afhandeling verloopt altijd soepel en als er eens iets ongebruikelijks is, wordt er goed gecommuniceerd. Toegankelijke medewerkers die weten waar ze het over hebben.

• Ik had deze ervaring met: Flex BV

Zeer deskundig en klantvriendelijk!

Vanaf 2007 t/m heden vult Quintin van Hulst de belastingformulieren in van mijn vrouw en vult hij ook mijn belastingformulieren in. Altijd accuraat en alles overzichtelijk. Hij heeft mij ook enorm geholpen met het beëindigen van mijn stamrecht b.v.. alle lof aan Quintin!

• Ik had deze ervaring met: Fiscaal & Juridisch

Zeer alert, prettige communicatie en goede prijs/prestatie verhouding.

Altijd op een prettige manier contact.

Hele snelle afhandeling!

De stukken zijn nog maar net opgestuurd of we krijgen al het resultaat! Top!

perfect

Goed contact met de administratie

Professionele en to-the-point service

Goed advies en to-the-point service rondom het proces nodig voor fiscale afwikkeling rondom ontbinding van de BV.

Prima, snel en accuraat

Mijn contact verloopt meestal per mail en dat gaat vloeiend. Mijn vragen worden altijd duidelijk beantwoordt.

Prima contact met Anke Toonen

snel en goed werk. Zij of iemand anders zou wat meer achter mij aan kunnen zitten omdat ik het wel eens vergeet aan te leveren

efficient en accuraat

efficient en accuraat, eenvoudige en doelgerichte communicatie.

Zeer tevreden!

Ze maken waar wat ze beloven!

goed, kon beter

de informatie voorziening loopt goed. echter ik mis nog steeds het antwoord van de vraag: ik moet , mogelijk, een aanzienlijk bedrag gaan betalen na afloop. dit begrijp ik niet. dan had ik een ander advies moeten krijgen , zonder een eindafrekening te krijgen. heb al vaker aangegeven hoe dat kan. Waar moet ik dat geld vandaan halen???

• Ik had deze ervaring met: Administratie

Beste heer Bocken, dank voor uw reactie. Wij zullen contact met u opnemen om uw vragen door te nemen. Met vriendelijke groet, Stefan van Berlo Kroese en Geraerts Belastingadvies

Goede communicatie en accuraat

Bij vragen wordt vlot gereageerd en wordt duidelijke informatie gegeven over b.v. het uitkeren van stamrecht en het opzetten van de loonadministratie voor de BV. Waar nodig staat men direct klaar om accuraat ondersteuning te geven op administratief vlak.

uitstekend

Deskundig en servicegericht

• Ik had deze ervaring met: Uitkeren & Oprenten

zonder de hulp van Paul had ik waarschijnlijk geen hypotheek gekregen

hypotheekaanvraag bij Munt ging verkeerd omdat zij stamrecht BV niet begrepen, dankzij de hulp van Paul heb ik hen weten te overtuigen......(fingers crossed, ik wacht nog op finaal akkoord). Paul communiceert snel en duidelijk en werkt goed mee. Topgozer. PS Was ook heerlijk om eindelijk eens te praten met iemand die de boekhoudkundige regels van de BV snapt (ik ben een bedrijfseconoom)......

Betrouwbaar en vriendelijk

Informatie van de stamrecht BV is altijd betrouwbaar, de mensen vriendelijk en de service uitstekend

Zoals altijd weer klantvriendelijk

Zoals altijd heeft Stamrecht BV mijn vraag snel en adequaat afgehandeld.

• Ik had deze ervaring met: Fiscaal & Juridisch

Prettig contact, goede uitleg, betrouwbaar advies

Het contact met de medewerkers ervaren wij als zeer prettig. Duidelijk meedenkend en toegankelijk.

• Ik had deze ervaring met: Oprichten BV's

Deskundigheid en meedenkend ineen.

Het volledig ontzorgen van alle werkzaamheden en bijkomstige zaken die bij een Stamrecht B.V. voordoen.

Over StamrechtBV.com

Dé Stamrecht, Pensioen, Lijfrente en ODV BV specialist. Wij bedienen meer dan 4000 BV's.