Altijd helder en duidelijk

Ik ben al jaren klant bij Stamrecht BV tot volle tevredenheid. De mensen daar staan voor je klaar met de vragen die je hebt. Ze hebben mij super geholpen bij het omzetten van Stamrecht naar Flex en daarbij mijn twijfels helemaal weggenomen. Ook ben ik trouwe een lezer van de nieuwsbrief, staan toch altijd weer dingetjes in die mijn belangstelling hebben. Al met al een prima organisatie met zeer competente managers en medewerkers.

• Ik had deze ervaring met: Flex BV

Kan beter en verwacht meer

Elk jaar weer heb ik gedoe om mijn jaarrekening voor elkaar te krijgen. Het duurt lang, de communicatie is matig, laat op zich wachten en is soms onduidelijk. Ook heb ik elke keer gedoe over de betaling. Elke keer denk ik bij te zijn met mijn betalingen (die ik ooit vooruit betaalde) en elke keer word ik weer verrast. Kan beter en ik verwacht ook meer voor de prijs die ik betaal.

• Ik had deze ervaring met: Administratie

Als kleine onderneming lijk je soms minder belangrijk.

Wij zijn een kleine onderneming en merken dat we soms 'vergeten' worden. Brieven aan de belasting te laat worden verzonden en rekeningen te laat krijgen. Vaak wordt dit wel vergoed, maar geeft wel onrust.

Snelle vlotte service, professioneel

Werkzaamheden wordt vlot en snel gerealiseerd. Prettig in contact. Professioneel

• Persoonlijk advies N.v.t.

Ik ben zeer tevreden

Alle vragen die ik sinds mijn overgang naar StamrechtBV.com zijn naar tevredenheid afgehandeld. Ook de ontvangen adviezen waren nuttig en hebben bijgedragen aan de door mij gemaakte keuzes. Adviezen heb ik gekregen bij het omzetten naar een Flex BV en het uitkeren en oprenten. De beantwoording van mijn vragen over de concept jaarrekening werden deskundig afgehandeld.,

• Ik had deze ervaring met: Flex BV

goede samen werking

snelle reactie op onze vragen

• Persoonlijk advies
  • Ik had deze ervaring met: N.v.t.

Klant vreindelijk en beghulpzaam voor een goede prijs

Ik heb al 8 jaar ervaring met jullie en heb van begin af aan een goed contact met jullie gehad. Vooral zijn jullie behulpzaam geweest op momenten dat ik zelf er niet uit kon komen. Ik kan alleen maar zeggen dat ik nooit geen problemen met jullie gehad heb en altijd goed begeleid word.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Ik had deze ervaring met: Oprichten BV's

Informatievoorziening en terugkoppeling is prima

Goede Info via mail en snelle antwoorden op vragen. Binnenkort afspraak voor persoonlijk advies daarover dus nog geen beoordeling kunnen geven.

• Persoonlijk advies N.v.t.

uitstekend

to the point,klantvriendelijk,klantgericht,deskundig

prima en betrouwbaar

heb contact gezocht,meteen een snelle afspraak. eerste jaar een prima vlotte service. heb nu alle vertrouwen dat alles prima verloopt.

• Ik had deze ervaring met: Administratie

Prima dienstverlening en zeer snelle reactie op vragen.

Ik heb mijn stamrecht bv nu 7 jaar en laat de administratieve afhandeling aan Stamrecht bv over. Qua administratie en advies ben ik daar zeer tevreden over. Lekker alles digitaal en goed.

• Ik had deze ervaring met: Uitkeren & Oprenten

Uitstekende service met oog voor de klantsituatie

Al weer meer dan vijf jaar wordt de jaarrekening en aangifte van mijn BV door StamrechtBV.com verzorgd. Daarnaast is er altijd tijd en ruimte om specifieke vragen voor te leggen. Dit alles naar volle tevredenheid!!!

professioneel

Mijn ervaring met StamrechtBV.com is uitstekend. Er wordt professioneel gewerkt wat zich o.a. uit in goede opvolging en ook snelheid. Niet anders dan lof! Ook het contact met de medewerkers heb ik als zeer prettig ervaren.

• Ik had deze ervaring met: Uitkeren & Oprenten

Prima bedrijf, werk al 10 jaar met hen.

Hebben mijn BV opgericht, sindsdien de administratie gedaan en advies gegeven.

• Ik had deze ervaring met: Oprichten BV's

Goede communicatie, wat ik heel belangrijk vind.

• Ik had deze ervaring met: Administratie

Goed, bovendien altijd goede support gekregen.

Alles is altijd prima verzorgt!

uitstekend

goede adviezen inzake opnames komende jaren vanuit BV en inzake afhandeling scheiding

• Ik had deze ervaring met: Fiscaal & Juridisch

Altijd netjes geholpen door mensen die klantvriendelijk zijn en kennis van zaken hebben.

De oprichting van mijn stamrecht bv en de verder dingen die daar bij horen, zoals de uitkeringen en opstellen jaarrekening heb ik tot nu toe als erg prettig ervaren. Daarnaast ook heel fijn geholpen met mijn privé belastingaangiftes. Kortom....heel tevreden.

• Ik had deze ervaring met: Fiscaal & Juridisch

Goede dienstverlening voor een nette prijs

Ik heb al een aantal malen gebruik gemaakt van de extra diensten van Kroese en Geraerts naast het verzorgen van de jaarlijks terugkerendejaarrekeningen. Al het werk wordt uit handen genomen en duidelijk gecommuniceerd wat ze gaan doen. Natuurlijk kost dat wat maar in vergelijk met de concurrenten voeren ze dat uit voor een redelijke prijs. Ik ben blij dat ik 3 jaar geleden ben overgestapt naar Kroese en Geraerts na minder goede ervaringen met mijn vorige belastingadviseur

• Ik had deze ervaring met: Uitkeren & Oprenten

Mijn ervaring is goed. Wordt goed op de hoogte gehouden

Goede advies bij oprichten BV. Goede verwerking van de boekenhoudingen belastingaangifte van de BV. Ook de deponering bij KvK.

zeer goed

goede intake, flexibel, altijd bereikbaar, goed en nauwkeurig werk

Betrouwbare en kundige partij

Werk al meerdere jaren samen met Stamrecht BV. Het door hun gehanteerde proces is effectief en efficiënt. Er wordt vlot gereageerd op vragen. Zeker aan te bevelen.

• Ik had deze ervaring met: Administratie

Efficiënt , no nonsens, transparante facturering.

Helder contact, duidelijke afspraken over honorering, geen onduidelijke facturen achteraf. Deskundigheid en zorgvuldigheid.

Prima snelle en correcte adviezen en service

Prima snelle en correcte adviezen en service

• Ik had deze ervaring met: Oprichten BV's

Ik heb nooit spijt gehad om met Stamrecht bv in zee te gaan.

Deskundig, to the point, snel en laagdrempelig!

Over StamrechtBV.com

De grootste Stamrecht specialist van Nederland. Wij bedienen inmiddels al meer dan 4000 Stamrecht BV's.