Degelijk werk

Ben tevreden over dienstverlening. ik moet wel elk jaar een herinnering sturen voor de opmaak van de jaarrekening. Gegevens zijn reeds eerder als aanwezig aangegeven op de site.

Persoonlijk, informeel en deskundig

Weer een prettige ervaring rijker na een persoonlijk adviesgesprek over toekomst van de stamrecht bv.

• Ik had deze ervaring met: Uitkeren & Oprenten

Altijd informatief en vriendelijk, verzorgen mijn administratie kundig en met geduld.

Al ruim 10 jaar erg tevreden.

Deskundig en digitaal optimaal

Medewerkers zijn deskundig. Alles is prima digitaal geregeld. Het afgelopen jaar enige negatieve ervaring, omdat jaarstukken (zonder een bericht o.i.d) wel heel laat werden afgewerkt.

Top bedrijf

Zaken worden snel en goed geregeld.

• Persoonlijk advies N.v.t.

Zeker en betrouwbaar

Zeker en betrouwbaar vriendelijk en behulpzaam.

• Ik had deze ervaring met: Fiscaal & Juridisch

Snelle en correcte afhandeling van mijn stamrecht salaris administratie

• Persoonlijk advies N.v.t.
  • Ik had deze ervaring met: Administratie

Elke keer weer zonder omkijken perfect uitgevoerd en ontzorgd.

Snel, professional en accuraat

Snel, professional en accuraat

• Persoonlijk advies
  • Ik had deze ervaring met: N.v.t.

Pragmatische club met gerichte klantenservice

De diensten van StamrechtBV houden mij scherp en leveren mij up-to-date diensten voor jaarrekening, belastingadvies, lonen en heffingen en rapportage. Snel, beknopt en helder.

• Ik had deze ervaring met: Uitkeren & Oprenten

Correcte afhandeling, maar wie stuurt er aan?

De uitvoering van de opdrachten verloopt goed, maar er lijkt niemand te zijn die de activiteiten voor een klant coördineert. Zo werd vorig jaar op jullie advies een gedeeltelijke afkoop gerealiseerd, maar de afkoop voor dit jaar die volgens datzelfde advies zou moeten plaatsvinden werd pas uitgevoerd nadat ik daartoe (toevallig) het initiatief had genomen. Het lijkt te ontbreken aan account management. Iets dergelijks gebeurde rond het insturen van de nodige documenten voor de aangifte; ik kreeg pas te elfder ure bericht dat de geleverde documenten incompleet waren. Zeker een nieuwe klant zou de eerste jaren wat begeleid kunnen worden, totdat alles routine is.

Zeer adequate dienstverlening

Alles dat wij hebben afgesproken wordt snel en op de juiste manier volgens afspraak uitgevoerd.

Prima dienstverleners

Opmaken jaarstukken stamrecht bv

• Ik had deze ervaring met: Administratie

makkelijk toegankelijk en persoonlijk advies

Jarenlang werd onze administratie verricht bij een groot accountantskantoor. wat een verademing: Stamrecht BV is zeer toegankelijk en persoonlijk

• Ik had deze ervaring met: Fiscaal & Juridisch

Niet altijd bereikbaar, uiteindelijk komt het goed

Tot op heden gaat het goed, mijn BV is heel eenvoudig, dan is het soms niet voor alle medewerkers even duidelijk .

• Ik had deze ervaring met: Administratie

Adequate ondersteuning en advisering op servicegerichte wijze.

Tijdens mijn 12-jarige stamrechtperiode heb ik veel support mogen ervaren van de heer Ton Vosters van Kroese en Geraerts Belastingadvies. Zijn duidelijke en aangename begeleiding m.b.t. de financiele verwerking van de stamrecht-administratie heb ik ervaren als zeer klantgericht. Chapeau!

Deskundig

Op het juiste moment de juiste informatie en betrouwbare behandeling van mijn zaken.

• Ik had deze ervaring met: Administratie

goed bereikbaar, snelle service, heldere tarieven

Jaren hebben zij de administratie voor mijn Stamrecht BV gedaan. Komen hun afspraken na, reageren snel en denken met je mee zonder dat gelijk iedere minuut gefactureerd wordt.

• Ik had deze ervaring met: Administratie

Zeer prettig, deskundig en efficiënt administratiekantoor voor mijn Stamrecht BV

Het contact met Stamrecht BV gaat zeer prettig en vlot. Het opmaken van de administratie voor de jaarrekening gaat snel en efficiënt. Eventuele vragen worden met grote deskundigheid beantwoord. Het verwerken van de stukken voor de belasting en KvK neemt mij veel uit handen.

• Ik had deze ervaring met: Administratie

Transparant, hulpvaardig en heel snel!

Mijn vraag was vrij simpel en ik werd bijgestaan op een zeer kundige en professionele manier! Niets dan lof.

• Ik had deze ervaring met: Fiscaal & Juridisch

Professionele dienstverlening, correct en menselijk

Kwalitatief goede adviezen. Begripvol en meedenkend vanuit de positie als klant. Respectvol en menselijk, ik ervaar dan ook geen drempel om soms voor mij lastige en complexe problemen voor te leggen. Wat mij betreft een absolute aanrader dus!

Goed advies

Vriendelijk en duidelijk

• Ik had deze ervaring met: Fiscaal & Juridisch

Snel, effectief, flexibel en vakkundig.

Uiterst vriendelijk, flexibel en meedenkende begeleiding. Zeer positef over de vakkundige samenwerking de afgelopen 15 jaar!

Correcte, behulpzame, kundige medewerkers

Zoals hier boven te zien ben ik erg positief. Een klein minpuntje: in het verleden moest ik rekenrente betalen aan de BD omdat ik te laat mijn stukken bij jullie inleverde. Dit jaar hebben jullie alles keurig op tijd van mij ontvangen maar is de jaarrekening en belastingaangifte pas eind vorige maand door jullie aan mij voorgelegd. Gelukkig heb ik op dat overzicht geen rekenrente kunnen ontdekken maar dat zou ook zo maar kunnen dat ik het niet gezien heb, omdat ik te weinig kennis van zaken heb. Daar moeten jullie me nog eens in gerust stellen.

Mijn ervaring is uitstekend

Alles wordt op tijd geregeld en zeer deskundig.

Over StamrechtBV.com

De grootste Stamrecht specialist van Nederland. Wij bedienen inmiddels al meer dan 4000 Stamrecht BV's.