Snel en efficient.

Snel en efficient.

Ik ben er goed tevreden over

alle afspraken,communicatie vond ik gewoon goed. Keurig op tijd en volgens afspraak

Prettige arts, eenvoudig in te plannen!

Enige nadeel vond ik de ruime tijdspanne die werd aangegeven. Dit in combinatie met nuchter moeten zijn is niet heel fijn.

helder en duidelijk

Vriendelijke dokter, prima uitleg en heldere vragen.

Accuraat persoonlijk en kundig.

Erg prettige medewerkers, zowel telefonisch als bij mij thuis. Zeer tevreden.

perfect

Zeer netjes te woord gestaan aan de telefoon. Arts kwam bij ons op de zaak en was zeer flexibel & professioneel. bedankt voor de service!

Snel ingepland en keurig onderzocht

Telefonische afhandeling van afspraak maken was prima en het onderzoek is netjes uitgevoerd door een aardige dokter die alles duidelijk uitlegde.

ben goed behandeld !!!

Prima service en organisatie

Professioneel, beleefd, voldoende tijd en uitkeg

Ik vond het teleurstellend dat de arts tijdens het bloedprikken na twee pogingen stopte.

Ik vond het teleurstellend dat de arts tijdens het bloedprikken na twee pogingen stopte en aangaf dat ik het ook bij de huisarts kan proberen. Had dan of vooraf gezegd dat je hierin niet gespecialiseerd bent of ga en volledig voor en probeer het nogmaals bij mijn andere arm. Hierdoor ben ik nog steeds niet verzekerd. Terwijl hij ook mijn andere arm nog een keer had kunnen proberen.

prima en efficient geregeld.

Op het bloedprikken na...

De arts maakte een ietwat verstrooide indruk, boezemt niet direct vertrouwen in. Wel een aardige man. Eigenlijk was de hele keuring een prima ervaring, tot dat er bloed geprikt moest worden. Aangezien ik als diabetes patient op frequente wijze bloed af sta voor diverse testen ben ik dit bloedprikken gewend. Echter heb ik nog nooit mee gemaakt dat er direct bij de naald bloed naar buiten komt en dat er een tweede keer geprikt moet worden omdat het tweede buisje niet vol genoeg was. Het bij effect was dat ik wit wegtrok en dat ik in 1 klap volledig koud bezweet was. Wanneer mijn aderen diep zouden liggen snap ik dat prikken moeilijk is, echter is dat niet het geval en heb ik me nog nooit zo ongemakkelijk gevoelt. Uiteraard kan er een keer iets gebeuren cq fout gaan - je mag alleen verwachten dat een keuringsarts dit vaker doet - maar dit was geen fijne ervaring. Hartelijke groet, Albert Pranger

Gehaast, communicatie niet geheel duidelijk, weinig tot geen ruimte voor flexibiliteit.

Gisteren kwam een vriendelijke arts bij ons thuis. De formulieren die door ons ingevuld moesten worden hadden wij niet ingevuld. Toen ik de bijlage opende was ik er van overtuigd dat ik deze documenten al ingevuld had omdat het veelal dezelfde informatie bevat incl vergelijkbare vormgeving als de gezondheidsverklaring. Deze formulieren moesten ter plekke ingevuld worden wat wij ook deden. Echter was de afspraak dusdanig krap qua tijd dat de keuring niet afgerond kon worden. Er was geen flexibiliteit in de afspraak mogelijk voor uitloop. Terwijl van ons verwacht word dat we de hele ochtend thuis zijn en pas 1 dag van te voren een nauwkeuriger tijdstip doorkrijgen. Vervolgens belt later op de dag een medewerkster die een nieuwe afspraak wil plannen en daarin vrijwel geen medewerking vertoond in het meedenken naar het zoeken van een nieuwe afspraak mogelijkheid waarbij wij ook aanwezig kunnen zijn.

Professioneel

Professioneel en fijn dat het thuis kan.

Goede uitleg, prettige arts

Prettige arts, goede uitleg, je voelt je op je gemak. Komen afspraken na en alles wordt vooraf helder uitgelegd

Arts kwam op zaterdag waardoor ik geen vrij hoefde te nemen en de aangegeven tijd van aankomst arts was keurig ingeschat dat is een groot voor deel ook aan de telefoon voor het maken van de afspraak keurig geholpen.

Professioneel, vriendelijk en uitgebreide keuring.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prima op tijd en duidelijke communicatatie vooraf.

Prima!

Fijn dat er iemand thuis komt en zelfs in het weekend. Onderzoek was prettig.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Arts (met assistent) was ca 45 minuten te laat voor de afspraak (nadat deze de dag ervoor al 30 minuten was verzet). Onderzoek zelf verliep redelijk voorspoedig.

geen lange wachttijd aan telefoon, vriendelijke telefoniste die meedacht in mogelijkheden, binnen een week afspraak thuis. vriendelijke, fijne, empatische en rustige vrouwelijke arts . had begrip voor bloedangst, vroeg wat voor ons prettig was en maakte leuk contact met de kinderen. duidelijk over hetgeen zij zou doen en wat bij de verzekering ligt.