VT2000 is een onbetrouwbare, leugenachtig bedrijf.

Anders dan sommige - waarschijnlijk zelf geschreven - reviews je doen vermoeden, is dit een schandalig slecht bedrijf. 4 weken lang is er met de vinger naar een onbereikbare andere partij gewezen en is het idee gegeven dat meldingen in behandeling waren. Uiteindelijk bleken het allemaal leugens en is er niks ondernomen vanuit deze partij. Het enige wat deze partij kan doen is liegen en draaien, ontwijk dit bedrijf.

Toegankelijke en behulpzame service.

De Vve-site is toegankelijk en indien nodig is het personeel behulpzaam met het geven van informatie. Kortom, prettige behandeling genoten.

slecht

slecht communicatie en niet nakomen beloftes.Nadat je ze hier op wijst gaat de vinger naar andere partij en tonen ze geen initiatief om tot een oplossing te komen.

Vreselijk slecht

Zeer amateuristisch en klantonvriendelijk bedrijf. Deze partij is ingeschakeld om het dagelijks beheer van onze vve soepel te laten verlopen, maar we merken er bar weinig van. Projecten die VT2000 aanstuurt worden tot in de lengte der dagen uitgesteld en uitgerekt. Nu hebben we bijvoorbeeld al een halfjaar elke week een hele dag geen warm en koud water. Het project zou inmiddels eindelijk afgerond moeten zijn, maar als je ernaar informeert krijg je geen antwoord. Het enige wat ze sturen zijn vage copy-paste-mailtjes waarin bijna alle praktische informatie ontbreekt. Nog een voorbeeld: VT2000 liet het slot van een berging vervangen maar had niet door dat vervolgens alle betreffende bewoners niet bij hun schuur konden komen. Ook dit heeft liefst drie weken geduurd voordat het opgelost was, waardoor je al die tijd je fiets buiten moest laten staan. Het zijn twee voorbeelden, maar nagenoeg alles wat deze vereniging aanraakt verloopt moeizaam tot slecht. En als de helft van je e-mails worden beantwoord, mag je blij zijn. Nooit inschakelen, kortom.

Niet service gericht

Als je als eigenaar in 1 park meerdere huurders hebt, is het noodzakelijk aparte nota's te krijgen per box. Je wilt aan de huurders hun kosten doorbelasten zoals elektra, die anderen niets aan gaan. VT2000 weigert dan meerdere nota's te sturen. Waarom wordt niet uitgelegd, maar het gaat in tegen de privacy regels. Ze negeren de wetgeving en laten de eigenaar met het probleem zitten. Meerdere rekeningen is geen extra werk. Alles is geautomatiseerd. Het is gewoon verregaande arrogantie van deze onderneming dat ze alles alleen maar doen zoals zij het willen. De vraag om service wordt gewoon genegeerd.

Prima!

Vorig jaar zijn wij overgestapt naar VT2000. Onze ervaring tot nu toe is uiterst positief. Zij helpen ons op alle fronten. Alle lof!

Zeer waardevolle partner

Sinds 01-01-2020 overgestapt naar VT2000, De oude beheerder had er nogal een potje van gemaakt maar VT2000 pakte dit zeer deskundig en snel op. Ook wanneer er calamiteiten zijn pakken zij deze snel, vakkundig en uiterst bekwaamd op. Fijne partij om mee te werken!

Goede overstap

Als VvE zijn wij jarenlang slecht beheerd. Inmiddels zijn wij overgestapt naar VT2000. Ze zijn misschien niet het goedkoopst, maar het is zeker het geld waard. Ze hebben bij ons snel de basis op orde gebracht en het onderhoud in kaart gebracht. Je merkt dat ze de zaken op orde hebben en deskundige mensen in dienst hebben.

Ze maken waar wat ze beloven.

Het onderhoud van onze vve eindelijk op orde na tussenkomst vt200.

Kan nog niet volle aantal sterren geven

Wij hebben goede ervaringen met vt2000. We zijn al aardig wat jaren bij hun en bevalt zeker. Dat ik niet de volle sterren kan geven heeft voor mij te maken dat er veel verloop is van personeel. Nu is het de laatste tijd voor mijn gevoel stabiel en heb ik met 2 kanjers (amber en naomi)te maken ze zijn snel aquraat en vooral lief en gezellig. We zijn in best veel procedures verwikkeld maar echt fijne begeleiding.

Service gericht

In de 12 jaar dat ik in Den Haag heb gewoont , ben ik zeer tevreden over VT 2000 BV Altijd behulpzaam keurig alles afgewerkt . Werd snel behandeld !! Een tevreden bewoonster 👍

Ik ben met een aantal vragen aan VT2000 erg accuraat en naar tevredenheid geholpen.

• Flexibiliteit

Mijn ervaring met , VT 2000 is goed ! Altijd behulpzaam , als er schade is oid. Wordt het opgelost ! De informatie is altijd duidelijk .

• Flexibiliteit

Onze Vve "de Zilverreiger" wordt sinds 2006 beheerd door VT2000. Onze ervaringen als bestuur met deze beheerder is zeer positief. Korte lijnenen snelle reactie van een enthousiast en leuk team. Er is goede kennis van de specifieke zaken in en rond ons gebouw, waarbij zeker de kennis en de ervaring van de bestuursleden gehoord wordt.De verwachting is dat we nog vele jaren met VT2000 zullen samenwerken. Vve "de Zilverreiger" te Amsterdam

• Flexibiliteit

Adequaat, accuraat, snel en deskundig, dat zijn de woorden die bij mij als eerste naar boven komen als het om onze Beheerder gaat. Eigenlijk zou er allemaal 10 moeten worden uitgedeeld, maar heb het op 3 negens en 1 tien gehouden, omdat er altijd ruimte is voor verbetering! Maar Amber, het voltallige bestuur is t.o.h. zeer tevreden over jullie hoor, vooral zo doorgaan!! Mvg, Kees Buijtendijk.

• Flexibiliteit

Snelle, pro-actieve en zeer vriendelijke dienstverlening!

• Flexibiliteit

Na een 3-tal jaren met slechte ervaringen met een andere beheerder hebben wij de overstap gemaakt naar VT2000. Het is een enorme verademing met VT2000 te mogen werken. Het is een heel leuk team van enthousiaste mensen welke een grote inzet tonen en zich volledig voor onze VvE inzetten. Hun motto van ons ontzorgen wordt geheel waargemaakt. Vragen en problemen worden snel beantwoord en opgelost. Wij hebben de overtuiging dat wij met hun op deze wijze vele jaren samen met genoegdoening en plezier zullen werken. Proficiat VT2000 VVE De Ringvaart

• Flexibiliteit

Als voorzitter vertegenwoordig ik onze VvE (40app). Vanaf 2015 zijn wij overgestapt naar VT2000. We zijn zeer tevreden met de service. VT2000 reageert snel en gaat proactief te werk in het onderhoud van het gebouw. Achterstallig onderhoud is in samenwerking met het bestuur vlot weggewerkt. We hopen nog vele jaren door te gaan met deze samenwerking!

Aanbeveling

• Flexibiliteit

Partner voor verschillende VvE's. Snelle afhandelingen en goed contact zorgt dat wij en de bewoners al jarenlang tevreden zijn met het team van VT2000.

Als TC al jarenlang tevreden met de samenwerking met VT2000 VVE NIEUWE VELD

Zeker een aanrader!