In goede handen

Wij kunnen spreken van vrijwel alleen goede ervaringen met VT2000. De vergaderingen en de voorbereidingen hiervoor worden zorgvuldig uitgevoerd en incasso's van bijdragen en declaraties worden naar tevredenheid uitgevoerd.

Niks te klagen

Als een VvE beheerder goed zijn werk doet, merk je niet dat ze er zijn en verlenen ze perfecte service wanneer nodig. Dat is dan ook hoe ik VT2000 zou omschrijven. Ik ben super blij met onze beheerder de heer van der Ploeg en het team.

Sinds driekwart jaar hebben wij een zeer fijne beheerder. Naast de beheerder is ook het hele team van VT2000 erg fijn in de samenwerking. Er zijn altijd wel dingen, maar die worden snel opgepakt. Zeker aan te raden!

Prettige beheerder om mee te werken

Bij iedere firma worden natuurlijk wel eens foutjes gemaakt, maar de zéér slechte beoordelingen die ik hier en daar lees komen voor mij niet geloofwaardig over. Onze VvE zit al sinds sinds de oprichting bij VT2000 en wij hebben over het algemeens alleen maar positieve ervaringen. Problemen worden snel opgepakt, grote projecten goed begeleid en de communicatie met onze contactpersoon verloopt zeer prettig. Wij zijn erg tevreden met deze beheerder.

Goede ervaringen

In de hele slechte reviews herkennen wij ons niet. Wij zijn sinds 2007 al aangesloten bij VT2000. Wij vinden het een heel prettige samenwerking. Snelle service, snelle antwoorden, in een woord een goede en duidelijke ondersteuning. Het bestuur van V.v.E. De Admiraal te Alphen aan den Rijn heeft goede ervaringen met de contactpersoon.

Tevreden over VT2000

Sinds 1 januari 2021 is VT2000 de beheerder van ons appartementencomplex. Onze eerste VvE-vergadering is prima voorbereid en prima verlopen. Zaken blijven nooit lang liggen en worden snel opgepakt.

Voor ons betekend vt 2000 zeer veel

Wij worden altijd prettig te woord gestaan wanneer we telefonisch contact zoeken en als we een melding hebben over een storing dan wordt er direct actie ondernomen om het zo snel mogelijk op te lossen ik kan alleen maar zeggen alle lof voor VT 2000

Vriendelijke medewerkers

Het contact met VT2000 tevreden ervaren. Goede terugkoppeling en snel met het oppakken van vraagstukken.

AVL uitstekend geleid.

De eerste ALV is zeer goed verlopen en de VT2000 voorzitter was zeer bekwaam.

Accuraat en professioneel handelen

Bij problemen wordt er door VT 2000 snel en goed gehandeld. Ze staan altijd voor je klaar. Eigenaren worden bij calamiteiten voorzien van de juiste informatie. Vragen worden goed beantwoord. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, dus als eindconclusie alles bij elkaar prima bestuurders.

Al 5 jaar een tevreden relatie met VT2000

In 2016 zijn wij met onze VvE in zee gegaan met VT2000 en vanaf het eerste moment worden de zaken deskundig in samenwerking met het bestuur van de VvE aangepakt. De communicatie verloopt uitstekend en de contacten met het beheerteam en onze accountmanager Maurice Schomaker zijn uiterst plezierig en professioneel. Ook over de financiële verwerking in de administratie en verslaglegging daarvan zijn wij content. Wij hopen nog jaren op deze wijze met VT2000 door te gaan. Kortom een VvE beheerorganisatie om aan te bevelen.

Snel en deskundig werk

Na een grote lekkage was mijn woning een ravage. Half in shock de beheerder gebeld die direct actie heeft ondernomen. Verschillende monteurs zijn aangestuurd om zowel de lekkage te verhelpen als alle schade zorgvuldig te herstellen. Communicatie verliep zowel van de monteurs en VT2000 medewerkers zeer goed.

Prima bedrijf om mee in zee te gaan.

Sinds twee jaar is onze vereniging aangesloten bij VT2000. Zij behartigen onze belangen tot volle tevredenheid. Onze account manager is een zeer aardig persoon die ons goed helpt op allerlei vlakken. Wij hebben het met hem getroffen.

Al 8 jaar tevreden klant

In 2013 zijn wij als VvE overgestapt naar vt2000. Ons vorige beheerder had de zaken niet goed in orde. Het was een puinhoop. Gelukkig werd dit direct recht getrokken. Vergaderingen zijn nu goed voorbereidt waardoor besluiten direct genomen kunnen worden. We werken nu met een vaste ploeg van onderhoudsbedrijven die ons complex goed kennen en hierdoor sneller en goedkoper onderhoudt uitvoeren. En de financiën worden overzichtelijk opgemaakt en kunnen online ingezien worden.

Verschrikkelijk

Verschrikkelijk

Nieuwe intercom installatie

De camera's en intercom zijn vervangen bij onze VvE. We zijn zeer tevreden met de jongens die het geplaatst hebben maar ook met de services van de beheerder bij het kiezen van de juiste partij.

VT2000 kan je niet omheen voor goede begeleiding van V.v.E.

In samenwerking met VT2000 komen wij tot goede besluitvorming. We hopen nog lang van hun diensten gebruik te kunnen maken.

Zeker tevreden

Onderhoud is netjes volgens meerjarenplan uitgevoerd. Communicatie was goed en duidelijk. De vloeren zien er weer strak uit. Perfect!

Zeer ervaren en deskundige beheerder

Twee jaar geleden zijn wij klant geworden van VT2000. Hiervoor werd het beheer gedaan door de woningbouw die een groot deel van de woningen in onze flat in handen heeft. Jarenlang speelde er veel technische mankementen die niet opgelost werden. In overleg met onze beheerder is besloten om het hele pand bouwkundig na te kijken. Nu twee jaar later is bijna al het achterstallige onderhoud uitgevoerd en zijn de hardnekkige lekkages opgelost. We wonen nu met veel meer woongenot mede dankzij VT2000.

Vriendelijk personeel met veel kennis van zaken

Graag wil ik hier even kwijt dat ik erg te spreken ben over mijn nieuwe beheerder VT2000. Erg leuk contact met de mensen op kantoor maar ook met de technische mannen de servicemedewerkers. Na een melding is mijn intercom nog dezelfde dag gerepareerd. Fijn dat het zo kan!

Zeer tevreden met VT2000

We zijn vorig jaar overgestapt naar VT2000 en zijn zeer tevreden.

Top bedrijf!

Volgens de VVE balie Den Haag heeft VT 2000 het heel goed geregeld voor zich zelf. Advies was wel :” geef nooit het bestuur uit handen want dan heb je niets meer te vertellen”. In vierenhalf jaar heeft onze VVE 6 beheerders gehad, 4 ervan zijn niet meer in dienst bij VT2000. De laatste beheerder, schreef in de e-mail “servicediensten verlenen wij niet”. Naar onze ervaring is het een bedrijf met de bedrijfs tactiek- beleid “verdeel en heers”. Als je de betekenis van service en verdeel en heers op zoekt, weet je met wat voor bedrijf je te maken hebt. Zo blij dat onze VVE niet meer bij VT2000 is in beheer is!

Betrouwbaar en fijne partner voor onze VvE

Al jaren zijn we tevreden klant bij VT2000. Via de online inlog omgeving hebben we inzicht in de belangrijke zaken en telefonisch worden we snel en adequaat geholpen.

Geen bedrijf maar een collectebus.

Service diensten leveren ze niet, schrijft de beheerder gewoon in de e-mail. Het bedrijfsbeleid/-strategie is: verdeel en heers! Als je even de betekenis van service en verdeel en heers op zoekt, dan weet je met wat voor bedrijf je te maken hebt.

Zeer goed geholpen bij lekkage

Ik en mijn man vinden VT2000 een zeer fijn beheer kantoor met duidelijke communicatie. Als wij een vraag hebben of ergens hulp bij nodig hebben, dan worden we vriendelijk geholpen! Het personeel is kundig en denkt vaak mee met wat het beste is voor de VVE. Helaas hadden wij een maand geleden last van een lekkage maar deze en de gevolgschade is uiterst snel en zorgvuldig opgepakt. Bedankt hiervoor VT2000!!! Wij raden dit beheer kantoor zeker aan.