Actief betrokken en goede adviezen.

Er wordt goed gereageerd op opmerkingen en reparatie verzoeken. Er wordt meegedacht over mogelijke oplossingen en opdrachten en offertes worden redelijk snel behandeld.

Teleurstellend Beheer en Willekeurige Toepassing van Regels

Ik ben diep teleurgesteld in de wijze waarop het beheer van ons appartementencomplex wordt uitgevoerd. Ondanks herhaalde verzoeken om assistentie en duidelijkheid, blijft gepaste hulp uit. Wat me nog meer stoort, is de willekeurige wijze waarop regels worden toegepast. De beheerders lijken regels naar eigen inzicht te interpreteren en toe te passen, zonder rekening te houden met vastgestelde richtlijnen of de belangen van de bewoners. Dit gebrek aan transparantie en consistentie heeft geleid tot een vertrouwensbreuk tussen de bewoners en het beheer. Wat verder opvalt is het gebrek aan communicatie. Vragen blijven onbeantwoord en informatie over belangrijke beslissingen wordt niet of nauwelijks gedeeld. Dit gebrek aan openheid maakt het moeilijk om te begrijpen waarom bepaalde besluiten worden genomen. Ik had gehoopt op een professionele en eerlijke behandeling vanuit het beheer, maar de realiteit is anders. Deze ervaring heeft mijn kijk op het beheer negatief beïnvloed en ik maak me ernstige zorgen over de toekomstige leefbaarheid en het welzijn binnen ons complex.

VT2000 ontzorgt het bestuur echt

We hebben als bestuur goede ervaringen. Ze ontzorgen ons echt en bezorgen ons geen extra werk. We hebben een vaste contactpersoon en dat is fijn. Bewoners krijgen bericht van wat er met hun melding gedaan wordt, de telefoon wordt overdag altijd opgenomen of men wordt snel teruggebeld. Bij spoed buiten kantooruren wordt er ook adequaat gereageerd. VT2000 kenmerkt zich door degelijk werk, goed bereikbaar, deskundig en vriendelijk personeel.

Een betrouwbare partner op het gebied van VvE Beheer

Een betrouwbare partner op het gebied van VvE Beheer. De lijntjes zijn kort en het contact bijzonder prettig! Ik zou VT2000 zeker aanraden op het gebied van vastgoedbeheer.

Ik voel me ***

Sinds wij zijn aangesloten vij VT2000 reizen de kosten de pan uit. Ik betaal bijna het dubbele nu vergeleken met 2 jaar geleden toen we nog een eigen vve hadden van bewoners.

Heel fijn om zo'n professionele organisatie als VVE beheerder te hebben.

Ten opzichte van ons vorige appartement (waar we zekere niet ontevreden waren over de beheerder) merken we nu toch (sinds ruim 2 jaar) hoe het anders en beter kan. De site is voor een ieder heel toegankelijk en duidelijk en de begeleiding is zeer plezierig en strak zoals het hoort!!

zeer tevreden.

Graag willen wij (het bestuur van Eucheriushof te Enkhuizen) Nick van der Ploeg ontzettend bedanken voor zijn inzet en begeleiding van onze VvE. Dankzij Nick hebben wij vele problemen met onze VvE kunnen oplossen. Vooral als beginnende bestuur was hij onze steun en toeverlaat.

Onprofessioneel en niet klantvriendelijk

Slechte communicatie wat betreft eindafrekeningen. Bij verhuizing wordt er zonder communicatie aan de notaris doorgegeven dat er borg (elektra en stookkosten) ingehouden wordt. Telefonisch wordt dan gecommuniceerd dat deze afrekening pas van af januari gemaakt wordt. Terwijl deze berekening elke maand gemaakt KAN worden. Per mail worden er andere periode afgesproken zoals 'medio' en wordt zeer on-klantvriendelijk gereageerd. Dat terwijl wij ((ex-)bewoners hun salaris betalen. In deze zware financiële tijden verwacht je van een organisatie dat zij tijdig communiceren over een borg wat ingehouden wordt en dat zij jouw betaalde borg tijdig afwikkelen en terugbetalen. Ze houden totaal geen rekening met hun klanten. Ik zou dit bedrijf zeker niet aanbevelen. prijs/kwaliteit verhouding is dermate slecht.

Belabberd

Geen reactie of reactie dat ze het oppakken met het bestuur. Voorlopig zitten we al 6 maanden op een toegangstag te wachten voor de parkeer garage. Wel betaald, minimaal 8 keer gebeld en 10 mails verzonden. Drama dit.

Professionele organisatie

Ik ben zeer tevreden over VT2000. Op alle vragen krijg binnen 1 werkdag een reactie en relevante stukken toegestuurd.

Betrouwbaar, to the point en vooral prettig

Afgelopen 4 jaar in Bestuur en TC van middelgrote VVE Buitenplein Amstelveen (70 woningen gelieerd aan Stadshart Amstelveen inclusief alle winkels) heel prettig samengewerkt met VT2000. Ze kwamen uit beauty contest als beste, hebben dat volledig waargemaakt, betrouwbaarheid in service en contact. Heel fijn relatiemanagement (Nick). 100% aanbevolen, 5 sterren!

Betrouwbaar, vriendelijk en ter zake kundig.

Zowel als bestuurder van de VvE en als eigenaar is mijn ervaring dat de adviezen van VT2000 conform de akten, reglementen en de wet zijn. Ook wordt er snel gereageerd op een verzoek.

Zeer Goed

Gedegen expertise en kennis van zaken , kritisch en meedenkend

Korte lijnen, plezierig contact

VT2000 was eerst alleen beheer van onze VvE, en vormde later - inmiddels sinds drie jaar - ook het bestuur, bij gebrek aan vrijwilligers onder de bewoners. De lijnen met ons (= technische commissie) zijn lekker kort; als je wat mailt heb je vrijwel altijd snel een reactie en er wordt actief meegedacht. Wij als tc gaan soms op verzoek van VT even ergens kijken. Of we melden zelf richting VT bepaalde waarnemingen, waar zij dan waar nodig actie op ondernemen. Ook de aanpak van de recente ledenvergadering vonden we weer een opsteker voor VT. Al met al zijn we (als technische commissie) erg tevreden.

Positief

Uitstekende vve beheerder

17 jaar geleden heeft VT2000 ons vve opgericht. Door de jaren heen hebben wij een goede band opgebouwd met de beheerders. We zijn nog steeds zeer te spreken over de kennis en kunde. Ondanks dat het bedrijf de afgelopen jaren erg gegroeid is voelen we nog steeds de betrokkenheid en het persoonlijke contact. We raden vt2000 zeker aan .

VT2000 is voor ons een goede en professionele beheerder, de contactpersonen zijn vriendelijk.

Wij zijn als bestuur VvE tevreden met de werkzaamheden, die VT2000 voor ons verricht. - De financiële verslaglegging is duidelijk - Toegang van de portal is makkelijk en ook de informatie die verstrekt wordt op de portal is goed te begrijpen. - Het beheerteam2 is erg vriendelijk en de beheerder (Maurice) is altijd bereid om in het geval van problemen een oplossing te zoeken. - snelheid van het doorzetten van reparaties etc. naar bedrijven is over het algemeen goed. - De interne communicatie binnen het beheerteam is soms voor verbetering vatbaar. Bestuur VvE van Mooklaan/Rijswijk

Prettig en slagvaardig.

Na een periode van een wat moeizame serviceverlening hebben wij nu Mw. R. Mekking als beheerder namens VT2000. Een verademing zoals de communicatie en serviceverlening nu verloopt. Onlangs heeft mw. Mekking een voor ons eerste digitale ALV georganiseerd die zij zeer professioneel heeft (be-)geleid. E.e.a. geeft vertrouwen in een prettige en slagvaardige samenwerking.

Positief

Onze Vve “ Zilverreiger wordt sinds 2006 beheerd door Vt2000. Lange tijd was Maurice onze beheerder, waaraan wij als vve veel goede herinneren hebben op gebied van professionele ondersteuning, kennis en en begeleiding. Sinds korte tijd is Nick nu onze beheerder. Ook nu zijn de lijnen kort en is de samenwerking positief. De kennis over ons pand is goed te noemen. Het werken met beheerteams is nog wel een punt van aandacht. Maar iedereen is vriendelijk en welwillend !

Rutger Meere

Lekkage begon in november 2021 aannemer geweest en nog een keer Weer gemeld nog steeds alles nat weer gemeld dakdekker ingeschakeld nog lekkage na 2 weken. Weer gebeld en gevraagd, dat was 17-01-2022 , de persoon van het bedrijf was in vergadering ik laat hem vanmiddag terug bellen niet dus! Dinsdag 18-01-2022 weer gebeld meneer was s'morgens buiten en zou s'middags terug bellen weer niet . De dames met alle goed bedoelingen willen dat op lossen . Dhr komt bij mijn over als het zal wel, maar ik ben ook Vve klant en die sta je te woord Jammer gemiste kans.

Deskundig en betrouwbaar

Al twaalf jaar zijn wij tevreden klant

Prima deskundige samenwerking

Wij werken als VvE nu 5 jaar met VT2000 samen en die samenwerking is prima. Duidelijke financiële stukken en uitleg, snelle antwoorden op vragen en deskundige adviezen in een moeilijke situatie. Wij zijn erg tevreden.

Snelle en betrouwbare dienstverlening van een team dat meedenkt

We hebben al twaalf jaar, vanaf het begin van ons complex, ervaring met VT2000. We hebben ze zien groeien en de samenwerking wordt steeds hechter. We hebben geen technische commissie en dus op dit vlak is het advies van VT2000 extra belangrijk. Op technisch gebied kan onze samenwerking nog verder groeien. Special vermelding voor voorbereiding en verslaggeving AV's: prima!

Nu hebben wij een top beheerder Robin Pompe.

Toen wij zijn overgegaan naar VT2000 was het in het begin heel veel wisseling van de wacht, dat voelde niet goed aan. Maar opeens was daar de goede beheerder Robin Pompe en Vt2000 Beheer Team 4. Wij zijn er blij mee. Ze lossen onze vragen op en geven goed advies. Onze VVE is in goede handen. Wij hopen dat de samenwerking nog vele jaren blijft bestaan. VVE Callisto Purmerend (Het bestuur).

Uitstekende dienstverlener

Een beheerder die zijn werk uitstekend doet op de achtergrond. Vriendelijke medewerkers. Als VvE maken we gebruik van hun notulisten tijdens de ALV's en we ontvangen altijd een (soms bijna letterlijk) verslag van de vergaderingen.