Betrokken & professioneel

De verpleegkundigen zijn prettig in het contact, flexibel en creatief. Mijn moeder heeft veel steun aan hen.

Zeer snelle respons, prettig contact, super geregeld!

Ik had van de ene op de andere dag heel snel 24-uurs verpleging nodig voor mijn moeder. Het verpleegcollectief heeft dit onmiddellijk voor me geregeld, er stond al de volgende dag een ervaren verpleegkundige voor de deur. Echt heel fijn en goed geregeld allemaal, een grote steun in moeilijke tijden!

Zorg snel, liefdevol en goed geregeld

Binnen een dag was de zorg geregeld! De verpleegsters hebben mij liefdevol en goed verzorgd.

Zeer positief voor de inlevende en professionele zorg

Zeer positieve etvaring voor de snel in te zetten, voor de inlevende en professionele zorg!

Goede betrooken medewerkers

Zeer tevreden goede medewerkers en prima communicatie

Dat dit bestaat!!!

Mijn zus is nog maar kort client bij steun en toeverlaat. Vanaf dag 1 werden wij aangenaam verrast, kan zorg echt zo zijn? Blijft dit zo? En ha, zelfs nu we crisis hebben zijn ze er voor ons, dag en nacht. Zij denken mee en komen net goed advies. Maar vooral de zorg en liefdevolle aandacht is geweldig. Dankjewel Pascale, Teuni, Katieshe, Karlien en Annette voor de geweldige zorg. Ik hoop dat ik niemand vergeten ben!

Zorgzaam, bekwaam, flexibel en betrouwbaar!

Alleen maar lof! Fijne verpleegsters, alle aandacht voor de cliënten. Direct actie nemen waar nodig, bijvoorbeeld in het afspraken maken met dokters en anderen (opeisen). En goede manieren bovendien. Lief, zorgzaam en nog gezellig ook! Ook zeer flexibel in extra uren plannen, of uren van elkaar overnemen. In ons geval was het erg prettig, dat er altijd iemand beschikbaar was. Hartelijke groet, familie de Nier

Goede,professionele zorg. Erg attent en meelevend. Ik kon daardoor ook eens mezelf zijn

• Ervaring met: Zorg in de terminale levensfase

Netjes, snel, vakkundige mensen bemiddeld

• Ervaring met: Bemiddelen van zorg

• Ervaring met: Hulp bij dementie

• Ervaring met: Bemiddelen van zorg

Mijn moeder van 90 jaar had een flinke ingreep in het ziekenhuis aan haar oog (poliklinisch). Ze had verschrikkelijk veel pijn, was ongedurig en onrustig. Mijn zus en ik zijn een aantal dagen en een nacht bij haar geweest. Wij waren doodop. Een uitkomst dat er goede Nachtzorg wordt geboden door het Verpleeg Collectief!

• Ervaring met: Zorg voor ouderen

Uiterst zorgvuldig en bijzonder snel werd eerst een 5-uurs diens en vervolgens een 24-uursdienst opgezet met ervaren en deskundige zorgverleners (gediplomeerde verpleegkundigen). Heel professioneel allemaal.

• Begeleiding

ik heb de 24 uur zorg voor mijn tante van 92 jaar als zeer positief ervaren. bij problemen werd door het bureau meteen goed opgepakt. ieder maand hadden we een evaluatie met de leiding en diegene die mijn tante werkte. zowel de leiding als de verpleging mijn grote dank. zij hebben er voor gezorgd dat mijn tante nog een hele mooie zomer heeft gehad in haar eigen huis

• Ervaring met: Zorg voor ouderen

Erg enthousiast over de inzet, bekwaamheid en zorg voor mijn echtgenote en ook voor mijzelf

• Ervaring met: Ontlasten van partner / mantelzorg

Wij zijn heel erg blij en zeer tevreden met de (nacht)zorg voor mijn moeder. Wij konden met een gerust hart gaan slapen omdat we wisten dat er heel goed voor mijn moeder gezorgd werd.

• Ervaring met: Ontlasten van partner / mantelzorg

• Begeleiding

Met veel empathie werd er snel gezorgd voor adequate oplossingen. Ook werd er meegedacht bij het regelen van vergoedingen en werd de eerste actie daartoe ingezet. Met name de eerste inzet van de praktische hulp bracht rust en regelmaat.

• Ervaring met: Zorg in de terminale levensfase

Door de professionele zorg van het Verpleeg Collectief is de laatste fase van mijn vaders leven rustig verlopen, zonder hen hadden wij dit als familie niet op kunnen vangen, groetjes

• Ervaring met: Zorg in de terminale levensfase

Veel dank voor de goede organisatie van de zorg voor onze ouders en de 'lieve zusters' waar mijn ouders erg aan gewend zijn geraakt. Erg prettig is ook het maandelijks overleg over de zorg waardoor wij altijd op de hoogte zijn van de situatie.

• Ervaring met: Zorg voor ouderen

Hulp voor mijn ouders en na het overlijden van mijn vader voor mijn moeder alleen, zorg prima geregeld en geheel ontzorgend wat betreft de zorg voor mijn ouders.

• Ervaring met: Hulp bij dementie

Ik zou adviseren om de klant nog meer begeleiding aan te bieden in de communicatie met de verzekering, m.n. ontzorgen op het gebied van declareren. Zoals besproken lijkt het me goed om met een andere indicatie-verpleegkundige te gaan werken. Mevrouw van de Ven maakt erg veel fouten (die wij zelf hebben moeten corrigeren!). Meer focus op de patient is gewenst!

• Ervaring met: Zorg in de terminale levensfase

A very good service, providing excellent carers/nurses with good admin support too

• Ervaring met: Zorg in de terminale levensfase

Ervaring met Verpleeg Collectief zijn heel goed als er een probleem is wordt dit tot zelfs s àvond laat nog opgelost. Niets dan lof !!!

Over Verpleeg Collectief

Verpleeg Collectief particuliere thuiszorg, verpleeghuis vervangende zorg thuis. 24 uurszorg thuis