Onze dochter van 5 jaar had altijd veel last van angst ( faalangst) en daardoor zei ze al gauw ik kan het niet thuis en op school....... nu thuis gaat ze het steeds meer proberen en als het fout gaat geeft het niet daar leer je van........ ze is stapjes vooruit gegaan ........ ze gaat meer denken als een bikkel ....... onwijs bedankt , ze vond het altijd superleuk om heen te gaan...... en heeft er van geleerd ........ en wij doen de stappen thuis steeds herhalen als ze niet durft of juist als ze zelf wat wel heeft gedaan dan is ze een bikkel :-) ..........

• Ervaring met: Kindercoaching

Bedankt voor je positieve beoordeling! Mooi om te zien hoe ze zich zekerder voelt en steeds meer een Bikkel is en dat jullie haar hier zo in stimuleren. We wensen jullie het beste!

Super blij met de training en begeleiding van Daniëlle.

• Ervaring met: Kindercoaching

Hallo Cathelijne, bedankt voor je positieve beoordeling! Goed om te horen dat je de training als prettig hebt ervaren. Ik wens jullie het beste!

Laag drempelig, duidelijke handvatten om met je kind te praten over opkomen voor jezelf en hoe je dat kan doen. Mooie opbouw waarin het kind leert hoe hij reageert, hoe het overkomt en andere manieren of oplossingen om sterker over te komen...

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Hallo Wendy, bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn dat het jullie verder heeft geholpen. Ik wens jullie het beste!

Onze zoon heeft de training Bikkels in de dop gevolgd. Wij zijn enorm blij dat we gekozen hebben voor Apetrotse Kinderen. Vanaf moment van inschrijving hebben wij er een goed gevoel bij gehad. De training begint met een kennismakingsgesprek tussen Daniëlle, ouders en kind. In het kennismakingsgesprek leer je elkaar kennen en bespreek je de wensen. Mooie vond ik dat onze zoon bij het gesprek betrokken werd. Uiteindelijk is het een training voor hem. Onze zoon is elke training met plezier gegaan en hij vond het dan ook heel erg jammer toen de training klaar was. Hij zat ook in een erg leuke groep en kon het goed vinden met de andere kinderen. De begeleiding en communicatie van Daniëlle was echt TOP! Na elke trainingdag kregen we een verslag van de training. Tussentijds was er een telefonisch evaluatie moment. En aan het eind van de training was er een eind evaluatie. Wij kunnen Apetrotse Kinderen zeer zeker adviseren!!! Het heeft onze zoon geholpen.

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Hallo Taoufik, bedankt voor jullie beoordeling en mooie complimenten! Met alle plezier heb ik jullie zoon geholpen middels deze training. En jullie bedankt voor de prettige samenwerking. Het beste gewenst!

Danielle heeft een hele persoonlijke, kindvriendelijke en rustige benadering, mijn zoon vond het iedere keer geweldig om naar haar toe te gaan. En hij heeft veel gehad aan alle tips en oefeningen (en ik ook)!

• Ervaring met: Kindercoaching

Hallo Esther, bedankt voor je beoordeling en complimenten! En wederzijds, met veel plezier heb ik met jullie samengewerkt!

Een systeem wat kinderen de kans geeft om met plezier over (hun) gedrag te leren en ze de eerste handvaten geeft om het te veranderen. Nuttig en effectief.

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Hallo Gerard, bedankt voor je beoordeling! Het beste gewenst!

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Bedankt voor jullie positieve beoordeling. Ik wens jullie het beste!

Danielle heeft ons goed geholpen om Senne te laten inzien dat hij zijn boosheid voor zichzelf kan oplossen. Ze heeft hem een aantal tips gegeven zodat hij direct weet hoe te handelen. Ook wij als ouders hebben wat tips gekregen om hem te begeleiden en ondersteunen. Senne ging met plezier naar Danielle toe.

• Ervaring met: Kindercoaching

Hallo Danielle, bedankt voor je beoordeling! Ik vond het prettig samenwerken met jullie en Senne heeft enorm zijn best gedaan op voetbal om zich te herpakken bij tegenslag. Het beste gewenst!

Heel flauw om overal een 10 voor te geven. Maar ik kan echt geen reden bedenken waarom niet. Erg tevreden en Annika heeft er veel aan gehad.

• Ervaring met: Kindercoaching

Hallo Freda, bedankt voor je beoordeling. Leuk om vanmiddag van je te horen dat Annika zoveel aan de training heeft gehad. Ze was gezellig in de groep. Het beste!

Mijn zoon was makkelijk beinvloedbaar en had de neiging mee te willen lopen met de populaire kids. Nu kan hij Zich makkelijker losmaken van de groep en zijn eigen ding doen of kiezen voor een andere groep. Voorheen hield hij alles binnen en kon opeens ontploffen. Nu zegt hij tijdig wat hij van iets vindt. Hij is een stuk gegroeid lijkt het in de positieve zin. Zeker een aanrader👍🏻

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Hoi Chantal, bedankt voor je beoordeling! Ik zie ook dat hij gegroeid is en eerder zijn mening geeft. Het was fijn om hem in de groep te hebben!

Onze dochter was onzeker geworden. Dit uitte zich o.a. in: niet meer naar school willen, onzeker qua vriendschappen en school lesstof. Nadat we een bericht van school kregen, hebben we direct actie ondernomen. Apetrots kwam direct met een reactie en we hebben ons ingeschreven. De eerste afspraak stond al voor de week erna. We hebben een individuele weerbaarheidstraining en een klassen observatie gedaan. Na een half jaar hebben we de cursus afgesloten. Onze dochter gaat weer met plezier naar school. Daarnaast is ze weerbaarder naar andere kinderen toe. Als het misgaat dan hoeven we slechts te zeggen: 'Rode gedachte'. Zij weet direct wat we bedoelen en buigt het om naar een groene gedachte. We praten hier regelmatig over en ze groeit echt in haar nieuwe 'ik'.

• Ervaring met: Individuele weerbaarheidstraining

Hallo Mireille, bedankt voor je beoordeling! Het was fijn om met jullie dochter te werken en met jullie als ouders. Ik wens jullie het beste!

• Kindvriendelijk

Hallo Anne, bedankt voor je beoordeling van de training. Ik wens jullie het beste!

Wat ben ik blij dat ik deze training heb gevonden voor mijn dochter van 4! Ze is angstig waardoor weinig durft op school. Nu kan ze rustig haar hand geven, aankijken en steviger staan. Ze maakte grotte stappen tijdens de training en ook daarna. Meer dan ik had verwacht! Ze ging ook altijd enthousiast naar toe. Ik kan zeker deze training aanraden voor elk verlegen of angstig kind. Prettige communicatie, wekelijkse terugkoppeling en vooral professionaliteit!

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Hallo Ramuné, bedankt voor je mooie beoordeling en leuk dat je de training aanraadt. We hebben je dochter zeker grote sprongen zien maken en jullie hebben haar daar ontzettend in gesteund! Ik wens jullie het beste en wie weet zien we elkaar nog eens!

De training heeft duidelijk effect gehad op onze dochter.

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Hallo Peter, bedankt voor je beoordeling. Ik wens jullie het beste en wellicht spreken we elkaar nog eens!

• Ervaring met: Kindercoaching

Hallo Vincent, bedankt voor je beoordeling. Ik wens jullie het beste!

We hebben het zeer op prijs gesteld dat we na elke les een duidelijke en zeer persoonlijke terugkoppeling hebben ontvangen. Ook de tussentijdse evaluatie was zeer prettig. De wekelijkse brief voor de ouders was duidelijk, waardoor we goed in staat waren om onze dochter bij te staan bij haar huiswerk. Door de duidelijke documentatie kunnen we deze in de toekomst zeker als naslagwerk gebruiken maar voor dit moment is zeker te stellen dat ze steviger in haar schoenen staat dan voor de cursus.

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Hallo Martijn, fijn dat jullie de communicatie prettig hebben ervaren, bedankt voor je beoordeling! Jullie dochter heeft zo enthousiast meegedaan aan de training en jullie waren heel betrokken. Ik wens jullie het beste!

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Hallo Andries, bedankt voor je beoordeling. Ik wens jullie het beste!

Mijn dochter van 11 jaar oud heeft deelgenomen aan de weerbaarheidstraining 8-12 jaar. Ze heeft heel veel geleerd in deze 6 weken om sterker in haar schoenen te staan en zekerder over te komen. De cursus wordt op een leuke manier gegeven. Geen straf dus om erheen te gaan. Duidelijke terugkoppeling na elke trainingssessie naar de ouders. Kortom een aanrader als je een goede en leuke training zoekt om je kind wat tools mee te geven om wat sterker in zijn/haar schoenen te laten staan.

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Bedankt voor je beoordeling. Je dochter heeft zeker veel geleerd en het was erg gezellig met haar. Leuk dat je de training aanraadt. Ik wens jullie het beste!

Wij zijn erg tevreden over de cursus die onze dochter heeft gevolgt. Goed is dat het kind d.m.v. het huiswerk er ook de rest van de week mee bezig is. 6x is precies lang genoeg. Morindy heeft een hele open en toegankelijke houding en stelt de kinderen goed op hun gemak.

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Hallo Marian, bedankt voor je positieve beoordeling! We hebben het tijdens de training erg leuk gehad en je dochter heeft hard gewerkt. Ik wens jullie het beste!

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Hallo Anne, bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je zo enthousiast bent!

Mijn dochter heeft de training trots als een Pauw gevolgd. Zij heeft concrete tips en trucs gekregen om om te gaan met voor haar moeilijke situatie en dingen positief te benaderen. Door het spelelement in de trainingen en het fijne contact met Danielle ging zij er graag heen en heeft zij, met plezier, veel geleerd.

• Ervaring met: Kindercoaching

Hallo Marlies, bedankt voor je positieve beoordeling. Het was steeds gezellig als je dochter hier kwam. Mooi dat ze het zo snel heeft opgepakt en dat jij zo je best doet om haar hierin te helpen. Ik wens jullie het beste!

Geen wachtlijsten. Coaching was op maat. Zoon kreeg handvaten hoe om te gaan met zijn boosheid en was heel gemotiveerd om te oefenen. Zeer positief over de kindvriendelijk benadering.

• Ervaring met: Kindercoaching

Bedankt voor je positieve beoordeling! Mooi om te zien hoe jullie zoon al heel snel het op een andere manier wist op te lossen. Bedankt voor jullie hulp daarbij. Het beste gewenst!

We hadden een vrij specifieke vraag waar we wel wat hulp bij konden gebruiken. Omdat we niet in de buurt wonen hebben we twee Skype sessies met Daniëlle gehad. Ze wist ons, door de juiste vragen te stellen, steeds een stapje verder te helpen. Wat een fijne en ervaren vrouw.

• Kindvriendelijk N.v.t.
  • Ervaring met: Ouderpakket

Hallo Martine, bedankt voor je positieve beoordeling! Ik vond het twee prettige gesprekken. Ik wens jullie het beste!

Onze dochter had een steuntje in de rug nodig om het voor haarzelf, en dus ook voor ons, gemakkelijker te maken. Daniëlle luistert aandachtig en analyseert op een heldere en fijne manier. Daniëlle is aan de slag gegaan met onze dochter en heeft haar duidelijke handvaten gegeven waar zij én wij zeker mee verder kunnen. Onze dochter en wij hebben met veel plezier samen met haar gewerkt.

• Ervaring met: Kindercoaching

Hallo Martijn, bedankt voor jullie positieve beoordeling. En ook voor de prettige samenwerking, mooi om te zien hoe jullie ervoor openstaan om jullie dochter te helpen waar jullie kunnen. Het beste gewenst!

Ons zoontje van 5 heeft erg veel gehad aan de Bikkelcursus bij Apetrotse kinderen. Hij kan nu beter voor zichzelf opkomen en omgaan met emoties. Danielle vertrouwde hij meteen en doordat hij zich op zijn gemak voelde, kon hij veel leren. Dat ging leuk spelenderwijs. Wij kunnen deze cursus iedereen met een onzeker kind aanraden.

• Kindvriendelijk

Hallo Marloes, bedankt voor je beoordeling! Het was gezellig om jullie zoon in de groep te hebben. Gaandeweg zag ik hem steeds meer voor zichzelf opkomen zonder hulp. Ik wens jullie het beste!