Het is een leerzame training voor zowel ouder als kind. Er zijn merkbare verbeteringen en het geeft de ouders handvaten.

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Bedankt voor je beoordeling. Mooi om te zien hoe hij steeds meer dingen durfde! Het beste gewenst!

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Hallo Otteline, dankjewel voor je beoordeling. Ik wens jullie het beste!

We hebben de weerbaarheidstraining voor onze dochter (5) als zeer waardevol ervaren. Ze heeft op haar jonge leeftijd handvatten gekregen om om te gaan met situaties waar ze moeite mee had. Ze is in 9 weken tijd enorm vooruit gegaan en zelfverzekerder geworden in nieuwe, onbekende situaties.

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Hallo Leon, bedankt voor je beoordeling. Mooi om te zien hoe ze is gegroeid en hoe jullie haar als ouders hierin steeds ondersteunen. Ik wens jullie het beste!

Ryan heeft het erg naar zijn gehad en heeft al wat kunnen toepassen van wat hij geleerd hebt. Vindt het jammer dat de lessen voorbij zijn. Hopen dat dit voldoende voor hem is geweest en anders maken we zeker weer een vervolg afspraak.

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Hallo Shirley, dank voor je beoordeling. Het was gezellig om Ryan in de groep te hebben!

Aanleiding voor de training was dat onze zoon wat weinig afstand kon nemen van dingen die tegen hem werden gezegd. Hij heeft een grote groei laten zien gedurende de trainingsweken en weet nu wanneer hij een bikkel of een chiller kan zijn om de situatie aan te gaan. Dank voor de zeer goede begeleiding waarbij het kind centraal staat!

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Hallo Edwin, dank voor je beoordeling. En graag gedaan, jullie bedankt voor de prettige samenwerking! Ik wens jullie het beste!

Ik heb het als heel fijn en leerzaam ervaren voor mijn dochter maar ook voor ons als ouders. Communicatie is super en mijn dochter ging er elke week met plezier er naar toe.

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Hallo Eva, bedankt voor je beoordeling. Fijn dat jullie er zoveel aan gehad hebben. Het was gezellig om je dochter in de training te hebben! Ik wens jullie het beste!

Het was een goed positief training šŸ˜„

• Ervaring met: Kindercoaching

Hallo Fatima, dankjewel voor je beoordeling. Fijn dat jullie het positief ervaren hebben en je dochter zo gegroeid is. Het beste gewenst!

Daniƫlle weet een veilige setting te creƫren voor de kinderen, door middel van persoonlijke benadering en aandacht voor elk kind. Onze dochter van 5 durft nu veel meer initiatief te nemen in sociale situaties en is zelfverzekerder geworden.

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Hallo Suzanne, bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je de training positief ervaren hebt en dat jullie dochter steeds meer durft! Ik wens jullie het beste!

super fijne training gehad. dochtertje heeft de weken als prettig ervaren is staat veel steviger in haar schoentjes. daarnaast goeie tips en adviezen gekregen in de evaluaties

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Hallo Lisette, bedankt voor je beoordeling en positieve woorden! Mooi om te zien hoe ze dingen in de training steeds meer als een Bikkel oploste. Ik wens jullie het beste!

Mijn zoontje (5) heeft twee trainingen voltooid bij Apetrotse Kinderen (eerst de individuele, daarna de groepstraining). Door deze training heeft hij geleerd om te gaan met nieuwe (soms spannende) situaties en geleerd om vooral toch door te zetten als dingen niet direct lukken. Naar mate de training verder vorderde vernam ik ook van andere mensen dat mijn zoontje steeds meer met dingen mee ging doen en uit zichzelf dingen ging vertellen. Meest belangrijk: ik hoor van mijn kind zelf ookdat hij nu plezier heeft in bezigheden die hij voorheen vooral "stom" (lees: eng/spannend) vond. Danielle, die de training verzorgde, is verder een prettige gesprekspartner en een fijn klankbord voor bezorgde ouders. Heel erg bedankt!

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Hallo Krista, dank voor je beoordeling. Knap van hem hoe hij steeds meer dingen probeert die hij spannend vindt en je hem ziet groeien in zelfvertrouwen! Dankjewel voor je complimenten. Ik wens jullie het beste!

Onze dochter van 4,5 jaar heeft veel gehad aan de weerbaarheidstraining. Ze had elke woensdagmiddag veel zin om weer te gaan en voelde zich steeds meer een echte bikkel!

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Hallo Ard, bedankt voor je beoordeling. Het was gezellig om haar in de groep te hebben en mooi om te zien hoe ze steeds meer durft! Het beste gewenst!

Leuke en leerzame training, goede communicatie, goed met kinderen. Hele fijne ervaring voor mijn dochter.

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Hallo Mirjam, bedankt voor je beoordeling. Fijn dat jullie er zoveel aan gehad hebben. En gezellig om je dochter in de training te hebben! Het beste gewenst!

Onze dochter voelde zich snel op haar gemak, het was een heel leuke groepje. Wij hebben absoluut geen spijt dat we haar hiervoor hebben opgegeven. Ze staat nu een stuk steviger in haar schoenen. Aanrader! Wij hebben thuis de lesstof/ huiswerk met haar geoefend, zou ik zeker aanbevelen.

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Hallo Remko en Suzan, bedankt voor jullie beoordeling! Fijn dat jullie de training als positief hebben ervaren. Het was gezellig om jullie dochter in de groep te hebben. Ik wens jullie het beste!

• Ervaring met: Kindercoaching

Hallo Jiske, bedankt voor je positieve beoordeling! Het was een plezier om met jullie samen te werken. Het beste gewenst!

Tevreden kijken we terug op de cursus die Roos volgde afgelopen maanden bij Apetrotse Kinderen. Ze heeft er veel geleerd op een leuke en spelenderwijze manier. Ze had plezier in de bijeenkomsten en met de bijbehorende oefeningen en verhalen in het werkboek konden we thuis ook aan de slag.

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Hallo Hanneke, bedankt voor je beoordeling! Fijn om te horen dat jullie er veel aan hebben gehad en dat Roos met plezier kwam. Het beste gewenst!

Onze dochter is goed geholpen met een persoonlijke Trots als een pauw training met aanpassingen speciaal voor haar. Ze heeft nu meer mogelijkheden om haar problemen aan te kunnen en er zelf iets aan te doen. Daniƫlle is heel vriendelijk en weet goed de aandacht vast te houden en ondanks allerlei afleidingspogingen, toch het gesprek aan te gaan over lastige onderwerpen. We zijn heel tevreden over haar hulp. Nu is het aan onze dochter en aan ons om met alle tips in de praktijk aan de slag te gaan.

• Ervaring met: Kindercoaching

Hallo Brenda, bedankt voor je beoordeling en complimenten! Het waren gezellige sessies met je dochter en ik zie dat ze zich nu vrolijker voelt en makkelijker kan relativeren. Ik wens jullie het beste!

Mijn zoon van 6 heeft deze training gedaan en het heeft hem zo goed gedaaan. Hij heeft nu genoeg handvatten mee om een nog grotere bikkel te zijn dan dat hij al was. Je merkt echt tijdens de training kleine veranderingen die je nooit zou verwachten. Dank je wel Morindy

• Ervaring met: Kindercoaching

Hoi Samiena, bedankt voor je positieve beoordeling en mooie woorden! Het was gezellig om hem in de groep te hebben. Het beste gewenst!

• Ervaring met: Individuele weerbaarheidstraining

Bedankt voor je beoordeling. Ik wens jullie het beste!

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Hallo Sanne, bedankt voor je beoordeling. Goed om te zien dat je de training als positief hebt ervaren. Het beste gewenst!

• Ervaring met: Kindercoaching

Hallo Martijn, bedankt voor je positieve beoordeling!

Dankzij deze training zit mijn zoon veel beter in zijn vel op school omdat hij heeft geleerd om met zijn faalangst om te gaan.

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Hallo Barbara, bedankt voor je beoordeling. Wat fijn dat hij veel beter in zijn vel zit! Ik wens jullie het beste!

• Kindvriendelijk

Bedankt voor je beoordeling!

Vanaf het eerste moment een prettige ervaring waar mijn zoon in 6 weken tijd heel erg veel geleerd heeft.

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat je zoon zoveel heeft geleerd van de training. Het beste gewenst!

Heel erg fijne begeleiding in omgaan en verminderen van boosheid bij onze kleuter. Zowel op kind als ouderniveau handvatten gekregen om in de toekomst beter om te gaan met heftige emoties bij je kind.

• Ervaring met: Kindercoaching

Hallo Niels, bedankt voor je beoordeling! Fijn om te horen dat jullie het als prettig hebben ervaren. Ik wens jullie het beste!

Onze dochter kon wel wat tips gebruiken hoe ze met haarzelf beter kon omgaan en ook in haar relaties met anderen. Het lukt Daniƫlle goed op een positieve, opgewekte en zorgvuldige manier met zowel het kind als de ouder om te gaan, tips te geven en krachten te benadrukken. Ook is het heel fijn hoe ze afspraken telkens nakomt en goed bereikbaar is. Onze dochter heeft er veel aan gehad. Kindvriendelijk en iets wat je eigenlijk ieder kind zou gunnen! Dank.

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Hallo, bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn om te horen dat jullie het als prettig ervaren hebben. Het was gezellig om je dochter in de training te hebben. Ik wens jullie het beste!