• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Hallo Diana, dankjewel voor je beoordeling. Ik wens jullie het beste!

Apetrots raad ik aan om daar uw kind weerbaarheidstraining te laten volgen. Kleine groep met ook individuele aandacht en hulp d.m.v. advies en handvatten. Daniëlle is kindvriendelijk, duidelijk en heeft een rustige uitstraling waar kinderen (en ook ouders) op hun gemak bij voelen. Een grote aanrader!

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Hallo Dyana, dankjewel voor je beoordeling. Fijn dat jullie het zo positief ervaren hebben. Het was prettig samenwerken. Ik wens jullie het beste!

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Hallo Margreet, bedankt voor je beoordeling! Ik wens jullie het beste.

Een hele fijne training, waar mijn dochter veel van heeft geleerd! Danielle heeft ons fantastisch begeleid, ik zou deze training zeker aanbevelen bij anderen.

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Hallo Femke, dankjewel voor het delen van je ervaring. Het was een plezier om je dochter in de groep te hebben! Het beste gewenst!

Begeleiding kindgericht, lieve uitstraling, geeft woorden die kinderen kunnen gebruiken.

• Ervaring met: Kindercoaching

Hallo Marja, dankjewel voor je beoordeling en fijne samenwerking. Ik wens jullie het beste!

Hele fijne ervaring, door kleine dingetjes en tipjes wordt de wereld voor ons extreem verlegen kind wat groter!

• Ervaring met: Individuele weerbaarheidstraining

Dankjewel voor je ervaring! Mooi om te zien hoe hij steeds verder groeit en hoe jullie hem hierin ondersteunen. Het beste voor nu!

Geweldige cursus, onze zoon heeft genoten van de bijeenkomsten. We hebben hem zien groeien!

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Hallo Aranka, dankjewel voor je beoordeling. Mooi om te zien hoe enthousiast hij was. En nog bedankt voor de leuke aap, de andere kinderen en ik vinden 'm geweldig :)

Bij Danielle voelen kinderen zich op hun gemak. Ze benadert ze met rust en doortastendheid. We zijn zo na de training nog niet klaar en zullen er nog veel aan moeten werken. Het zal moeten 'inslijten'. Pas dan kunnen we zeggen of de training zijn doel bereikt heeft.

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Hallo Petra, dankjewel voor het delen van je ervaring. Hopelijk mag het thuis net zo goed gaan als op school. Ik wens jullie het beste!

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Hallo Ebony, dankjewel voor je beoordeling! Ik wens jullie het beste.

Danielle heeft onze dochter en ons goede handvatten gegeven om beter met haar emoties om te gaan! We merken een grote verandering in haar gedrag. Dat alles op hele prettige manier! Onze dochter vind het jammer dat ze klaar is met de lessen. Danielle, bedankt voor je hulp!

• Ervaring met: Individuele weerbaarheidstraining

Hallo Nicole, dankjewel voor je beoordeling. Mooi om te zien welke stappen ze gemaakt heeft. Ik vond het prettig samenwerken met jullie! Ik wens jullie het beste.

Goede training met goede begeleiding van Daniëlle!

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Dankjewel voor je beoordeling. Fijn dat je de training positief ervaren hebt. Het beste gewenst!

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Bedankt voor je beoordeling! Ik wens jullie het beste.

Een zeer zinvolle en leerzame training die op een heel leuke manier werd gegeven. Prettig contact met coach/begeleider Daniëlle. Cesur heeft ook super veel geleerd nogmaals bedankt

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Hallo Emine, dankjewel voor je beoordeling en complimenten! Fijn dat Cesur er zoveel aan heeft gehad. Ik wens jullie het beste!

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Bedankt voor je beoordeling. Ik wens jullie het beste!

Zoals het nu lijkt heeft fabienne er van geleerd. nu kijken of het beklijfd

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Hallo Bart, dank voor jullie beoordeling. Fijn dat Fabiènne gegroeid is door de training. Ik wens jullie het beste!

De groepsaanpak is heel plezierig. Op die manier kreeg ons kind de kans om het geleerde meteen met andere kinderen in de praktijk te brengen.

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Hallo Martin, dank voor je beoordeling en fijn dat jullie de training als positief hebben ervaren. Het was prettig om jullie zoon in de groep te hebben. Het beste gewenst!

Een zeer zinvolle en leerzame training die op een heel leuke manier werd gegeven. Prettig contact met coach/begeleider Daniëlle. De trainingsmiddagen waren 'een uitje' ;-)

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Hallo Janneke, bedankt voor je beoordeling. Leuk om te lezen dat jullie de trainingsmiddagen als een 'uitje' hebben ervaren :) Ik wens jullie alle goeds en een mooi 2019!

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Hallo Annemiek, dank voor je beoordeling! Het beste gewenst!

Zeer tevreden met de aanpak én het resultaat van de training. Per training werd er ter plekke gekeken op welk specifiek gebied er aandacht nodig was en hier werd direct op ingespeeld. Het resultaat is dat onze dochter een paar grote stappen heeft kunnen zetten in haar ontwikkeling.

• Ervaring met: Kindercoaching

Bedankt voor jullie beoordeling! Mooi om te zien welke stappen ze heeft gemaakt en hoe jullie haar hierin ondersteunen. Ik wens jullie het beste!

Wij hebben met onze vijfjarige zoon de training zo trots als een pauw gevolgd om handvatten te krijgen om onze zoon meer zelfvertrouwen te laten krijgen. Onze zoon genoot van de sessies en doet goed zijn best om toe te passen wat hij heeft geleerd. Door de oudersessie en communicatie kunnen wij hem hierin beter begeleiden.

• Ervaring met: Individuele weerbaarheidstraining

Hallo Marike, dankjewel voor je beoordeling. Ik hoop dat hij nog verder mag groeien in zijn zelfvertrouwen en wens jullie het allerbeste!

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Hallo Marjolein, dankjewel voor je beoordeling. Ik wens jullie het beste!

Leerzaam voor zowel kind als ouders. De training helpt bewust te worden van bepaalde situaties en geeft handvatten om als een bikkel te reageren.

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Hallo Dennis, bedankt voor jullie beoordeling. Fijn dat jullie de training zo ervaren hebben. Het beste gewenst!

Ik ben erg tevreden over het totaalpakket. Mijn kind kan nu beter voor zichzelf opkomen, maakt meer contact met anderen, kan zichzelf beter en rustiger uitdrukken als er iets aan de hand is en is trotser op zichzelf. De wekelijkse rapportage en de telefonische overlegmomenten met de ouders helpen om het kind te ondersteunen in het leerproces.

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Hallo Daniëlle, dankjewel voor je beoordeling. Mooi om te zien en te horen hoe ze gegroeid is! Ik wens jullie het beste!

Mijn zoon heeft echt baat bij de individuele training gehad. resultaat is dat hij met lastige situaties echt beter om kan gaan door de handvaten die hij heeft gekregen. De manier van aanpak is ook erg prettig en kindgericht waardoor hij het altijd erg leuk vond om naartoe te gaan. Kortom echt een aanrader

• Ervaring met: Kindercoaching

Hallo Elleke, dankjewel voor je beoordeling en positieve woorden. Het beste gewenst!

Zeer prettige ervaring gehad.. zowel onze dochter als wij zelf! Heel veel nuttige tips en tools om haar te kunnen begeleiden in haar groei.. ik zal apetrots altijd aanraden!

• Kindvriendelijk

Hallo Debora, dankjewel voor je positieve beoordeling! Het was prettig samenwerken met jullie. Ik wens jullie het beste!