Prettig en professioneel

Mijn dochter heeft de cursus Bikkeltjes met lef gevolgd. We hebben hiervoor gekozen omdat we haar tools wilde geven om voor zichzelf op te komen en zichzelf meer te laten zien. Wij zijn erg tevreden met Danielle en de cursus, ze is empatisch en helpt ook jou als ouder tot nieuwe inzichten. Ze staat open voor vragen en denkt mee in oplossingen. T.a.v. de kinderen maakt ze haar aanpak op maat, ze kijkt naar het individuele kind waardoor ieder kind de aandacht (tools en benadering) krijgt dat het verdient en nodig heeft.

Hallo Edith, dankjewel dat je de moeite hebt genomen jullie ervaring te delen. Fijn dat jullie het zo ervaren hebben. Het was een plezier om jullie dochter hierbij te helpen. Ik wens jullie het beste en we hebben contact!

De training heeft enorm geholpen voor mijn dochter. Ze heeft nu veel meer zelfvertrouwen en drift veel meer aan. Deze training raad ik echt aan!

Hallo Fatima, dankjewel voor je review. Mooi om te zien hoe ze gegroeid is en nog steeds groeit in haar zelfvertrouwen. Ik wens jullie het beste!

Leerzaam, maar ook gezellig!

Leerzaam, behulpzaam, ik kon alles zeggen. Ik heb veel over mezelf geleerd. Daniëlle is aardig

Hoi Jari, wat leuk dat je zelf hebt gezegd hoe je het hier hebt ervaren. Mooi dat je veel over jezelf hebt geleerd :) Je bent altijd welkom als je nog eens wilt komen.

De training sluit goed aan

Onze dochter heeft bij Danielle een individuele cursus gedaan. Dit was helemaal afgestemd op onze dochter. De eerste keer vond ze het erg spannend maar doordat Danielle haar zo goed kon begeleiden liet ze de keren erna meer van zichzelf zien. We hebben een mooie map gekregen met allerlei oefeningen waarmee we thuis aan de slag konden gaan. Het is voor ons een fijne draad. Heel fijn is ook dat Danielle na iedere sessie even een samenvatting stuurt wat er aan de orde is geweest en waar je thuis verder mee kunt. Danielle denkt goed mee, kan zich goed inleven en naar je luisteren, waardoor je je als ouder echt gehoord voelt. Heel fijn!

Hoi Anne, dankjewel dat je de moeite hebt genomen om jullie ervaring te delen. Fijn dat het jullie verder heeft geholpen en dankjewel voor je complimenten! Ik wens jullie het beste en we hebben contact.

Geweldige ervaring voor onze dochter!

Onze dochter had veel moeite met teleurstellingen omgaan en zich vertonen in grotere groepen ( erg verlegen ). Op internet kwamen wij Apetrotse kinderen tegen en dat sprak ons direct aan. Na een kennismakingsgesprek besloot onze dochter zelf graag mee te willen doen aan de training. Elke week keek ze er weer naar uit om er heen te gaan! En wat zagen wij een steeds zekerder meisje te voorschijn komen. Trots dat ze was met alles wat ze daar leerde. Nu een aantal weken later heeft ze het nog steeds over Danielle en de dingen die ze daar geleerd heeft. De mooie map met alles wat ze behandeld hebben geeft ons de kans om er thuis ook nog mee verder te gaan. Wij raden iedereen aan deze training te volgen! Bedankt Danielle voor de waardevolle leerdoelen!

Hallo Wendy, dankjewel voor jouw review en complimenten! Fijn dat jullie het zo positief ervaren hebben. Ik heb haar zien groeien en heb er alle vertrouwen in dat ze verder ontwikkelt met jullie hulp. Ik wens jullie het beste!

Zeker een aanbevolen weerbaarheidstraining voor kinderen

Mijn zoon geeft veel geleerd op de training en heeft die ook erg leuk gevonden. Danielle heeft ons goed geluisterd en begeleid.

Dankjewel dat je de moeite hebt genomen om jouw ervaring te delen. Mooi om te zien hoe enthousiast hij was en hoe hij ervoor openstond om nieuwe dingen te leren. Ik wens jullie het beste en we houden contact!

Praktisch en aansluitend bij de beleefwereld

Er werden veel praktische handvatten gegeven en middels een verhaal en oefeningen werden er veel nuttige vaardigheden geoefend. Zl kijkt nu aan en herkent verschillend gedrag!

Bedankt voor je beoordeling, Annemieke. Fijn dat hij al zo gegroeid is! Ik wens jullie het beste voor nu en we spreken elkaar.

We zien heel duidelijk een verbetering in zijn weerbaarheid en verlegenheid.

- in een groep of kring durfde onze zoon niet praten of iets te doen ( zijn Nederlands was ook niet sterk); - hij wist niet hoe hij met afwijzend gedrag omgaan; - hij had moeite mee om in de ogen te kijken. Met deze training is hij opmerkelijk mbt bovengenoemde punten vooruit gegaan. Bij onze eerste ontmoeting met Danielle voelde hij zich gelijk thuis. Tijdens de training leren de ouders ook trucjes om hem/of haar verder te helpen in zijn/ haar weerbaarheid. Ik ben van mening dat alle basisscholen zo n programma in hun standaard pakket moeten opnemen omdat het een potentiele grote belemmering kan zijn in hun verdere ontwikkeling. Dank je wel Danielle!

Hallo Munir, dankjewel voor jouw beoordeling. Wat fijn dat hij al zo vooruitgaat, ik heb er alle vertrouwen in dat dit proces verder zal gaan. Heel graag gedaan, met alle plezier heb ik hem hierin begeleid. We houden contact!

Toegankelijke cursus voor ons kind en goede begeleiding

- Ons kind voelde zich snel thuis bij de training. - Het cursusboek is aantrekkelijk en door de plaatjes goed toegankelijk voor. - Als ouders hebben wij goede handvatten gekregen om thuis te kunnen oefenen. - Daniëlle is zeer betrokken bij het kind en biedt sturing en aanwijzingen op maat.

Dankjewel voor jouw beoordeling, Viola. Mooi dat ze al zo gegroeid is. Ik wens jullie het beste voor nu en we hebben contact!

Gezellige cursus met effect

Mijn zoon vond het een leuke cursus om te doen. We merken we wat verbetering, maar het is wel een cursus waarbij je daarna er nog mee aan de slag moet blijven gaan. Wij hebben de indruk dat het onze vraag heeft beantwoord.

Dankjewel Rachèl, mooi om te horen van jou welke verbeteringen jullie al zien bij hem. Het blijft inderdaad een proces wat tijd en aandacht nodig heeft. Ik wens jullie het beste!

Vriendelijk en professio

Mijn dochter van 8 heeft de individuele training (Sterk als een leeuw), met Danielle, gevolgd. Er waren in totaal 4 sessies. We hebben bewust gekozen voor de individuele training, omdat mijn dochter nogal verlegen is en liever eerst kennis wilde maken voordat ze meteen in het 'diepe' wordt gegooid met een groep kinderen. Het voordeel van een individuele sessie is dat de planning makkelijker is, omdat je niet afhankelijk bent van de groepsplanning. Danielle was super meewerkend met onze voorkeur voor de datum en het tijdstip, wat erg prettig was omdat we van Utrecht na schooltijd moesten komen. Mijn dochter heeft de sessie als zeer prettig ervaren en keek er ook vaak naar uit. Ze vond het jammer dat er maar 4 sessies waren. Wat betreft haar sociale vaardigheden: wij zien een verbetering en mijn dochter geeft zelf aan dat het beter gaat. Je krijgt na elke sessie huiswerk mee om te oefenen en aan het eind een diploma. Wij kijken het nu even aan om te zien of onze dochter zelf de nieuwe vaardigheden kan oppakken. Mogelijk dat we ons gaan inschrijven voor een vervolgsessie, maar dan waarschijnlijk toch de groepssessie vanwege de interactie met andere kinderen.

Dankjewel voor jullie beoordeling! Fijn dat ze het zo prettig ervaren heeft, mooi om te zien hoe ze zich al zekerder voelde. Jullie zijn altijd welkom voor een vervolg, mocht daar behoefte aan zijn.

Nieuwe inzichten gekregen om met "problemen" om te gaan

Als ouder handvatten en nieuwe inzichten gekregen om met situaties om te gaan: meer oplossingsgericht en positief. Ook bij onze zoon bemerken we bewustwording. Vraagt nog wel veel oefening en kleine stapjes in de praktijk.

Dankjewel voor jouw beoordeling. Fijn dat de sessies hebben gezorgd voor handvatten, inzichten en bewustwording. Het blijft inderdaad een proces van oefenen en toepassen in de praktijk. Ik wens jullie het beste!

Een hele fijne, leerzame cursus

Mijn dochter van 5 jaar heeft heel veel gehad aan de Bikkelcursus. Op school leren kinderen niet om met hun gevoel om te gaan daar wordt meer de nadruk gelegd op het gevoel dat je andere kinderen geeft. Tijdens deze cursus heeft mijn dochter geleerd wat haar verdrietig maakt en waarom en hoe ze zichzelf beter kan begrijpen en situaties op kan lossen die haar verdrietig maken. Ze leert om te denken als een echt bikkel. De cursus wordt op een hele leuke speelse manier gegeven aan de hand van een verhaal waar mijn dochter elke week weer naar uit keek. Als ouder leer je zelf ook hoe je situaties het beste aan kunt pakken wat voor mij persoonlijk heel veel goeds heeft gebracht. Ik voel me een stuk zelfverzekerder als moeder na de tips van Danielle!

Hallo Anouck, dankjewel dat je de moeite hebt genomen om deze beoordeling te schrijven. Wat fijn dat jullie er zoveel aan gehad hebben en dat jij je een stuk zelfverzekerder voelt. Ik wens jullie het beste!

Super begeleiding. Enorm blij met de ontwikkeling van onze dochter!

Onze dochter had weinig zelfvertrouwen wat haar ontwikkeling belemmerde. Danielle is op een fijne manier met haar aan de slag gegaan in een individuele training. Door oefeningen en veel positieve ervaringen is ze gegroeid. Danielle heeft haar leren inzien dat je zelf een keuze hebt om iets wel of niet te durven. Wij zijn blij met het resultaat. Waar ze eerder bijna niets durfde te ondernemen maakt ze nu al eigen keuzes om iets wel te durven doen.

Hallo R en M, dank jullie wel voor deze mooie beoordeling. Het was een plezier om met haar aan de slag te gaan en te zien hoe ze stappen zette. Hopelijk groeit ze steeds verder. Ik wens jullie het beste!

theorie en praktijk sluiten goed aan bij elkaar

Wij zagen de theorie terug komen bij Alexander. Leuke manier van de beloningsstickers om thuis verder te kunnen oefenen. De ruimte waar alles plaats vond was wel aan de krappe kant met zo veel kinderen.

Hallo Rianne en Edwin, dank voor jullie beoordeling. Mooi om te zien hoe Alexander ermee bezig was en zich trots voelde als hij iets spannends durfde. De ruimte mag inderdaad wel wat groter :) Ik wens jullie het beste!

Juiste benadering zorgt voor bewustwording bij het kind.

Danielle weet de juiste toon te treffen in de benadering van de kinderen en door de juiste aanpak merk je dat de stof die behandelt wordt, in de koppies blijft zitten en dat er bewustwording optreedt . Nu de taak aan ons om het vol te blijven houden;-)

Hallo Claudia, dankjewel voor jouw beoordeling en mooie woorden. Met alle plezier gedaan. Ik wens jullie het beste!

Heel erg positief

Daniëlle is in staat om ieder kind op zijn/haar eigen terrein aan te spreken en hen te stimuleren. Ik had niet durven hopen dat onze dochter zulke mooie resultaten zou boeken. Niet alleen tijdens maar ook zeker nog nadien.

Hallo Olga, dankjewel dat je de moeite hebt genomen om jullie ervaring te delen. Mooi dat ze zo gegroeid is, daar doen we het voor! Ik wens jullie het beste.

Super aanpak en aansprekend voor kinderen.

Een hele herkenbare training voor onze dochter. De aanbod gekomen materie sprak ons kind aan en werd heel erg herkend! Het heeft woorden gegeven en we kunnen er hierdoor makkelijker over praten binnen ons gezin. Hierdoor kunnen we ons kind beter ondersteunen als dat zelf even niet lukt... het heeft ook echt geholpen om meer te geloven in zichzelf. Een boost aan herkenbaarheid en handvatten hoe ze er zelf mee om zou kunnen gaan.

Hallo Suzanne, dankjewel voor het delen van jouw ervaring en toelichting! Mooi om te zien dat ze steeds meer in zichzelf gelooft. Hopelijk wordt dit alleen maar meer. Het beste toegewenst!

Super training. Erg blij met de ontwikkeling van onze dochter

Omdat onze dochter (5jr) erg veel moeite had zich uit te spreken in groepsverband (b.v. kringgesprekjes op school) en dit haar ontwikkeling belemmerde heeft ze de groepstraining voor kinderen van 4-7 jaar gedaan. Voorafgaand vond ze dit erg spannend maar al direct na de eerste training was ze heel enthousiast. Als ouders zijn we ook erg blij van het resultaat. Waar ze eerst in de klas niks durfde te zeggen en haar schouders ophaalde als haar iets gevraagd werd durft ze nu zelf de vinger op te steken als ze het antwoord weet. Op deze manier kan ze lekker mee met de klas.

Hallo Emiel, wat mooi hoe ze gegroeid is en meer zichzelf durft te laten zien en horen in de klas! Hier zag ik ook dat ze steeds meer durfde. Ik wens jullie het allerbeste!

Goede begeleiding

Vriendelijke en professionele hulp waar mijn dochter echt iets aan gehad heeft

Hallo Annelies, dankjewel voor het delen van jouw ervaring en de prettige samenwerking. Mooi om te zien hoe ze groeit!

Profesioneel, enthousiast en vriendelijk

We hebben een heel goed gevoel over deze bikkel-cursus. Met plezier heeft Iris deze cursus gevolgd. Ze heeft veel geleerd en probeert dit ook in de praktijk toe te passen.

Hallo Patricia, dankjewel voor het delen van je ervaring. Het was een plezier om Iris in de groep te hebben. Mooi hoe ze er zelf bewust mee bezig is. Het beste gewenst!

Praktische en zinvolle training

Onze dochter heeft de bikkel training bij Daniëlle gevolgd. Dochter (5j) is hooggevoelig en had wat moeite haar emoties te benoemen en beheersen. Met de typetjes geleerd op de training gaat dat nu veel gemakkelijker, ook voor ons als ouders. De groep was kleinschalig zodat er toch veel individuele aandacht was. De praktijkruimte is heel leuk en speels ingericht. Wij zijn erg tevreden met Daniëlle en zullen in de toekomst zeker weer op haar terugvallen, indien er de behoefte weer is.

Hallo Fatima, dankjewel voor je beoordeling en complimenten! Ik heb haar stappen zien maken in de training, mooi. Het beste gewenst!

Professioneel en kundige begeleiding gehad voor onze zoon

Weerbaarheidstraining gevolgd met onze zoon bij Danielle. Het duurde 8 weken. We hebben het contact en de training als zeer tevreden ervaren. Onze zoon heeft echt wat aan de training gehad.

Hallo Antonietta, dankjewel voor het delen van jullie ervaring. Mooi om te zien hoe hij groeit, het was een plezier om hem in de training te hebben. Ik wens jullie het beste!

Heel zinvol. Onze zoon werd goed aangevoeld

Wij hebben de juiste handvaten gekregen om verder te gaan. En zien al mooie verbeteringen. Onze zoon voelde zich erg thuis en op zn gemak bij de trainingen.

Hallo Daphne, dankjewel voor je beoordeling. Mooi om te zien hoe hij al gegroeid is. Ik wens jullie het beste!

Ik vind dat hartstikke leerzaam voor mijn kind. Hij durf nu meer om te praten.

Hallo Iffat en Abdul, bedankt voor het delen van jullie ervaring. Mooi om te zien hoe hij steeds meer durft te praten! Het beste gewenst.