Tevreden kijken we terug op de cursus die Roos volgde afgelopen maanden bij Apetrotse Kinderen. Ze heeft er veel geleerd op een leuke en spelenderwijze manier. Ze had plezier in de bijeenkomsten en met de bijbehorende oefeningen en verhalen in het werkboek konden we thuis ook aan de slag.
  • Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Hallo Hanneke, bedankt voor je beoordeling! Fijn om te horen dat jullie er veel aan hebben gehad en dat Roos met plezier kwam. Het beste gewenst!

Onze dochter is goed geholpen met een persoonlijke Trots als een pauw training met aanpassingen speciaal voor haar. Ze heeft nu meer mogelijkheden om haar problemen aan te kunnen en er zelf iets aan te doen. Daniëlle is heel vriendelijk en weet goed de aandacht vast te houden en ondanks allerlei afleidingspogingen, toch het gesprek aan te gaan over lastige onderwerpen. We zijn heel tevreden over haar hulp. Nu is het aan onze dochter en aan ons om met alle tips in de praktijk aan de slag te gaan.
  • Ervaring met: Kindercoaching

Hallo Brenda, bedankt voor je beoordeling en complimenten! Het waren gezellige sessies met je dochter en ik zie dat ze zich nu vrolijker voelt en makkelijker kan relativeren. Ik wens jullie het beste!

Mijn zoon van 6 heeft deze training gedaan en het heeft hem zo goed gedaaan. Hij heeft nu genoeg handvatten mee om een nog grotere bikkel te zijn dan dat hij al was. Je merkt echt tijdens de training kleine veranderingen die je nooit zou verwachten. Dank je wel Morindy
  • Ervaring met: Kindercoaching

Hoi Samiena, bedankt voor je positieve beoordeling en mooie woorden! Het was gezellig om hem in de groep te hebben. Het beste gewenst!

• Ervaring met: Individuele weerbaarheidstraining

Bedankt voor je beoordeling. Ik wens jullie het beste!

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Hallo Sanne, bedankt voor je beoordeling. Goed om te zien dat je de training als positief hebt ervaren. Het beste gewenst!

• Ervaring met: Kindercoaching

Hallo Martijn, bedankt voor je positieve beoordeling!

Dankzij deze training zit mijn zoon veel beter in zijn vel op school omdat hij heeft geleerd om met zijn faalangst om te gaan.
  • Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Hallo Barbara, bedankt voor je beoordeling. Wat fijn dat hij veel beter in zijn vel zit! Ik wens jullie het beste!

• Kindvriendelijk

Bedankt voor je beoordeling!

Vanaf het eerste moment een prettige ervaring waar mijn zoon in 6 weken tijd heel erg veel geleerd heeft.
  • Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat je zoon zoveel heeft geleerd van de training. Het beste gewenst!

Heel erg fijne begeleiding in omgaan en verminderen van boosheid bij onze kleuter. Zowel op kind als ouderniveau handvatten gekregen om in de toekomst beter om te gaan met heftige emoties bij je kind.
  • Ervaring met: Kindercoaching

Hallo Niels, bedankt voor je beoordeling! Fijn om te horen dat jullie het als prettig hebben ervaren. Ik wens jullie het beste!

Onze dochter kon wel wat tips gebruiken hoe ze met haarzelf beter kon omgaan en ook in haar relaties met anderen. Het lukt Daniëlle goed op een positieve, opgewekte en zorgvuldige manier met zowel het kind als de ouder om te gaan, tips te geven en krachten te benadrukken. Ook is het heel fijn hoe ze afspraken telkens nakomt en goed bereikbaar is. Onze dochter heeft er veel aan gehad. Kindvriendelijk en iets wat je eigenlijk ieder kind zou gunnen! Dank.
  • Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Hallo, bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn om te horen dat jullie het als prettig ervaren hebben. Het was gezellig om je dochter in de training te hebben. Ik wens jullie het beste!

Onze dochter van 5 jaar had altijd veel last van angst ( faalangst) en daardoor zei ze al gauw ik kan het niet thuis en op school....... nu thuis gaat ze het steeds meer proberen en als het fout gaat geeft het niet daar leer je van........ ze is stapjes vooruit gegaan ........ ze gaat meer denken als een bikkel ....... onwijs bedankt , ze vond het altijd superleuk om heen te gaan...... en heeft er van geleerd ........ en wij doen de stappen thuis steeds herhalen als ze niet durft of juist als ze zelf wat wel heeft gedaan dan is ze een bikkel :-) ..........
  • Ervaring met: Kindercoaching

Bedankt voor je positieve beoordeling! Mooi om te zien hoe ze zich zekerder voelt en steeds meer een Bikkel is en dat jullie haar hier zo in stimuleren. We wensen jullie het beste!

Super blij met de training en begeleiding van Daniëlle.
  • Ervaring met: Kindercoaching

Hallo Cathelijne, bedankt voor je positieve beoordeling! Goed om te horen dat je de training als prettig hebt ervaren. Ik wens jullie het beste!

Laag drempelig, duidelijke handvatten om met je kind te praten over opkomen voor jezelf en hoe je dat kan doen. Mooie opbouw waarin het kind leert hoe hij reageert, hoe het overkomt en andere manieren of oplossingen om sterker over te komen...
  • Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Hallo Wendy, bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn dat het jullie verder heeft geholpen. Ik wens jullie het beste!

Onze zoon heeft de training Bikkels in de dop gevolgd. Wij zijn enorm blij dat we gekozen hebben voor Apetrotse Kinderen. Vanaf moment van inschrijving hebben wij er een goed gevoel bij gehad. De training begint met een kennismakingsgesprek tussen Daniëlle, ouders en kind. In het kennismakingsgesprek leer je elkaar kennen en bespreek je de wensen. Mooie vond ik dat onze zoon bij het gesprek betrokken werd. Uiteindelijk is het een training voor hem. Onze zoon is elke training met plezier gegaan en hij vond het dan ook heel erg jammer toen de training klaar was. Hij zat ook in een erg leuke groep en kon het goed vinden met de andere kinderen. De begeleiding en communicatie van Daniëlle was echt TOP! Na elke trainingdag kregen we een verslag van de training. Tussentijds was er een telefonisch evaluatie moment. En aan het eind van de training was er een eind evaluatie. Wij kunnen Apetrotse Kinderen zeer zeker adviseren!!! Het heeft onze zoon geholpen.
  • Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Hallo Taoufik, bedankt voor jullie beoordeling en mooie complimenten! Met alle plezier heb ik jullie zoon geholpen middels deze training. En jullie bedankt voor de prettige samenwerking. Het beste gewenst!

Danielle heeft een hele persoonlijke, kindvriendelijke en rustige benadering, mijn zoon vond het iedere keer geweldig om naar haar toe te gaan. En hij heeft veel gehad aan alle tips en oefeningen (en ik ook)!
  • Ervaring met: Kindercoaching

Hallo Esther, bedankt voor je beoordeling en complimenten! En wederzijds, met veel plezier heb ik met jullie samengewerkt!

Een systeem wat kinderen de kans geeft om met plezier over (hun) gedrag te leren en ze de eerste handvaten geeft om het te veranderen. Nuttig en effectief.
  • Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Hallo Gerard, bedankt voor je beoordeling! Het beste gewenst!

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Bedankt voor jullie positieve beoordeling. Ik wens jullie het beste!

Danielle heeft ons goed geholpen om Senne te laten inzien dat hij zijn boosheid voor zichzelf kan oplossen. Ze heeft hem een aantal tips gegeven zodat hij direct weet hoe te handelen. Ook wij als ouders hebben wat tips gekregen om hem te begeleiden en ondersteunen. Senne ging met plezier naar Danielle toe.
  • Ervaring met: Kindercoaching

Hallo Danielle, bedankt voor je beoordeling! Ik vond het prettig samenwerken met jullie en Senne heeft enorm zijn best gedaan op voetbal om zich te herpakken bij tegenslag. Het beste gewenst!

Heel flauw om overal een 10 voor te geven. Maar ik kan echt geen reden bedenken waarom niet. Erg tevreden en Annika heeft er veel aan gehad.
  • Ervaring met: Kindercoaching

Hallo Freda, bedankt voor je beoordeling. Leuk om vanmiddag van je te horen dat Annika zoveel aan de training heeft gehad. Ze was gezellig in de groep. Het beste!

Mijn zoon was makkelijk beinvloedbaar en had de neiging mee te willen lopen met de populaire kids. Nu kan hij Zich makkelijker losmaken van de groep en zijn eigen ding doen of kiezen voor een andere groep. Voorheen hield hij alles binnen en kon opeens ontploffen. Nu zegt hij tijdig wat hij van iets vindt. Hij is een stuk gegroeid lijkt het in de positieve zin. Zeker een aanrader👍🏻
  • Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Hoi Chantal, bedankt voor je beoordeling! Ik zie ook dat hij gegroeid is en eerder zijn mening geeft. Het was fijn om hem in de groep te hebben!

Onze dochter was onzeker geworden. Dit uitte zich o.a. in: niet meer naar school willen, onzeker qua vriendschappen en school lesstof. Nadat we een bericht van school kregen, hebben we direct actie ondernomen. Apetrots kwam direct met een reactie en we hebben ons ingeschreven. De eerste afspraak stond al voor de week erna. We hebben een individuele weerbaarheidstraining en een klassen observatie gedaan. Na een half jaar hebben we de cursus afgesloten. Onze dochter gaat weer met plezier naar school. Daarnaast is ze weerbaarder naar andere kinderen toe. Als het misgaat dan hoeven we slechts te zeggen: 'Rode gedachte'. Zij weet direct wat we bedoelen en buigt het om naar een groene gedachte. We praten hier regelmatig over en ze groeit echt in haar nieuwe 'ik'.
  • Ervaring met: Individuele weerbaarheidstraining

Hallo Mireille, bedankt voor je beoordeling! Het was fijn om met jullie dochter te werken en met jullie als ouders. Ik wens jullie het beste!

• Kindvriendelijk

Hallo Anne, bedankt voor je beoordeling van de training. Ik wens jullie het beste!

Wat ben ik blij dat ik deze training heb gevonden voor mijn dochter van 4! Ze is angstig waardoor weinig durft op school. Nu kan ze rustig haar hand geven, aankijken en steviger staan. Ze maakte grotte stappen tijdens de training en ook daarna. Meer dan ik had verwacht! Ze ging ook altijd enthousiast naar toe. Ik kan zeker deze training aanraden voor elk verlegen of angstig kind. Prettige communicatie, wekelijkse terugkoppeling en vooral professionaliteit!
  • Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Hallo Ramuné, bedankt voor je mooie beoordeling en leuk dat je de training aanraadt. We hebben je dochter zeker grote sprongen zien maken en jullie hebben haar daar ontzettend in gesteund! Ik wens jullie het beste en wie weet zien we elkaar nog eens!

De training heeft duidelijk effect gehad op onze dochter.
  • Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Hallo Peter, bedankt voor je beoordeling. Ik wens jullie het beste en wellicht spreken we elkaar nog eens!

Over Apetrotse Kinderen

Apetrotse Kinderen ondersteunt kinderen in hun sociaal-emotionele ontwikkeling door trainingen te geven aan kinderen en hun ouders. We helpen kinderen te groeien in zelfvertrouwen, weerbaarheid, omgaan met emoties en sociale vaardigheden. Zodat ze zich Apetrots voelen!