Wij hebben met een groep van totaal 36 personen 18 volwassenen en 18 kinderen (van 1 tot 15 jaar) een geweldig weekend beleefd! Locatie is top en heel praktisch ingericht. bv voldoende (en ruime) douches en wc's , eigen parkeerplekken op het terrein. Voor groot en klein is er zoveel te beleven dat je voor een weekend niet van het terrein af hoeft. Voetbal, volleybal, klimmen, skelter rijden, tafeltennis, ja zelfs een zeskamp organiseren met elkaar is mogelijk. Het heeft ons aan werkelijk niets ontbroken dit weekend! Fam. Hartman bedankt en als ik het zo in moet schatten zijn wij vast nog weer eens bij jullie van de partij ; ) mvg Henry

• Ervaring met: Groepsvakanties

Wij hebben nu voor de derde keer ons familieweekend in Gelders Groenland gehouden. Er is voor ieders wal wils, voor volwassenen, jeugd en kinderen. Wij kijken steeds met veel voldoening terug op ons verblijf hier.

• Ervaring met: Overige

Zeer goed verzorgd en een mooie omgeving!

• Ervaring met: Teambuilding

Beste Fam. Hartman, Met veel plezier hebben wij weer gebruik mogen maken van jullie accommodatie. Oprecht willen wij even opmerken dat jullie directe hulp voor het mogelijk maken van TV kijken via een beamer en problemen oplossen met de playstation, erg door ons (en de kinderen) gewaardeerd wordt! Vriendelijke groet, Freddy & Erica

• Ervaring met: Groepsvakanties

Wij hebben ons familieweekend met een kleine 40 personen hier gehouden en hebben het direct voor de komende twee jaar weer geboekt! Iedereen, van jong tot oud, heeft zich uitstekend vermaakt op deze locatie. Het is een ruim opgezette accommodatie in een mooie landelijke omgeving. Alle vertrekken zijn ruim, sfeervol en degelijk ingericht. De keuken is van alle gemakken voorzien. Veel kamers hebben een eigen badkamer met douche en toilet wat veel ouderen en jonge gezinnen erg op prijs stellen. Er is een heerlijk terras en een mooie overkapping waardoor je van het najaar ook buiten kan zitten bij de buitenhaard of barbecue. De kinderen kunnen zich zowel binnen als buiten goed vermaken. Op het grote eigen terrein is een uitgebreide speeltuin en schuur vol buitenspeelgoed waaronder skelters. In de omgeving is een divers aanbod van activiteiten.

• Ervaring met: Groepsvakanties

Deze locatie is werkelijk schitterend! Een heerlijke gezellige, verzorgde en zeer nette locatie van alle gemakken voorzien. Alles in en om de locatie is met liefde gebouwd en dat voel je. Een prachtige speelplek voor jong en oud. Mooie natuur met zandpaden en bos is volop om je heen, de sfeer en ruimte ademt naar meer. Ideaal voor grote groepen en families. Een plek waar je je thuis voelt en graag weer naartoe gaat!

• Ervaring met: Groepsvakanties

Dit is een heerlijke accommodatie, werkelijk van alle gemakken voorzien en supergezellig. De inventaris is heel compleet, en voorzien van echt goede spullen, dus scherpe messen en zo in de keuken. Wij zijn nogal van het kokkerellen dus dat was helemaal top. We hadden met onze groep beide accomodaties gehuurd en ook dat werkte prima. Op 5 minuten rijden is een winkel. Ik kan werkelijk niets bedenken wat hier niet fijn was! Een echte aanrader.

• Ervaring met: Groepsvakanties

Na een heerlijk familieweekend met bijna 50pers hebben we besloten voor de volgende keer weer te boeken! Mooie kamers, waarvan een deel met eigen badkamer wat ideaal is voor jonge gezinnen, en de kids hebben zich uren vermaakt in de mooie speeltuin!

• Omgeving N.v.t.
  • Ervaring met: Groepsvakanties

Geweldige locatie met veel ruimte en de mogelijkheid voor ontspanning en inspanning voor jong en oud. De perfecte combinatie voor een grote groep met een mix tussen jong en oud met een goede balans tussen leuke activiteiten en de ruimte om rust te nemen. Prachtig gebied voor wandelingen!

Haytinksdijk 1 7244NZ Barchem

Over Groepsaccommodatie Gelders Groenland

Deze in 2013 nieuw gebouwde groepsaccommodaties, liggen in het gastvrije, mooie bosrijke Gelderland. Het dorpje Barchem ligt aan de voet van de Lochemse Berg er zijn tal van uitgestrekte wandelpaden en fietsroutes. Alle accommodaties zijn rolstoel toegankelijk. De accommodaties liggen op loopafstand (500 meter) van het dorp. De plaatselijke warme bakker, het cafe-restaurant en de supermarkt voorzien in al uw behoeften. Typerend voor dit gebied is het zogenaamde coulisselandschap, hierin vindt u een schat aan pittoreske dorpjes, waar de sfeer van het vroegere boerenleven nog goed te proeven is.