Echt een aanrader

Super snelle service waar door wij snel konden verhuizen! Super netjes gewerkt en een strak eindresultaat! Dus wij vinden vekastuc echt een aanrader!!!

Vriendelijk en meedenkend

Naast een mooie afwerking van de muren in onze nieuwbouwwoning waren de mannen van Vekastuc ook vriendelijk servicegericht. Ze dachten fijn mee in oplossingen toen het even tegenzat.

Supersnel gewerkt en perfect geleverd werkzaamheden. Superblij met het resultaat. Absolute aanrader om mee samen te werken.

• Orde en netheid

Snelle en goede service en snelle reactie zou ze zeker aanbevelen

2 sterren: slechter dan verwacht

- telefonische prijsafspraak niet nagekomen, factuur viel hoger uit dan telefonisch afgesproken. Gebeld naar Vekastuc om te vragen om uitleg hoe dit mogelijk was, maar de medewerker van Vekastuc ging direct in de aanval. Erg onprettige manier van communiceren. Er wordt op geen enkele manier gezocht naar een oplossing of redelijke uitleg gegeven. - Ondanks vraag van ons of we voorbereidingen moesten treffen (via Whatsapp), niks gehoord over een minimale temperatuur. Op dag van verven was de temperatuur te laag om te verven, medewerker gaf aan dat ze vergeten waren het document te sturen met alle voorwaarden voor de werkruimte. Telefonisch werd dit tegengesproken en gezegd dat dit document helemaal niet aanwezig is? Telefonisch werd dit weer bij ons neergelegd dat wij de temperatuur op orde hadden moeten hebben, terwijl dit niet gecommuniceerd is. - Na vorige negatieve review werd via de mail door Vekastuc geeist dat de negatieve review van ons offline werd gehaald, anders zouden 'juridische stappen' volgen. Ook in deze mail de aanvallende toon, er wordt onder andere letterlijk gesteld dat we 'niet moeten jammeren als een klein kind'. Het zou prettiger zijn als door het bedrijf zelf naar oplossingen wordt gezocht in dit soort situaties, dan direct de aanval wordt gekozen. - het behang is netjes aangebracht, over de kwaliteit van het geleverde werk zijn we redelijk tevreden

• Orde en netheid

Communicatie met John was helder en gemakkelijk. Veel advies gehad omtrent niet drogende muren dacht daar heel erg in mee waar ik zeer blij mee was! Michel en zijn zoon kwamen het uitvoeren, ontzettend aardige mannen die mijn huis prachtig hebben gesausd! John heeft nog nagebeld of alles goed was, kortom niets dan lof over deze heren en dit bedrijf!

• Orde en netheid

Communicatie was prima. Het ging ontzettend snel. Het ziet er prachtig uit. Blij met het resultaat.

• Orde en netheid

Super tevreden met het resultaat. Bij mij hebben ze de bijna het volledige (nieuw)bouwhuis gedaan. De muren zijn nu super strak en het lijkt net gestuct. Ze werken bovendien snel en xijn erg klantvriendelijk. Erg blij dat ik voor vekastuc heb gekozen

• Orde en netheid

Zijn zeer tevreden over het eindresultaat. Ziet er superstrak uit en geeft onze gehele nieuwbouw woning direct een afgewerkte smoel. Afwerking is erg netjes, mooi gekit, helemaal af! Tip voor anderen: zorg dat de woning voor vekastuc is gereserveerd, dan kunnen ze hun ontzettend snelle tempo in de praktijk brengen en heb je het beste resultaat.

• Orde en netheid

Ze werken snel en netjes. Super aardige jongens. Bereid om je te helpe. Wij zijn zeer tevreden met het werk wat hun voor ons gedaan hebben.

• Orde en netheid

Prachtig werk geleverd door de mannen van vekastuc. Binnen twee dagen is ons huis helemaal voorzien van behang en is alles geverfd. Ook de donkergroene kleur op een van de muren is perfect aangebracht. Snelle communicatie en alles is goed verlopen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Valt ons echt tegen, zo jammer. Hele huis laten doen, sommige stukken mooi, maar meerdere muren niet. Meerdere naden te zien, oneffenheden (Het is een net opgeleverde nieuwbouwwoning, als je dat ziet, even schuren wellicht?) waarop we de reactie van Vekastuc krijgen dat het aan de muren ligt.. en op alle randen van het plafond lijmresten. Waardoor de stucadoor terug moet komen om dit op te lossen. Offerte was summier zonder prijsberekening printbehang, afwasbare verf en kleur op 1 van de muren. Bij de totale afrekening was de prijs dus een verrassing. We moesten echt contact opnemen als er wat was. Hebben we gedaan. Grote "blaas: op de muur. "Maak met een mesje maar een sneetje in". Overall teleurstellend. Karwei is zeer snel gedaan, betalen en weg zijn ze. Tip aan Vekastuc: iets klantvriendelijker, met zorg en aandacht voor het huis, de muren en voor datgene wat al gedaan was (de plafonds).

• Orde en netheid

In 2 1/2 dag hebben ze ons nieuwbouw appartement van 155 m2 glasvlies voorzien. Remi spreekt vooraf goed door hoe de wanden eruit zien, en kaart mogelijke problemen tijdig aan. Zodoende kom je met heen tot een perfect resultaat. Ook een afwijkend kleurtje op een deel van de wand ging perfect. Wij gaan ten volle genieten van ons nieuwe (wand) interieur.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Dit bedrijf kan ik niet aanbevelen. werken snel (te snel) en een super slechte afwerking. En puntje bij paaltje sauzen ze nog een grote muur de verkeerde kleur. Oplossing (niet) Bij de buren hebben ze dit werk ook gedaan. En je raadt het al ze zijn uit huis gezet. en de buren hebben niet betaald. Dat is afgekocht door een 3e partij glasvezelbehangers.nl (waar ze door zijn ingehuurd)

• Orde en netheid

Goede snelle service waarbij er goed wordt gecommuniceerd over wanneer men komt en wat de kosten zijn. Zeker aan te bevelen.

• Orde en netheid

Het contact met John en Peter was open en prettig. Op vragen en opmerkingen werd serieus ingegaan. Beiden waren kritisch op hun werk en corrigeerden dit als zij vonden dat het niet goed genoeg was. Ik houd hier een goed gevoel aan over!

• Orde en netheid

Super strak is het eindresultaat! We zijn er heel blij mee. Keurig gewerkt en afgewerkt. Echte vakmannen!

• Orde en netheid

Erg tevreden met het contact en de uitvoering van de opdracht. Net werk geleverd en ook de nazorg is prima. Kortom een aanbeveling waard!

• Orde en netheid

prettige communicatie, hele huis in anderhalve dag geschilderd en wel. Erg prettig!

• Orde en netheid

Zeer goed bedrijf met snelle en makkelijke communicatie. ook de nazorg is zeer goed.

• Orde en netheid

Op zeer korte termijn goed en vakkundig geholpen. Fijn contact en extra service. Zeker aan te bevelen! Dank!

• Orde en netheid

Goede kwaliteit, snel klaar. Zeer prettig in omgang en communincatie. Duidelijk en snel. Wel in alle ruimtes verfspetters en lijmresten op deuren, ramen, trap traphekjes geconstateerd, maar dit doet niet af ten opzichte van de kwaliteit van de wanden.

• Orde en netheid

Mijn nieuwbouwwoning van top tot teen laten behangen em sauzen door de jongens van vekastuc. Wat een harde werkers zijn dat en super snel. En het eind resultaat is super strak geworden zoals beloofd. Wij zijn er super blij echt een AANRADER. dankjewel Remi en john

• Orde en netheid

Een goed team , snelheid en kwaliteit zijn top! En de extra service super! De wanden met Renovlies behangen en daarna gesaust helemaal top en mooi strak! Presies zoals we het wilden hebben. Zeker een aanraden top gedaan bedankt mannen!

Archenastraat 17

9801 WB Zuidhorn