Hele nare ervaring

Alles was een grote bende na afloop. Het contact was in eerste instantie zeer prettig, maar toen ik mijn ervaring na afloop wilde bespreken, werd hier geen enkel gehoor aan gegeven. Wees gewaarschuwd.

Beste Nicolien, We vinden het jammer dat je ons een laag cijfer geeft, te meer omdat de klachten die je hebt allemaal van tevoren zijn gecommuniceerd (en het niks zegt over ons werk wat je super mooi vond.) 1) Achter de CV instalatie is niet behangen. Dit doen wij nooit. Dit is bij aanvang gecommuniceerd door de behanger. Bovendien staat dit vermeld in de offerte. 2) Het achterblijven van lijm/sausspettertjes op de kachel en op de trap kan gebeuren. Dit valt simpel te verwijderen met een beetje warm water zonder dat daar schade ontstaat aan de ondergrond. 3) De behangers laten in vuilniszakken hun afval achter en de sauzers doen dit eveneens met hun emmers. Deze kun je dan later zelf gemakkelijk afvoeren en dit staat ook zo vermeld in de voorwaarden. Dit was tijdens het opleveren geen probleem toen ik je na een week belde omdat je de rekening nog niet betaald had was alles een beestenbende en klopte er niks meer van, Dit staat haaks op feit hoe blij en tevreden je was tijdens het opleveren en de rekening gelijk zou betalen. Tot op heden geen betaling ontcangen.

Hele aardige mensen die goed te bereiken zijn en vakmensen zijn. Ze behangen snel en vakkundig en daarna de schilders. Zij zijn ook zeer snel en leveren topwerk af. Zeer tevreden en een goede prijs.

Goeie communicatie

Gedurende het hele traject is de communicatie goed geweest. Deze pro actieve houding is echt een pluspunt Altijd mee lopen denken met onze wensen Ze hebben bij ons ook behang geplakt , welke wij zelf hebben gekocht. Resultaat waren we zeer blij mee Klopt dat je zelf de stopcontacten eraf en op moesten doen en het afval zelf moesten opruimen. Dat was van het begin duidelijk bij ons.

Positief verrast.

In het begin dacht ik: "dat weet ik niet hoor, dat behang zal na een tijdje wel loslaten of scheuren. Je ziet helemaal niet dat er behang opzit en de muren zijn strak en netjes afgewerkt" Overigens is Gerard een leuke man en een harde werker. Heb hem al gezegd dat ik hem zeker zal aanbevelen. Tot zover, Groetjes Jeroen Lageman.

Top resultaat en snel!

Hele prettige ervaringen gehad met iedereen van Veka Stuc. Ze hebben onze nieuwbouw woning voorzien van 215m2 glasvlies behang. Waren erg flexibel qua oplevering en hebben erg snel en heel netjes gewerkt. Aanrader!

Super mooi en strakke wanden

Zeer goede ervaring, heel mooi en strak behangen, ze laten het vuil netjes achter in vuilniszakken en netjes opgeruimd. Gerard en Willem waren bij ons over de vloer en waren zeer vriendelijk en netjes.

Snel klaar, gemoedelijke werksfeer

Nieuwbouwwoning met 265m3 behang in 2 dagen voorzien van behang en sauswerk. Inclusief kitten van de randen ed. Goed werk geleverd, prettige mensen om me samen te werken. Alles schoon achtergelaten.

Communiceert goed, eindprodukt top

Vekastuc is een goed bedrijf om je glasvliesbehang te laten aanbrengen. Vantevoren heb ik een keurige mail met voorbereidingsinstructies ontvangen. De mannen komen netjes op tijd. Werken snel en nauwkeurig. Schuurmachine ging stuk, dus ze konden na 1 dag niet verder. Gelijk even een belletje om het aan te geven en de volgende dag stonden ze er weer. Ook het eindprodukt is klasse. Geen naadje te zien, strakkemuren, alles goed afgekit.

Uitstekende vakmensen,goede en fijne communicatie..prijs/kwaliteit super

Nieuwbouw gekocht en op zoek naar een bedrijf om (glad) glasvezel behang aan te brengen. Op internet vonden wij VEKASTUC. Door medewerkster Carin zeer vriendelijk te woord gestaan en uitleg op al onze vragen gekregen. Duidelijke offerte met de voorwaarden ontvangen. Dinsdag 2 februari gestart met 4 man. Dezelde dag was het glasvlies behangen klaar. Woensdag de evt, naden bijgewerkt,donderdag helemaal klaar inclusief accent muren met kleur. Vanaf eerste moment telefonisch contact tot aan de eindafwerking een dikke 10. Carin,John, Remy, Gerard en Willem super bedankt . Jullie zijn een aanrader. Dikke tien van ons.

De ervaring met dit bedrijf was meer dan geweldig! Gemaakte afspraken zijn allemaal tip top nagekomen. Ze denken met je mee en luisteren echt naar wat de klant wilt hebben. Werktempo mag iets sneller, geintje. Ze weten waar ze mee bezig zijn en zijn klaar voor je twee keer kan knipperen met je ogen! De medewerkers zijn ook super sociaal en menselijk wat je hedendaags nog wel eens mist. Oja bijna vergeten maar het werk wat ze verrichten ziet er ook nog eens mooi en super uit! Top bedrijf! Zeker een dikke aanrader.

VEKAstuc gaat niet eerder weg dat dat niet alleen de klant maar ook zijzelf tevreden zijn!

Na een lang proces van twijfel tussen glasvlies of stucwerk voor onze nieuwbouwwoning heeft John ons over de streep getrokken om glasvlies te plaatsen door deskundig maar ook integer te adviseren om glasvlies te plaatsen. Het contact met John is altijd informeel maar professioneel. John en Remi denken mee met de situatie en geven niet alleen het vertrouwen dat het in orde komt, maar zorgen daar ook daadwerkelijk voor. In ons geval bleek er tussentijds nog een muur behangklaar gemaakt te worden en ondanks dat het oudsjaarsdag was werden we wakker met een foto dat dat geregeld was. Tijdens het proces is iedereen in huis erg betrokken geweest en is ondanks de nauwkeurigheid en het tempo waarmee er wordt gewerkt de afstemming heel fijn. We kijken met veel tevredenheid terug op de samenwerking met Vekastuc en durven met zekerheid te zeggen dat het kiezen voor Remi en John een keuze is voor betrouwbaar vakwerk.

Netjes werk goeie comunicatie slordig in opruimen

Erg prettig communicatie gehad. alles goed geregeld. Werk netjes en zoals afgesproken. Min punt stopcontacten waren niet terug gemonteerd en stond nog veel vuil in de woning van de werkzaamheden.

He sam is een mooie beoordeling die we van je hebben gehad maar in de offerte die je hebt onder tekent staat duidelijk omschreven dat de klant de stopcontacten eraf dient te halen en terug dient te plaatsen de twee vuilnis zaken en de drie lege emmers dient de klant zelf weg te gooien ook dit staat netjes omschreven in de getekende offerte. Mvg kamminga

Vakmensen en afspraak is afspraak

De mensen van VEKAstuc-Glasvliesbehangers zijn vakmensen die doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Ze werken netjes en snel. Daarmee kun je er op aan dat ze de planning halen en kwaliteit leveren. Ik ben een kleine vastgoed investeerder en kan deze partij van harte aanbevelen voor nieuwbouw, renovaties of anderszins. Ze kunnen dit waarmaken omdat ze focussen op datgene wat ze goed kunnen, Vakwerk leveren op het gebied van stuc en glasvliesbehang. Aanbevolen!

Mooie strakke muren!

Wij hebben een goede ervaring met Vekastuc, goede communicatie, snel werk en strakke muren ! En ook nog voor een goede prijs.

Super strak resultaat

Via een kennis bij Vekastuc terecht gekomen ivm mooie resultaten. Ook wij zijn erg blij met het hele strakke eindresultaat. De communicatie was top, waardoor we goede afspraken konden maken omtrent de werkdagen voor de mannen. Ze leveren kwaliteit en dat is terug te zien op de strakke muren. Als mensen me vragen naar een adresje, stuur ik ze zeker weten naar Vekastuc.

Zeer goede ervaring erg tevreden

Duidelijke communicatie met Remi en John. Ze zijn eerlijk over lelijke plekken in de muren en hebben dat zelf hersteld voor het behangen aan. Na oplevering weinig tot niets meer van te zien! Mooie strakke muren en ze waren erg snel klaar!

vanwege tijdnood voor dit bedrijf gekozen

Nieuwbouw woning 250m2 Ik ben niet tevreden over de werkzaamheden die zijn verricht er zijn nog veel naden te zien en ook zijn ze hoekjes vergeten en sommige hoekjes slecht afgewerkt, sommige wanden wel mooi strak. Ook heb ik het idee dat niet alle wanden zijn geschuurd omdat ik op sommige wanden betonnen spikkels door behang heen zie. Ook aantal geplakte m2 kwam hoger uit, wou dit zelf gaan opmeten omdat mijn onderbuik gevoel zei dit dit niet klopte werd later gebeld dat ze verkeerd hadden berekend. Ook afval en lege emmers niet meegenomen. Zelf nog door het huis gegaan om te kijken naar oneffenheden en dit aangegeven weet niet als ik dit niet had gedaan of hij er zelf mee was gekomen.

He timoty gelukig was je er bij dat ik je alles heb laten zien dat beton pukkels niet weg kan schuren en bepaalde onevenheden er niet uitgaan. Dan het achuren van de wanden ook was je hierbij aanwezig dus daar valt niet over te twijfelen. Oja wat waren jullie te vreden tijdens de oplevering.

Prima!

Snel en goed uitgevoerd renovliesbehang en sauzen. Prima resultaat voor een strakke prijs. Goede en vriendelijke communicatie met de uitvoerders, Remi en collega.

Mooie strakke wanden

Heldere communicatie. Op tijd en ondanks vertraging door Corona goed op tijd opgelost voor ons

Snel en vakkundig opgeleverd.

Eindresultaat is mooi geworden, alles zit er netjes en strak op!

Maatwerk en goede service

Goed contact met Remi vanaf het eerste moment. Erg flexibel en meedenkend met de klant.Wij zijn erg tevreden met het eindresultaat. Nogmaals dank hiervoor

Zeer toegankelijke, duidelijke en kundige vakmensen

Denken mee, werken zeer snel en praktisch en netjes.

Super nette en strakke wandafwerking!

Een hele goede ervaring met Veka Stuc! De communicatie verloopt snel en duidelijk. Binnen 1 dag hadden de heren alle wanden van mijn nieuwbouwwoning al voorzien van behang. De tweede dag is alles gesaust, dit nog sneller dan vooraf aangegeven. De afwerking is super netjes en strak, het lijkt echt net gestuuct.

Snel en netjes gewerkt!

Grote of kleine ruimte, hoeken en kieren, in 2 dagen alles klaar! Behangen en ook direct getext! Er is snel gewerkt dat is erg fijn, maar alles is ook netjes. De service, en het meedenken over praktische oplossingen is erg fijn.

Goed werk afgeleverd

De behangers en schilders hebben goed werk geleverd en meegedacht met de klant. Wel fijn als men de afvalzakken met restanten van materiaal ook even meenemen.

Archenastraat 17 9801 WB Zuidhorn