Beste klant, (gegevens bekend) Het betreurt ons ten zeerste dat u zo’n vervelende ervaring heeft gehad, wij hebben de door u aangeleverde filmpjes bekeken en inderdaad zijn er aantal kleine luchtbelletjes zichtbaar maar in het witte gedeelte(afgewerkt door ons) zijn dit er 1 of 2. (Dit kan gebeuren en het herstellen daarvan zou ook een kleine moeite zijn geweest.) In het kleur gedeelte waar u tegen het advies van de behanger in toch uw eigen saus hebt gebruikt zitten er een stuk of 8 a 9, daar was u meermaals voor gewaarschuwd en de garantie op de wandafwerking vervalt ook wanneer u uw eigen saus over de wand wil aanbrengen in verband met het feit dat wij niet kunnen controleren hoe en wat voor saus er op de wand is aangebracht Daarnaast hebben wij met u tweemaal de woning opgeleverd, tot tweemaal toe heeft u deze goed gekeurd. Nu zijn wij heel wat maanden verder en wordt er ineens een zeer negatieve, overdreven review geplaatst in plaats van contact op te nemen met het bedrijf en deze de kans te geven de problemen te herstellen. Daarbij weggelaten dat u afspraken gemaakt met de stucadoor aangaande de laatste betaling ook niet bent nagekomen waarbij u ook aangeeft dat de stucadoor ‘veel meer’ meters rekent dan de werkelijkheid. Dit hebben wij voor u nagekeken en dat ging om een verschil van letterlijk enkele m2 in het trapgat. Met betrekking tot deze kleine afwijking was de stucadoor notabene ook nog bereid om het verschil te verrekenen middels een tikkie die u zou sturen, deze heeft u echter nooit verstuurd. U plaatst de review daarnaast ook nog anoniem met de intentie het bedrijf in diskrediet te brengen in plaats van oplossingsgericht te werk te gaan, dit getuigd naar onze mening ook van weinig klasse. Kortom wilt u gewoon geld zien maar zo werkt het helaas niet. Wat ons daarin vooral ook opvalt is dat er door u weinig actie is ondernomen alvorens deze review te plaatsen. U stelt in uw schrijven van 03-04-2024 dat u op 2-11-2023 foto’s naar ons te hebben verstuurd maar in onze hele database(email, telefoon en whatsapp) is echter geen enkel bewijs te vinden voor deze bewering. Ook heeft u hiervoor geen actie ondernomen om telefonisch danwel via e-mail of whatsapp in contact te komen met onze klantenservice, die juist specifiek voor dit soort zaken bereikbaar is. Het indienen van een klacht of slechte review is iedereen zijn goedrecht, het zou echter wel van enig fatsoen blijken als u van te voren alle andere middelden om tot een oplossing te komen hebt uitgeput. Wij verzoeken u hierbij dan ook nogmaals vriendelijk doch dringend om zo spoedig mogelijk contact op te nemen voor het oplossen van de situatie.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.