Geweldig!

De ervaring met dit bedrijf was meer dan geweldig! Gemaakte afspraken zijn allemaal tip top nagekomen. Ze denken met je mee en luisteren echt naar wat de klant wilt hebben. Werktempo mag iets sneller, geintje. Ze weten waar ze mee bezig zijn en zijn klaar voor je twee keer kan knipperen met je ogen! De medewerkers zijn ook super sociaal en menselijk wat je hedendaags nog wel eens mist. Oja bijna vergeten maar het werk wat ze verrichten ziet er ook nog eens mooi en super uit! Top bedrijf! Zeker een dikke aanrader.

VEKAstuc gaat niet eerder weg dat dat niet alleen de klant maar ook zijzelf tevreden zijn!

Na een lang proces van twijfel tussen glasvlies of stucwerk voor onze nieuwbouwwoning heeft John ons over de streep getrokken om glasvlies te plaatsen door deskundig maar ook integer te adviseren om glasvlies te plaatsen. Het contact met John is altijd informeel maar professioneel. John en Remi denken mee met de situatie en geven niet alleen het vertrouwen dat het in orde komt, maar zorgen daar ook daadwerkelijk voor. In ons geval bleek er tussentijds nog een muur behangklaar gemaakt te worden en ondanks dat het oudsjaarsdag was werden we wakker met een foto dat dat geregeld was. Tijdens het proces is iedereen in huis erg betrokken geweest en is ondanks de nauwkeurigheid en het tempo waarmee er wordt gewerkt de afstemming heel fijn. We kijken met veel tevredenheid terug op de samenwerking met Vekastuc en durven met zekerheid te zeggen dat het kiezen voor Remi en John een keuze is voor betrouwbaar vakwerk.

Netjes werk goeie comunicatie slordig in opruimen

Erg prettig communicatie gehad. alles goed geregeld. Werk netjes en zoals afgesproken. Min punt stopcontacten waren niet terug gemonteerd en stond nog veel vuil in de woning van de werkzaamheden.

He sam is een mooie beoordeling die we van je hebben gehad maar in de offerte die je hebt onder tekent staat duidelijk omschreven dat de klant de stopcontacten eraf dient te halen en terug dient te plaatsen de twee vuilnis zaken en de drie lege emmers dient de klant zelf weg te gooien ook dit staat netjes omschreven in de getekende offerte. Mvg kamminga

Vakmensen en afspraak is afspraak

De mensen van VEKAstuc-Glasvliesbehangers zijn vakmensen die doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Ze werken netjes en snel. Daarmee kun je er op aan dat ze de planning halen en kwaliteit leveren. Ik ben een kleine vastgoed investeerder en kan deze partij van harte aanbevelen voor nieuwbouw, renovaties of anderszins. Ze kunnen dit waarmaken omdat ze focussen op datgene wat ze goed kunnen, Vakwerk leveren op het gebied van stuc en glasvliesbehang. Aanbevolen!

Mooie strakke muren!

Wij hebben een goede ervaring met Vekastuc, goede communicatie, snel werk en strakke muren ! En ook nog voor een goede prijs.

Super strak resultaat

Via een kennis bij Vekastuc terecht gekomen ivm mooie resultaten. Ook wij zijn erg blij met het hele strakke eindresultaat. De communicatie was top, waardoor we goede afspraken konden maken omtrent de werkdagen voor de mannen. Ze leveren kwaliteit en dat is terug te zien op de strakke muren. Als mensen me vragen naar een adresje, stuur ik ze zeker weten naar Vekastuc.

Zeer goede ervaring erg tevreden

Duidelijke communicatie met Remi en John. Ze zijn eerlijk over lelijke plekken in de muren en hebben dat zelf hersteld voor het behangen aan. Na oplevering weinig tot niets meer van te zien! Mooie strakke muren en ze waren erg snel klaar!

vanwege tijdnood voor dit bedrijf gekozen

Nieuwbouw woning 250m2 Ik ben niet tevreden over de werkzaamheden die zijn verricht er zijn nog veel naden te zien en ook zijn ze hoekjes vergeten en sommige hoekjes slecht afgewerkt, sommige wanden wel mooi strak. Ook heb ik het idee dat niet alle wanden zijn geschuurd omdat ik op sommige wanden betonnen spikkels door behang heen zie. Ook aantal geplakte m2 kwam hoger uit, wou dit zelf gaan opmeten omdat mijn onderbuik gevoel zei dit dit niet klopte werd later gebeld dat ze verkeerd hadden berekend. Ook afval en lege emmers niet meegenomen. Zelf nog door het huis gegaan om te kijken naar oneffenheden en dit aangegeven weet niet als ik dit niet had gedaan of hij er zelf mee was gekomen.

He timoty gelukig was je er bij dat ik je alles heb laten zien dat beton pukkels niet weg kan schuren en bepaalde onevenheden er niet uitgaan. Dan het achuren van de wanden ook was je hierbij aanwezig dus daar valt niet over te twijfelen. Oja wat waren jullie te vreden tijdens de oplevering.

Prima!

Snel en goed uitgevoerd renovliesbehang en sauzen. Prima resultaat voor een strakke prijs. Goede en vriendelijke communicatie met de uitvoerders, Remi en collega.

Mooie strakke wanden

Heldere communicatie. Op tijd en ondanks vertraging door Corona goed op tijd opgelost voor ons

Snel en vakkundig opgeleverd.

Eindresultaat is mooi geworden, alles zit er netjes en strak op!

Maatwerk en goede service

Goed contact met Remi vanaf het eerste moment. Erg flexibel en meedenkend met de klant.Wij zijn erg tevreden met het eindresultaat. Nogmaals dank hiervoor

Zeer toegankelijke, duidelijke en kundige vakmensen

Denken mee, werken zeer snel en praktisch en netjes.

Super nette en strakke wandafwerking!

Een hele goede ervaring met Veka Stuc! De communicatie verloopt snel en duidelijk. Binnen 1 dag hadden de heren alle wanden van mijn nieuwbouwwoning al voorzien van behang. De tweede dag is alles gesaust, dit nog sneller dan vooraf aangegeven. De afwerking is super netjes en strak, het lijkt echt net gestuuct.

Snel en netjes gewerkt!

Grote of kleine ruimte, hoeken en kieren, in 2 dagen alles klaar! Behangen en ook direct getext! Er is snel gewerkt dat is erg fijn, maar alles is ook netjes. De service, en het meedenken over praktische oplossingen is erg fijn.

Goed werk afgeleverd

De behangers en schilders hebben goed werk geleverd en meegedacht met de klant. Wel fijn als men de afvalzakken met restanten van materiaal ook even meenemen.

Echt een aanrader

Super snelle service waar door wij snel konden verhuizen! Super netjes gewerkt en een strak eindresultaat! Dus wij vinden vekastuc echt een aanrader!!!

Vriendelijk en meedenkend

Naast een mooie afwerking van de muren in onze nieuwbouwwoning waren de mannen van Vekastuc ook vriendelijk servicegericht. Ze dachten fijn mee in oplossingen toen het even tegenzat.

Supersnel gewerkt en perfect geleverd werkzaamheden. Superblij met het resultaat. Absolute aanrader om mee samen te werken.

• Orde en netheid

Snelle en goede service en snelle reactie zou ze zeker aanbevelen

2 sterren: slechter dan verwacht

- telefonische prijsafspraak niet nagekomen, factuur viel hoger uit dan telefonisch afgesproken. Gebeld naar Vekastuc om te vragen om uitleg hoe dit mogelijk was, maar de medewerker van Vekastuc ging direct in de aanval. Erg onprettige manier van communiceren. Er wordt op geen enkele manier gezocht naar een oplossing of redelijke uitleg gegeven. - Ondanks vraag van ons of we voorbereidingen moesten treffen (via Whatsapp), niks gehoord over een minimale temperatuur. Op dag van verven was de temperatuur te laag om te verven, medewerker gaf aan dat ze vergeten waren het document te sturen met alle voorwaarden voor de werkruimte. Telefonisch werd dit tegengesproken en gezegd dat dit document helemaal niet aanwezig is? Telefonisch werd dit weer bij ons neergelegd dat wij de temperatuur op orde hadden moeten hebben, terwijl dit niet gecommuniceerd is. - Na vorige negatieve review werd via de mail door Vekastuc geeist dat de negatieve review van ons offline werd gehaald, anders zouden 'juridische stappen' volgen. Ook in deze mail de aanvallende toon, er wordt onder andere letterlijk gesteld dat we 'niet moeten jammeren als een klein kind'. Het zou prettiger zijn als door het bedrijf zelf naar oplossingen wordt gezocht in dit soort situaties, dan direct de aanval wordt gekozen. - het behang is netjes aangebracht, over de kwaliteit van het geleverde werk zijn we redelijk tevreden

• Orde en netheid

Communicatie met John was helder en gemakkelijk. Veel advies gehad omtrent niet drogende muren dacht daar heel erg in mee waar ik zeer blij mee was! Michel en zijn zoon kwamen het uitvoeren, ontzettend aardige mannen die mijn huis prachtig hebben gesausd! John heeft nog nagebeld of alles goed was, kortom niets dan lof over deze heren en dit bedrijf!

• Orde en netheid

Communicatie was prima. Het ging ontzettend snel. Het ziet er prachtig uit. Blij met het resultaat.

• Orde en netheid

Super tevreden met het resultaat. Bij mij hebben ze de bijna het volledige (nieuw)bouwhuis gedaan. De muren zijn nu super strak en het lijkt net gestuct. Ze werken bovendien snel en xijn erg klantvriendelijk. Erg blij dat ik voor vekastuc heb gekozen

• Orde en netheid

Zijn zeer tevreden over het eindresultaat. Ziet er superstrak uit en geeft onze gehele nieuwbouw woning direct een afgewerkte smoel. Afwerking is erg netjes, mooi gekit, helemaal af! Tip voor anderen: zorg dat de woning voor vekastuc is gereserveerd, dan kunnen ze hun ontzettend snelle tempo in de praktijk brengen en heb je het beste resultaat.