Zeer vriendelijke en hardwerkende vakmensen

Geweldige ervaring met deze vakmensen. Zeer vriendelijk en professioneel personeel. Gaven deskundig advies in kleur en materiaal. Ze hebben mijn net opgeleverde nieuwbouwwoning, in 2 dagen omgetoverd tot een strakke puntgave woning. Ik ben meer dan gelukkig en tevreden met het eindresultaat. Ik kan deze professionals, dan ook iedereen aanbevelen.

Heel aardige en correcte professionals.

Ik heb een heel prettige ervaring gehad met de werknemers van dit bedrijf. Stellen zich open op naar klant en denken goed mee in het proces en je wordt daar als klant goed in meegenomen. Daarnaast communiceren ze erg veel en houden de klant goed op de hoogte van ontwikkelingen. Werken netjes en zou ze iedereen aanbevelen.

Hele fijne ervaring!

Net voor de oplevering van mijn nieuwbouwwoning een offerte aangevraagd waarna Veka Stuc snel contact op nam. Vanuit Veka Stuc heb ik geen moment druk gevoeld om te beslissen en hebben zij mij goed kunnen adviseren in mijn keuze. Stucen, glasvliesbehang of toch Renovlies. Aangezien Veka Stuc zelf alle bovenstaande manieren aanbiedt heb ik nooit getwijfeld aan het advies. Van te voren wordt er goed gecommuniceerd. In e-mail wordt aangegeven hoe ze te werk gaan en wordt er via een link verwezen naar de algemene voorwaarden. De mannen konden op korte termijn aan de slag en binnen anderhalve dag was mijn woning voorzien van glasvliesbehang en gesausd. Ik ben enorm tevreden met het resultaat! Buitenom dat de mannen van Veka stuc een gezellige sfeer meebrengen, zijn het ook zeker professionals.

Snel en vakkundig behangen en geverfd

Gerard heeft onze woning binnen no time behangen en geverfd. Hij werkt snel, vakkundig en geeft ook duidelijk aan wat het te verwachte eindresultaat is op basis van de staat van de muren. Gedurende de dagen dat hij bezig is geweest heeft hij ons goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Al met al een goed gevoel aan over gehouden met mooie muren. Mochten er onverhoopt restpuntjes overblijven worden is hij ook bereid om terug te komen.

Snel en vakkundig behangen en geverfd.

Geert heeft onze woning binnen no time behangen en geverfd. Hij werkt snel, vakkundig en geeft ook duidelijk aan wat het te verwachte eindresultaat is op basis van de staat van de muren. Gedurende de dagen dat hij bezig is geweest heeft hij ons goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Al met al een goed gevoel aan over gehouden met mooie muren. Mochten er onverhoopt restpuntjes overblijven worden is hij ook bereid om terug te komen.

Goede ervaring

Het voortraject is goed en duidelijk verlopen. De uitvoering is gedaan door Peter met zijn zoon en is goed verlopen. De communicatie was goed en duidelijk. Het resultaat is nog beter en we zijn daarom erg tevreden.

Vaklui, goed in de communicatie en supersnel!

Glasvliesbehang gekozen met op aantal wanden behangprint. Zit er strak in! En supersnel opgeleverd. Echt vakwerk!

In korte tijd een strak resultaat gemaakt door vakmensen.

Door omstandigheden waren we op korte termijn op zoek naar vakmensen om bij ons glasvlies aan te brengen. VEKAstuc was snel beschikbaar, denkt met je mee, is fijn in de communicatie en levert in korte tijd een heel mooi resultaat. We zijn erg tevreden en raden het zeker aan.

Strak resultaat en erg fijn contact

Wij zijn erg tevreden met de uitgevoerde werkzaamheden door VEKAstuc. Het contact met Remi, John en Carin was erg fijn, maar ons contact liep vooral met Remi. Hij is toegankelijk en denkt in het gehele proces mee. Al vanaf het moment dat onze woning was opgeleverd heeft hij gekeken of de wanden al behangklaar waren (of: klaar om te behangen). Zo kwamen wij in elk geval niet in de knel met onze planning, omdat we vanaf het moment dat de woning werd opgeleverd en dat VEKAstuc zou beginnen nog voldoende tijd hadden om de wanden nog wat vlakker te maken (of in ons geval de zolder af te timmeren). Aan het einde van de eerste dag dat VEKAstuc begon zat het behang er al op en twee dagen later waren alle wanden ook twee keer gesausd. De hoeken bij kozijnen werden mooi opgeschuurd en geplamuurd, de naden die er nog waren zijn met kit afgewerkt. Bij de oplevering hebben John en Remi nog wat kleine puntjes bijgewerkt en lieten zien hoe we zelf eventuele puntjes na het verhuizen kunnen bijwerken. Daarnaast gaven ze aan dat we hen tot zes maanden na oplevering altijd konden bellen als we nog dingen zouden tegenkomen die we zelf niet eenvoudig konden bijwerken. Dat gaf ons wederom het gevoel dat we voor de juiste partij hebben gekozen, al hebben we dat gevoel de hele tijd gehad (vanaf het eerste contact). Onze vragen zijn altijd netjes en op tijd beantwoord en er werd altijd meegedacht en -gezocht naar de beste oplossing. In ons geval was het nog even puzzelen hoe de hal/vide van onze woning zou worden behangen (al dan niet met een rolsteiger, omdat het plafond op 8,5 meter hoog zit in de hal), maar ook daarin heeft Remi goed meegedacht. Kortom, wij zijn zeer tevreden met VEKAstuc en zouden hen aan iedereen aanbevelen!

Zeer tevreden over VEKAstuc

Goede contacten met de medewerkers van VEKAstuc en erg blij met het resultaat, strakke muren. In de inventarisatie door VEKAstuc bleek dat bepaalde wanden niet echt behangklaar waren. Dit was een flinke tegenvaller. VEKAstuc heeft voor ons nog een stukadoor kunnen vinden. Tip voor anderen om dit vooraf na te gaan.

Zeker een aanrader

Gedurende het hele traject is de communicatie goed geweest. Deze pro actieve houding is echt een pluspunt Altijd mee lopen denken met onze wensen. Resultaat waren we zeer blij mee Klopt dat je zelf de stopcontacten eraf en op moesten doen en het afval zelf moesten opruimen. Dat was van het begin duidelijk bij ons.

Top bedrijf

De ervaring met dit bedrijf was meer dan geweldig! Gemaakte afspraken zijn allemaal top nagekomen. De communicatie was super, Ze denken met je mee en luisteren echt naar wat de klanten willen. Ze weten waar ze mee bezig zijn en zijn klaar voor je twee keer kan knipperen met je ogen! De medewerkers zijn ook super sociaal en menselijk wat je hedendaags nog wel eens mist. Oja bijna vergeten maar het werk wat ze verrichten ziet er ook nog eens mooi en super uit! Top bedrijf! Zeker een dikke aanrader.

Hele nare ervaring

Alles was een grote bende na afloop. Het contact was in eerste instantie zeer prettig, maar toen ik mijn ervaring na afloop wilde bespreken, werd hier geen enkel gehoor aan gegeven. Wees gewaarschuwd.

Beste Nicolien, We vinden het jammer dat je ons een laag cijfer geeft, te meer omdat de klachten die je hebt allemaal van tevoren zijn gecommuniceerd (en het niks zegt over ons werk wat je super mooi vond.) 1) Achter de CV instalatie is niet behangen. Dit doen wij nooit. Dit is bij aanvang gecommuniceerd door de behanger. Bovendien staat dit vermeld in de offerte. 2) Het achterblijven van lijm/sausspettertjes op de kachel en op de trap kan gebeuren. Dit valt simpel te verwijderen met een beetje warm water zonder dat daar schade ontstaat aan de ondergrond. 3) De behangers laten in vuilniszakken hun afval achter en de sauzers doen dit eveneens met hun emmers. Deze kun je dan later zelf gemakkelijk afvoeren en dit staat ook zo vermeld in de voorwaarden. Dit was tijdens het opleveren geen probleem toen ik je na een week belde omdat je de rekening nog niet betaald had was alles een beestenbende en klopte er niks meer van, Dit staat haaks op feit hoe blij en tevreden je was tijdens het opleveren en de rekening gelijk zou betalen. Tot op heden geen betaling ontcangen.

Fantastisch

Hele aardige mensen die goed te bereiken zijn en vakmensen zijn. Ze behangen snel en vakkundig en daarna de schilders. Zij zijn ook zeer snel en leveren topwerk af. Zeer tevreden en een goede prijs.

Goeie communicatie

Gedurende het hele traject is de communicatie goed geweest. Deze pro actieve houding is echt een pluspunt Altijd mee lopen denken met onze wensen Ze hebben bij ons ook behang geplakt , welke wij zelf hebben gekocht. Resultaat waren we zeer blij mee Klopt dat je zelf de stopcontacten eraf en op moesten doen en het afval zelf moesten opruimen. Dat was van het begin duidelijk bij ons.

Positief verrast.

In het begin dacht ik: "dat weet ik niet hoor, dat behang zal na een tijdje wel loslaten of scheuren. Je ziet helemaal niet dat er behang opzit en de muren zijn strak en netjes afgewerkt" Overigens is Gerard een leuke man en een harde werker. Heb hem al gezegd dat ik hem zeker zal aanbevelen. Tot zover, Groetjes Jeroen Lageman.

Top resultaat en snel!

Hele prettige ervaringen gehad met iedereen van Veka Stuc. Ze hebben onze nieuwbouw woning voorzien van 215m2 glasvlies behang. Waren erg flexibel qua oplevering en hebben erg snel en heel netjes gewerkt. Aanrader!

Super mooi en strakke wanden

Zeer goede ervaring, heel mooi en strak behangen, ze laten het vuil netjes achter in vuilniszakken en netjes opgeruimd. Gerard en Willem waren bij ons over de vloer en waren zeer vriendelijk en netjes.

Snel klaar, gemoedelijke werksfeer

Nieuwbouwwoning met 265m3 behang in 2 dagen voorzien van behang en sauswerk. Inclusief kitten van de randen ed. Goed werk geleverd, prettige mensen om me samen te werken. Alles schoon achtergelaten.

Communiceert goed, eindprodukt top

Vekastuc is een goed bedrijf om je glasvliesbehang te laten aanbrengen. Vantevoren heb ik een keurige mail met voorbereidingsinstructies ontvangen. De mannen komen netjes op tijd. Werken snel en nauwkeurig. Schuurmachine ging stuk, dus ze konden na 1 dag niet verder. Gelijk even een belletje om het aan te geven en de volgende dag stonden ze er weer. Ook het eindprodukt is klasse. Geen naadje te zien, strakkemuren, alles goed afgekit.

Uitstekende vakmensen,goede en fijne communicatie..prijs/kwaliteit super

Nieuwbouw gekocht en op zoek naar een bedrijf om (glad) glasvezel behang aan te brengen. Op internet vonden wij VEKASTUC. Door medewerkster Carin zeer vriendelijk te woord gestaan en uitleg op al onze vragen gekregen. Duidelijke offerte met de voorwaarden ontvangen. Dinsdag 2 februari gestart met 4 man. Dezelde dag was het glasvlies behangen klaar. Woensdag de evt, naden bijgewerkt,donderdag helemaal klaar inclusief accent muren met kleur. Vanaf eerste moment telefonisch contact tot aan de eindafwerking een dikke 10. Carin,John, Remy, Gerard en Willem super bedankt . Jullie zijn een aanrader. Dikke tien van ons.

Geweldig!

De ervaring met dit bedrijf was meer dan geweldig! Gemaakte afspraken zijn allemaal tip top nagekomen. Ze denken met je mee en luisteren echt naar wat de klant wilt hebben. Werktempo mag iets sneller, geintje. Ze weten waar ze mee bezig zijn en zijn klaar voor je twee keer kan knipperen met je ogen! De medewerkers zijn ook super sociaal en menselijk wat je hedendaags nog wel eens mist. Oja bijna vergeten maar het werk wat ze verrichten ziet er ook nog eens mooi en super uit! Top bedrijf! Zeker een dikke aanrader.

VEKAstuc gaat niet eerder weg dat dat niet alleen de klant maar ook zijzelf tevreden zijn!

Na een lang proces van twijfel tussen glasvlies of stucwerk voor onze nieuwbouwwoning heeft John ons over de streep getrokken om glasvlies te plaatsen door deskundig maar ook integer te adviseren om glasvlies te plaatsen. Het contact met John is altijd informeel maar professioneel. John en Remi denken mee met de situatie en geven niet alleen het vertrouwen dat het in orde komt, maar zorgen daar ook daadwerkelijk voor. In ons geval bleek er tussentijds nog een muur behangklaar gemaakt te worden en ondanks dat het oudsjaarsdag was werden we wakker met een foto dat dat geregeld was. Tijdens het proces is iedereen in huis erg betrokken geweest en is ondanks de nauwkeurigheid en het tempo waarmee er wordt gewerkt de afstemming heel fijn. We kijken met veel tevredenheid terug op de samenwerking met Vekastuc en durven met zekerheid te zeggen dat het kiezen voor Remi en John een keuze is voor betrouwbaar vakwerk.

Netjes werk goeie comunicatie slordig in opruimen

Erg prettig communicatie gehad. alles goed geregeld. Werk netjes en zoals afgesproken. Min punt stopcontacten waren niet terug gemonteerd en stond nog veel vuil in de woning van de werkzaamheden.

He sam is een mooie beoordeling die we van je hebben gehad maar in de offerte die je hebt onder tekent staat duidelijk omschreven dat de klant de stopcontacten eraf dient te halen en terug dient te plaatsen de twee vuilnis zaken en de drie lege emmers dient de klant zelf weg te gooien ook dit staat netjes omschreven in de getekende offerte. Mvg kamminga

Vakmensen en afspraak is afspraak

De mensen van VEKAstuc-Glasvliesbehangers zijn vakmensen die doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Ze werken netjes en snel. Daarmee kun je er op aan dat ze de planning halen en kwaliteit leveren. Ik ben een kleine vastgoed investeerder en kan deze partij van harte aanbevelen voor nieuwbouw, renovaties of anderszins. Ze kunnen dit waarmaken omdat ze focussen op datgene wat ze goed kunnen, Vakwerk leveren op het gebied van stuc en glasvliesbehang. Aanbevolen!