Slechtste bedrijf ooit! Behang ziet er niet uit

In Q3 2023 kregen wij onze nieuwbouw woning opgeleverd. Het eerst geplande moment kon niet doorgaan, omdat de wanden te slecht zouden zijn. Die moesten worden voorbewerkt. Via vekastuc kwamen we in contact met een stukadoor die de wanden kon voorbewerken. Het kostte *** meer. De stukadoor rekent veel meer m2 dan dat wij hebben nagemeten maar weigert langs te komen of tot een oplossing te komen. Het behang is verre van glad, er zijn veel oneffenheden te zien. Tevens laat het bij het minste of geringste los. Op veel plekken zit er lucht onder. De geadverteerde prijs ligt ver onder de ruim *** per m2 die wij hebben moeten betalen!

Beste klant, (gegevens bekend) Het betreurt ons ten zeerste dat u zo’n vervelende ervaring heeft gehad, wij hebben de door u aangeleverde filmpjes bekeken en inderdaad zijn er aantal kleine luchtbelletjes zichtbaar maar in het witte gedeelte(afgewerkt door ons) zijn dit er 1 of 2. (Dit kan gebeuren en het herstellen daarvan zou ook een kleine moeite zijn geweest.) In het kleur gedeelte waar u tegen het advies van de behanger in toch uw eigen saus hebt gebruikt zitten er een stuk of 8 a 9, daar was u meermaals voor gewaarschuwd en de garantie op de wandafwerking vervalt ook wanneer u uw eigen saus over de wand wil aanbrengen in verband met het feit dat wij niet kunnen controleren hoe en wat voor saus er op de wand is aangebracht Daarnaast hebben wij met u tweemaal de woning opgeleverd, tot tweemaal toe heeft u deze goed gekeurd. Nu zijn wij heel wat maanden verder en wordt er ineens een zeer negatieve, overdreven review geplaatst in plaats van contact op te nemen met het bedrijf en deze de kans te geven de problemen te herstellen. Daarbij weggelaten dat u afspraken gemaakt met de stucadoor aangaande de laatste betaling ook niet bent nagekomen waarbij u ook aangeeft dat de stucadoor ‘veel meer’ meters rekent dan de werkelijkheid. Dit hebben wij voor u nagekeken en dat ging om een verschil van letterlijk enkele m2 in het trapgat. Met betrekking tot deze kleine afwijking was de stucadoor notabene ook nog bereid om het verschil te verrekenen middels een tikkie die u zou sturen, deze heeft u echter nooit verstuurd. U plaatst de review daarnaast ook nog anoniem met de intentie het bedrijf in diskrediet te brengen in plaats van oplossingsgericht te werk te gaan, dit getuigd naar onze mening ook van weinig klasse. Kortom wilt u gewoon geld zien maar zo werkt het helaas niet. Wat ons daarin vooral ook opvalt is dat er door u weinig actie is ondernomen alvorens deze review te plaatsen. U stelt in uw schrijven van 03-04-2024 dat u op 2-11-2023 foto’s naar ons te hebben verstuurd maar in onze hele database(email, telefoon en whatsapp) is echter geen enkel bewijs te vinden voor deze bewering. Ook heeft u hiervoor geen actie ondernomen om telefonisch danwel via e-mail of whatsapp in contact te komen met onze klantenservice, die juist specifiek voor dit soort zaken bereikbaar is. Het indienen van een klacht of slechte review is iedereen zijn goedrecht, het zou echter wel van enig fatsoen blijken als u van te voren alle andere middelden om tot een oplossing te komen hebt uitgeput. Wij verzoeken u hierbij dan ook nogmaals vriendelijk doch dringend om zo spoedig mogelijk contact op te nemen voor het oplossen van de situatie.

Supermooi resultaat

Ik ben enorm blij met het resultaat! Wat een plaatje is mijn appartement geworden! Gerard heeft mijn nieuwbouwappartement eerst met glasvliesbehang behangen, daarna geverfd en ook delen met speciaal behang behangen. Het resultaat is echt prachtig geworden. Gerard heeft heel netjes gewerkt en alles zit strak op de muren. De communicatie met hem verliep prettig en vlot. Ik ben zeer tevreden.

Wat een fijne ervaring was dit! Het contact met John was super en niks was teveel. Een opdracht laten uitvoeren is heel spannend maar dankzij John heb ik super ontspannen gezeten op locatie terwijl ondertussen ons huis van onder tot boven is gedaan, zowel wanden als vloeren, en wij terugkwamen in een huis die exact zoals gehoopt was, prachtig! John, heren, heel erg bedankt!

Snel en netjes.

Positief in communicatie alsook in uitvoering. Aanrader!

Goede service, vakmensen en erg tevreden met het mooie strakke eindresultaat!

Vorige week heeft Vekastuc ons nieuwbouwhuis van beneden tot boven behangen en geverfd. Ook het stucen van de plafonds is via Vekastuc gedaan. Ondanks ziekte en vakantie onder collega's heeft Gerard er alles aan gedaan om toch voor de kerstdagen alles goed af te ronden. En bij vragen mogen we hem altijd benaderen. Naast dat Gerard een gezellige sfeer met zich mee brengt, is hij een harde werker die goed werk wil leveren voor zijn klanten. En dat doet hij ook. Een volgende keer gaan we zeker Vekastuc weer benaderen, een aanrader!

Strak werk, duidelijke afspraken en prettige mensen.

Zeer tevreden over het werk in ons huis. Goede service en een strakke kwaliteit.

Strak werk, duidelijke afspraken en prettige mensen.

Een zeer professioneel team dat de muren er strak uit laat zien.

Mooie afwerking

Wij zijn erg tevreden met VEKAstuc. Zij hebben ons huis helemaal geschilderd en mooi afgewerkt. Binnen één dag klaar. Betrouwbare vaklui. Als we ooit weer gaan schilderen zullen we zeker weer bij hun aankloppen.

Goede kwaliteit en perfecte service

Vekastuc heeft ons hele huis voorzien van renovliesbehang en eental wanden afgewerkt in kleur en met fotobehang. Verder hebben ze ons in het voortraject en tijdens de uitvoering perfect voorzien van advies en ondersteuning. Het resultaat is prachtig geworden.

Prachtig werk, communicatie zeer slecht.

De vakmannen die het daadwerkelijke werk deden waren zeer kundig en hebben erg mooi werk geleverd. Echte vak mensen. De communicatie met de directeur verliep daarentegen erg slecht. Hij was niet in staat om op een rustige manier uitleg te geven op vragen en had een erg intimiderende en dreigende stijl van communiceren. Zeer onprettig. Zoals in de reactie op meerdere, minder positieve, recensies op deze site te lezen is gaat deze man alleen maar in de aanval en kijkt hij op geen enkele manier naar zijn eigen aandeel.

Een geweldig eindresultaat

Afgelopen week heeft VEKAstuc bij ons de wanden behangen en geverfd. Daarnaast hebben ze bepaalde wanden van speciaal behang en lambrisering voorzien. Wij zijn zeer tevreden over het hele proces tot aan het eindresultaat. VEKAstuc is goed bereikbaar voor vragen en heeft vakbekwame mensen in dienst. Daarnaast vinden we de prijs/kwaliteit verhouding zeer goed en kunnen VEKAstuc dan ook van harte aanbevelen.

Zeer vriendelijke en hardwerkende vakmensen

Geweldige ervaring met deze vakmensen. Zeer vriendelijk en professioneel personeel. Gaven deskundig advies in kleur en materiaal. Ze hebben mijn net opgeleverde nieuwbouwwoning, in 2 dagen omgetoverd tot een strakke puntgave woning. Ik ben meer dan gelukkig en tevreden met het eindresultaat. Ik kan deze professionals, dan ook iedereen aanbevelen.

Heel aardige en correcte professionals.

Ik heb een heel prettige ervaring gehad met de werknemers van dit bedrijf. Stellen zich open op naar klant en denken goed mee in het proces en je wordt daar als klant goed in meegenomen. Daarnaast communiceren ze erg veel en houden de klant goed op de hoogte van ontwikkelingen. Werken netjes en zou ze iedereen aanbevelen.

Hele fijne ervaring!

Net voor de oplevering van mijn nieuwbouwwoning een offerte aangevraagd waarna Veka Stuc snel contact op nam. Vanuit Veka Stuc heb ik geen moment druk gevoeld om te beslissen en hebben zij mij goed kunnen adviseren in mijn keuze. Stucen, glasvliesbehang of toch Renovlies. Aangezien Veka Stuc zelf alle bovenstaande manieren aanbiedt heb ik nooit getwijfeld aan het advies. Van te voren wordt er goed gecommuniceerd. In e-mail wordt aangegeven hoe ze te werk gaan en wordt er via een link verwezen naar de algemene voorwaarden. De mannen konden op korte termijn aan de slag en binnen anderhalve dag was mijn woning voorzien van glasvliesbehang en gesausd. Ik ben enorm tevreden met het resultaat! Buitenom dat de mannen van Veka stuc een gezellige sfeer meebrengen, zijn het ook zeker professionals.

Snel en vakkundig behangen en geverfd

Gerard heeft onze woning binnen no time behangen en geverfd. Hij werkt snel, vakkundig en geeft ook duidelijk aan wat het te verwachte eindresultaat is op basis van de staat van de muren. Gedurende de dagen dat hij bezig is geweest heeft hij ons goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Al met al een goed gevoel aan over gehouden met mooie muren. Mochten er onverhoopt restpuntjes overblijven worden is hij ook bereid om terug te komen.

Snel en vakkundig behangen en geverfd.

Geert heeft onze woning binnen no time behangen en geverfd. Hij werkt snel, vakkundig en geeft ook duidelijk aan wat het te verwachte eindresultaat is op basis van de staat van de muren. Gedurende de dagen dat hij bezig is geweest heeft hij ons goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Al met al een goed gevoel aan over gehouden met mooie muren. Mochten er onverhoopt restpuntjes overblijven worden is hij ook bereid om terug te komen.

Goede ervaring

Het voortraject is goed en duidelijk verlopen. De uitvoering is gedaan door Peter met zijn zoon en is goed verlopen. De communicatie was goed en duidelijk. Het resultaat is nog beter en we zijn daarom erg tevreden.

Vaklui, goed in de communicatie en supersnel!

Glasvliesbehang gekozen met op aantal wanden behangprint. Zit er strak in! En supersnel opgeleverd. Echt vakwerk!

In korte tijd een strak resultaat gemaakt door vakmensen.

Door omstandigheden waren we op korte termijn op zoek naar vakmensen om bij ons glasvlies aan te brengen. VEKAstuc was snel beschikbaar, denkt met je mee, is fijn in de communicatie en levert in korte tijd een heel mooi resultaat. We zijn erg tevreden en raden het zeker aan.

Strak resultaat en erg fijn contact

Wij zijn erg tevreden met de uitgevoerde werkzaamheden door VEKAstuc. Het contact met Remi, John en Carin was erg fijn, maar ons contact liep vooral met Remi. Hij is toegankelijk en denkt in het gehele proces mee. Al vanaf het moment dat onze woning was opgeleverd heeft hij gekeken of de wanden al behangklaar waren (of: klaar om te behangen). Zo kwamen wij in elk geval niet in de knel met onze planning, omdat we vanaf het moment dat de woning werd opgeleverd en dat VEKAstuc zou beginnen nog voldoende tijd hadden om de wanden nog wat vlakker te maken (of in ons geval de zolder af te timmeren). Aan het einde van de eerste dag dat VEKAstuc begon zat het behang er al op en twee dagen later waren alle wanden ook twee keer gesausd. De hoeken bij kozijnen werden mooi opgeschuurd en geplamuurd, de naden die er nog waren zijn met kit afgewerkt. Bij de oplevering hebben John en Remi nog wat kleine puntjes bijgewerkt en lieten zien hoe we zelf eventuele puntjes na het verhuizen kunnen bijwerken. Daarnaast gaven ze aan dat we hen tot zes maanden na oplevering altijd konden bellen als we nog dingen zouden tegenkomen die we zelf niet eenvoudig konden bijwerken. Dat gaf ons wederom het gevoel dat we voor de juiste partij hebben gekozen, al hebben we dat gevoel de hele tijd gehad (vanaf het eerste contact). Onze vragen zijn altijd netjes en op tijd beantwoord en er werd altijd meegedacht en -gezocht naar de beste oplossing. In ons geval was het nog even puzzelen hoe de hal/vide van onze woning zou worden behangen (al dan niet met een rolsteiger, omdat het plafond op 8,5 meter hoog zit in de hal), maar ook daarin heeft Remi goed meegedacht. Kortom, wij zijn zeer tevreden met VEKAstuc en zouden hen aan iedereen aanbevelen!

Zeer tevreden over VEKAstuc

Goede contacten met de medewerkers van VEKAstuc en erg blij met het resultaat, strakke muren. In de inventarisatie door VEKAstuc bleek dat bepaalde wanden niet echt behangklaar waren. Dit was een flinke tegenvaller. VEKAstuc heeft voor ons nog een stukadoor kunnen vinden. Tip voor anderen om dit vooraf na te gaan.

Zeker een aanrader

Gedurende het hele traject is de communicatie goed geweest. Deze pro actieve houding is echt een pluspunt Altijd mee lopen denken met onze wensen. Resultaat waren we zeer blij mee Klopt dat je zelf de stopcontacten eraf en op moesten doen en het afval zelf moesten opruimen. Dat was van het begin duidelijk bij ons.

Top bedrijf

De ervaring met dit bedrijf was meer dan geweldig! Gemaakte afspraken zijn allemaal top nagekomen. De communicatie was super, Ze denken met je mee en luisteren echt naar wat de klanten willen. Ze weten waar ze mee bezig zijn en zijn klaar voor je twee keer kan knipperen met je ogen! De medewerkers zijn ook super sociaal en menselijk wat je hedendaags nog wel eens mist. Oja bijna vergeten maar het werk wat ze verrichten ziet er ook nog eens mooi en super uit! Top bedrijf! Zeker een dikke aanrader.