Uitstekende service en kwaliteit

Wij hebben een dakkapel laten maken en plaatsen door Scheer en daar zijn we zeer blij mee. De service was uitstekend wat betreft begeleiding in de mogelijkheden, communicatie altijd helder, afspraken worden nagekomen en uiteindelijk het resultaat een erg mooie en hoge kwaliteit dakkapel.

Kwaliteit & Service den top!

Scheer weet waar ze over praten. Fase van showroom bezoek, offerte opmaken tot het plaatsen is goed verlopen. Monteurs zijn vriendelijk en overleggen waar nodig zodat alles vlekkeloos verloopt. Hebben zelfs handige tips mogen ontvangen voor het aftimmeren van de binnenkant. Dezelfde avond nog telefoon vanuit Scheer of alles goed verlopen was en of we tevreden zijn, jazeker!

Contact was heel erg prettig, dakkapel is erg mooi gezet. We zijn heel erg tevreden, bedankt!

Goede service, zeer blij met het resultaat!!

Mooie strakke kapel, goede communicatie tijdens het proces en vriendelijk personeel!

We zijn erg tevreden

Vanaf het begin zijn alle opties besproken die mogelijk waren. Aangezien er duidelijk was wat we wilden snel tot een resultaat kunnen komen maar toch werden er goeie ideeen geopperd en die hebben we dus ook meegenomen. De uitvoering was op tijd, netjes, klantvriendelijk, netjes opgeruimd. Al met al zeer tevreden.

Goed bedrijf met meedenkende monteurs

Alles goed geregeld gewoon top

Dakkapel

Mooi dakkapel laten plaatsen fijne werkjongens. Aanrader !

Scheer dakkapellen heeft het zeer netjes gemaakt en afgeleverd

Onze dakkapel was oud en versleten en zonder problemen is deze vakkundig vervangen door een stijlvolle nieuwe. Keurig geholpen in de showroom, prachtige rondleiding door de fabriek en de plaatsing was ook keurig verzorgt.

Bij het uitkiezen van de juiste dakkapel zijn we goed geholpen om de juiste keuze te maken. Men neemt de tijd voor je en denkt goed mee. Ook wordt goed gekeken naar de werkelijke situatie wat wel en niet kan. De dakkapel is netjes en vakkundig geplaatst. We zijn erg tevreden en hebben er veel plezier van.

Heel goede ervaring, zowel in het voortraject als in de uitvoering. Goede snelle communicatie, en veel mogelijk in goed overleg.

Mooie dakkapel, aardig personeel

Bij het opmaken van de offerte mochten we langs komen in de showroom en ook een kijkje neem in de loods waar de dakkapellen gemaakt worden. We hadden toen al een mooi voorbeeld van hoe de dakkapel eruit zag en wat de kwaliteit was. Na offertes vergelijken toch gegaan voor scheer, zij hadden voor ons de mooiste aanbieding. Na akkoord offerte nog goed overleg gehad en alles was duidelijk voor de dag van plaatsing. Op de dag van plaatsing verliep alles soepel en we zijn erg blij met het eindresultaat.

goede communicatie , service en vakwerk

Tijdens het hele proces van dakkapel uitkiezen, bestellen tot en met plaatsing en afwerken binnenkant ,denken ze goed met je mee. Goed bereikbaar telefonisch of bellen direct terug. Alles gaat in goed overleg. Fijne vakmensen en bedrijf om mee om te gaan. Goede kwaliteit materiaal en vakwerk is er geleverd. Erg blij met onze dakkapel en extra ruimte die we nu hebben. Ziet er super mooi uit

Afspraken die worden nagekomen!

Een uitstekende ervaring met Scheer Dakkapellen. Vanaf minuut 1 was er duidelijkheid over de offerte, planning en uitvoering. Snelle communicatie over vragen was prettig. De uitvoering liep gesmeerd en werd uitgevoerd door ervaren mannen uit de regio. In no time stond onze dakkapel te shinen op het dak. Wat ons betreft een aanrader!

Goed advies, geweldige montage, goed geïnformeerd en zich aan zijn afspraak houden! Echt top!!!

Super service! Perfecte afwerking!

Heel prettig bedrij om mee te werken! Met name met Roel! Hij denkt met je mee geeft goed advies. De aftersales ook heel goed! Ze vragen netjes hoe het is gegaan of er nog vragen zijn etc. Wij hebben ook voor afwerking en stucen gekozen. Dit is ook perfect verlopen! Nogmaals dank! We zijn er heel blij mee.

Super bedrijf!

Ben door Roel heel goed geadviseerd en geholpen. de monteurs waren stuk voor stuk toppers!

Super tevreden over alles

Het hele proces is duidelijk geweest. De medewerkers van Scheer zijn fijne, hard werkende mensen. Uiteindelijk hebben we een heleboel bruikbare ruimte erbij gekregen op zolder door een mooie dakkapel. En onze kinderen vonden het een mooie ervaring om de dakkapel op het dak omhoog gehesen zien worden!!

Geweldig product en communicatie Snel geplaatst en goede oplossingen geboden

Komt afspraken na

Aspraak bij Scheer, rondleiding gehad langs prefabproces. Pretrig advies en vrijblijvende offerte ontvangen. Duidelijke communicatie in de mogelijkheden, bij onduidelijkheden of wijzigingen van onze kant konden we of werden we gebeld. Zullen Scheer zeker aanraden.

Prettige communicatie, komen de gemaakte afspraken na.

Eerste afspraak voor vrijblijvende offerte verliep prettig. Daarna duidelijke communicatie in de mogelijkheden. Ook een wijziging was op een later moment nog mogelijk. Zeker een aanrader.

Super tevreden alles gegaan volgens afspraak

Snel en netjes gewerkt.

Snel en goed werk geleverd.

Werkmannen zijn netjes, geven goede tips betreffende afwerking. Werken snel en netjes. Aanrader!

Topservice

Mijn ervaring met Scheer Dakkapellen is heel goed geweest. Ze denken goed mee, komen hun afspraken na, en leveren wat ze beloven voor een scherpe prijs.

goede kwaliteit, afspraken netjes nagekomen

Dakkapel ziet er mooi uit, goede kwaliteit en is keurig volgens afspraken geplaatst. Erg prettig dat Roel ook iedere dag even belde hoe het was gegaan en of er bijzonderheden waren.

Prima!

Van begin tot eind fijne ervaring. Duidelijk uitleg en offerte. Alle medewerkers bereid om mee te denken bij vragen en zoeken naar oplossingen. Duidelijke communicatie.

Industrieweg Oost 5 b3

6662NE Elst