Super mooie dakkapel en goede service

Na het plaatsen van de aanvraag van een offerte werd er snel gereageerd en daarna ook een vlotte planning. Duidelijke uitleg over de mogelijkheden. Plaatsing ging ook super. Alle werkzaamheden sloten goed op elkaar aan. Ook een productiefout werd direct ter plaatse opgelost. Dakkapel is heel mooi wat betreft afwerking en binnenzijde netjes casco afgewerkt zodat de aannemer zonder problemen aam de slag kan. Kortom super bedrijf.

Alleen maar positief, complimenten!

Mijn ervaring met Scheer dakkapellen is niets anders dan positief! Van begin af aan een goede service, fijn in contact, korte lijnen, duidelijk en direct. Dag van tevoren netjes foto en bericht dat ze er klaar voor zijn om hem te komen plaatsen. Dag van plaatsen; heren zijn op tijd, vriendelijk in contact, nemen tijd om vragen te beantwoorden, denken met je mee, werken goed samen, dakkapel netjes geplaatst en alles weer netjes opgeruimd achtergelaten! Wij zijn ontzettend gelukkig met het eindresultaat, dit is bovenverwachting! Ik zou het iedereen aanraden Complimenten

zeel tevreden over de dakkapel en plaatsing.

gemaakt en geleverd volgens afspraak

Perfecte service, uitstekende communicatie!

Erg tevreden met het resultaat, de dakkapel ziet er prachtig uit en je ziet echt verscjil ik kealiteot met overige dakkapellen in de steaat.. De ruimte die je krijgt is onvoorstelbaar groot. Scheer is gedurende het gehele traject erg meedenkend geweest en heeft echt geluisterd naar onze wensen. Communicatief erg prettig, hetgeen ik tijdens de verbouwing ook heel anders heb ervaren met andere partijen. Goede service, perfect maatwerk, denkt mee en heldere uitleg tijdens plaatsing. Absoluut een prettig bedrijf om zalen mee te doen en ik zou iedereen die op zoek is naar een dakkapel aanraden contact op te nemen met Scheer.

Een keurig dakkapel

Het dakkapel ziet er keurig uit en ik ben vriendelijk geholpen gedurende het proces. Ik zou Scheer dakkapellen zeker aanraden.

Perfect!

Afgelopen jaar is mijn nieuwe dakkapel geplaatst en het is echt een plaatje geworden. In juli 2022 voor het eerst contact gehad met Scheer Dakkapellen, afspraak gemaakt om te kijken in de showroom, daarna binnen afgesproken tijd een overzichtelijke offerte ontvangen. Al die tijd heb ik contact gehad met Roel, niets was hem te veel wanneer ik weer een vraag had, dus dat is fijn. Begin november 2022 was de grote dag aangebroken (gelukkig was het droog) binnen een uur of 6 was de dakkapel geplaatst....ik vond het allemaal erg spannend. De oude dakkapel eraf en een hele grote nieuwe erop. Ik ben erg blij met het eindresultaat en kan iedereen Scheer aanbevelen. Top bedrijf dus. Stéphanie Wegman - Arnhem

Afspraak is afspraak

Begin december is de dakkapel bij ons geplaatst. Vanaf het begin tot na oplevering een goed communicatietraject. Firma Scheer bedankt voor deze mooie dakkapel en nette opvolging. We hebben er een mooie ruimte bij.

Goede communicatie en snelle plaatsing

We zijn goed geïnformeerd en de plaatsing was snel en vakkundig. Dankjewel voor deze heerlijke extra ruimte op onze zolder!

Top uitgevoerd

Goede communicatie vooraf, tijdens en na de uitvoering! Afspraken nagekomen en uitvoering plaatsen van het dakkapel ging zoals van te voren samen gepland. We zijn blij met onze dakkapel!

Transparant en kwaliteit

Ik ben meerdere bedrijven afgegaan en uiteindelijk terecht gekomen bij Scheer. De transparante offerte is prettig. Bij het rondje door de werkplaats zag alles er netjes en modern uit. De dakkapel werd op de afgesproken datum geleverd zonder vertraging. De monteurs waren kundig en vrolijk.

Van begin tot eind goed begeleid. Van showroom met rondleiding in de werkplaats tot het plaatsen zelf. Zelfs een foto van de dakkapel ontvangen een aantal dagen voor het plaatsen.

Vlotte en nette service

Fijn voortraject, dakkapel geplaatst door vakkundig personeel, fijne aftersales

Ontzorgt van a tot z

Van offerte, vergunning tot complete afwerking aan de buiten en binnenzijde ontzorgt. Prima ervaring!

Net bedrijf

Van begin tot eind prima ervaring

Prima contact en snelle en vakkundige plaatsing

Wij zijn blij! Via telefoon een dakkapel en dakraam besproken en dat heeft goed uitgepakt. We zijn goed geholpen en het team plaatste de dakkapel snel en enthousiast :).

Goede communicatie en snelle plaatsing

We hebben de aankoop van de dakkapel telefonisch afgestemd, maar dat was geen probleem. De communicatie was gemakkelijk en de plaatsing ging goed. Het team dat kwam monteren heeft netjes gewerkt en goed uitgelegd wat ze gingen doen. Erg tevreden!

Goede communicatie en plaatsing ging vlug!

Zonder langs te zijn geweest een dakkapel besteld (ze zitten tenslotte niet per sé in de buurt), maar telefonisch goed geholpen. Ook de montage ging vlug en het team ter plaatse was enthousiast en behulpzaam.

Ontzettend blij dat we voor Scheer Dakkapellen hebben gekozen!

Wij zijn ontzettend blij dat we voor Scheer dakkapellen hebben gekozen. Roel heeft ons erg goed geholpen en geadviseerd om de juiste keuzes te maken en allereerst een duidelijke offerte opgemaakt. Na het geven van het akkoord is alles snel en overzichtelijk ingepland. Het plaatsen én de afwerking van de dakkapel (; wat ontzettend fijn dat Scheer Dakkepellen ook het aftimmeren én stucwerk regelt) liepen helemaal volgens plan. Roel heeft gedurende het hele proces heel fijn contact met ons gehouden en telkens al onze vragen beantwoord. Al met al had de plaatsing van de dakkapel niet beter kunnen verlopen. Alle zorgen zijn ons uit handen genomen en alle werkmannen hebben ontzettend goed werk afgeleverd. Heel erg veel dank, Scheer Dakkapellen!

Top !

Ook dit moet gezegd worden, Na noodweer een probleempje bij de afvoer op de dakkapel geconstateerd. Kreeg niet meteen contact wat voor een leek wat zenuwen opleverd. Werd echter snel gebeld en na het invullen van de serviceaanvraag en contact is het probleem snel verholpen. Gr, J. de Ligt.

Duidelijke afspraken en netjes nagekomen, snel en vakkundig geplaatst

Netjes en op afgesproken tyd. Vriendelijke monteurs

Erg tevreden over geleverde dakkapellen!

Vanaf aankoop tot plaatsing prima geholpen en de monteurs waren zeer netjes en precies.

Zeer goed en keurig bedrijf

Goede communicatie, rgelematig checkups ondanks giga drukte

Never change a winning team!

Vanaf het begin af aan een prettig contact, goede service gerichte deskundige zorg/ hulp tijdens onze ‘zoektocht’ naar de juiste dakkapellen (één nieuwe aan de voorzijde & aan de één achterzijde van de woning). Aangezien de dakkapel aan de achterzijde vervangen moest worden ook hierin prettige en deskundig advies. En netjes het oude dakkapel afgevoerd. Dit was onze eerste kennismaking met het bedrijf en wat ons betreft niet de laatste!

Industrieweg Oost 5 6662NE Elst