Échte vakmensen

Heel tevreden over het contact en het vakmanschap. De dakkapel werd snel geleverd en geplaatst. Nette vriendelijke en hardwerkende mensen.

Snelle en nette plaatsing met erg vriendelijk personeel

We hebben destijds één dakkapel laten plaatsen en meerdere ramen laten vervangen. We zijn erg enthousiast over Scheer! De communicatie vooraf en achteraf was goed, als we vragen hadden waren ze goed bereikbaar. De dakkapel en de ramen zijn netjes geplaatst en het personeel was erg vriendelijk.

van begin tot einde duidelijk , en conform afspraak.

Mooie dakkapel , net werk

De mogelijkheden duidelijk uitgelegd in showroom. Afspraken nagekomen.

prettige mensen en komen de afspraken na.

Vanaf de offerte t/m de oplevering is het perfect verlopen. ook de nazorg en oplevering zijn proffesioneel. Ik kende Scheer niet maar beveel ze nu zeker aan.

Fijn bedrijf met fijne vakkundige medewerkers

7 april jl. naar volle tevredenheid een dakkapel laten plaatsen. Traject van aanvraag tot oplevering verliep erg soepel en prettig. Kortom, aanrader!

prima vakwerk kundig personeel en goed overleg

Ik zou het zo weer doen en een aanrader voor iedereen.

Uitstekend service!

Erg prettig meegedacht in het voortraject, mooie producten en uitstekend werk op de dag van plaatsing zelf. Complimenten over de communicatie en werkwijze.

Scheer Dakkapellen doet wat ze belooft.

Na het vergelijken van diverse offertes voor het vervangen van mijn dakkapel bleek dat firma Scheer te leveren wat ik graag zou willen hebben, een mooie, degelijke, betaalbare en onderhoudsvrije dakkapel. Al 7 weken na de bestelling werd deze al geplaatst door vriendelijke monteurs die weten wat ze doen. Ik ben ontzettend blij voor deze positieve ervaring.

Alles perfect gelopen. Aanrader

Scheer dakkapellen is echt een aanrader. Vanaf de opnamen en eerste gesprekken tot aan de oplevering. Wij hebben zelf de hijskraan geregeld en de jongens van Scheer de rest. Professioneel bedrijf. De contact persoon van Scheer heeft meerdere keren gebeld hoe het ging en alles goed was gegaan na plaatsing. Gewoon top bedrijf. Groet Warner uit Milsbeek.

Zowel de dakkapel, kozijn n als achterpui laten plaatsen door Scheer. Vakmannen Bob en Victor hebben beide geplaatst, top mannen! Super vriendelijke harde werkers. Klein verbeterpuntje zou de communicatie vanuit kantoor kunnen zijn :) Al met al super tevreden en een prachtig resultaat

Kwaliteit en vriendelijkheid!

Vanaf het begin was het contact met Roel prettig en duidelijk. Daarbij konden we in de werkplaats zien hoe een dakkapel wordt gemaakt wat vertrouwen geeft. Ook het contact over de plaatsing, betaling en achteraf de check of alles naar wens is gegaan gaf ons een meer dan tevreden gevoel. We zijn superblij met het resultaat en kunnen Scheer van harte aanbevelen!

Prettige communicatie en mooi resultaat

De communicatie was erg prettig. Je hebt een contactpersoon die weet wie je bent en wat jouw situatie is. Dat maakt het contact bij vragen makkelijk en snel. De levertijd was veel sneller dan verwacht en de we zijn erg blij met het resultaat.

Zeer goede ervaringen, dakkapel boven verwachting

Communicatie ging van af de eerste dag super goed, en ze luisteren naar de wensen van de klant. Dakkapel geplaatst op afgesproken datum. Alles is naar wens verlopen.

Betrouwbaar en goede duidelijke communicatie

Keurige service bij zowel het inmeten en maken van de offerte. Tijdens plaatsen zeer nette monteurs, werken netjes en denken mee. Top.

Kwaliteit staat voorop!

De communicatie en service zijn uitstekend! Ons dakkapel is afgeleverd zoals afgesproken! Wij hebben niet voor verassingen gestaan. Zeer vriendelijk personeel! Ik geef een 9 omdat het motiverend moet blijven om perfect te worden!

Boven verwachting keurig verzorgd.

Wij hebben bij Scheer 2 dakkapellen afgenomen, ze zijn keurig geplaatst, door vakkundig en secuur personeel. Vanaf de offerte tot en met de plaatsing zijn we netjes behandeld, gehoord, is er geluisterd naar onze wensen en zijn wij zeer tevreden over de plaatsing van beide dakkapellen. Scheer bedankt!

Zeer kundige en vriendelijke vaklui.

Fijn samengewerkt

Netjes gewerkt, conform afspraak, prima communicatie, verstand van zaken kwaliteit is goed

Vlekkeloos

Goed geholpen bij de keuze van wat ik wilde, duidelijke communicatie en afspraken, een kleine toer door de fabriek gekregen en de plaatsing van mijn dakkapel verliep vlekkeloos. Helemaal goed.

Het begint allemaal bij de communicatie. Tijdens het gesprek voor een offerte werd alles ons duidelijk uitgelegd. Eenmaal onze keuzes gemaakt, kregen we de offerte snel binnen en werd ons goed en duidelijk verteld waar we rekening mee moesten houden. Vervolgens hebben we de afspraak gepland. Voor ons dakkapel moesten tijdelijk onze zonnepanelen van het dak gehaald worden. Het lukte ons niet om op korte termijn iemand te vinden die dit voor ons kon doen en Scheer heeft met ons meegedacht en gezorgd dat het toch gelukt is. (Ook complimenten voor Dennis voor het snelle regelen). Tussendoor super communicatie om te vragen of alles gelukt is met de panelen en zelfs na het plaatsen van de dakkapel werden we gebeld om te vragen of alles naar wens was. Tijdens het plaatsen werden we prima meegenomen in waar de mannen mee bezig waren. (Overleg hoe hoog de dakramen moesten komen bijvoorbeeld). De mannen werken enorm hard. Ze waren met twee man en hebben non-stop doorgewerkt. 07:45 begonnen en 14:30 waren ze klaar. Aan het einde alles even met ons doorgelopen en uitgelegd. Wij raden Scheer dakkapellen en kozijnen iedereen aan. Groetjes, twee hele blije mensen.

Kundig en prettig bedrijf

We wilden een dakkapel, en kwamen uit bij Scheer dakkapellen, De omgang was zeer vriedelijk en er werd geluisterd naar onze wensen. Ook werd er mee gedacht en gewezen op zaken die we zelf niet wisten. Het geheel resulteerden in een dakkapel die weerkelijk voldeed aan al onze wensen . In.iddels staat de dakkapel die geplaatst is door Bob en Victor te pro ken op ons dak.scheer bedank voor de goede zorgen.

Super goede service!

Wij hebben een ruime dakkapel gekocht bij Scheer en zijn daarbij zeer vakkundig geholpen door Roel. Hij nam rustig de tijd en heeft de verschillende opties ook in de productiehal laten zien. De dakkapel is geplaatst door twee vakmannen, die me rustig hebben meegenomen in de wijze van afwerking en de dakkapel keurig hebben afgewerkt. Kortom, een echte aanrader!

Aanbeveling waard!

Netjes geholpen van A tot Z, denken met je mee en leveren snel en goed werk!

Aanrader!

De afspraak voorafgaand aan de offerte in de showroom in Bemmel was al leuk en handig, daar konden we alle opties bekijken en er een beeld bij krijgen. En het plaatsen van de dakkapel is helemaal goed gegaan. Onze monteurs (Bob en Victor) wisten goed wat ze aan het doen waren, dachten mee en waren ook erg vriendelijk. Vanwege een knik in ons dak namen een aantal andere dakkapelbedrijven de opdracht niet aan, maar Scheer gelukkig wel. We zijn erg blij.