snelle levering en perfect geplaats

Eerder dan gepland kwamen 2 jonge mannen de screen plaatsen. Mijn complimenten voor deze 2, werken snel ontzettend beleefd en secuur. De werking werd goed uitgelegd . Perfect bedrijf en goed en beleefd personeel. Deze 2 houden, ze hadden echt plezier in hun werk.

Tevreden; heeft alles bij elkaar even geduurd.

Knikarm zonnescherm vorig jaar ( mei 2020 ) besteld. Corona heeft voor vertragingen gezorgd. Oplevering had in sept/okt gekund maar na overleg ervoor gekozen om het over de winter heen te tillen. Had voor ons allemaal vlugger gemogen maar het is nu eenmaal niet anders. Door de monteurs ( Aad & Mike ) op een rustige manier netjes opgehangen. We hopen dat deze positieve ervaring ook een garantie is voor toekomstige contacten.

Wij zijn zeer tevreden

Personeel werkt netjes en nauwkeurig, nemen de tijd met de uitleg van de app. Rotzooi is netjes opgeruimd. Wij zijn heel erg tevreden met het eindresultaat

Super monteurs!!!!

Veranda en zonwering laten plaatsen. Vooraf goed geholpen door Ron. In overleg alle opties bekeken en oplossing gevonden voor fundering in veengrond Prinsenland. Meerdere huisbezoeken gehad en voor het plaatsen kwamen 2 monteurs, die echt prachtwerk hebben geleverd. Mannen denken mee, leveren service, en lossen problemen op. Een van de telefonistes klinkt heel ongeïnteresseerd en komt niet professioneel over. Dat is jammer, maar het heeft bij mij geen invloed gehad op de geleverde diensten. Wat ik ook heel prettig vind: je koopt hier een complete veranda. Geen onverwachte kosten voor meerwerk. In de voorbereiding ben ik gaan vergelijken omdat ik het echt prijzig vond, maar alles bij elkaar (denk aan opvullen, afwerken, aansluiten verlichting, regenwaterafvoer etc) was ik bij concurrenten just meer kwijt.

Service achteruit gehold ten opzichte van 3 jaar terug

3 jaar geleden rolluiken laten plaatsen, zeer tevreden, snelle reactie. Dit maal steeds zelf er achteraan moeten bellen voor je vragen beantwoord worden. Nu ook na plaatsen niet helemaal tevreden, gebeld, wacht nu al ruim een week op antwoord. In de toekomst willen we nog 2 rolluiken. Kleine kans dat die door bastasol geplaatst gaan worden.

Alles liep op rolletjes.

Goed geadviseerd, veel keus, aardige verkoper, snelle service en opgehangen door twee professionele vakmannen die zonder mopperen een lange dag maakten.

Lang wachten zonder geïnformeerd te worden

Gisteren is het rolluik opgehangen en dat was prima. Wel Heel lang moeten wachten voordat het eindelijk zover was. Ik heb het rolluik afgelopen zomer (!) besteld. Wat mij tegen is gevallen is dat er geen enkele informatie is gekomen van jullie. Ik heb zelf maar een keer gebeld na een aantal maanden en toen werd mij verteld dat de motor vanwege Corona vertraagd was kwa levering. Dat kan je als bedrijf natuurlijk makkelijk voor zijn door een mail te sturen.

Alles prima, alleen de product informatie bleef achter, waarschijnlijk door dichte Corona winkels. Daardoor iets ander product gekregen.

Perfecte service

Twee jaar geleden drie rolluiken laten plaatsen, we wonen aan het water waarbij één rolluik is bevestigd op de Zuid - West kant, altijd wind, soms windstoten van 9 - 10, het rolluik heeft veel te verduren, het luik is er één keer uitgewaaid, deze is kosteloos door Bastasol vervangen in één woord geweldig prima sevice Nu na twee jaar, door de wind de tochtstrip verdwenen, Ik heb gebeld, Bastasol heeft de tochtstrip naar ons verzonden, en ra ra wederom geen kosten, gratis, snel. Een prima bedrijf, beveel dit bedrijf bij iederéén aan Top service.

Mooie tuinkamer en zeer vakkundig geplaatst

Vorige week (25 januari) is bij ons de tuinkamer geplaatst. Dit is zeer vakkundig en netjes geplaatst. Er werd goed overlegd en samengewerkt en ook met ons werd goed overlegd. Wij zijn zeer tevreden en zullen Bastasol ook zeker aanbevelen.

Prima contact!

Ik heb een goede ervaring met Bastasol Vriendelijk te woord gestaan met name door Claudia

Ik ben uiterst tevreden over de montage van mijn zonnescherm.

De monteurs waren vriendelijk en zeer vakkundig

Na lange wachttijd hordeur geplaatst en tevreden!

Augustus 2020 gemeten, verkeerde maat (kan gebeuren) werd opnieuw besteld, dus opnieuw wachten. Uiteindelijk 5 maanden geduurd maar netjes geleverd en gemonteerd, was inmiddels winter dus geen hordeur nodig. Iets verkeerd gaan kan altijd maar werd door bedrijf goed opgelost. Één puntje zou ik wel meegeven, tijdens zo'n lange wachttijd even de klant op de hoogte houden middels een kaartje, mailtje o.i.d. Voor de rest beveel ik Bastasol aan, wordt netjes gewerkt en oude materiaal meegenomen. Ook in het verleden een prima service met vernieuwen van de 'touwtjes' van mijn luxaflex.

Mooi resultaat en netjes gewerkt

zie boven

Vriendelijk ontvangen en goed advies gekregen.

Bij het uitzoeken en prijsofferte zeer vriendelijk ontvangen. Goed advies gekregen en een uitstekende prijs. Prijs is inclusief levering, installatie en afvoeren van het oude zonnescherm. De monteurs hebben de opdracht goed en vakkundig uitgevoerd. Uiterst vriendelijk behandeld. De levertijd was wat lang door omstandigheden, maar dat was van te voren besproken en wat ons betreft geen probleem.

Van opmeten, bestellen tot plaatsing gewoon goed

Alles dik in orde, bestelling ging goed in professionele plaatsing door vriendelijke monteurs.

Netjes gewerkt

Afspraak nagekomen en netjes gewerkt. Vriendelijke monterurs

Bij Bastasol heb ik een zonwering gekocht voor mijn balkon op de derde etage. Ze hebben goed geluisterd naar mij als klant en ze denken goed mee. Ze komen hun afspraken na. Verder ben ik zeer te spreken over de vakkundigheid en klantvriendelijkheid van de monteurs (Aad en Coen) die mijn zonwering zijn komen monteren (en de oude materialen hebben afgevoerd)!

Perfect een verandadak geplaatst.

Zeer tevreden over de manier waarop Paul en Erol dit dak geplaatst hebben. Ze zijn kundig en nauwkeurig. Bovendien prettig om "over de vloer" te hebben. Nogmaals bedankt jongens.

Prima aanrader.

De 2 monteurs zijn professioneel en vriendelijk. Levertijd bleek iets langer dan was aangegeven. Je moet dan zelf bellen wanneer er wordt geplaatst, dat kan beter, Bastasol kan zelf de klant bellen. Verder zeer tevreden over de plaatsing.

Netjes gewerkt

Tussen bestellen en plaatsen, zit ruim 5 maanden. Is nu winter, nog niet gebruikt.

Fijn geholpen in de winkel, goed advies uit veel keuze. Het maken van offerte en het inmeten ging goed en vriendelijk. De plaatsing is professioneel gedaan, wederom vriendelijke mensen. Alleen maar lof over Bastasol!

Goede en betrouwbare leverancier.

Goed materiaal tegen een redelijk prijs. Vriendelijk en net personeel. Wel een lange levertijd, maar dat komt mede door de corona crisis.

Mooie rolluiken.

Eindelijk na heel lang moeten wachten hangen onze Bubbendorf rolluiken.

Professioneel geplaatst zonnescherm

Professionele uitvoerďers. Weinig info tijdens superlange levertijd, te wijten was aan corona.

Charloisse Lagedijjk 563 565

3084LC Rotterdam