Vakkundig en vriendelijk met een stapje extra

Wij bestelden een grote veranda met onderdak-zonwering. Het aankoopproces werd door Bastasol zo zorgvuldig begeleid, dat wij wat kritiek hadden op de voortgang. Na het plaatsen van de opdracht, heeft Bastasol er veel aan gedaan om de levertijd in te korten, waardoor niet alle materialen tijdens de installatie periode aanwezig waren. Dit betekende extra inspanningen en bezoeken om alles voor elkaar te krijgen. De klantvriendelijkheid en vakbekwaamheid van de installateurs was uitzonderlijk goed. Uiteindelijk werd het hele project nog steeds binnen de afgesproken termijn afgerond. We hebben nu een prachtige veranda, die helemaal aan onze verwachtingen voldoet.

Alles heel goed afgehandeld

Heel blij met onze prachtige markiezen ter vervanging van de versleten markiezen ook ooit gekocht bij Bestasol

In een woord: TOP!

De plaatsing van de pergola is gedaan door vakmensen. Klantgericht en uiterst vriendelijk. Alle afspraken van bestelling tot plaatsing zijn waargemaakt.

Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.

Alle afspraken werden keurig nagekomen. Het personeel bij de montage was correct en beleefd. Wij zijn zeer tevreden.

voor herhaling vatbaar

uitstekend werk en monteurs met kennis van zsken

Zeer goed product dat geheel voldoet aan de verwachtingen.

Mijn ervaring omschrijf ik als volgt: de geleverde producten voldoen volledig aan de verwachtingen en de monteurs hebben het werk keurig en goed uitgevoerd. Ze hielden goed rekening met de omgeving en waren plezierig in de omgang.

Ik ben zeer tevreden

Prima zaak en hele goede service!

Besteltraject rommelig, uiteindelijke montage perfect

Lang wachten op inmeten en offerte. Vakkundige monteurs.

Netjes gemonteerd

Monteurs kwamen exact op de afgesproken tijd, Netjes geplaatst, erg tevreden.

Keurig werk geleverd.

Vriendelijke monteurs hebben prima werk geleverd, complimenten.

Keurig en alles netjes gedaan. Raad deze firma zeker aan!

In de winkel netjes en professioneel geholpen. Daarna alles keurig en volgens afspraak gewerkt.

Keurig geholpen en goede kwaliteit

Monteurs en kantoor personeel zeer deskundig en vriendelijk geholpen

Leuke jongens,keurig werk afgeleverd,en prima uitgelegd.Dus een dikke 10.

Ik ben uitermate tevreden over de levering door Bastasol.

Zoals in het verleden al is gebleken, verliep ook nu de afhandeling van de opdracht geheel vlekkeloos en precies op de afgesproken tijd.

alles gaat volgens afspraak

Wij hebben al meerdere keren hun ingeschakeld om zonwering aan te schaffen of voor reparatie en alles gaat volgens afspraak.

Zeer nette en ervaren bouwers

De heren die iedere keer aanwezig waren wisten wat ze moesten doen en bespraken met ons als er iets niet goed ging of iets veranderd moest worden .Perfecte medewerkers heeft U. En ik hoop dat onze gast vrijheid naar U medewerkers goed was MVG Hmm Dohmen

Waardeloos zo gaan je niet met klanten om!!!

Zeer slechte ervaring. Hebben 4 dagen lang telefonisch en via Email geprobeerd om een afspraak te krijgen vanwege een mogelijke reparatie aan ons zonnescherm. Ook nog op hun verzoek filmpjes door gestuurd zodat de juiste persoon zou kunnen beoordelen wat er evt. voor reparatie gedaan moest worden tot op heden heeft blijkbaar niemand interesse om de filmpjes voor ons te bekijken. Steeds werd ons verteld dat we terug gebeld zouden worden maar helaas niet gebeurd de mensen aan de telefoon wisten steeds van niets. Ook nu wachten tot we gebeld worden. Wij waren een goede klant hebben een groot zonnescherm gekocht diverse screens en horren voor het hele huis. Kennelijk wel geïnteresseerd in verkoop maar niet in onderhoud en reparaties. Kortom zeer slechte ervaring en Bastasol is ons kwijt als klant!!!

zeer slecht

super slechte zaak zijn niet in staat om een goed advies te geven en al helemaal geen kwaliteitsspul wat een zooitje zeg zo spijt van ,en slechte service ook nog nooit maar dan ook nooit bastasol meer

Correct ingemeten en besteld. Geleverd binnen de gestelde termijn. De 2 monteurs die de screens gemonteerd hebben waren top.

Alles netjes opgeleverd conform de afspraak

Alles netjes opgeleverd conform de afspraak

Zeker slecht de servies

OP 5-5-2021 verduistering gordijnen geplaats in frame waar van twee niet goed waren al gelijk gebeld op 5-5-2021 twee weken later nog geen antwoord wij hebben wel 6keer gebeld toen maar besloten dat de koop ontbonden moest worden

Heel fijn geholpen...en vakkundig geplaatst.

Goed geholpen via de telefoon..persoonlijk op komen meten en rekening houden met onze wensen.

Levering op tijd en keurige vakmensen die alles geplaatst hebben

ZEER TEVREDEN OVER DE GELEVERDE PRODUCTEN

Niks op aan te merken

Niks op aan te merken

Goede service van begin tot eind

Bij het uitzoeken van onze cube terrasoverkapping een duidelijke uitleg en goed advies ook over de zonwering De levertijd was meteen bekend Het plaatsen ging professioneel En toen alles klaar was kwam er nog een glazenwasser hele overkapping en ook de ramen er onder van ons huis en zelfs het terras nog schoon heeft gemaakt Geweldige service

Charloisse Lagedijjk 563 3084LC Rotterdam