Betrouwbaar, goede prijs/kwalitieitsverhouding en topmontage.

Tijdens ons bezoek in de winkel zijn wij klantvriendelijk met goed en eerlijk advies geholpen. Het inmeten was goed geregeld als ook de offerte en het nakomen van levering en montage op de afgesproken tijd. Heel tevreden over alles waardoor wij de volgende opdracht weer in gang zullen zetten!

Beste René, Fijn om te horen dat u wij u goed hebben kunnen helpen. Wij zien u graag als klant terug en voor nu veel plezier met uw producten. Hartelijke groet, Team Bastasol

Positief

Wij vonden het fijn op de manier hoe Paul en Errol ons betrokken wat en hoe te werk te gaan.Omdat het deels een bestaande overkapping is moest de panelen wel aan gepast worden.De twee heren waren ook zeer vriendelijk en dat maakte voor ons dat er makkelijk in het contact en vragen te stellen.Ze zijn netjes een keurig te werk gegaan,alles goed opgeruimd na het werk. Mvg Roy

Goedendag, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent! Voor nu lekker genieten van uw overkapping en heel veel veel plezier ervan. Team Bastasol

Gezellig, snel en netjes en meedenkend

Prettige vrolijke mensen met hart voor hun werk en de zaak

Beste mevrouw van Wingerden, Dank u wel voor deze mooie beoordeling! Wij doen ons best en dan is het fijn om uw deze reactie van u terug te krijgen. Hartelijke groeten, Team Bastasol

De overkapping is geplaatst en we zijn ontzettend tevreden over de service. Vakmensen die de veranda geplaatst hebben, ontzettend aardig, behulpzaam en denken mee. Al met al: TOP!

Goedendag, Wat fijn dat u ontzettend tevreden bent over onze service en de moeite heeft genomen om dit aan ons kenbaar te maken. Onze monteurs bouwen met veel plezier aan mooie projecten en het is goed om terug te lezen dat u dit ook zo heeft ervaren. Wij wensen u heel veel plezier van uw mooie overkapping. Hartelijke groeten, Team Bastasol

Helemaal top!

Lieve aardige rustige monteurs! Doen goed en netjes hun werk!

Beste mevrouw van Kaam, Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Heel veel plezier van uw zonwering en wij koppelen uw reactie terug naar onze monteurs. Vriendelijke groeten, Team Bastasol

goede informatie, perfect geinstalleerd.

Super tevreden met onze tuinkamer met glazen dak, kunststof vloer en zonwering. Een mooie uitbreiding van de woning die de mogelijkheid geeft om sneller "buiten" te kunnen zitten. Wij kozen voor het bronskleurige aluminium en de grijze vloer. Hebben er de laatste weken al veel plezier van gehad. Zodra de zon schijnt is het al snel boven de 20 graden. Monteurs waren erg vriendelijk en zeer professioneel. installatie is ook zonder problemen uitgevoerd.

Beste familie Boer, Wat ontzettend fijn dat u zo van de tuinkamer aan het genieten bent. Wij hebben deze met heel veel plezier voor u opgebouwd en wensen u nog vele geniet momenten toe. Warme groet, Team Bastasol

Vakkundig , klantvriendelijk en goede prijzen

Fijne communicatie vanwege leveringsproblemen. Netjes geholpen in de winkel. Adviserend, niet dwingend. Vakkundig en snel opgehangen.

Beste mevrouw van Huis, Fijn om terug te lezen dat u wij u goed hebben kunnen helpen en adviseren. Wij wensen u veel plezier met uw mooie raamdecoratie. Vriendelijke groeten, Team Bastasol

Zeer tevreden over service en kwaliteit.

Fijn en betrouwbaar bedrijf. Geholpen door vakmensen en goed afspraken mee te maken. De service, montage en kwaliteit van de producten is heel goed.

Beste mijnheer Achterberg, Dank u wel voor uw vertrouwen en mooie beoordeling. Heel veel plezier van uw zonwering en graag tot ziens. Hartelijke groet, Team Bastasol

Beste mevrouw van der Wielen, Dank u wel voor deze mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u zich goed door ons geholpen voelt. Wij doen hiervoor ons uiterste best. Ik heb deze mooie beoordeling tevens doorgegeven aan onze monteur welke dit ook zeer kon waarderen.

Slechte service

Een paar jaar geleden rolluiken laten installeren. Motor van een van de rolluiken kapot. Natuurlijk geen garantie en een te hoge prijs voor het vervangen. En wel voorrijdkosten berekenen om het probleem vast te stellen. Blijkt ook nog dat er een te lichte motor in het systeem was geplaatst. Afterservice kennen ze niet. Wel mooie verkooppraatjes.

Beste klant, Dank u wel voor uw reactie! Het is echter jammer dat wij naar uw beleving niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Op de motoren van onze producten zit standaard 2 jaar volledige aanvullend tot 5 jaar fabrieksgarantie. Wanneer de motor binnen deze periode kapot gaat, dan wordt er door de leverancier kosteloos een nieuwe toegezonden. Uw rolluiken zijn deze periode al ruim voorbij en daarom hebben wij u een eerlijke offerte toegezonden voor het vervangen van de motor. Het is uw goedrecht om hier vanaf te zien. Kosten van een werkopname zijn standaard €75,00 en bij opdracht vervallen deze kosten. Onze after service is iets waar wij voor staan en ook zorgvuldig afwegen, maar wij kunnen helaas niet alle werkopnames en reparaties kosteloos uitvoeren. Nogmaals dank voor uw feedback. Team Bastasol

Na een nare ervaring is de relatie keurig hersteld.

Update januari 2022: Bastasol nam in januari weer contact met ons op. Zij gaven aan dat ze ons verhaal hadden heroverwogen en hebben hun excuses met een bloemetje aangeboden. Ook hebben we ons geld weer terug gestort gekregen. Wij zijn zeer blij met de afhandeling en vinden het fijn dat Bastasol terug is gekomen op hun standpunt. Als dank en waardering hebben we hierom ook weer onze recensie aangepast. ------- Je zal het precies zien. Net nadat de 2 jaar garantie op onze raamverduistering voorbij zijn hangt de plissé serieus scheef. Dus Bastasol gebeld en foto's gemaild. Na ruime tijd wordt er gebeld of er een monteur langs kan komen. Er gaat een vriendelijke jongeman aan de slag en kort de plissé in. Helaas hebben we nu een lichtbalk aan de onderzijde. Maar goed dat klinkt natuurlijk beter dan de investering in een nieuwe. Vervolgens maakt hij de werkorder op en blijkt het dat we in een half uur €95 hebben geïnvesteerd. Ik dacht toch echt dat er een monteur langs zou komen. Dit is meer het uurtarief van een advocaat. Wij vervolgens Bastasol gebeld voor uitleg en gemeld dat de kwaliteit ons erg tegenvalt en of hierover meegedacht kan worden. Het enige wat we nu nog krijgen is een herhaling of we het factuur willen betalen. Wat ons betreft een teleurstellende firma waarbij het kasboekje voorop staat.

Beste familie van der Linden, Fijn dat wij inmiddels contact met elkaar hebben gehad en wij uw onvrede hebben kunnen wegnemen. Uw gevoel konden wij ons goed voorstellen, maar was berust op een misverstand. Wij hopen u graag weer te zien en wensen u veel goeds voor de toekomst. Team Bastasol

Top bedrijf

Dit bedrijf heeft mooie zonwering en alles gaat volgens afspraak. Ze denken mee en geven opties.

Beste mevrouw de Bruin, Hartelijke dank voor deze mooie review en dat wij u steeds weer als klant mogen ontvangen! Wij doen ons best en dan is een reactie als de uwe heel fijn om terug te krijgen. Heel veel plezier van uw mooie zonwering. Vriendelijke groeten team Bastasol

Vriendelijke en kundige monteurs

Monteurs zeer vriendelijk en vakkundig. Zeer netjes gewerkt en voorkomend. Jammer dat levering lang op zich heeft laten wachten.

Slechte kwaliteit

Een niet goed functionerende rolhordeur geplaatst die alleen met byzondere handeling te openen en sluiten is Schiet elke x weer uit z’n rails Maar gaan daar qua service niet in mee Scheelt denk ik dat ik n oudere dame alleen ben. Zodra t geld binnen is is de service helaas ver te zoeken.

Verdeeld. Maken van een afspraak slecht, montage goed.

Het maken van een afspraak schijnt moeilijk te zijn omdat er maar 1 persoon verantwoordelijk is voor de planning. Daar heb ik geen boodschap aan. Vervolgens gevraagd om een terugbel verzoek. Week later nog niet gebeld. Vervolgens zelfde verhaal want planner was op vakantie. Kansloze zaak natuurlijk dat de verantwoording afgeschoven wordt voor het maken een simpele afspraak. Ik heb daar niets mee te maken en dient gewoon opgepakt te worden. Montage was wel goed. Uitleg helder en snel geplaatst. Conclusie: Wij zijn wel blij met de kwaliteit van het product en prima maatwerk en plaatsing. Het maken van een afspraak voor montage was verschrikkelijk en werd neergelegd bij de klant. Die moest maar wachten…

Ervaring met Bastasol is goed. De levering van de rolluik duurde wat lang, maar daar kon Bastasol niks aan doen. De montage is door prima vakmensen gedaan die alle problemen efficiënt oplosten.

De mannen waren prettig in de omgang en zeer ervaren in hun werk

En ze gaven nog tips t.a.v. het onderhoud

Onze ervaring is positief

Onze Caport is netjes door Paul en Koen geplaats deze mannen overleggen goed met de klant alle lof voor deze mannken.

Snel en vakkundig gemonteerd.

Snel en vakkundig gemonteerd.

niet zo best

Was in de winkel voor prijsopgave toen afspraak voor inmeten toen op advies van die meneer in de douche iets goedkopers genomen. Rolluiken op zolder kon niet zoals afgesproken in de winkel terwijl er foto's getoond waren. Puntje bij paaltje tussen de winkelofferte en de definitieve zat bijna 1000 euro verschil en natuurlijk in ons nadeel. Personeel in de winkel misschien een wat grotere slag om hun arm nemen. Maar wij zijn nu wel 75 euro inmeten kwijt omdat we hier niet in meegaan.

Uitstekende service, prettige mensen en mooi product.

Mijn ervaring met Bastasol is uitstekend. De levering van zonnescherm en hordeuren en -ramen duurde wat lang, maar daar kan Bastasol niks aan doen. De montage is door prima vakmensen gedaan die alle problemen efficiënt oplosten. Van harte aanbevolen.

Het was helemaal goed. Keurig werk geleverd.

We zijn er blij mee.

Zeer tevreden over ons nieuwe zonnescherm

De bestelling kwam uiteindelijk toch nog eerder dan verwacht omdat we van tevoren gewaarschuwd waren dat de levertijden door Corona vertraagd waren. Het scherm is professioneel opgehangen en we zijn erg blij met het eindresultaat

Monteurs:Vriendelijke, keurige en uitstekende vakmensen.

Ruim voldoende