Prima producten duidelijke en goede afspraken

Goede producten Goede montage Goede nazorg

Bastasol is bijzonder servicegericht

Zeer tevreden! Ongeveer drie jaar geleden heeft de firma Bastasol een mooie tuinkamer bij ons gebouwd. We maken er elke dag gebruik van en zijn er tot op de dag van vandaag heel erg blij. Na de heftige regenbuien / regendagen / regenweken de afgelopen maanden was er een kleine lekkageprobleempje in onze tuinkamer. En ondanks dat het iets kleins was, reageerde Bastasol heel snel, positief en servicegericht. Twee medewerkers kwamen langs om het euvel te bekijken en binnen tien seconden hadden ze het al gezien en vertelden ze hoe het opgelost moest worden: aan de bovenkant, bij het huis, extra afkitten. De heren boden aan dat Bastasol dat zou komen doen, maar ik zei dat ik dat dan graag zelf zou doen (klusjes die ik zelf kan uitvoeren, doe ik ook graag zelf). 'Dan sturen we je in ieder geval de beste kit die je daarvoor kunt gebruiken', was daarop hun reactie. En ja hoor, binnen twee dagen arriveerde de kit (waar ik niet voor hoefde te betalen). Kortom: snel, servicegericht, oplossingsgericht, communicatief zeer vaardig (nogmaals dank, ook aan Larissa). Complimenten! Met vriendelijke groet, Robert van Atten Rotterdam - Schiebroek

Klantenservice 1.0

Al jaren klant bij Bastasol en hier inmiddels duizenden euro’s uitgegeven. Toch rekenen ze 103 euro wanneer je een storing hebt en en ze dit binnen 3 minuten hebben verholpen. Ik woon op nog geen 5 minuten rijden van Bastasol. (Reactie bastasol: het uurtarief is hetzelfde of de monteur nu een minuut binnen is of 60 minuten, de voorrijkosten zijn ook voor iedereen gelijk of je nou naast Bastasol woont of ver weg) De Klantenservice van Bastasol krijgt van mij daarom een 1. Een neurochirurg verdient dit bedrag niet in 5 minuten tijd!

Slechte meting en slecht advies

Door Vincent Lodder gemeten voor een plissehordeur, zijn advies:op de dag! Moest een kleine aanpassing gedaan worden maar dat kwam goed! Na 4 wkn kwam hordeur, alleen zonder aanpassing dus geen plaatsing! Moest besteld worden, 2 wkn zonder hordeur maar vandaag kwam dan eindelijk de hordeur met aanpassing! Moest ook een strip geplaatst worden, kwam op een rooster van goot zodat rooster er niet meer uitkan!!! Moet wel zeggen dat monteur Coen zich rot moet werken om het goed te krijgen! Dus meneer Lodder hartelijk dank voor deze ellende!! Had beter in het kozijn geplaatst kunnen worden!!!

prima en snelle service

na plaatsen zonnescherm kwam de tip om duivenpinnen te plaatsen. Deze zijn direct dezelfde middag opgehaald en geplaatst. Goed geholpen met de implementatie van de app om het scherm op afstand te bedienen

Kwaliteit heeft zijn prijs.

Twee grote zonweringen laten plaatsen. Best wel een werkje, beide uitgelijnd en elektrisch aangesloten. Mannen met een professionele aanpak dus. Draadloze afstand bediening erbij, en via internet te bedienen maken het compleet.

Goedendag familie de Jong, Wij wensen u heel veel plezier van uw zonwering en vinden het fijn dat u zo tevreden bent. Hartelijke groet, Team Bastasol

TOP Sevice van A tot Z***** Super Team*****

Dank Nino, Ezeqiel, Chelsea, Stefan en voor montage nogmaals Ezeqiel!!! Geweldig!!!! Uiteraard graag tot ziens!!! Echt warm aan te bevelen!!!

Mijnheer Scheepmaker, Dank u wel voor deze mooie woorden. Wij zijn blij dat wij u goed hebben kunnen helpen. Heel veel plezier van uw zonwering en zeker graag tot ziens!! Hartelijke groet, Team Bastasol

Zoals gebruikelijk: uitstekend

Al meer dan 30 jaar klant en altijd prima producten en uitstekende service.

Goedendag mijnheer Tuk, Dank u wel voor deze mooie woorden en uw jarenlange vertrouwen in ons! Wij staan in de toekomst graag weer voor u klaar. Hartelijke groet, Team Bastasol

Uitstekende prestatie

Vandaag rondom het appartement rolluiken geplaatst. Zeer onder de indruk hoe het team aan het werk ging en de klus keurig in 'no time' heeft geklaard. Een fijne investering en - inderdaad - de moeite waard van het wachten. Kan Bastasol zondermeer aanbevelen!

Goedendag mijnheer Hekkens, Dank u wel deze mooie reactie. Het doet ons goed om te horen dat u tevreden bent! Wij wensen u heel veel plezier van de rolluiken. Hartelijke groeten, Team bastasol

Het is in een woord fantastisch. Het materiaal is super mooi en heel degelijk. Fijne mensen díe de overkapping kwamen plaatsen. niks is te veel. Bastasol is super.

Wat ontzettend fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de werkwijze van onze monteurs. Wij hopen dat u heel veel plezier zult beleven aan uw overkapping. Hartelijke groeten, De medewerkers van Bastasol

Het wachten meer dan waard! Service met gulle lach!

Teamspirit is zo hecht dat collegae bij autopech voor elkaar inspringen om klant dezelfde dag toch nog te helpen! 't Wachten meer dan waard. Service met 'n smile! Coen en Mitchell bedankt voor de service! Ezequil en Nino graag weer tot volgende keer! Nu is 't weer even wachten op de volgende levering en installatie. Graag tot zeer binnenkort weer!!!

Beste mijnheer Scheepmaker, Van dit soort reacties krijgen wij nog meer energie en teamspirit. En wat fijn dat u uw beleving terugkoppelt daar doen we het voor. Tot zeer binnenkort!!! Hartelijke groeten, Team Bastasol

Met name de plaatsing was geweldig maar ook gezellig

Waar het adviesgesprek wat rommelig was, is het eindresultaat meer dan geweldig en heeft het onze verwachtingen overtroffen. Vanaf het moment van definitief inmeten was het duidelijk en helder. En de monteurs waren vakkundig maar ook erg gezellig! Ondanks het harde werken was er zelfs tijd om te lachen met onze dochter die het erg interessant vond. Koen en Aad, Nogmaals heel erg bedankt. Wij zijn helemaal blij!

Uitstekende service.

Monteurs Koen en Aad dachten vanaf het begin mee over afwerkpuntjes en problemen die we ondervonden. Uitstekende service en keurige afwerking. Ook over de zaken die nog afgewerkt moeten worden zijn duidelijke afspraken gemaakt. Complimenten !!

Beste mijnheer Steenbergen, Wat fijn dat u de moeite heeft genomen om ons te laten weten dat u zo tevreden bent over de service en de afwerking van onze monteurs. Wij zullen de complimenten doorgeven aan Koen en Aad. Nog heel veel plezier van uw tuinkamer en zonwering. Hartelijke groeten, Team Bastasol

Geweldig bedrijf!

Wij hebben pas een tuinkamer laten bouwen door Bastasol en deze is werkelijk fantastisch geworden! hij is 6 meter diep en 3 meter breed en de zijwanden van aluminium rabatdelen met een glazen spiekozijn. Ook hebben wij gekozen voor een glazen dak en schuifwand die volledig open kan. De ingebouwde zonwering kan onafhankelijk van elkaar geopend worden naargelang daar behoefte aan is. Vriendelijke verkopers, nette aftersales en kundige monteurs! Kortom een echte aanrader!

Beste familie van der Tak, Dank u wel voor deze mooie review. Wij wensen u heel veel geluk en geniet momenten van uw schitterende tuinkamer. Hartelijke groeten, Team Bastasol

Goede ervaring

Ons probleem snel opgelost, zijn erg tevreden

Goedendag, Dank u wel voor de terugkoppeling. Fijn dat u tevreden bent. Hartelijke groeten, Team Bastasol

Zeer tevreden over onze tuinkamer

Inmiddels genieten we al meer dan 3 maanden van onze tuinkamer. We zijn meer dan tevreden. Goede voorlichting in de winkel en een paar maanden later zeer professioneel geplaatst door 2 keurige heren. Oplossingen op maat bedacht en alles zeer netjes achtergelaten. De tuinkamer werd ook nog netjes gepoetst. We zitten nu veel vaker buiten en zijn blij dat we deze investering hebben gedaan. Ik kan het iedereen aanbevelen!

Beste familie van Tilborg, Wat fijn om te lezen dat u aan het genieten bent van de tuinkamer! Dank u wel voor deze mooie review en nog vele geniet momenten. Hartelijke groet, Team Bastasol

Mooi produkt, goed advies ontvangen, nette montage

Goedendag, Dank u wel voor uw mooie review! Fijn dat u tevreden bent en wij wensen u nog heel veel plezier van uw zonwering. Hartelijke groet, Jacqueline Oosterwijk

vakkundig personeel

vriendelijk en vakkundig personeel. het bestelde doek is zelfs sneller als verwacht geleverd en gemonteerd

Goedendag, Dank u wel voor uw reactie!!! Fijn dat u tevreden bent. Wij wensen u veel plezier ermee. Hartelijke groet, Jacqueline Oosterwijk

Snelle service, fijne mensen.

Onze rolluiken zijn mooi opgehangen en we zijn zeer tevreden met de dienst verlening Van Bastasol.

Heel netjes gedaan alles opgeruimd en meegenomen werknemers waren gemotiveerd prima

Goedendag, Blij om te horen dat u tevreden bent over onze montage. Wij wensen u heel veel plezier van uw zonnescherm. Hartelijke groet, Team Bastasol

Deskundig geholpen en snelle levering g

Deskundig en vriendelijk geholpen. Snelle levering van het bestelde. Ook over het plaatsen zijn wij tevreden

Goedendag, Dank u wel voor uw reactie! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en producten. Dat u er nog maar veel plezier aan mag beleven. Vriendelijke groeten, Team Bastasol

Goed advies en snelle service

Wij zijn zeer tevreden over de geleverde buiten jaloezieën. Goede voorlichting, advies en niet te vergeten het inmeten. Levertijd en montage zoals afgesproken. Vakkundige montage en keurig ingeregeld. Functioneren prima. Zijn er erg blij mee.

Goedendag mijnheer van Rooij, Dank u wel voor deze mooie terugkoppeling! Wij hopen dat u nog heel veel plezier mag beleven aan dit schitterende product. Vriendelijke groeten, Team Bastasol

Top!!!!!

Professioneel, snel en goede service

Beste klant, Dank voor uw reactie! Wij wensen u nog heel veel plezier van uw mooie product. Hartelijke groet, Team Bastasol

Het inmeten is soepel verlopen Het plaatsen ging snel en zeer vriendelijke medewerker De hordeur is super mooi Al met al een aanrader

Beste mw. Smit, Wat fijn om te lezen dat u blij bent met uw hordeur en onze service. Nog heel veel plezier ervan. Hartelijke groeten, Team Bastasol

Uitstekend en meteen, geholpen door Koen.

Heel prettig geholpen door Koen; meteen bekeken of het probleem direct te repareren was, zodat nog een keer terug komen, dat weer een ochtend of middag in beslag zou nemen, hiermee dus gelukkig voorkomen kon worden, hetgeen door mij bijzonder gewaardeerd wordt! Complimenten hiervoor!

Goedendag, Dank u wel voor uw vriendelijke review. Fijn om te horen dat Coen u goed heeft kunnen helpen en het probleem direct heeft verholpen. Wij gaan dit zeker aan hem terugkoppelen. Vriendelijk groet, Team Bastasol