Vakkundig advies en ook het plaatsen ging zeer Soepel.

Al hebben wij er lang op moeten wachten (ook vanwege de Covid), zijn wij zeer blij met het resultaat. Wat bij een ander niet mogelijk was, kon wel bij Bastasol.

Een prachtige terrasoverkapping.

Wij zijn goed geholpen in de showroom, alles werd goed en duidelijk uitgelegd. Geplaatst door echte vakmensen. Wij zijn er heel tevreden mee. Een echte aanrader, niet goedkoop, maar het is het dubbel en dwars waard. Klasse.

Gezellige vakkundige mensen

Als je de mensen van Bastasol normaal behandel en ze op tijd koffie met koekje geeft dan is het ijs snel gebroken en merk je snel dat de mensen van Bastasol ook gewoon mensen zijn met gevoel en begrip. En behalve het vakkundig monteren deze mensen ook een fijne dag willen hebben met doel de klant is tevreden en wij kunnen naar een volgende klant om deze óók tevreden te maken. Ga zo door mensen van Bastasol familie Meijdam Poortugaal

Tussentijdse ervaring met Bastasol onduidelijk

Het opmeten van de zonwering ging prima en ook de ophanging is goed gegaan. De communicatie tussen Bastasol en ons is moeizaam gelopen, wij moesten overal zelf achteraan. Zelf bellen over de offerte, die wij eerst niet hadden ontvangen. Zelf bellen over een bevestiging van de offerte en zelf bellen over het afspraak maken voor een datum. Wij hebben dit als zeer onvriendelijk en niet erg klantgericht ervaren.

Goed zonnescherm maar te laat

De verkoper van Bastasol was vriendelijk en kon een goed groepsaanbod doen voor ons en onze buren. Na een aanbetaling bleef het lang stil. Door Corona zou het langer duren. We moesten steeds zelf vragen wanneer het zonnescherm zou komen. De communicatie kon echt beter. Pas na 18 weken is het zonnescherm geïnstalleerd. De monteurs waren vriendelijk en professioneel. Het zonnescherm is mooi, maar nu is er geen zon meer.

Prima montage verricht

Extra service verricht door monteurs met het plaatsen van duivenpinnen

Met enige moeite motor vervangen

Bleek niet gemakkelijk de motor van ons knikarmscherm te vervangen. Monteur moest half in de erfafscheiding hangen maar bleek ook aardige moeite met het verwijderen van de rol te hebben. Men had geen passend nieuw schroefje voor het tussen de haag gevallen exemplaar, dus is er ander (korter) schroefje gebruikt voor het zijkapje. Al met al in het begin wat onhandig gedoe maar de zonwering werkt gelukkig weer. Service bij het verder afstellen prima en vriendelijke monteurs.

2 man 20 minuten werk € 110,00 ????

Deze firma heeft bij ons 2 rolluiken gerepareerd . Na 2 weken wachten zijn de werkzaamheden , Vervangen 6 veren , minder dan 20 minuten werk met 2 man , waar van 1 alleen maar toekeek , kosten veren € 30,00 , voorrijkosten € 35,00 , arbeid 2 man € 110,00 totaal € € 175,00 of ik maar gelijk kon pinnen. Na ongeveer 20 jaar klant bij Bastasol te zijn geweest hebben wij het nu wel met ze gehad en adviseren wij om niet meer met ze in zee toegaan.

Fantastisch mooie hordeuren en zonwerende rolgordijnen en vakkundig geplaatst.

Je moet even geduld hebben want de levertijd was 8 weken. Maar het eindresultaat was het meer dan waard. De op maat gemaakte zonwerende rolgordijnen en de inschuifbare hordeuren zien er fantastisch mooi uit en zijn op zeer vakkundige wijze geplaats. Bij het plaatsen van 1 hordeur was de vloer niet egaal maar hier werd ter plekke een oplossing voor bedacht wat uitstekend functoneerde. Kortom een bedrijf wat ik ten harte aanbeveel!

Waardeloos

Verkopen doen ze graag maar zelfs al heb je een onderhoudscontract en elk jaar netjes onderhoud laten doen . En je hebt een storing dan kan je een aantal weken wachten mijn scherm hangt uit is dus een groot probleeem maar daar hebben jullie geen boodschap aan. Geweldige firma !!!!

Raadt het iedereen af

Helaas hebben wij Bastasol onze dakplaten van de serre, welke is aangebouwd aan de woonkamer, laten vernieuwen. Niets anders dan ellende. Het installeren duurde al 2 dagen ipv 1 dag onder andere de maten die ze zelf hadden opgenomen klopten niet en alles moest opnieuw op maat gemaakt worden. Sinds het vervangen hebben we continu lekkage. 2 halfslachtige pogingen met stukken tape was de oplossing. Ook daar moesten we weken op wachten en continu potten en pannen in de kamer om het nieuwe laminaat te beschermen. De situatie verergerde alleen maar. Toen was het ineens ons probleem omdat het anders te veel geld zou kosten. Interessant is dat bij het opnemen van de offerte er 100% waterdichtheid wordt gegarandeerd en daar betaal je ook flink voor. Maar je komt van een koude kermis thuis, ze leveren niet wat toegezegd is. Voordat Bastasol hier kwam werken was alles waterdicht alleen waren de platen verouderd. Je betaalt voor zogenaamde service en betrouwbaarheid maar krijgt niets dan ellende. 1 Grote teleurstelling!

Slechte service

Ik heb een jaar geleden hele dure Luxaflex Silhouette rolgordijnen gekocht en laten monteren. Komt nu voor de tweede keer los. Dat kan geburen, maar als je het wil laten maken / hulp wil gaat daar twee weken overheen beide keren. Had zeker iets anders verwacht bij een uitgave van 4500 euro!!!!

Vakkundig en betrouwbaar

Je bent altijd een beetje sceptici als je berichtjes lees met een 10 maar moet zeggen we zijn zeer tevreden en de reden is. Door het blijven communiceren van de monteur’s tijdens de uitvoering krijg je het gevoel mee dat ze weten waar ze het over hebben. Dus blijf communiceren met de klant en neem ze mee in de werkdag zoals wij het ervaren hebben. Dankjewel Paul & Bastasol

Super goed en niet te duur

Heb in 2016 buiten zonwering gekocht en later uitval scherm. Echt super geregeld en onderling goede communicatie. Nu verhuisd naar Rockanje en weer uitvalscherm besteld wederom super!!!!! Echt heel blij mee. Alle buren gezegd bij hun kopen nu ook weer screen besteld . Mvg Antony

prima ervaring

goede service, vriendelijke monteurs,

zeer tevreden over het hele proces van bestellen tot plaatsen.

eerlijk en de klant is koning

Alles goed doorgesproken en gemonteerd Alleen zou het fijn zijn dat er vooraf gecommuniceerd wordt over dat er bij aflevering direct gepint moet worden, dit was mij niet bekend

super geregeld

prima prijs, hebben zich aan alle afspraken gehouden mensen die ze op gehangen hebben waren kundig vriendelijk en dachten goed mee, hebben alles goed uit gelegd en alle rotzooi meegenomen heb geen enkel negatief punt

Ik ben zeer tevreden hoe het gegaan is

Hele fijne zaak

Je wordt hier goed geholpen. Vragen worden goed en vriendelijk beantwoord. Een betrouwbaar bedrijf, lijkt mij. Montage wordt accuraat uitgevoerd.

Uitmuntend

Wij zijn uitstekend geholpen in de showroom en de 2 monteurs hebben de markies prima opgehangen .vakwerk

gewoon goed geregeld

Goede prijs service fijn geholpen

Niet doen !!

Heel slecht geregeld verkeerd maat geleverd paar manden laat Schim ingezet Overal heel slecht

Vriendelijk personeel zonder prestaties. Slechte servies en onderlinge communicatie zeer slecht.

Deze zaak is geen score waard.. in oktober 2018, paneelgordijnen gekocht. Levering zou met 6 weken plaatsvinden; beloofd was zeker voor de kerst. Het werd uiteindelijk 2e week januari 2019.Na ophanging bleek er verkeerd gemeten. Dit direct gereclameerd. Gordijnen waren veels te lang en schuurden over de vloer. Na vijftien dagen kwam de baas kijken. Verder bleken de paneelgordijnen enorm gekreukt. Uiteindelijk zijn door de eigenaar nieuwe gordijnen besteld. De Levering zou 6 weken duren. Dit werd uiteindelijk eind april ruim 3 maanden later dus. Op een maandag zouden gordijnen geleverd worden. Er kwam echter niemand. Na te hebben gebeld waren gordijnen zoek. Onnodig een dag vrij genomen. Wel financiële vergoeding gehad van Bastasol v euro 70. Uiteindelijk toch dan de gordijnen na ruim 6 maanden na bestelling geleverd. Maar we zijn er nog niet. Begin jullie was er een lamel in de nachtelijke uren naar beneden gekomen. Toch maar weer naar Bastasol gebeld. Wederom een aardige en begripvolle eigenaar zonder invloed op zijn personeel. Ze konden niet eerder komen dan over 14 dagen. Dit wordt dus eind juli. Afwachten dus maar. Eerder kon het natuurlijk niet. We wachten weer af. Wordt vervolgt. Wel 1700 euro afgelikt.

Product goed, communicatie slecht

De verwachte levertijd is langer dan aangegeven, mede doordat de installatie pas gepland wordt nadat Bastasol de goederen van de leverancier heeft ontvangen. Wij hebben zelf 2x moeten bellen over de leverdatum van het product. Product is echter mooi. Daarnaast wordt er van te voren niet gecommuniceerd dat er allerlei extra kosten bij kunnen komen bij het inmeten. Daarnaast zitten wij nu met 2 knoppen met bijbehorende draden (via de binnenkant ipv buitenkant) voor het bedienen van de rolluiken. In de winkel is dit besproken, tijdens het inmeten is dit besproken (ineens ook weer meerkosten), maar is alsnog niet overgekomen. Ten 2e is de kabel/stekker te kort, waardoor er nu een stekkerdoos in het zicht ligt. Hiervoor ga ik nog langs de winkel. Oja en na het inmeten heb ik nog een email verstuurd naar Bastasol betreft allerlei zaken, maar daar is gewoonweg niet op gereageerd. Dus al met al: product een 9, communicatie een 2