Fantastisch

Leuke jongens,keurig werk afgeleverd,en prima uitgelegd.Dus een dikke 10.

Ik ben uitermate tevreden over de levering door Bastasol.

Zoals in het verleden al is gebleken, verliep ook nu de afhandeling van de opdracht geheel vlekkeloos en precies op de afgesproken tijd.

alles gaat volgens afspraak

Wij hebben al meerdere keren hun ingeschakeld om zonwering aan te schaffen of voor reparatie en alles gaat volgens afspraak.

Zeer nette en ervaren bouwers

De heren die iedere keer aanwezig waren wisten wat ze moesten doen en bespraken met ons als er iets niet goed ging of iets veranderd moest worden .Perfecte medewerkers heeft U. En ik hoop dat onze gast vrijheid naar U medewerkers goed was MVG Hmm Dohmen

Waardeloos zo gaan je niet met klanten om!!!

Zeer slechte ervaring. Hebben 4 dagen lang telefonisch en via Email geprobeerd om een afspraak te krijgen vanwege een mogelijke reparatie aan ons zonnescherm. Ook nog op hun verzoek filmpjes door gestuurd zodat de juiste persoon zou kunnen beoordelen wat er evt. voor reparatie gedaan moest worden tot op heden heeft blijkbaar niemand interesse om de filmpjes voor ons te bekijken. Steeds werd ons verteld dat we terug gebeld zouden worden maar helaas niet gebeurd de mensen aan de telefoon wisten steeds van niets. Ook nu wachten tot we gebeld worden. Wij waren een goede klant hebben een groot zonnescherm gekocht diverse screens en horren voor het hele huis. Kennelijk wel geïnteresseerd in verkoop maar niet in onderhoud en reparaties. Kortom zeer slechte ervaring en Bastasol is ons kwijt als klant!!!

zeer slecht

super slechte zaak zijn niet in staat om een goed advies te geven en al helemaal geen kwaliteitsspul wat een zooitje zeg zo spijt van ,en slechte service ook nog nooit maar dan ook nooit bastasol meer

Correct ingemeten en besteld. Geleverd binnen de gestelde termijn. De 2 monteurs die de screens gemonteerd hebben waren top.

Alles netjes opgeleverd conform de afspraak

Alles netjes opgeleverd conform de afspraak

Zeker slecht de servies

OP 5-5-2021 verduistering gordijnen geplaats in frame waar van twee niet goed waren al gelijk gebeld op 5-5-2021 twee weken later nog geen antwoord wij hebben wel 6keer gebeld toen maar besloten dat de koop ontbonden moest worden

Heel fijn geholpen...en vakkundig geplaatst.

Goed geholpen via de telefoon..persoonlijk op komen meten en rekening houden met onze wensen.

Levering op tijd en keurige vakmensen die alles geplaatst hebben

ZEER TEVREDEN OVER DE GELEVERDE PRODUCTEN

Niks op aan te merken

Niks op aan te merken

Goede service van begin tot eind

Bij het uitzoeken van onze cube terrasoverkapping een duidelijke uitleg en goed advies ook over de zonwering De levertijd was meteen bekend Het plaatsen ging professioneel En toen alles klaar was kwam er nog een glazenwasser hele overkapping en ook de ramen er onder van ons huis en zelfs het terras nog schoon heeft gemaakt Geweldige service

super

De rolluiken en zonnescherm zijn zonder een krasje geleverd en gemonteerd De monteurs hebben weer netjes gewerkt. Daarom hebben wij voor de 3e keer bij Bastasol onze rolluiken en zonnescherm uitgebreid.

snelle levering en perfect geplaats

Eerder dan gepland kwamen 2 jonge mannen de screen plaatsen. Mijn complimenten voor deze 2, werken snel ontzettend beleefd en secuur. De werking werd goed uitgelegd . Perfect bedrijf en goed en beleefd personeel. Deze 2 houden, ze hadden echt plezier in hun werk.

Tevreden; heeft alles bij elkaar even geduurd.

Knikarm zonnescherm vorig jaar ( mei 2020 ) besteld. Corona heeft voor vertragingen gezorgd. Oplevering had in sept/okt gekund maar na overleg ervoor gekozen om het over de winter heen te tillen. Had voor ons allemaal vlugger gemogen maar het is nu eenmaal niet anders. Door de monteurs ( Aad & Mike ) op een rustige manier netjes opgehangen. We hopen dat deze positieve ervaring ook een garantie is voor toekomstige contacten.

Wij zijn zeer tevreden

Personeel werkt netjes en nauwkeurig, nemen de tijd met de uitleg van de app. Rotzooi is netjes opgeruimd. Wij zijn heel erg tevreden met het eindresultaat

Super monteurs!!!!

Veranda en zonwering laten plaatsen. Vooraf goed geholpen door Ron. In overleg alle opties bekeken en oplossing gevonden voor fundering in veengrond Prinsenland. Meerdere huisbezoeken gehad en voor het plaatsen kwamen 2 monteurs, die echt prachtwerk hebben geleverd. Mannen denken mee, leveren service, en lossen problemen op. Een van de telefonistes klinkt heel ongeïnteresseerd en komt niet professioneel over. Dat is jammer, maar het heeft bij mij geen invloed gehad op de geleverde diensten. Wat ik ook heel prettig vind: je koopt hier een complete veranda. Geen onverwachte kosten voor meerwerk. In de voorbereiding ben ik gaan vergelijken omdat ik het echt prijzig vond, maar alles bij elkaar (denk aan opvullen, afwerken, aansluiten verlichting, regenwaterafvoer etc) was ik bij concurrenten just meer kwijt.

Service achteruit gehold ten opzichte van 3 jaar terug

3 jaar geleden rolluiken laten plaatsen, zeer tevreden, snelle reactie. Dit maal steeds zelf er achteraan moeten bellen voor je vragen beantwoord worden. Nu ook na plaatsen niet helemaal tevreden, gebeld, wacht nu al ruim een week op antwoord. In de toekomst willen we nog 2 rolluiken. Kleine kans dat die door bastasol geplaatst gaan worden.

Alles liep op rolletjes.

Goed geadviseerd, veel keus, aardige verkoper, snelle service en opgehangen door twee professionele vakmannen die zonder mopperen een lange dag maakten.

Lang wachten zonder geïnformeerd te worden

Gisteren is het rolluik opgehangen en dat was prima. Wel Heel lang moeten wachten voordat het eindelijk zover was. Ik heb het rolluik afgelopen zomer (!) besteld. Wat mij tegen is gevallen is dat er geen enkele informatie is gekomen van jullie. Ik heb zelf maar een keer gebeld na een aantal maanden en toen werd mij verteld dat de motor vanwege Corona vertraagd was kwa levering. Dat kan je als bedrijf natuurlijk makkelijk voor zijn door een mail te sturen.

Goed geholpen

Alles prima, alleen de product informatie bleef achter, waarschijnlijk door dichte Corona winkels. Daardoor iets ander product gekregen.

Perfecte service

Twee jaar geleden drie rolluiken laten plaatsen, we wonen aan het water waarbij één rolluik is bevestigd op de Zuid - West kant, altijd wind, soms windstoten van 9 - 10, het rolluik heeft veel te verduren, het luik is er één keer uitgewaaid, deze is kosteloos door Bastasol vervangen in één woord geweldig prima sevice Nu na twee jaar, door de wind de tochtstrip verdwenen, Ik heb gebeld, Bastasol heeft de tochtstrip naar ons verzonden, en ra ra wederom geen kosten, gratis, snel. Een prima bedrijf, beveel dit bedrijf bij iederéén aan Top service.

Mooie tuinkamer en zeer vakkundig geplaatst

Vorige week (25 januari) is bij ons de tuinkamer geplaatst. Dit is zeer vakkundig en netjes geplaatst. Er werd goed overlegd en samengewerkt en ook met ons werd goed overlegd. Wij zijn zeer tevreden en zullen Bastasol ook zeker aanbevelen.

Prima contact!

Ik heb een goede ervaring met Bastasol Vriendelijk te woord gestaan met name door Claudia