Van opmeten, bestellen tot plaatsing gewoon goed

Alles dik in orde, bestelling ging goed in professionele plaatsing door vriendelijke monteurs.

Netjes gewerkt

Afspraak nagekomen en netjes gewerkt. Vriendelijke monterurs

Bij Bastasol heb ik een zonwering gekocht voor mijn balkon op de derde etage. Ze hebben goed geluisterd naar mij als klant en ze denken goed mee. Ze komen hun afspraken na. Verder ben ik zeer te spreken over de vakkundigheid en klantvriendelijkheid van de monteurs (Aad en Coen) die mijn zonwering zijn komen monteren (en de oude materialen hebben afgevoerd)!

Perfect een verandadak geplaatst.

Zeer tevreden over de manier waarop Paul en Erol dit dak geplaatst hebben. Ze zijn kundig en nauwkeurig. Bovendien prettig om "over de vloer" te hebben. Nogmaals bedankt jongens.

Prima aanrader.

De 2 monteurs zijn professioneel en vriendelijk. Levertijd bleek iets langer dan was aangegeven. Je moet dan zelf bellen wanneer er wordt geplaatst, dat kan beter, Bastasol kan zelf de klant bellen. Verder zeer tevreden over de plaatsing.

Netjes gewerkt

Tussen bestellen en plaatsen, zit ruim 5 maanden. Is nu winter, nog niet gebruikt.

Fijn geholpen in de winkel, goed advies uit veel keuze. Het maken van offerte en het inmeten ging goed en vriendelijk. De plaatsing is professioneel gedaan, wederom vriendelijke mensen. Alleen maar lof over Bastasol!

Goede en betrouwbare leverancier.

Goed materiaal tegen een redelijk prijs. Vriendelijk en net personeel. Wel een lange levertijd, maar dat komt mede door de corona crisis.

Mooie rolluiken.

Eindelijk na heel lang moeten wachten hangen onze Bubbendorf rolluiken.

Professioneel geplaatst zonnescherm

Professionele uitvoerďers. Weinig info tijdens superlange levertijd, te wijten was aan corona.

Zeer goede service

Vriendelijke monteurs ben zeer tevreden.

Voor het afgeleverde werk geef ik 5 sterren, het ziet er namelijk keurig uit en werkt naar behoren. Gezien de huidige situatie van de 1.5m samenleving, geef ik hier 3 sterren, aangezien de installateur niet altijd deze afstand in acht leek te houden. Wat ergens begrijpelijk is, maar wat wel belangrijk is als je als bedrijf op meerdere adressen per dag komt. (in de 'normale' samenleving was het dus 5 sterren geweest) Mvg, Maikel Gevers

Goede service, gaan zorgvuldig te werk

Goed geholpen in de showroom, vervolgens ook professioneel te werk gegaan.

Prima verlopen en gezellige vriendelijk personeel

Prettig en niet opdringerig

Uitstekend!

Kundig, vriendelijk en service gevoelig.

Snel en vakkundig verlost van een zonnig probleem

Ik heb vanaf de aanvraag t/m het plaatsen van het balkon zonnescherm geen negatieve bemerkingen.

Mooi vakwerk

Mooie kwaliteit materialen, ziet er degelijk uit. Medewerkers waren snel en vriendelijk. Geen rommel achtergelaten. Eén dingetje: ik heb geen papieren handleiding/gebruiksaanwijzing voor scherm en rolluiken ontvangen. Hoe werkt het windmolentje en de zonnemeter? Ook niets over onderhoud/reiniging. Deze informatie ontvang ik nog graag.

Geweldige service, mannen waren binnen een halve dag klaar met 2 stuks nieuwe screens

Super!

Heb onlangs een terrasoverkapping van het type high line cube bij Bastasol gekocht. Ik ben zeer tevreden over de begeleiding en advisering van mijn aankoop. Ron je bent een super fijne verkoper-ondernemer. Je luistert goed naar de klant en komt ongevraagd met voorstellen en adviezen. Ook de montage van de terrasoverkapping is in zijn geheel ordelijk en conform onze afspraak verlopen. Ik ben super trots op Bastasol en zijn personeel hoe zij te werk zijn gegaan. Jullie zijn ontzettend dienst- en betrouwbaar. Kwaliteit is de norm bij jullie en dat waardeer ik, en daarom scoren jullie bij mij het cijfer 10 dat staat voor uitstekend!

Prachtige rolluiken geleverd!

We hebben hele mooie rolluiken geleverd gekregen en daar zijn we ook erg blij mee. We hebben er wel erg lang op moeten wachten. Dat is vanwege alles rond covid 19 mss begrijpelijk, maar de informatieverstrekking vonden wij slecht. We hebben 1x een mail gekregen, verder hebben we er zelf steeds achteraan moeten bellen. Advies, meedenken en offerte was goed. Plaatsing; op zich vakkundig en alles hangt goed. Hoe het overal is achtergelaten vonden we verre van netjes. Al met al wel blij mee!

Keurig

Op zich goed, administratie kan beter!

Zeer goed en netjes

Zoals ik hierboven al heb gezegd, zeer goed. Ik ben netjes behandeld, bij twijfel hebben ze gevraagd om de details van onze bestelling. Ze hebben de overkapping snel en kundig gezet. En na afloop hebben ze alles, incl de gebruikte drinkglazen, netjes opgeruimd. Ook na de hand alles netjes uitgelegd, zoals de werking van het zonnescherm en garantie. We zijn zeer tevreden over de service en de overkapping.

Vakkundig advies en ook het plaatsen ging zeer Soepel.

Al hebben wij er lang op moeten wachten (ook vanwege de Covid), zijn wij zeer blij met het resultaat. Wat bij een ander niet mogelijk was, kon wel bij Bastasol.

Een prachtige terrasoverkapping.

Wij zijn goed geholpen in de showroom, alles werd goed en duidelijk uitgelegd. Geplaatst door echte vakmensen. Wij zijn er heel tevreden mee. Een echte aanrader, niet goedkoop, maar het is het dubbel en dwars waard. Klasse.

Gezellige vakkundige mensen

Als je de mensen van Bastasol normaal behandel en ze op tijd koffie met koekje geeft dan is het ijs snel gebroken en merk je snel dat de mensen van Bastasol ook gewoon mensen zijn met gevoel en begrip. En behalve het vakkundig monteren deze mensen ook een fijne dag willen hebben met doel de klant is tevreden en wij kunnen naar een volgende klant om deze óók tevreden te maken. Ga zo door mensen van Bastasol familie Meijdam Poortugaal