Had alleen wel fijn geweest voor de monteurs als er een handje extra was geweest om hem naar boven te takelen. Maar het is goed gekomen en wij zijn tevreden.

Uiteindelijk goede service

Helaas was er iets mis gegaan tijdens het bestelproces. Hierdoor moesten we 4 weken langer wachten op ons zonnescherm. Dit is verder netjes afgehandeld, kan gebeuren. Montage meer dan keurig. Vriendelijke mannen en erg netjes gewerkt!!

Goede service en uitstekende monteurs . Ron en Michel

Heer Ron Braber professioneel en voorkomend . Heb de beste monteurs van Nederland gehad . Ron en Michel . Probleempje wordt door heer Braber opgelost .

Goed en duidelijk contact en uitleg over het product en gang van zaken over bestelling, levering etc.

Goede service, uitgebreid programma en deskundig

De ervaring met Bastasol voor de levering van de Stobach Pergolino P3000 pergola zonwering is prima. Een bedrijf dat gericht is op service en denkt in oplossingen. Dus ook een goede leverancier voor moeilijkere gevallen. Het assortiment is doordacht en veelzijdig. Snelle reactie op vragen, goed benaderbaar. Deskundig en praktisch advies in de showroom en aan huis. De montage van de Pergolino inclusief follow-up verliep geroutineerd en zonder problemen.

Fantastisch

Unilux hor aangeschaft. Na een jaar wat problemen. Door sublieme service snel en adequaat opgelost. Hulde.

Alles naar wens.

Zonnescherm (aan de gevel) is geheel naar wens geleverd en geinstalleerd.

Prima gedaan, duidelijk, netjes en op tijd.

prima service en producten

snelle en goede plaatsing in overleg

Goed werk en service

Komen afspraken na. En het werk is prima, alles in overleg.

Top product en service

Wij zijn zeer tevreden over de geplaatste rolluiken. Monteurs waren zeer professioneel en vriendelijk

Goede vakmensen met sociale vaardigheden

Goede vakmensen met een goede sociale vaardigheid Ger Meijdam

goede service en vriendelijk personeel

prima geholpen

100 procent professioneel en klantvriendelijk

Bijzonder prettig en vakkundig geholpen, geadviseerd en keurig alles geleverd en gemonteerd!! Alle personeelsleden waar ik mee te maken heb gehad even vriendelijk! Ben erg blij met mijn gekozen zonwering!! Ook door wat communicatiefouten van mijn kant; bleef Bastasol enorm begripvol en uitermate vriendelijk! Hele fijne ervaring met een heel fijn bedrijf!

Goede service.

Goed, professioneel

Rolluik laten plaatsen op 1e verdieping, slaapkamer. Levertijd was wat lang (door de grote maat meen ik). Het resultaat mag er wezen.

Goede afspraken

Goede voorlichting, afspraken worden nagekomen, terzakekundige monteurs.

Super tevreden, mooi product geleverd, klantvriendelijk en professioneel.

Zeer klantgericht persoonlijke aanpak. Komen afspraken na en het personeel is professioneel en klantvriendelijk. Ze werken erg netjes en denken in belang van de klant. Ondanks dat het met bakken uit de hemel kwam gingen de heren vol enthousiasme aan de slag, toppers.

Aanrader

Doen wat is afgesproken. Denken met je mee. Goed personeel en goed advies.

Snelle goede service.

Duidelijke uitleg,goede service.

Bereidheid om maatwerk te leveren

Rolgordijnen kwamen los van de rol, maar dat is prima hersteld. Fijn dat Bastasol de trekkoorden met stoppers heeft verlengd, om te voorkomen dat de rolgordijnen geheel afrollen.

Tot volle tevredenheid

Alles volgens afspraak en tot tevredenheid uitgevoerd.

Goede service met vakkundige medewerkers.

Komen opnemen & opties bespreken daarna leveren en plaatsen op vakkundige wijze.

Prima uitgevoerd alleen de prijs van de hoogwerker viel tegen

Uitgevoerd wat is toegezegd. Prettige medewerkers

top bedrijf

zowel in de winkel personeel top als de monteurs top dus Toppers

Over Bastasol Zonwering & Outdoor Living

Filter op Taal