Niet doen !!

Heel slecht geregeld verkeerd maat geleverd paar manden laat Schim ingezet Overal heel slecht

Vriendelijk personeel zonder prestaties. Slechte servies en onderlinge communicatie zeer slecht.

Deze zaak is geen score waard.. in oktober 2018, paneelgordijnen gekocht. Levering zou met 6 weken plaatsvinden; beloofd was zeker voor de kerst. Het werd uiteindelijk 2e week januari 2019.Na ophanging bleek er verkeerd gemeten. Dit direct gereclameerd. Gordijnen waren veels te lang en schuurden over de vloer. Na vijftien dagen kwam de baas kijken. Verder bleken de paneelgordijnen enorm gekreukt. Uiteindelijk zijn door de eigenaar nieuwe gordijnen besteld. De Levering zou 6 weken duren. Dit werd uiteindelijk eind april ruim 3 maanden later dus. Op een maandag zouden gordijnen geleverd worden. Er kwam echter niemand. Na te hebben gebeld waren gordijnen zoek. Onnodig een dag vrij genomen. Wel financiële vergoeding gehad van Bastasol v euro 70. Uiteindelijk toch dan de gordijnen na ruim 6 maanden na bestelling geleverd. Maar we zijn er nog niet. Begin jullie was er een lamel in de nachtelijke uren naar beneden gekomen. Toch maar weer naar Bastasol gebeld. Wederom een aardige en begripvolle eigenaar zonder invloed op zijn personeel. Ze konden niet eerder komen dan over 14 dagen. Dit wordt dus eind juli. Afwachten dus maar. Eerder kon het natuurlijk niet. We wachten weer af. Wordt vervolgt. Wel 1700 euro afgelikt.

Product goed, communicatie slecht

De verwachte levertijd is langer dan aangegeven, mede doordat de installatie pas gepland wordt nadat Bastasol de goederen van de leverancier heeft ontvangen. Wij hebben zelf 2x moeten bellen over de leverdatum van het product. Product is echter mooi. Daarnaast wordt er van te voren niet gecommuniceerd dat er allerlei extra kosten bij kunnen komen bij het inmeten. Daarnaast zitten wij nu met 2 knoppen met bijbehorende draden (via de binnenkant ipv buitenkant) voor het bedienen van de rolluiken. In de winkel is dit besproken, tijdens het inmeten is dit besproken (ineens ook weer meerkosten), maar is alsnog niet overgekomen. Ten 2e is de kabel/stekker te kort, waardoor er nu een stekkerdoos in het zicht ligt. Hiervoor ga ik nog langs de winkel. Oja en na het inmeten heb ik nog een email verstuurd naar Bastasol betreft allerlei zaken, maar daar is gewoonweg niet op gereageerd. Dus al met al: product een 9, communicatie een 2

Goede service. Fijne mensen!

Niet goed

Het zonnescherm hangt helemaal niet naar mijn zin, ga daar maandag een klacht over indienen.

Prima service en montage.

Had alleen wel fijn geweest voor de monteurs als er een handje extra was geweest om hem naar boven te takelen. Maar het is goed gekomen en wij zijn tevreden.

Uiteindelijk goede service

Helaas was er iets mis gegaan tijdens het bestelproces. Hierdoor moesten we 4 weken langer wachten op ons zonnescherm. Dit is verder netjes afgehandeld, kan gebeuren. Montage meer dan keurig. Vriendelijke mannen en erg netjes gewerkt!!

Goede service en uitstekende monteurs . Ron en Michel

Heer Ron Braber professioneel en voorkomend . Heb de beste monteurs van Nederland gehad . Ron en Michel . Probleempje wordt door heer Braber opgelost .

Goed en duidelijk contact en uitleg over het product en gang van zaken over bestelling, levering etc.

Goede service, uitgebreid programma en deskundig

De ervaring met Bastasol voor de levering van de Stobach Pergolino P3000 pergola zonwering is prima. Een bedrijf dat gericht is op service en denkt in oplossingen. Dus ook een goede leverancier voor moeilijkere gevallen. Het assortiment is doordacht en veelzijdig. Snelle reactie op vragen, goed benaderbaar. Deskundig en praktisch advies in de showroom en aan huis. De montage van de Pergolino inclusief follow-up verliep geroutineerd en zonder problemen.

Fantastisch

Unilux hor aangeschaft. Na een jaar wat problemen. Door sublieme service snel en adequaat opgelost. Hulde.

Alles naar wens.

Zonnescherm (aan de gevel) is geheel naar wens geleverd en geinstalleerd.

Prima gedaan, duidelijk, netjes en op tijd.

prima service en producten

snelle en goede plaatsing in overleg

Goed werk en service

Komen afspraken na. En het werk is prima, alles in overleg.

Top product en service

Wij zijn zeer tevreden over de geplaatste rolluiken. Monteurs waren zeer professioneel en vriendelijk

Goede vakmensen met sociale vaardigheden

Goede vakmensen met een goede sociale vaardigheid Ger Meijdam

goede service en vriendelijk personeel

prima geholpen

100 procent professioneel en klantvriendelijk

Bijzonder prettig en vakkundig geholpen, geadviseerd en keurig alles geleverd en gemonteerd!! Alle personeelsleden waar ik mee te maken heb gehad even vriendelijk! Ben erg blij met mijn gekozen zonwering!! Ook door wat communicatiefouten van mijn kant; bleef Bastasol enorm begripvol en uitermate vriendelijk! Hele fijne ervaring met een heel fijn bedrijf!

Goede service.

Goed, professioneel

Rolluik laten plaatsen op 1e verdieping, slaapkamer. Levertijd was wat lang (door de grote maat meen ik). Het resultaat mag er wezen.

Goede afspraken

Goede voorlichting, afspraken worden nagekomen, terzakekundige monteurs.

Super tevreden, mooi product geleverd, klantvriendelijk en professioneel.

Zeer klantgericht persoonlijke aanpak. Komen afspraken na en het personeel is professioneel en klantvriendelijk. Ze werken erg netjes en denken in belang van de klant. Ondanks dat het met bakken uit de hemel kwam gingen de heren vol enthousiasme aan de slag, toppers.

Aanrader

Doen wat is afgesproken. Denken met je mee. Goed personeel en goed advies.